Vergeet volgende week de terugblikken niet!quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ben blij dat we nog iets van haar mogen horen
Ze mag Beaker zijn! De stem is iig perfect!quote:
Gelukkig niet. Stomme term.quote:
nina is een belgquote:
Een herhaling van de stem van Celine?quote:
Ah, verklaart meteen alle stemmen. Vlamingen hebben onbeperkt SMS.quote:
Verklaart dat dan ook de winst van Els?quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, verklaart meteen alle stemmen. Vlamingen hebben onbeperkt SMS.
Swag mag zover dood dat de dodo en de dinosaurussen nog een rooskleurige toekomst met veel nageslacht voor zich hebben in verhouding.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Verklaart dat dan ook de winst van Els?
(en de finale vorig jaar niet...)
vandaar mijn opmerkingquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Swag mag zover dood dat de dodo en de dinosaurussen nog een rooskleurige toekomst met veel nageslacht voor zich hebben in verhouding.
Als alles in het universum koud en verstild is, dán nog is het te vroeg om de term swag in de vocabulaire op te nemen.
Lize was Vlaamsquote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Verklaart dat dan ook de winst van Els?
(en de finale vorig jaar niet...)
quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kan nog een week langer van Meysam genieten
Nee dat ontploft.quote:
ditquote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
En nu mogen Meysam, Anthony en Nina alledrie van mij winnen
quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
In deze euforie gun ik het Anna ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
Dat. Anna heeft de gunfactor niet. Terwijl ze het wel kan, maar er is iets dat me irriteert.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Amsel het volgende:
Ja hij verdient het wel het meest ja!quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dit
maar Meysam gun ik het meest
^^quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
Oh jee, krijgen we nu een www.juvatisdegeksteboekmewantikbenlargerthenlife@hotmail.com momentje?!
Preach it, sister.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Misstique het volgende:
Als dit programma ook over ontwikkeling gaat Jan, en mensen die zich niet ontwikkelen dus eigenlijk geen plek hebben bij dit programma.
WAT DE NEUK DOE JE DAN NOG MET DIEZELFDE CAMERA- EN LICHTSTAGIAIRS ALS DRIE SEIZOENEN GELEDEN!
quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
Oh jee, krijgen we nu een www.juvatisdegeksteboekmewantikbenlargerthenlife@hotmail.com momentje?!
Tweetwaardigquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Misstique het volgende:
Als dit programma ook over ontwikkeling gaat Jan, en mensen die zich niet ontwikkelen dus eigenlijk geen plek hebben bij dit programma.
WAT DE NEUK DOE JE DAN NOG MET DIEZELFDE CAMERA- EN LICHTSTAGIAIRS ALS DRIE SEIZOENEN GELEDEN!
Nee, want dat is een webadres + een email-adres in éénquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
qftquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
Wel heel goed van Boezem dat ze die microfoon zo stevig vasthield ja
Jóh!quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee, want dat is een webadres + een email-adres in één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |