Statusquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom dragen ze zo'n achterlijk hoedje?
mijn internet is traagquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit was echt niet snel
Dat kost geld, en dit levert geld opquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
waarom leggen ze dan niet een bussluis aan?
Dan kunnen de taxi's er niet meer door. Bovendien is deze situatie nog niet ze heel lang zo. Eerst was het een gewone doorgaande weg.quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
waarom leggen ze dan niet een bussluis aan?
Ik zie ze geen boetes geven hoor, alleen waarschuwingen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kost geld, en dit levert geld op
joe turnquote:
het is ook wel erg pietluttig allemaal..quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
Toch netjes, ze krijgen allemaal een waarschuwing
Dan zit je s'avonds ook thuis met het idee dat je eigenlijk helemaal niks nuttigs gedaan hebtquote:
Je doet dit alleen als je een huid van teflon hebt en je geen ruk van andermans scheldpartijen aantrekt.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Travel. het volgende:
Ik zou mijn fiets van 10 euro laten staan en keihard rennen
kan je beter gewoon wegvluchten met de fiets, heb je meer kans.quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
veertig euri
dan toch maar laten staan, die fiets
Ik fiets serieus ook altijd door die straatquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
Daar heeft toch helemaal niemand last van fietsen in die straat
Lekker een paard op je enkelquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dronken man gevecht met 2 paarden
Ik ben als de dood voor paarden, bij mij zou het wel indruk maken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die kutpaarde, grootste belastingverspilling ooit
als je geflilmd word doe dan de groetjes aan de sc wil jequote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik fiets serieus ook altijd door die straat
ik ben bevriend met een ex-parkeerwachter. Hij kon het zelf ook niet meer aanquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Op verjaardagsfeestjes: wat doe jij voor beroep?
Ik bekeur fietsers.
met een AK47 krijgen ze mij ook wel op 't bureauquote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor paarden, bij mij zou het wel indruk maken.
Hoe kan dit? jij bent een vrouw, en vrouwen vinden paarden lief en tof.quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor paarden, bij mij zou het wel indruk maken.
Net als dat tuig dat bij Slinge en Maashaven altijd de metro instapt, en moeilijk hard hun tyfusherrie door de speaker van hun goedkope blackberry blazenquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef gers het volgende:
die nazis van de RET verdienen echt de kogel
maar die bekeuren ze niet wel een oud omatje uit ouwepekela omdat ze het inchecken niet snaptquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Net als dat tuig dat bij Slinge en Maashaven altijd de metro instapt, en moeilijk hard hun tyfusherrie door de speaker van hun goedkope blackberry blazen
Die inderdaad als eerste.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Net als dat tuig dat bij Slinge en Maashaven altijd de metro instapt, en moeilijk hard hun tyfusherrie door de speaker van hun goedkope blackberry blazen
Nee ik schijt in mijn broek voor paarden (en honden).quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan dit? jij bent een vrouw, en vrouwen vinden paarden lief en tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |