Statusquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom dragen ze zo'n achterlijk hoedje?
mijn internet is traagquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit was echt niet snel
Dat kost geld, en dit levert geld opquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
waarom leggen ze dan niet een bussluis aan?
Dan kunnen de taxi's er niet meer door. Bovendien is deze situatie nog niet ze heel lang zo. Eerst was het een gewone doorgaande weg.quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
waarom leggen ze dan niet een bussluis aan?
Ik zie ze geen boetes geven hoor, alleen waarschuwingen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kost geld, en dit levert geld op
joe turnquote:
het is ook wel erg pietluttig allemaal..quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
Toch netjes, ze krijgen allemaal een waarschuwing
Dan zit je s'avonds ook thuis met het idee dat je eigenlijk helemaal niks nuttigs gedaan hebtquote:
Je doet dit alleen als je een huid van teflon hebt en je geen ruk van andermans scheldpartijen aantrekt.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Travel. het volgende:
Ik zou mijn fiets van 10 euro laten staan en keihard rennen
kan je beter gewoon wegvluchten met de fiets, heb je meer kans.quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
veertig euri
dan toch maar laten staan, die fiets
Ik fiets serieus ook altijd door die straatquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
Daar heeft toch helemaal niemand last van fietsen in die straat
Lekker een paard op je enkelquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dronken man gevecht met 2 paarden
Ik ben als de dood voor paarden, bij mij zou het wel indruk maken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die kutpaarde, grootste belastingverspilling ooit
als je geflilmd word doe dan de groetjes aan de sc wil jequote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik fiets serieus ook altijd door die straat
ik ben bevriend met een ex-parkeerwachter. Hij kon het zelf ook niet meer aanquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Op verjaardagsfeestjes: wat doe jij voor beroep?
Ik bekeur fietsers.
met een AK47 krijgen ze mij ook wel op 't bureauquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor paarden, bij mij zou het wel indruk maken.
Hoe kan dit? jij bent een vrouw, en vrouwen vinden paarden lief en tof.quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor paarden, bij mij zou het wel indruk maken.
Net als dat tuig dat bij Slinge en Maashaven altijd de metro instapt, en moeilijk hard hun tyfusherrie door de speaker van hun goedkope blackberry blazenquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef gers het volgende:
die nazis van de RET verdienen echt de kogel
maar die bekeuren ze niet wel een oud omatje uit ouwepekela omdat ze het inchecken niet snaptquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Net als dat tuig dat bij Slinge en Maashaven altijd de metro instapt, en moeilijk hard hun tyfusherrie door de speaker van hun goedkope blackberry blazen
Die inderdaad als eerste.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Net als dat tuig dat bij Slinge en Maashaven altijd de metro instapt, en moeilijk hard hun tyfusherrie door de speaker van hun goedkope blackberry blazen
Nee ik schijt in mijn broek voor paarden (en honden).quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan dit? jij bent een vrouw, en vrouwen vinden paarden lief en tof.
foto?quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik schijt in mijn broek voor paarden (en honden).
Ik ook hoor voor honden vooral die grote exemplaren ik ben namelijk dit jaar gebeten en de eigenaar zegt van hij doet niks hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik schijt in mijn broek voor paarden (en honden).
Dat wordt vechten om de lapo straks.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
hee, ik zie nu pas dat we bij #499 zijn, dat betekent dat ik straks in het historische topic vijfhonderd ga posten
Zo maar je hand uitsteken naar een hond is ook niet zo bijdehandquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook hoor voor honden vooral die grote exemplaren ik ben namelijk dit jaar gebeten en de eigenaar zegt van hij doet niks hoor.En nu is elke grote hond een bedreiging
Ik ook. Ik houd absoluut niet van katten, en voor paarden heb ik ook respect.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben vaker aangevallen door katten dan door honden
zo'n eenquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook hoor voor honden vooral die grote exemplaren ik ben namelijk dit jaar gebeten en de eigenaar zegt van hij doet niks hoor.En nu is elke grote hond een bedreiging
Die honden ruiken dat je bang bentquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo maar je hand uitsteken naar een hond is ook niet zo bijdehandHond moet eerst ruiken.
ik ga het topic 500 makenquote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
hee, ik zie nu pas dat we bij #499 zijn, dat betekent dat ik straks in het historische topic vijfhonderd ga posten
Ik dacht heel even dat mijn geluid weg was.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
Zo zou alle reclame moeten zijn zonder geluid
poezenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook. Ik houd absoluut niet van katten, en voor paarden heb ik ook respect.
Kan beter overweg met honden.
Ik ben in mijn boven been gebeten ik wou helemaal niet aaienquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo maar je hand uitsteken naar een hond is ook niet zo bijdehandHond moet eerst ruiken.
Ik ook.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat mijn geluid weg was.
Tokkiebaasjequote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben in mijn boven been gebeten ik wou helemaal niet aaien
ik lette niet op, de vorige keer zag ik de verborgen boodschapquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
Zo zou alle reclame moeten zijn zonder geluid
Kijk je wel eens naar the dog whisperer op National Geographic?quote:
Katten heb ik juist zo'n hekel aan. Lekker aaien en dan ineens halen ze uit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Katten vind ik helemaal niet eng, zelfs niet als ze bijten of krabben.
Nee nooit gezien, maar ik denk ook niet dat het gaat helpen, ik ben zelfs bang voor tekkels.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar the dog whisperer op National Geographic?
Heel leerzaam hoe je met honden om moet gaan
En wat vond hij ervanquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ken overigens de cameraman die meeliep met die RET dudes.
Niemand anders wil zo'n verkapte Melkertbaan. Of bedoel je de gasten die ze aanspreken?quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef gers het volgende:
waarom spreken die lui altijd slecht nederlands
Dat weet jij dat weet ik maar we zitten hier wel bij sbs he dus zo snappen de tokkies het ookquote:
Wrom laten ze hem uberhaubt verder rijden als hij niet kan bewijzen dat ie een rijbewijs heeft?quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Weer zo een sukkel die geen rijbewijs bij zich heeft...
Dat kunnen ze opvragen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wrom laten ze hem uberhaubt verder rijden als hij niet kan bewijzen dat ie een rijbewijs heeft?
kunnen ze chekcen in het systeemquote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wrom laten ze hem uberhaubt verder rijden als hij niet kan bewijzen dat ie een rijbewijs heeft?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef darkshadow16 het volgende:
De lichtdoorheid van een raam?????![]()
Leer eens nederlands agentjes
een echte auto heeft van zichzelf getinte ramenquote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Goedkope folie was dat. Hij kon het er zo afhalen.
achterruiten mogen geheel blind zijnquote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Tinos85 het volgende:
Maar als die gast buitenlands is en de auto ook uit het buitenland komt dan geldt het toch niet lijkt mij? Je ziet in de zomer wel eens auto's met Arabische kentekens rijden met compleet zwarte ruiten.
Zo'n agent begint daar niet aan, om taalproblemen te voorkomen. En dus komen die Arabieren daar gewoon mee weg altijd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Tinos85 het volgende:
Maar als die gast buitenlands is en de auto ook uit het buitenland komt dan geldt het toch niet lijkt mij? Je ziet in de zomer wel eens auto's met Arabische kentekens rijden met compleet zwarte ruiten.
KOOOOOSquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Wrom nou weer gevaarlijk, alsof die dingen eruit donderen.
Moet een markeerpunt aanquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja maar je ziet bij sommige buitenlandse auto's zwarte voorruiten.quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
achterruiten mogen geheel blind zijn
gevaarlijk voor motorrijders van 5 meterquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja precies lekker moeilijk doen fietsers hebben er ook geen last van zit veel hoger die buizen dus waarom moeilijk doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat zijn lange motorenquote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef gers het volgende:
[..]
gevaarlijk voor motorrijders van 5 meter
regels zijn regels.quote:
Ojaquote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
OK mag dat geluidje weg... Het is net dat DAS programma met PLING elke keer.
Als nu zo'n buis eruit flikkert richting je auto zie je 'm eerder aankomen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Travel. het volgende:
Dus als er nu een ongeluk gebeurt is het allemaal veilig
Volgens mij moet dat, 3x vorderen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik ga je het Drie keer vertellen??????
Hoeze dat?
Moet je als getuige zeggen ben alles vergeten weet het niet meerquote:
Dit zijn niet eens agenten. Dit zijn echte faalhazen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Die die glas... echt om treurig van te worden. Agenten die niet eens degelijk Nederlands kunnen.
Jawel. In het OV mag je alcohol nuttigen. Heb er iig nooit een boet voor gekregenquote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]mag helemaal niet in openbare ruimte, behalve op de terras
zijn vader was NSB'erquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Ties02 het volgende:
die getuige, wat ben je dan voor triest persoon mwhehe
Deze mensen mogen en kunnen nog minder dan een eenstreper.quote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit zijn niet eens agenten. Dit zijn echte faalhazen.
ik bijnaquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. In het OV mag je alcohol nuttigen. Heb er iig nooit een boet voor gekregen
Klopt, en ik heb het ooit aan een treincondecteur gevraagd en die zei dat het gewoon magquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. In het OV mag je alcohol nuttigen. Heb er iig nooit een boet voor gekregen
royal sadnessquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik bijnamoest mijn bier weggooien anders zou ik een boete krijgen en meemoeten naar het bureau
Zelf vinden ze zich zelf heel wat lijkt het welquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Deze mensen mogen en kunnen nog minder dan een eenstreper.
wat zou jij doenquote:
zouderdoen.jpgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |