Dat mag je inderdaad vinden. Realiseer je dat als de kop van de moeder er niet naar staat, ze met gemak (als ik al bijna bij mijn ex aangekomen ben) ze meld dat hij "ziek is", of dat ze er niet zijn. Met regelmaat heb ik hem al anderhalve maand of langer niet gezien omdat zij het niet wilde en op het allerlaatste moment af zei.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef Pvoesss het volgende:
Grappig ik zie het anders..
Ik vind wel dat je de gemakkelijke weg kiest. Even 2 maanden niet heb je een kind enorm mee.. en als je dan weer wel gaat rijden snapt het kind het heus niet beter..
En als je idd zo ver weg bent gaan wonen dan weet je toch dat er bijkomende kosten bij kunnen komen..![]()
De weg die je nu kiest vind ik iig niet slim.
Ik begrijp je reactie. Het zou ook voor veel uitleggen etc. fijn zijn als je bij iemand anders in het hoofd kon kijken, dan was veel ineens duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:07 schreef Pvoesss het volgende:
Nee maakt het voor mij niet anders.![]()
Dat is voor jou heel zuur en voor je kind ook absoluut maar even zelf een pauze inlassen is net zo zuur.
Ik zou mijn kind niet in de ogen kunnen kijken als ik het niet toch elke keer zou proberen.
Los van wat moeder doet. En ik zou professionele hulp zoeken bij dit probleem.
Langs jeugdzorg, spoedprocedure omgangsregeling etc etc (en ja dat is duur. )
Vandaar mijn vraagquote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. Daar heeft hij dus steeds ruzie mee en daar zijn zij dan gewoon bij.
Ik snap jou frustratie,quote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie. Het zou ook voor veel uitleggen etc. fijn zijn als je bij iemand anders in het hoofd kon kijken, dan was veel ineens duidelijk.
Ik wil niet in de verdediging schieten, maar toch deels mijn zegje doen. Want ook al heb ik veel neergekwakt hier, het is zoals gezegd, maar het topje van de ijsberg. Er zit zo verschrikkelijk veel meer onder wat ook van invloed is. En ik heb veel wegen behandeld, veel advocaten gesproken (wat me al ondertussen boven de tienduizend euro gekost heeft), en het komt er op neer dat ik gewoon pat sta. Ik kan van alles willen maar mijn kansen (zoals de laatste advocaat aangaf) zijn nul.
Goed, woorden kunnen gevoelens slecht overdragen in sommige gevallen. Ik heb hier lang over gepiekerd en veel voor gevochten. Maar hij wordt niet mishandeld, wel verwend, hij krijgt eten, hij gaat naar school en heeft schone (hoop ik) kleren aan. Pfff ik wordt een beetje machteloos om uit te leggen dat ik iets besloten heb wat niet populair is en als je het zo sec leest als een zwaktebod overkomt (wat het nu net niet is).
kinderen van 12 tm 16 die naar een disco gaan met harde muziek, schuren en cola.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Troel het volgende:
Een frisfeestje?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
ja, de organisatie gaat natuurlijk niet zeggen dat er nogal wat afgezoend en geschuurd wordt enzoquote:
nou ja, zo'n type is hun 'stiefmoeder' dus ook. Die vindt make up, naveltruitjes en hotpants met tijgerprints enzo alleen maar leukquote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik heb weleens wat foto's gezien op Facebook.
Wat jongens uit Woensel West (getuige het handgebaar dat ze nabootsen![]()
) die denken dat ze stoer zijn.
Ik zou ook niet heel happig zijn om ze daarheen te laten gaan JB
Het is overigens de moeder van een van hen die de foto op fb zet.
was op een gegeven moment in t nieuwsquote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef amaranta het volgende:
Dat van dat schuren dat wist ik niet. Viess
Hoe weet jij dat?
dat laatste weet ik dus niet, maar dan nog houd ik ze er liever vandaan. Bovendien zijn ze allebei langer dan ik en met wat make up, kunnen ze doorgaan voor n paar jaar ouder... T zijn ook mooie meiden, dus die krijgen echt wel aandacht. Vind het maar moeilijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou ja, ik ging naar de bierdisco en daar gebeurde ook van alles.
Nou ben ik nogal van de preutsige en nette.maar echt hoor, kinderen van 12 komen daar niet zomaar mee in aanraking.
kan wel zo zijn, maar ik geloof ook niet alles wat m'n nichtje, of de buurvrouw d'r zoon zegt. En al zou ik dat wel doen, ik vind ze gewoon nog te jong.quote:
nou, dat vind ik wel heel simpel gezegd. Ik kan natuurlijk niet bepalen wat er daar gebeurt, maar ik vind het eigenlijk heel normaal dat je erover kan praten wat je (beiden) wel of niet wil hebben. Ook als je gescheiden bent zou het fijn zijn als je 1 lijn kan trekken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou me er zo min mogelijk mee bemoeien. wat daar is, is daar en wat hier is, is hier.
je laat je anders uitspelen en je kinderen zullen misschien dingen voor je gaan verzwijgen.
ik heb ook wel eens met opgetrokken wenkbrauwen dingen gehoord die bij mijn ex voorvielen, maar wat moet ik ermee? erop aanspreken? waar bemoei ik me mee? als het kind het maar leuk had gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |