Vergeet volgende week de terugblikken niet!quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ben blij dat we nog iets van haar mogen horen
Ze mag Beaker zijn! De stem is iig perfect!quote:
Gelukkig niet. Stomme term.quote:
nina is een belgquote:
Een herhaling van de stem van Celine?quote:
Ah, verklaart meteen alle stemmen. Vlamingen hebben onbeperkt SMS.quote:
Verklaart dat dan ook de winst van Els?quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, verklaart meteen alle stemmen. Vlamingen hebben onbeperkt SMS.
Swag mag zover dood dat de dodo en de dinosaurussen nog een rooskleurige toekomst met veel nageslacht voor zich hebben in verhouding.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Verklaart dat dan ook de winst van Els?
(en de finale vorig jaar niet...)
vandaar mijn opmerkingquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Swag mag zover dood dat de dodo en de dinosaurussen nog een rooskleurige toekomst met veel nageslacht voor zich hebben in verhouding.
Als alles in het universum koud en verstild is, dán nog is het te vroeg om de term swag in de vocabulaire op te nemen.
Lize was Vlaamsquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Verklaart dat dan ook de winst van Els?
(en de finale vorig jaar niet...)
quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kan nog een week langer van Meysam genieten
Nee dat ontploft.quote:
ditquote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
En nu mogen Meysam, Anthony en Nina alledrie van mij winnen
quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
In deze euforie gun ik het Anna ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
Dat. Anna heeft de gunfactor niet. Terwijl ze het wel kan, maar er is iets dat me irriteert.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
Ja hij verdient het wel het meest ja!quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dit
maar Meysam gun ik het meest
^^quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
Oh jee, krijgen we nu een www.juvatisdegeksteboekmewantikbenlargerthenlife@hotmail.com momentje?!
Preach it, sister.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Misstique het volgende:
Als dit programma ook over ontwikkeling gaat Jan, en mensen die zich niet ontwikkelen dus eigenlijk geen plek hebben bij dit programma.
WAT DE NEUK DOE JE DAN NOG MET DIEZELFDE CAMERA- EN LICHTSTAGIAIRS ALS DRIE SEIZOENEN GELEDEN!
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
Oh jee, krijgen we nu een www.juvatisdegeksteboekmewantikbenlargerthenlife@hotmail.com momentje?!
Tweetwaardigquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Misstique het volgende:
Als dit programma ook over ontwikkeling gaat Jan, en mensen die zich niet ontwikkelen dus eigenlijk geen plek hebben bij dit programma.
WAT DE NEUK DOE JE DAN NOG MET DIEZELFDE CAMERA- EN LICHTSTAGIAIRS ALS DRIE SEIZOENEN GELEDEN!
Nee, want dat is een webadres + een email-adres in éénquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
qftquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
Wel heel goed van Boezem dat ze die microfoon zo stevig vasthield ja
Jóh!quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee, want dat is een webadres + een email-adres in één
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Waar waren nou eigenlijk die solo's vanavond? Dat heb ik wel gemist
fuckquote:
TMI, dat in ieder geval.quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Misstique het volgende:
Wat is dit? Behalve 5 minuten te laat om te zappen.
15-jarig coverzangeresje met een piano waarvan 95% van de bevolking niet doorheeft dat ze een cover zingt.quote:
Het is zo heerlijk onder mijn tektonische plaatquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef F_JD het volgende:
Die neppe cover van Skinny Love volgende week? Walgelijk
Ik denk niet dat ik 't ken en ik denk ook niet dat ik 't wil kennenquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
15-jarig coverzangeresje met een piano waarvan 95% van de bevolking niet doorheeft dat ze een cover zingt.
Virgil heeft nu ook al een singletje opgenomen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk onder mijn tektonische plaat
En het origineelquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
15-jarig coverzangeresje met een piano waarvan 95% van de bevolking niet doorheeft dat ze een cover zingt.
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm leukquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh je kent het wel, het is al tig keer gebruikt in dit programma.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 't ken en ik denk ook niet dat ik 't wil kennen
Geen idee. Ik luister nooit radio, dus al dat geneuzel krijg ik niet mee.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Virgil heeft nu ook al een singletje opgenomen?
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het origineel. Veel krachtiger.
Misschien heb ik het verdrongenquote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh je kent het wel, het is al tig keer gebruikt in dit programma.
Ik vind hem ook niet slecht.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm leuk
M'n tektonische plaat grap, wat doe je?quote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik luister nooit radio, dus al dat geneuzel krijg ik niet mee.
Het is me in ieder geval niet opgevallen als een briljant stuk of zo.quote:
Say what?quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, verklaart meteen alle stemmen. Vlamingen hebben onbeperkt SMS.
wie?quote:
ff luisteren op youtubequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Moelie het volgende:
[..]
Skinny LoveDat liedje gebruiken ze wel vaker bij de voorstukjes van de dansers
Meysam is echt een schatjequote:Op zondag 27 november 2011 10:54 schreef loezzzje het volgende:
Ik denk dat Nina of Anthony gaat winnen maar ik hoop Meysam!
Ik vind het zielig dat ze niet verder kan met ballet vanwege haar lengte dus ik gun het haar ook wel jaquote:Op zondag 27 november 2011 12:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meysam is echt een schatjemaar overall gekeken verdiend Nina de zege
Maar ik vrees dat haar lengte altijd wel een issue zal blijven als ze professioneel verder wil.quote:Op zondag 27 november 2011 13:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat ze niet verder kan met ballet vanwege haar lengte dus ik gun het haar ook wel ja
Ik denk het welquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet wachten op de groepschoreo met Virgil erbij
quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef Misstique het volgende:
Serieus, wie neemt zichzelf veel te serieus nemende 15-jarige meisjes serieus?
wait whatquote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef Pheno het volgende:
Jennifer piept. Birdy nietquote:
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef Misstique het volgende:
En je zou toch zeggen dat ze met haar inkomsten toch op z'n minst wel een fles shampoo zou kunnen betalen.
Ja, dat. Ik zie meer die pluizebos haar die nodig geknipt, gewassen en geföhnd moet worden.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Misstique het volgende:
Wel een toffe choreo. Wat we ervan zien in ieder geval.
irritantquote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Misstique het volgende:
Wel een toffe choreo. Wat we ervan zien in ieder geval.
Jammer inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Daph_ het volgende:
Sjonge, het was toch wel leuk geweest als we daar meer dan de helft van hadden gezien, toch?
quote:
Ik denk dat dat niet zozeer de smaak van Giel is maar z'n vriendinnetje van 12 die erom jengelt in ruil voor een blowjob.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Ze zingt wel mooi en pingelt aardig en zo maar het probleem is dat Giel Beelen momenteel naarstig op zoek is naar veel te jonge pingelmeisjes uit eigen land waar hij je 's ochtends mee doodgooit op de radio en die hij 's avonds meesleurt naar DWDD. Hij wil een hype gaan hypen.
Verder heb ik er geen moeite mee hoor.
Ik heb dezelfde volgordequote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Mijn top vier in volgorde: Nina, Meysam, Anthony, Anna
zelfde hierquote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Daph_ het volgende:
GMTAquote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Nee goed dat die zusjes haar hebben overgehaald en dat we de zusje ook nog zagen, die waren ook echt supergoed!!quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer de smaak van Giel is maar z'n vriendinnetje van 12 die erom jengelt in ruil voor een blowjob.
Waarmee het dus eigenlijk wel om de smaak van Giel draait.
Maar wat je er niet bijzegt is of het op- of áflopende volgorde is.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Bijdehandjequote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar wat je er niet bijzegt is of het op- of áflopende volgorde is..
*hoopt meequote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Misstique het volgende:
Is er eigenlijk vanavond weer een choreo van Rinus?
*hoopt.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Misstique het volgende:
Is er eigenlijk vanavond weer een choreo van Rinus?
*hoopt.
quote:
"wow wow wow"quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zo vermoeiend. "Oh tof, Birdy, wat gaaf, wat is ze jong, wat zingt ze mooi, hebben we er ook zo eentje in Nederland? Nee? Dan gaan we er een zoeken, stuur al je clippies in chickies!" En dan iedere ochtend die slechte opnames van dat matige gejengel.
Ongewassen pluizebol achter een vleugel die uit haar dagboek zingt over een anorexiajongetje.quote:
Wie? Kortom, er zit een knop op de tv/radio. Ik heb het iig niet meegekregen. Ik hoor dat gejengel van net ook voor het eerst.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Ze zingt wel mooi en pingelt aardig en zo maar het probleem is dat Giel Beelen momenteel naarstig op zoek is naar veel te jonge pingelmeisjes uit eigen land waar hij je 's ochtends mee doodgooit op de radio en die hij 's avonds meesleurt naar DWDD. Hij wil een hype gaan hypen.
Verder heb ik er geen moeite mee hoor.
Dat ook, maar gun het Nina ookquote:Op zondag 27 november 2011 20:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Gun het Meysam eigenlijk ook wel heel erg gezien zijn persoonlijke achtergrond!
Oh, dus ze pleegt ook nog plagiaat met haar dagboek?quote:Op zondag 27 november 2011 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ongewassen pluizebol achter een vleugel die uit haar dagboek zingt over een anorexiajongetje.
Dat kan niet, dit nummer is namelijk al 5000 keer voorbijgekomen dit seizoen, daarom is het ook bekend geworden.quote:Op zondag 27 november 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie? Kortom, er zit een knop op de tv/radio. Ik heb het iig niet meegekregen. Ik hoor dat gejengel van net ook voor het eerst.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dus ze pleegt ook nog plagiaat met haar dagboek?
Zou kunnen, het is me niet opgevallen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan niet, dit nummer is namelijk al 5000 keer voorbijgekomen dit seizoen, daarom is het ook bekend geworden.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een Jennifer Ewbank achtig gekrijs en een choreo waar je niks van zag
quote:Op zondag 27 november 2011 20:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen Laura en een vijftienjarig Engels meisje die d'r haar niet wast.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ongewassen pluizebol achter een vleugel die uit haar dagboek zingt over een anorexiajongetje.
Nou ja, eigenlijk is het dus een dagboekliedje van een volwassen vent over een anorexiameisje. citation neededquote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dus ze pleegt ook nog plagiaat met haar dagboek?
ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het luchtalarm af ging, maar het zat in die muziek
Prima, jij die jurk, ik An.quote:
Ik ook, toen heb ik maar even het geluid uitgezet om het zeker te weten.quote:
Staat op I ♥ Janquote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Misstique het volgende:
Wat is er met het shirt van Nina? Is mij niet opgevallen?
"Iquote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Misstique het volgende:
Wat is er met het shirt van Nina? Is mij niet opgevallen?
ik ookquote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook, toen heb ik maar even het geluid uitgezet om het zeker te weten.
Mooi, dan versier ik Dan.quote:
Zelfs de Taliban is voor Nina.quote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook, toen heb ik maar even het geluid uitgezet om het zeker te weten.
quote:
Oh, misschien dat ik hem nog onder het profiel van mijn schoen kan krabbenquote:
Hij moet zijn titel van gladjakker toch eer aan doenquote:Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef Misstique het volgende:
Is dat een spin off serie? So You Think You Can Dance: The Jury?
En wat is er met het kapsel van Jan? Weet hij niet dat de olie bijna op is?
Ja.quote:
Hmmmm dat lijkt me wel watquote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Misstique het volgende:
Die categorie mis ik nog: de lapdance!
verkeerde manquote:
De jurk die ze vandaag aanmoest was gestolen, deze hebben ze vandaag in elkaar geflanst.quote:Op zondag 27 november 2011 20:22 schreef Misstique het volgende:
Nu weet ik waarom de kleding van Jewgenia vorige week zo open was! De vermiste stof is gebruikt om deze jurk tot aan haar nek dicht te knopen!
er is al gedanst hequote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Als we mazzel hebben wordt er nog gedanst.
Mwah, ik moest m'n meds nog innemen, dus ik vond het niet zo erg deze keer.quote:
Wanneer? Oh, iets op de achtergrond was er te zien.quote:
Ja maar iedereen moet bijkomen van Laura's terugkomst.quote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer? Oh, iets op de achtergrond was er te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |