abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104594251

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
-
pi_104594261
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet echt zeggen dat je Ajax nog als titelkandidaat ziet he? :')
Jullie mogen god op je blote knieen danken als je nog stunt en 3e wordt.
Vijf punten inlopen noem jij stunten? Vorig jaar vergeten?
pi_104594301
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk. Er is geen enkel aanknopingspunt dat jullie in gaan lopen, voorlopig.
Eerder dat de achterstand groter gaat worden.
-
pi_104594321
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Wilskracht het volgende:
Rascisme is lastig als je tegen mij zegt blanke zeg ik dat klopt.
Als je zegt neger of zwarte ligt dat weer anders.
Lijkt me logisch ja dat je niet zwart bent als je blank bent. :')
pi_104594322
zo 20 nov 2011, 17:19
Paus roept op tot verzoening
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_104594326
quote:

[..]

Ja want het gaat met Ajax nu superlekker wou je zeggen :D _O-

Als jullie kans hebben om derde te worden, dan hebben wij als Feijenoord die kans evengoed.

En dat klinkt ineens heel onrealistisch hé? :')
pi_104594338
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk. Er is geen enkel aanknopingspunt dat jullie in gaan lopen, voorlopig.
Dit dus. Koning Ritmo _O_
pi_104594353
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus. Koning Ritmo _O_
Jij was weg toch? :?
pi_104594359
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ja, geen idee hoe ik op het WK kwam aangezien Hiddink toen helemaal niet coachte.
Wel, Hiddink was ook coach in '98.
pi_104594368
quote:

[..]

Als iedereen terug is van blessures hebben we een beter team dan Twente. Gister werd er ook gewoon goed gespeeld.
pi_104594382
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij zo direct is maar termen als "tegen racisme aan" vind ik niet direct, ,als iemand dan racistisch zou zijn moet je ook zeggen wie het was en wat er gezegd is.
Ik kan me niet voorstellen dat Cruijff dit over z'n kant laat gaan, die gaat Davids dit echt wel met tekst en uitleg laten komen.
Dit, dus.
pi_104594384
quote:

[..]

3e moet lukken natuurlijk, Twente is ook zo zwak als wat. PSV haalt ook niet altijd het niveau, dus een kleine stunt is 2e plek. AZ halen we natuurlijk nooit meer in. Zeker niet als je al constant punten verliest tegen zeer matige tegenstanders.
pi_104594393
Whehe weer half VBL-ajax op de kast gekregen :9
-
pi_104594401
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Als iedereen terug is van blessures hebben we een beter team dan Twente. Gister werd er ook gewoon goed gespeeld.
Zo goed vond ik het niet hoor.
Rossoneri siamo noi.
pi_104594407
Moet ik eens doen, in moeilijke tijden een topic in de Feyenoord-reeks aan maken, nou dan krijg je me toch een partij 'kkjood' naar je hoofd gegooid :')
pi_104594422
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja want het gaat met Ajax nu superlekker wou je zeggen :D _O-

Als jullie kans hebben om derde te worden, dan hebben wij als Feijenoord die kans evengoed.

En dat klinkt ineens heel onrealistisch hé? :')
Vorig jaar ging het ook zo lekker in oktober-december. Ajax heeft, zonder blessures, een veel sterker team dan Feyenoord.
pi_104594424
quote:

[..]

Schema AZ:
Utrecht thuis
excelsior uit (overspelen/2ehelft)
heerenveen uit
graafschap thuis
nac uit.

Ik zie AZ wel 2/3 verliezen :+

Schema psv:
groningen thuis
feyenoord uit.
nac thuis
heerenveen uit.

Twente:
Vitesse thuis
Utrecht uit
NEC thuis
Feyneoord uit

ajax:
nec uit
excelsior thuis
rkc uit
ado thuis

schema voor t/m winterstop :)
pi_104594430
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wel, Hiddink was ook coach in '98.
Hoe de fuck kom ik erbij dat Rijkaard toen coach was? Ik heb echt serieus teveel gedronken.

Dacht dat het WK '98 in Nederland was (was Frankrijk :')). In het EK 2000 was Rijkaard coach.

Get your head together, Helpmefok.
pi_104594433
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Jullie hebben sowieso een prima elftal, maar het draait voor geen meter.
De crisis lijkt de spelers toch te beinvloeden, dus des te vreemder is het dat er niet ingegrepen wordt, om er een einde aan te maken.
-
pi_104594439
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Moet je trots op zijn. Mensen op de kast krijgen is niet zo moeilijk, mensen aan je binden des te meer. Helaas lukt dat je nooit.
pi_104594443
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
Moet ik eens doen, in moeilijke tijden een topic in de Feyenoord-reeks aan maken, nou dan krijg je me toch een partij 'kkjood' naar je hoofd gegooid :')
Want dat gebeurt nooit?
pi_104594444
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Nee hoor, je zorgt er alleen maar voor dat we op korte termijn geen last meer van je hebben.
  zondag 20 november 2011 @ 17:50:02 #23
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_104594448
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, dat gebeurt nooit inderdaad. ^O^
pi_104594461
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Moet je trots op zijn. Mensen op de kast krijgen is niet zo moeilijk, mensen aan je binden des te meer. Helaas lukt dat je nooit.
Ik hoef geen mensen op FOK! aan me te binden. Dat doe ik liever met echte mensen.
-
pi_104594477
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nee hoor, je zorgt er alleen maar voor dat we op korte termijn geen last meer van je hebben.
Want? Omdat ik oproep tot ingrijpen van de KNVB? :')
Is dat zo gek? Ajax brengt op deze manier de eredivisie en het Nederlandse voetbal in het algemeen schade toe.
-
pi_104594491
Gaat weer lekker bij jullie he jongens. Davids die Cruyff nu zelfs van racisme beschuldigt. Mi gaddo wat een vertoning. :')
pi_104594493
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want dat gebeurt nooit?
Alleen die Ajacied422, maar die is gewoon een beetje raar
pi_104594504
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is dat zo gek? Ajax brengt op deze manier de eredivisie en het Nederlandse voetbal in het algemeen schade toe.
Nee, omdat je een irritante trol bent. Maar dat was al bekend.
pi_104594511
quote:

[..]

Wat is dit nu weer voor iets doms. Op welk punt moet de KNVB ingrijpen binnen de perikelen van een voetbalclub? Wat een nonsens, zeg.
Dit, dus.
pi_104594512
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Gaat weer lekker bij jullie he jongens. Davids die Cruyff nu zelfs van racisme beschuldigt. Mi gaddo wat een vertoning. :')
inderdaad erg :')
  zondag 20 november 2011 @ 17:52:04 #31
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_104594517
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Alleen die Ajacied422, maar die is gewoon een beetje raar
Onzin, tijdens zo'n wedstrijd als die 6-0 waren er vijf/zes/zeven ajacieden fulltime aan het trollen.
pi_104594528
quote:

[..]

Op welke grond?
pi_104594532
Sowieso die Davids, Cruijff is nooit racistisch
pi_104594547
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Vorig jaar ging het ook zo lekker in oktober-december. Ajax heeft, zonder blessures, een veel sterker team dan Feyenoord.
Ja maar op dit moment hebben jullie niet eens een spits (zoals wij vorig jaar (en ten dele ook dit jaar :')). Júíst met jullie (sorry dat ik het zeg) enorme KUTverdediging zijn jullie afhankelijk van het maken van veel doelpunten. Ik bedoel: hoe vaak hebben jullie nou de 0 gehouden, dat zegt genoeg. Kijk naar Utrecht, kijk naar NAC. De gaten vallen achterin als een zwitserse kaas gemaakt in de openlucht.

Als jullie dus vrijwel geen scorend vermogen meer hebben door de blessures en de verdediging onderdoet ten opzichte die van effin' VVV-Venlo weet je dat je het de komende 3,4 wedstrijden ENORM zwaar gaat krijgen.

HELEMAAL omdat Ajax al-tijd verliest / gelijkspeelt na een Europees duel.

Deze komende 3 wedstrijden kunnen jullie dus zomaar een gigantische hoeveelheid punten laten lopen die je nóóít meer goed gaat maken. Nee, dit jaar is niet als vorig jaar. Het gaat gewoon niet weer lukken. Ajax is daarvoor een te grote teringbende.
pi_104594565
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Onzin, tijdens zo'n wedstrijd als die 6-0 waren er vijf/zes/zeven ajacieden fulltime aan het trollen.
Nee, die heb ik ook gevolgd. Alleen waren er veel op hun teentjes getrapt en reageerden op hele normale reacties met "troll!!!!"
pi_104594597
Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.

Rascisme vraag ik mij af of Edgar Davids weet wat dat betekent. Daarom heb ik dat voor hem en ook voor mij opgezocht.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_104594605
Ritmo/Crane, onderkruipsel.
pi_104594610
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee, die heb ik ook gevolgd. Alleen waren er veel op hun teentjes getrapt en reageerden op hele normale reacties met "troll!!!!"
Nou dat zie je toch verkeerd...
  zondag 20 november 2011 @ 17:54:40 #39
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_104594619
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat komt omdat je dan aan de lachende kant staat. Net als dat ik de uitspraken van Ritmo nu totaal niet choquerend vind.
pi_104594635
Klaar nu. On topic.
Noot noot.
pi_104594641
DIT IS DE MOOOOOOOOOISTE CLUUUUB VAN ALLEMAAAAOL
pi_104594675
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja maar op dit moment hebben jullie niet eens een spits (zoals wij vorig jaar (en ten dele ook dit jaar :')). Júíst met jullie (sorry dat ik het zeg) enorme KUTverdediging zijn jullie afhankelijk van het maken van veel doelpunten. Ik bedoel: hoe vaak hebben jullie nou de 0 gehouden, dat zegt genoeg. Kijk naar Utrecht, kijk naar NAC. De gaten vallen achterin als een zwitserse kaas gemaakt in de openlucht.

Als jullie dus vrijwel geen scorend vermogen meer hebben door de blessures en de verdediging onderdoet ten opzichte die van effin' VVV-Venlo weet je dat je het de komende 3,4 wedstrijden ENORM zwaar gaat krijgen.

HELEMAAL omdat Ajax al-tijd verliest / gelijkspeelt na een Europees duel.

Deze komende 3 wedstrijden kunnen jullie dus zomaar een gigantische hoeveelheid punten laten lopen die je nóóít meer goed gaat maken. Nee, dit jaar is niet als vorig jaar. Het gaat gewoon niet weer lukken. Ajax is daarvoor een te grote teringbende.
Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is. Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente. Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.
Bij Ajax proberen ze nu op een hoog niveau constant op te bouwen van achteren met de iedereen op de helft van de tegenstander. Als je dan soms een foutje maakt, ben je gelijk enorm kwetsbaar. Het is dus niet echt de zwakke verdediging, maar het makkelijk te doorbreken spelletje. Vooral Utrecht was hier een duidelijk voorbeeld van.
pi_104594684
quote:
Edgar Davids zegt af en toe spijt te hebben van zijn keuze om onderdeel te worden van de Raad van Commissarissen van Ajax. Volgens Davids, in het verleden actief als speler van de hoofdstedelingen, is er sprake van racisme bij de Amsterdamse club, zelfs binnen de RvC.

“Soms gaan mensen over de schreef”, vertelt Davids in gesprek met de NOS. “Tot aan het racistische aan toe, ook binnen de RvC. Je doet alles in het belang van Ajax en je krijgt alleen de zwarte piet terug. En het is nog niet eens december", geeft de oud-middenvelder aan.

Davids ontkent dat hij degene is die Louis van Gaal benaderde om als algemeen directeur aan de slag te gaan bij Ajax. “Er gebeuren hier dingen die je soms alleen in de film ziet”, zo zegt hij over de situatie binnen de club.
pi_104594704
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor iets doms. Op welk punt moet de KNVB ingrijpen binnen de perikelen van een voetbalclub? Wat een nonsens, zeg.
Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken... bij Ajax loopt het nu zo uit de hand dat je ook wel eens wat moet doen lijkt me.
-
pi_104594719
Wie heeft Louis dan benaderd :')
pi_104594725
" Je doet alles in het belang van Ajax en je krijgt alleen de zwarte piet terug. "

:D _O-
pi_104594728
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is. Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente. Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.
Bij Ajax proberen ze nu op een hoog niveau constant op te bouwen van achteren met de iedereen op de helft van de tegenstander. Als je dan soms een foutje maakt, ben je gelijk enorm kwetsbaar. Het is dus niet echt de zwakke verdediging, maar het makkelijk te doorbreken spelletje. Vooral Utrecht was hier een duidelijk voorbeeld van.
Wat een onzin, het verschil is gewoon dat jullie denken dat jullie verdediging zo geweldig is omdat die Jan 'Arrogant' smoelwerk' Vertonghen en Alderweireld constant worden opgehemeld en Blackjack Greg bij gebrek aan beter in het Nederlands Elftal mag opdraven. In werkelijkheid is het ook allemaal niet zo fantastisch hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 18:00:22 ]
pi_104594741
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken...
Dit is gewoon een interne kwestie tussen bestuurders. Dat jij je groen en geel ergert aan de aandacht voor de situatie is geen reden voor de KNVB om in te grijpen.
Dit, dus.
pi_104594751
quote:
5s.gif Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit is gewoon een interne kwestie tussen bestuurders. Dat jij je groen en geel ergert aan de aandacht voor de situatie is geen reden voor de KNVB om in te grijpen.
Dit is geen 'interne kwestie' meer toch?
-
pi_104594786
quote:

[..]

Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken... bij Ajax loopt het nu zo uit de hand dat je ook wel eens wat moet doen lijkt me.
Nee man, ze lopen alleen maar intern wat te trollen Ritmo. Dat komt wel goed uiteindelijk en dan hopelijk in het voordeel van Cruyff.

Daarnaast, wat kan ons het schelen? Ik vind het wel vermakelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 17:59:40 ]
pi_104594790
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit is geen 'interne kwestie' meer toch?
Zeker wel. De media besteedt enorm veel aandacht aan de interne kwestie RvC en ledenraad.
Dit, dus.
pi_104594835
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is.
Gast, jullie hebben uit de top-12 de meest gepasseerde verdediging. Hoe bedoel je, de verdediging is 'in principe' niet het probleem? Jullie hadden 2 jaar geleden de minst gepasseerde verdediging van de eredvisie, nu is de EXACT ZELFDE verdediging ineens de meest gepasseerde van de top-12. Leg dat eens uit?

quote:
Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente.
PSV, allicht. Twente / Feyenoord, no way. De wedstrijd tegen Groningen niet meegerekend (collectieve off-day) heeft Feyenoord elke wedstrijd maar 1 goal doorgelaten, die van Twente geldt hetzelfde voor.

Voor ajax geldt dat elke wedstrijd 2 ballen doorgelaten worden, door een kudtkeeper en een slechte verdediging.

quote:
Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.
:'). Daarom staan deze clubs boven Ajax? Inspiratieloos is het blijkbaar niet want het werkt.

quote:
Bij Ajax proberen ze nu op een hoog niveau constant op te bouwen van achteren met de iedereen op de helft van de tegenstander.
Ja, handig een coach die denkt dat jullie cluppie Barcelona heet. Hij zit 1 letter te ver in het alfabet...

quote:
Als je dan soms een foutje maakt, ben je gelijk enorm kwetsbaar. Het is dus niet echt de zwakke verdediging, maar het makkelijk te doorbreken spelletje. Vooral Utrecht was hier een duidelijk voorbeeld van.
De verdediging is zwak aangezien ze dus blijkbaar in de huidige tactiek de omschakeling niet kunnen maken.

Conclusie: verdediging is zwak.
pi_104594855
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast, jullie hebben uit de top-12 de meest gepasseerde verdediging. Hoe bedoel je, de verdediging is 'in principe' niet het probleem? Jullie hadden 2 jaar geleden de minst gepasseerde verdediging van de eredvisie, nu is de EXACT ZELFDE verdediging ineens de meest gepasseerde van de top-12. Leg dat eens uit?

[..]

PSV, allicht. Twente / Feyenoord, no way. De wedstrijd tegen Groningen niet meegerekend (collectieve off-day) heeft Feyenoord elke wedstrijd maar 1 goal doorgelaten, die van Twente geldt hetzelfde voor.

Voor ajax geldt dat elke wedstrijd 2 ballen doorgelaten worden, door een kudtkeeper en een slechte verdediging.

[..]

:'). Daarom staan deze clubs boven Ajax? Inspiratieloos is het blijkbaar niet want het werkt.

[..]

Ja, handig een coach die denkt dat jullie cluppie Barcelona heet. Hij zit 1 letter te ver in het alfabet...

[..]

De verdediging is zwak aangezien ze dus blijkbaar in de huidige tactiek de omschakeling niet kunnen maken.

Je zou hier toch niet meer komen? Snel bedacht wel.
pi_104594871
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat een onzin, het verschil is gewoon dat jullie denken dat jullie verdediging zo geweldig is omdat die Jan 'Arrogant' smoelwerk' Vertonghen en Alderweireld constant worden opgehemeld en Blackjack Greg bij gebrek aan beter in het Nederlands Elftal mag opdraven. In werkelijkheid is het ook allemaal niet zo fantastisch hoor.
Fucking dit.
pi_104594899
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die spelers zijn gewoon goed. Niet wereldmateriaal, maar wel degelijk gewoon goed. Greg is een moderne verdediger die als hij zijn dag heeft wel degelijk de beste verdediger van de eredivisie is. En nogmaals, die vergelijking die ik maakte met de rest van de clubs is niet alleen vanwege de kwaliteit van Ajax, maar ook vanwege de wel enorme kutkwaliteit die de rest van de clubs daar hebben rondlopen. Alleen spelen ze met een ander systeem waardoor bij balverlies er al veel meer wordt opgevangen in de middelste linies
pi_104594934
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Snap je iets van voetbal of vind je het alleen leuk om met je rood/witte sjaaltje te gaan rellen?
pi_104594960
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Die spelers zijn gewoon goed. Niet wereldmateriaal, maar wel degelijk gewoon goed. Greg is een moderne verdediger die als hij zijn dag heeft wel degelijk de beste verdediger van de eredivisie is. En nogmaals, die vergelijking die ik maakte met de rest van de clubs is niet alleen vanwege de kwaliteit van Ajax, maar ook vanwege de wel enorme kutkwaliteit die de rest van de clubs daar hebben rondlopen. Alleen spelen ze met een ander systeem waardoor bij balverlies er al veel meer wordt opgevangen in de middelste linies
Ja ik vind het wel schrikwekkend dat er geen enkele Nederlandse verdediger echt top is momenteel. We hebben gewoon geen goede verdedigers meer, ook voor Oranje zal dat in de toekomst veel problemen geven omdat er ook weinig kwaliteit aan zit te komen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_104594962
quote:

[..]

Wiel is lekker bezig :') Vertonghen te nonchalant. LB probleem zit ook
quote:
[..]

De kutkeeper is inderdaad kut. En dat vinden heel veel in het ajax topic
quote:
[..]

Simpel omdat nu Bulykin over is voor de spits. Armoede. Dan scoor je weinig en kom je lekker ver
quote:
[..]

Lodeiro heb ik anders heel goed zien voetballen op deze positie, Eriksen ook.
quote:
[..]

Zwak? Eerder opeens van dat rare gedrag, nonchalant,
pi_104594980
Dit topic :')
pi_104595004
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef Majkool het volgende:
Dit topic :')
TSJA, Dat krijg je als Ajax volop in het nieuws is. Mede door de bestuurschaos & prestaties op het veld. Niet zeuren.
pi_104595007
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee man, ze lopen alleen maar intern wat te trollen Ritmo. Dat komt wel goed uiteindelijk en dan hopelijk in het voordeel van Cruyff.

Daarnaast, wat kan ons het schelen? Ik vind het wel vermakelijk.
Echt he, ik hoop echt zo erg dat die Cruyff aan de macht komt. Betekent dat Ajax de komende 10 jaar geen potten meer gaat breken.

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Je zou hier toch niet meer komen? Snel bedacht wel.
Nee ik ging niet meer in discussie met debielen die denken dat Cruyff Barcelona heeft gemaakt tot wat het nu is.Daarom vertrok ik maar even.

Die gedachte is maar 1 smilie geschikt voor:

pi_104595008
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

TSJA, Dat krijg je als Ajax volop in het nieuws is. Mede door de bestuurschaos & prestaties op het veld. Niet zeuren.
ik doelde op al die kenners hier, zoals jij :')
pi_104595039
Davids :r

Wat doet zo'n vrouwenmepper überhaupt nog in de buurt van een bestuurlijke functie?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_104595079
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Een goede verdediging houdt gewoon stand, daar waar Ajax praktisch nooit de nul weet te houden. Er is in Nederland gewoon geen team meer met een goede verdediging. Het is allemaal zware middelmaat met hier en daar een relatief goede speler in het centrum.
pi_104595091
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Davids :r

Wat doet zo'n vrouwenmepper überhaupt nog in de buurt van een bestuurlijke functie?
Om een of andere reden schiet ik altijd in de lach bij het lezen van het woord 'vrouwenmepper'. Je ziet ook echt zo'n vent voor je met het uiterlijk van Kluivert of Davids. :')
pi_104595114
quote:

[..]

Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken...
Waarom bestaat Feyenoord dan nog? Had d KNVB ook al in moeten grijpen :P
  zondag 20 november 2011 @ 18:09:56 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104595142
Ik weet nog wel dat ik toentertijd hier mijn vraagtekens zette bij het toetreden van Davids tot de RVC.

Bakken kritiek. Nee hoor, hij heeft allerlei diploma's, oud voetballer, brok aan ervaring.

Epic fail. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104595144
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Een goede verdediging houdt gewoon stand, daar waar Ajax praktisch nooit de nul weet te houden. Er is in Nederland gewoon geen team meer met een goede verdediging. Het is allemaal zware middelmaat met hier en daar een relatief goede speler in het centrum.
Klopt, en grappig genoeg hebben wij twee - redelijk - goede spelers in het centrum bij Feijenoord. Die, als ze een offday hebben, ook gelijk zorgen dat we 6-0 verliezen van groningen :').

Maar serieus, de verdediging van Ajax is toch om te janken. Ik snap niet dat je dat zooitje wil verdedigen. Gregory van de Wiel is kanker in de vorm van een verdediger, die twee gekke belgen wordt ook nooit meer wat. Jammer, want die hadden echt nog wel wat potentie om als wisselspelertje bij Arsenal ofzo op de bank te komen.

De laatste écht goede verdediger in Nederland was Alex van PSV. Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden is...
pi_104595211
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt, en grappig genoeg hebben wij twee - redelijk - goede spelers in het centrum bij Feijenoord. Die, als ze een offday hebben, ook gelijk zorgen dat we 6-0 verliezen van groningen :').

Maar serieus, de verdediging van Ajax is toch om te janken. Ik snap niet dat je dat zooitje wil verdedigen. Gregory van de Wiel is kanker in de vorm van een verdediger, die twee gekke belgen wordt ook nooit meer wat. Jammer, want die hadden echt nog wel wat potentie om als wisselspelertje bij Arsenal ofzo op de bank te komen.

De laatste écht goede verdediger in Nederland was Alex van PSV. Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden is...
Ok...I LOL'ed. :D

Alex was inderdaad de laatste geweldige verdediger. Rond die tijd had je ook nog Majstorovic die op mij ook veel indruk maakte. Voor de rest heeft Douglas nu wel de meeste potentie, maar moet zich nog wel waarmaken wat dat betreft.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 18:12:53 ]
pi_104595216
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toentertijd hier mijn vraagtekens zette bij het toetreden van Davids tot de RVC.

Bakken kritiek. Nee hoor, hij heeft allerlei diploma's, oud voetballer, brok aan ervaring.

Ik knoopte hem ook al gelijk op !
pi_104595227
quote:

Echt hé. Maar voetbalsupporters leven echt naar de waan van de dag.

Cruyff wordt nu ook als de verlosser gezien (net als De Boer, waarvan sommigen hier ook al om zijn ontslag roepen :D _O-).
Als Cruyff over 3 jaar blijkt de boel niet op de rit te hebben (en dat gaat hem gewoon no-fucking-way lukken) is hij ook weer de schlemiel, en had die 'klootzak nooit Gaaltjuh eruit moete gooie :( bestuur tege de muur!!?!?'.

Zelfde als na het vertrek van Verbeek, iedereen wilde Been, we kregen Been, en het was de slechtste trainer die ooit op de Nederlandse voetbalvelden heeft gestaan.

:') Schiet niet op joh. Laat gaan joh.
pi_104595274
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echt hé. Maar voetbalsupporters leven echt naar de waan van de dag.

Cruyff wordt nu ook als de verlosser gezien (net als De Boer, waarvan sommigen hier ook al om zijn ontslag roepen :D _O-).
Als Cruyff over 3 jaar blijkt de boel niet op de rit te hebben (en dat gaat hem gewoon no-fucking-way lukken) is hij ook weer de schlemiel, en had die 'klootzak nooit Gaaltjuh eruit moete gooie :( bestuur tege de muur!!?!?'.

Zelfde als na het vertrek van Verbeek, iedereen wilde Been, we kregen Been, en het was de slechtste trainer die ooit op de Nederlandse voetbalvelden heeft gestaan.

:') Schiet niet op joh. Laat gaan joh.
Tsja...de doorsnee supporter is ook redelijk opportunistisch, maar dat geldt ook voor de doorsnee Nederlander wanneer je kijkt naar de reacties van mensen op bepaalde stellingen. Wat dat betreft geen nieuws.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 18:14:40 ]
pi_104595284
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 18:14:27 ]
pi_104595300
Dat sowieso. Mag toch aannemen dat de meest Ajacieden wel weten dat Cruijff niet onsterfelijk is en sowieso binnen nu en een x-aantal jaar de pijp uitgaat. :P

Las laatst in de krant een ingezonden brief die zei:

"Aan god toorn je niet."

Waarbij god verwees naar JC. :')
pi_104595326
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat sowieso. Mag toch aannemen dat de meest Ajacieden wel weten dat Cruijff niet onsterfelijk is en sowieso binnen nu en een x-aantal jaar de pijp uitgaat. :P
Zoals de situatie nu is gaat iedereen binnen nu en een x-aantal jaar de pijp uit.
pi_104595403
Kijk al die Feyenoorders in dit topic tof doen :D
pi_104595404
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Probeer eens die verdediging van jullie een beetje te laten spelen zoals Ajax dat nu doet. Die belgen en greg kunnen tenminste nog iets met een bal. Vlaar kan een bal ergens anders in het veld leggen met ongeveer tien meter nauwkeurigheid.
pi_104595416
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zoals de situatie nu is gaat iedereen binnen nu en een x-aantal jaar de pijp uit.
bedankt voor het intrappen van de open deur, simpele ziel.
pi_104595432
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:17 schreef Scorpie het volgende:
Die zijn al blij als ze aan het eind van het seizoen genoeg geld hebben om 2 transfervrije spelers te kunnen betalen.
pi_104595443
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok...I LOL'ed. :D

Alex was inderdaad de laatste geweldige verdediger. Rond die tijd had je ook nog Majstorovic die op mij ook veel indruk maakte. Voor de rest heeft Douglas nu wel de meeste potentie, maar moet zich nog wel waarmaken wat dat betreft.
Douglas is evenveel opgehemeld als Vertonghen vorig jaar, een goede verdediger maar geen Alex.
pi_104595446
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:17 schreef Scorpie het volgende:
Terwijl ook Feyenoord zich zorgen moet baren, elke Nederlander/supporter van Oranje eigenlijk. Als de jeugdopleiding bij Ajax breekt, is de beste jeugdopleiding van Nederland weg en zal het Nederlandse voetbal als geheel veel schade oplopen. Dan zijn we zo weg uit de top 10 van de wereld.
pi_104595456
Wat was er met davids? Racisme? :o
  zondag 20 november 2011 @ 18:19:48 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104595457
Toch grappig hoe Jol met minder materiaal veel beter presteerde. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_104595481
Davids speelt race card. :')
pi_104595493
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:19 schreef TC03 het volgende:
Toch grappig hoe Jol met minder materiaal veel beter presteerde. :')
was geen minder materiaal en heeft ook mooi mogen investeren.
pi_104595494
"Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig,”
pi_104595507
quote:

En hoe kun jij beoordelen dat het een epic fail is?

En dan bedoel ik niet je eigen vooroordelen of oppervlakkige observaties.
  zondag 20 november 2011 @ 18:22:25 #88
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104595544
Davids claimt racistisch te zijn bejegend door 'een lid' van de RvC. Men hoeft niet gestudeerd te hebben dat Davids hiermee Cruijff bedoeld.

Stel dat het waar zou zijn, dat Cruijff een vieze smerige racist is, waarom heb ik daar NIE-MAND over gehoord na het gesprek.

En ik kan me nauwelijks voorstellen dat Cruijff het op de man af gaat spelen, daar iemands huidskleur erbij te betrekken.

Misschien 'voelt' Davids zich onjuist bejegend, en linkt het daarmee meteen aan 'racisme'. Toch vreemd, dat wanneer het pad voor Davids ten einde lijkt, meneer het 'WEER' op racisme gooit. Dat deed hij eerder en vaker in het verleden.

Ik ga niet eens speculeren, ik geloof niet dat Cruijff racistische leuzen roept tegen Davids. Want op inhoudelijke feiten heeft Davids een zwaar verlies geleden, dus pakt hij zijn eeuwenoude standpunt erbij...RACISME.
pi_104595569
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:17 schreef Adames het volgende:

[..]

Probeer eens die verdediging van jullie een beetje te laten spelen zoals Ajax dat nu doet. Die belgen en greg kunnen tenminste nog iets met een bal. Vlaar kan een bal ergens anders in het veld leggen met ongeveer tien meter nauwkeurigheid.
Ik geloof dat we het over de Ajax-verdediging hadden. Ik zeg toch ook nergens dat onze verdediging wel geweldig is? Maar blijkbaar zijn de anders zo self-confident supporters van Ajax een beetje gevoelig door de omstandigheden. :')
pi_104595571
Negers spelen altijd de race card als ze in een conflict raken met een blanke, zo ook Davids nu. Te makkelijk.
pi_104595605
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik geloof dat we het over de Ajax-verdediging hadden. Ik zeg toch ook nergens dat onze verdediging wel geweldig is? Maar blijkbaar zijn de anders zo self-confident supporters van Ajax een beetje gevoelig door de omstandigheden. :')
Je merkt het he, nogal prikkelbaar. Jammer toch, je probeert ze alleen maar te helpen. *gniffel*
pi_104595616
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Wat was er met davids? Racisme? :o
Cruijff zegt dat het een neger is, Davids zelf vindt van niet.
★★★
pi_104595622
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef 16meter het volgende:
Negers spelen altijd de race card als ze in een conflict raken met een blanke, zo ook Davids nu. Te makkelijk.
Ja echt bizar. Ik neem ook aan dat Davids het verschil tussen 'discriminatie' en 'racisme' niet kan maken...
pi_104595643
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef wolferl het volgende:
Davids claimt racistisch te zijn bejegend door 'een lid' van de RvC. Men hoeft niet gestudeerd te hebben dat Davids hiermee Cruijff bedoeld.

Stel dat het waar zou zijn, dat Cruijff een vieze smerige racist is, waarom heb ik daar NIE-MAND over gehoord na het gesprek.

En ik kan me nauwelijks voorstellen dat Cruijff het op de man af gaat spelen, daar iemands huidskleur erbij te betrekken.

Misschien 'voelt' Davids zich onjuist bejegend, en linkt het daarmee meteen aan 'racisme'. Toch vreemd, dat wanneer het pad voor Davids ten einde lijkt, meneer het 'WEER' op racisme gooit. Dat deed hij eerder en vaker in het verleden.

Ik ga niet eens speculeren, ik geloof niet dat Cruijff racistische leuzen roept tegen Davids. Want op inhoudelijke feiten heeft Davids een zwaar verlies geleden, dus pakt hij zijn eeuwenoude standpunt erbij...RACISME.
Wanneer heeft hij dat eerder gedaan dan?
pi_104595682
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef Scribent het volgende:

[..]

De eerste keer was EK '96, daarna kwamen nog een aantal miljoenen keren in de media. :')
  zondag 20 november 2011 @ 18:26:20 #96
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104595683
Cruijff is echt geen racist hoor :'). En bij de NOS zeiden ze dat als er vandaag was gestemd het erg lastig zou zijn geweest voor Cruijff :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104595692
quote:
Je moet niet zo generaliseren, dat doen negers ook altijd zo :')

En hoezo 'te makkelijk', als je helemaal niet weet wat er zich afgespeeld heeft?
  zondag 20 november 2011 @ 18:26:45 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104595699
Davids, de man die niet eens tot 10 kan tellen beschuldigt nu dus Cruijff van racisme?
Briljant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 november 2011 @ 18:27:08 #99
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104595710
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef Scribent het volgende:

[..]

Oranje '98
pi_104595719
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Davids, de man die niet eens tot 10 kan tellen beschuldigt nu dus Cruijff van racisme?
Briljant.
Tsja, Het niveau is laag in de RvC

(muv cruijff)
pi_104595729
Eerst de vuile Judas uithangen en daarna ook nog Cruijff beschuldigen van racisme :r

Vuile rat die Davids :r
pi_104595767
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/71783/ludo-bij-cruijff

Ludo uit GTST behoort tot kamp Cruijff? :D
:Y .
pi_104595768
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De eerste keer was EK '96, daarna kwamen nog een aantal miljoenen keren in de media. :')
Onzin, in '96 zei hij dat Hiddink zn hoofd niet in het hol van andere spelers moest steken. Dat was geen beschuldiging van racisme.

En niks daarna nog 'miljoenen keren in de media'. Dat verzin je hier ter plekke, of het is gewoon 1 van de vele vooroordelen over Davids (en de rest van de Surinaamse kabel) die er bij Nederlandse voetbalfans in gaan als koek.
pi_104595776
Hoe meer Kamp Cruijff leden, Hoe beter.
  zondag 20 november 2011 @ 18:28:47 #106
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104595777
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/71783/ludo-bij-cruijff

Ludo uit GTST behoort tot kamp Cruijff? :D
Die komt azen op een goed plot voor GTST.
  zondag 20 november 2011 @ 18:29:08 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104595795
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:28 schreef Scribent het volgende:

[..]

Onzin, in '96 zei hij dat Hiddink zn hoofd niet in het hol van andere spelers moest steken. Dat was geen beschuldiging van racisme.

En niks daarna nog 'miljoenen keren in de media'. Dat verzin je hier ter plekke, of het is gewoon 1 van de vele vooroordelen over Davids (en de rest van de Surinaamse kabel) die er bij Nederlandse voetbalfans in gaan als koek.
Ben je soms familie ofzo? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104595798
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Briljant.
Moet je daarvoor tot 10 kunnen tellen dan?
pi_104595816
quote:
Dat is ook mijn ervaring :s)
pi_104595818
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Ben je soms familie ofzo? :')
Omdat je niets terug kan zeggen, kom je met zo'n kut argument. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 20 november 2011 @ 18:30:34 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104595845
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Omdat je niets terug kan zeggen, kom je met zo'n kut argument. :')
Huh wat? Nee, het valt me gewoon op dat hij in elk topic Davids zit te verdedigen. Terwijl het wel duidelijk is dat hij de judas in het geheel is dacht ik zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104595848
"Dominee Gremdaat is van mening dat de managerscultuur Nederland kapot maakt."
Deze sluit volgens mij mooi aan bij de ajax soap.
  zondag 20 november 2011 @ 18:31:04 #113
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104595856
Davids is ook een achterbakse neger.

Feit 1: Hij is achterbaks. Hij heeft achter de rug om van Cruyff allerlei snode plannen bekokstooft en doorgevoerd.

Feit 2: Hij is een neger.

Ik zie dus niet waar Cruyff liegt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 20 november 2011 @ 18:31:37 #114
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104595873
:')
pi_104595891
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Davids is ook een achterbakse neger.

Feit 1: Hij is achterbaks. Hij heeft achter de rug om van Cruyff allerlei snode plannen bekokstooft en doorgevoerd.

Feit 2: Hij is een neger.

Ik zie dus niet waar Cruyff liegt.
:D _O- dit is zó fout :')
pi_104595903
Davids voert weer eens racisme aan. Altijd het zelfde als ze in nood kOmen :')
hardcoholic
  zondag 20 november 2011 @ 18:33:29 #117
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104595932
Het is echt om te huilen, wat een sneu gebeuren.
pi_104595935
natuurlijk in opdracht van steven om meer aanhang te scoren
pi_104595939
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tsja, Het niveau is laag in de RvC

(muv cruijff)
Ja want Cruijff blinkt uit in helder denken en duidelijk taalgebruik :')
En Cruijff speelt noooooooooooooit spelletjes :')
pi_104595946
Wel bijzonder dat onze grote vriend, Uri, ermee stopt. Niet verwacht.
★★★
pi_104595976
Laat Ajax gewoon kapot gaan zeg, zulke walgelijke dingen kunnen alleen bij Ajax voorkomen.
Geen enkele andere club zou zoiets laten gebeuren.

Gewoon failliet laten gaan, en wellicht ooit een doorstart ofzo!

Hoe er bij Ajax met mensen omgegaan wordt is gewoon schandalig. Die Ten Have is zo leugenachtig en achterbaks als het maar mogelijk is. Net als de rest van die troep.
Gaan ze Cruijf beschuldigen van van alles dat ie niet het beste met Ajax voor heeft.
Kennen ze Cruijf wel dan? Ten Have is geen ajacied, Cruijf in hart en nieren.

Ajax moet iemand als Cruijf koesteren met heel hun hart.
Maar schijnbaar is er bij Ajax geen hart.

Kansloos seizoen ook weer voor Ajax voetballend, gaan kansloos ten onder.
pi_104595981
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat heb ik even gemist, stapt ie zelf op?
hardcoholic
  zondag 20 november 2011 @ 18:34:46 #123
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104595987
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wel, Uri is een lafbek die altijd een brandend pand voortijdig verlaat en alle deuren en ramen op slot gooit.
  zondag 20 november 2011 @ 18:35:09 #124
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104596000
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ik wel, Uri is een lafbek die altijd een brandend pand voortijdig verlaat en alle deuren en ramen op slot gooit.
Mental image. _O-

Gelukkig kan Davids nog ontsnappen door de schoorsteen.
pi_104596027
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Ferdii het volgende:

[..]

ja.
pi_104596032
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef wolferl het volgende:

[..]

Vandaar al die zwarte pieten binnen van de roet.
pi_104596035
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Jazekah
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 18:37:19 #128
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104596095
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vandaar al die zwarte pieten binnen van de roet.
Weet je gelijk waarom Kees Jansma AD wilde worden, hij had de rol van Sinterklaas prima kunnen invullen.
  zondag 20 november 2011 @ 18:37:46 #129
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104596110
Humberto Tan meldt net op de radio dat als het waar is dat Johan Cruyff racistische opmerking heeft geplaatst hij per direct zou moeten opstappen...
pi_104596141
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef YazooW het volgende:
Humberto Tan meldt net op de radio dat als het waar is dat Johan Cruyff racistische opmerking heeft geplaatst hij per direct zou moeten opstappen...
Hartstikke mooi voor Humberto Tan. Doe hem de groetjes.
  zondag 20 november 2011 @ 18:38:33 #131
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104596146
Humberto Tan. :')
pi_104596156
quote:
2zsy4xu.gif
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 18:39:03 #133
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104596165
quote:
Ooi, het woordje 'racisme' is gevallen, en vredestichter TAN staat weer op de stoep.
pi_104596182
Tan. :') Aardige kerel hoor maar minder geloofwaardig als mede neger.
pi_104596195
quote:
En als het niet waar is dan moet Davids verplicht bolletjes slikken, drie kilo.
Volgens C Molenaar.
pi_104596196
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga eerder voor iets wat Davids verzonnen heeft omdat 'ie niet kan winnen, was dat in '96 ook niet zo?
sig verwijderd door FA
  zondag 20 november 2011 @ 18:40:01 #137
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104596200
Cruijff zal wel gezegd hebben dat Davids witte handpalmen heeft van het in elkaar rossen van zijn vrouwen.
  zondag 20 november 2011 @ 18:40:04 #138
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104596202
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:39 schreef Godtje het volgende:
Tan. :') Aardige kerel hoor maar minder geloofwaardig als mede neger.
Tan lult eigenlijk net iets te vaak uit zijn nek. M.a.w. totaal niet geloofwaardig.
pi_104596215
Coronel weg is heerlijk _O_
pi_104596225
Humberto Tan,

Oh, hij is ook een neger laat maar zitten

:') :{
pi_104596240
Tan heeft toch gelijk. ALS het is gebeurt dan moet Cruijf weg.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 20 november 2011 @ 18:40:56 #142
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104596241
quote:
En als het niet waar is, moet Davids per direct opstappen.

Lijkt me logisch.
  zondag 20 november 2011 @ 18:41:35 #143
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104596269
  zondag 20 november 2011 @ 18:41:42 #144
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104596275
Tan, de Ten Have onder de negers.
pi_104596276
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En als het niet waar is, moet Davids per direct opstappen.

Lijkt me logisch.
moet ie sowieso al
pi_104596282
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef mrstylo het volgende:
Tan heeft toch gelijk. ALS het is gebeurt dan moet Cruijf weg.
Dat hij Davids serieus neemt is al redelijk sneu te noemen. :')
pi_104596311
Davids moet echt echt echt weg.
  zondag 20 november 2011 @ 18:42:46 #148
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104596313
Wat voor auto rijdt Cruijff eigenlijk?
  zondag 20 november 2011 @ 18:42:50 #149
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_104596319
Hier dus ook al een kabel :')
pi_104596337
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef RichardHammond het volgende:
Nieuwe A6.
sig verwijderd door FA
pi_104596351
quote:
Citroen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104596382
quote:
Ford Ka
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 18:44:59 #153
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104596398
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nieuwe A6.
Allemaal dikke auto's bij Ajax.
  zondag 20 november 2011 @ 18:45:16 #154
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104596412
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Nee, omdat Davids zelf niet is te vertrouwen en ik eraan twijfel of hij überhaupt wel weet wat het begrip racisme precies betekent.
Davids denkt dat het iets met Formule 1 te maken heeft, met racen...
  zondag 20 november 2011 @ 18:45:35 #155
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104596427
Ten Have ziet toekomst voor Cruijff bij Ajax: 'Willen de beste mensen'

Wat een lolbroek die Steven.
pi_104596455
Steven probeert er nog het beste van te maken voor de laatste weken.
pi_104596473
quote:
pi_104596487
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Allemaal dikke auto's bij Ajax.
Coronel had meen ik altijd een Lexus 8-)
pi_104596594
wie was die ene baas met een Maserati?
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 18:50:34 #160
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_104596611
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier dus ook al een kabel :')
Davids :') :') :') :') :')
  zondag 20 november 2011 @ 18:50:56 #161
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104596629
De ledenraad gaat toch wel de kant van Cruijff kiezen heh ? Als we de NOS moeten geloven.. :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104596671
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:
De ledenraad gaat toch wel de kant van Cruijff kiezen heh ? Als we de NOS moeten geloven.. :')
Keje had er alle vertrouwen in.
★★★
pi_104596759
Negers hebben elkaars rug
pi_104596802
Goeie TT.
pi_104596892
Davids heeft een moeilijke tijd, Bouterse is van de trap gevallen en nu dit :')
  zondag 20 november 2011 @ 18:59:19 #166
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104596927
Ajax-ledenraad zal volgende week al stemmen

SPOILER
Fuck today, it's tomorrow.
  zondag 20 november 2011 @ 19:01:50 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597036
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 20 november 2011 @ 19:02:48 #168
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104597061
Wie zit nou in welke kamp qua oud-spelers, (oud-)trainers en bestuursleden?

quote:
Kamp Louis Van Gaal:
Louis van Gaal
Danny Blind (wordt nieuwe TD onder Van Gaal)
Edgar Davids
Steven ten Have
Marjan Olfers
Paul Romer
Rik van den Boog
Uri Coronel
Rob Been
quote:
Kamp Johan Cruijff:
Johan Cruijff
Marco Van Basten
Frank de Boer
Dennis Bergkamp
Wim Jonk
Ronald de Boer
Marc Overmars
Keje Molenaar
Sjaak Swart
Tscheu la Ling
Aanvullingen?
pi_104597096
Denk dat coronel de enIge is die de rvc nog kon redden, die lig er nu gelukkig ook uit :)
hardcoholic
  zondag 20 november 2011 @ 19:06:10 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_104597193
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
wie was die ene baas met een Maserati?
Cruijff had volgens mij ooit een Citroën met een Maserati-motor (8>

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104597250
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

[..]

Aanvullingen?
Bij kamp van Gaal moet sowieso PLAE@ nog staan
  zondag 20 november 2011 @ 19:08:52 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597294
Je vergeet de meerderheid van de supporters bij kamp Cruijff.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104597306
Tijd dat het ene kamp Ajax verlaat en Blauw-Wit nieuw leven in gaat blazen _O_
  zondag 20 november 2011 @ 19:09:20 #174
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597370
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef APK het volgende:

[..]

Cruijff had volgens mij ooit een Citroën met een Maserati-motor (8>

[ afbeelding ]
Hem wel eens zien rijden. Hij woonde toen bij Vinkeveen.
Een Citroën SM.
woef
  zondag 20 november 2011 @ 19:16:01 #176
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104597595
quote:

[..]

[..]

Aanvullingen?
Je maakt een grote fout, Danny Blind kiest nooit een kant. Scholletje enzo....de Zwitserland van Ajax.
  zondag 20 november 2011 @ 19:18:15 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597691
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef wolferl het volgende:

[..]

Je maakt een grote fout, Danny Blind kiest nooit een kant. Scholletje enzo....de Zwitserland van Ajax.
Danny is Brutus. Cruijff is Caesar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104597707
Morgen dus weer Jan Mulder bij de wereld draait door! Allemaal door die kutclub die de realiteit niet onder ogen wil zien
  zondag 20 november 2011 @ 19:19:07 #179
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597735
quote:
8s.gif Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Nober het volgende:
Morgen dus weer Jan Mulder bij de wereld draait door! Allemaal door die kutclub die de realiteit niet onder ogen wil zien
Welke realiteit? Dat we met Van gaal en Ten have beter af zijn? Ga weg man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104597776
quote:
8s.gif Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Nober het volgende:
Je wereld! Wat doen ze.
Moet je je weer 10 minuten ergeren aan een televisie programma. ;(
Ik leef echt met je mee.
  zondag 20 november 2011 @ 19:20:28 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597807
Hij zal vanav ook wel bij Studio Ajax zitten bij de NOS.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104597833
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Welke realiteit? Dat we met Van gaal en Ten have beter af zijn? Ga weg man.
Dat de club niet om voetbal gaat maar om wat ze op de beurs presteren.
  zondag 20 november 2011 @ 19:21:36 #183
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597850
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Nober het volgende:

[..]

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104597870
quote:

[..]

:O
pi_104597877
quote:

[..]

Sterker nog! De kredietcrisis komt door Ajax!
Ajax zou de hele wereld economie kunnen redden.
  zondag 20 november 2011 @ 19:22:39 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104597894
Denk dat Ajax ook de problemen in het midden-oosten kan verhelpen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104597896
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Sterker nog! De kredietcrisis komt door Ajax!
Ajax zou de hele wereld economie kunnen redden.
Ik wacht op de eerste Beurs en Eco-nerds
  zondag 20 november 2011 @ 19:25:29 #188
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104598002
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Hij zal vanav ook wel bij Studio Ajax zitten bij de NOS.
Jan Smit hoofdgast, zal wel gaan over hoe Heracles het doet t.a.z. van Ajax.
pi_104598053
quote:

[..]

_O-
pi_104598345
Cruijff droeg Rijkaard aan bij Barcelona en probeerde met alle geweld van de wereld Tscheu la Ling als directeur bij Ajax te krijgen...en nu is hij ineens racistisch _O- :') :W
  zondag 20 november 2011 @ 19:35:08 #191
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104598374
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bij kamp van Gaal moet sowieso PLAE@ nog staan
Ik zit in het kamp Ajax. Daar waar iedereen hoort te zitten.
pi_104598430
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef Shreyas het volgende:
Cruijff droeg Rijkaard aan bij Barcelona en probeerde met alle geweld van de wereld Tscheu la Ling als directeur bij Ajax te krijgen...en nu is hij ineens racistisch _O- :') :W
dit
pi_104598572
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Zit je dus bij kamp Ten Have, 'in het belang van ajax!!!!11 beste trsainer en speler ooit samen!!!!'
pi_104598580
quote:
Let op, ik zeg niet dat Cruyff racistisch is maar op m'n werk heb je van dat soort idioten die eigenlijk alle buitenlanders als minderwaardig ras zien behalve degene waar ze mee werken. Het kan wel.
pi_104598592
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 19:35 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

^O^
Noot noot.
pi_104598619
quote:
Lieve help wat een domme opmerking :')
  zondag 20 november 2011 @ 19:42:54 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104598686
quote:

[..]

[..]

Aanvullingen?
quote:
Kamp Edgar Davids

Scribent
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104598705
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

8-)
pi_104598738
quote:
4s.gif Op zondag 20 november 2011 19:40 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Let op, ik zeg niet dat Cruyff racistisch is maar op m'n werk heb je van dat soort idioten die eigenlijk alle buitenlanders als minderwaardig ras zien behalve degene waar ze mee werken. Het kan wel.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_104598759
Davids over rascisme:

quote:
Davids, evenals Johan Cruijff lid van de rvc, wilde verder niet op de zaak in gaan. ''Daar moet je dan ook maar overheen stappen.''

''Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig", aldus de oud-international tegenover de NOS.

Bron: http://www.nusport.nl/dos(...)binnen-rvc-ajax.html

Ik vind hem hilarisch.... _O-
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104598826
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef danos het volgende:

Ja, want Cruijffie zal de eerste niet zijn die een allochtoon gebruikt als ie maar ja knikt :')

ffs. :') naar jou
pi_104599084
22:00 Studio Jack.
  zondag 20 november 2011 @ 19:52:48 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104599115
Vanavond in studio voetbal gaat het over wat ooit een club was -- ajax.
Aldus Jack van Gelder.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 20 november 2011 @ 19:52:49 #204
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104599117
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax, wat ooit een club was...

Kan die kale nepneger niet zijn smoel houden.
  zondag 20 november 2011 @ 19:53:01 #205
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104599127
Tsjonge jonge, gaan ze nu de racisme-kaart spelen?! :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_104599137
quote:
Jan Smit is er ook bij :D
  zondag 20 november 2011 @ 19:54:36 #207
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_104599187
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jan Smit is er ook bij :D
Ja die met die rare muil uit Almelo
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zondag 20 november 2011 @ 19:57:11 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104599307
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef wolferl het volgende:

[..]

Hij frommelde er nog even achteraan dat Johan Cruijff dat zei ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104599322
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Ja die met die rare muil uit Almelo
Hij heeft 2 punten van ''onze concurrent'' FC Twente gejat, we mogen hem wel dankbaar zijn :P
  zondag 20 november 2011 @ 20:00:22 #210
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104599451
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij frommelde er nog even achteraan dat Johan Cruijff dat zei ;).
Jack is een glibberaal, hij zei ook ooit dat hij Real Madrid haatte, nu is dat ook niet mijn favo club, maar als voetbal journalist moet je neutraal blijven, en kan je niet zomaar dingen roepen.

Maargoed, Jack zegt graag lelijke dingen over Ajax, alleen maar om te verbloemen dat het een Ajacied pur sang is. Best ziek.
pi_104599524
Nee joh, hij is AFC... :')
  zondag 20 november 2011 @ 20:02:07 #212
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104599526
Guus naar Anzhi dus :') Alsof 't daar wel om voetbal gaat :|W Geldbeluste boer oO<
AFC AJAX
pi_104599566
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:00 schreef wolferl het volgende:

[..]

Jack is een glibberaal, hij zei ook ooit dat hij Real Madrid haatte, nu is dat ook niet mijn favo club, maar als voetbal journalist moet je neutraal blijven, en kan je niet zomaar dingen roepen.
Hoe kom je daar nou bij?
pi_104599786
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:00 schreef wolferl het volgende:

[..]

Maargoed, Jack zegt graag lelijke dingen over Ajax, alleen maar om te verbloemen dat het een Ajacied pur sang is. Best ziek.
Hahahahaha. Post van het jaar. Jack die lelijke dingen over Ajax zegt, die gast is opperneus onder de neuzen man.

_O_ _O_
  zondag 20 november 2011 @ 20:10:12 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104599910
jack focust graag op de negatieve kant van voetbal ipv het te bejubelen.
Een gedicht over Maanvis
  zondag 20 november 2011 @ 20:14:00 #216
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104600144
Volgens mij heeft Cruijff gezegd dat Davids zich gedraagt als een blanke del.
  zondag 20 november 2011 @ 20:15:15 #217
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104600225
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hahahahaha. Post van het jaar. Jack die lelijke dingen over Ajax zegt, die gast is opperneus onder de neuzen man.

_O_ _O_
:') Ben ik een keer netjes mijn 'lelijke dingen' is het weer niet goed.
Jack moet gewoon eens uit de kast komen, ik ben een Ajacied.
pi_104600242
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Davids over rascisme:

[..]

Bron: http://www.nusport.nl/dos(...)binnen-rvc-ajax.html

Ik vind hem hilarisch.... _O-
_O- Schattig mannetje is hij stiekem wel.
pi_104600449
Davids is dé grap, echt.

Ten Have is een rat
Of niet?
pi_104600585
Mijn conclusie :P
Of niet?
pi_104600796
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef wolferl het volgende:

[..]

:') Ben ik een keer netjes mijn 'lelijke dingen' is het weer niet goed.
Jack moet gewoon eens uit de kast komen, ik ben een Ajacied.
Jack moet er voor uit komen dat hij Ajacied is? :D

Hoeveel duidelijker moet het dan?! _O- _O- _O-
pi_104600863
quote:
Dan is Taylor - Anderson nog niet afgelopen, ging sowieso al niet kijken naar dat praatclubje over de afc. :O
  zondag 20 november 2011 @ 20:25:51 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104600872
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jack moet er voor uit komen dat hij Ajacied is? :D

Hoeveel duidelijker moet het dan?! _O- _O- _O-
Hij is heul niet voor Ajax, hij is voor AFC.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104600928
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Self-Catering het volgende:
Davids is dé grap, echt.

Ten Have is een rat
Beide spelen niet in het eerste dus waar hebben we het over?
pi_104601014
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is heul niet voor Ajax, hij is voor AFC.
We maken hier wel één van de meest legendarische posts van Fok! ooit mee van wolferl. :D
pi_104601074
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je wereld! Wat doen ze.
Moet je je weer 10 minuten ergeren aan een televisie programma. ;(
Ik leef echt met je mee.
Ergeren?? Ik vind het wel vermakelijk maar een keer is het genoeg en moet je onder ogen zien dat die club gewoon matig is.
pi_104601098
De hierarchy is als volgt:

De regisseur van het geheel, had al langere tijd een hekel aan Cruijff en dit was bij uitstek dé manier om alles op te stoken en te zorgen dat Cruijff voor altijd weg zou blijven!

Uri Coronel, de achterbakse jood

Daaronder staat zijn mannetje, uitvoerder van het plan en mastermind achter het aantrekken van van Gaal

Steven ten Have, aka psycho-1-oog-groter-dan-de-ander-in-de-camera-kijken-om-hard-over-te-komen-dude

Daaronder bevind zich de racistische neger die een hekel heeft aan iedereen, ruzie heeft met iedereen maar nergens schuld aan heeft. Deze man is de perfectie zelf maar beseft niet dat hij kontje heeft gekregen van zijn bovenstaande kale vriend.

Edgar Davids, een vrouw slaan moet kunnen maar bij racisme trek ik de grens.

Daaronder bevind zich Louis van Gaal, de bitch van het stel die uit pure rancune besloot om Ajax maar weer eens te voorzien van geweldige leiding. De mogelijkheid dat dit gepaard gaat met het aantrekken van geweldenaars als Pranjic, Ari en natuurlijk Edson Braafheid wordt niet uitgesloten.

Louis van Gaal, Ik ben de beste van jullie allemaal!!11!!

En daaronder PLAE@ aka de laatste der mohicanen!
fun_drol.gif
  zondag 20 november 2011 @ 20:30:51 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104601190
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

De regisseur van het geheel, had al langere tijd een hekel aan Cruijff en dit was bij uitstek dé manier om alles op te stoken en te zorgen dat Cruijff voor altijd weg zou blijven!
[ afbeelding ]
Uri Coronel, de achterbakse jood

Daaronder staat zijn mannetje, uitvoerder van het plan en mastermind achter het aantrekken van van Gaal
[ afbeelding ]
Steven ten Have, aka psycho-1-oog-groter-dan-de-ander-in-de-camera-kijken-om-hard-over-te-komen-dude

Daaronder bevind zich de racistische neger die een hekel heeft aan iedereen, ruzie heeft met iedereen maar nergens schuld aan heeft. Deze man is de perfectie zelf maar beseft niet dat hij kontje heeft gekregen van zijn bovenstaande kale vriend.

[ afbeelding ]

Edgar Davids, een vrouw slaan moet kunnen maar bij racisme trek ik de grens.

Daaronder bevind zich Louis van Gaal, de bitch van het stel die uit pure rancune besloot om Ajax maar weer eens te voorzien van geweldige leiding. De mogelijkheid dat dit gepaard gaat met het aantrekken van geweldenaars als Pranjic, Ari en natuurlijk Edson Braafheid wordt niet uitgesloten.

[ afbeelding ]
Louis van Gaal, Ik ben de beste van jullie allemaal!!11!!

[ afbeelding ]
:D
pi_104601306
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef wolferl het volgende:
Volgens mij heeft Cruijff gezegd dat Davids zich gedraagt als een blanke del.
Ik denk eerder dat Van Gaal heeft gezegd dat hij niet voor spek en bruine bonen naar Ajax wil komen... en aldus..
pi_104601315
Louis van Gaal haalt natuurlijk Robben, Ribéry en Gómez naar die club.
pi_104601375
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef Nober het volgende:
Louis van Gaal haalt natuurlijk Robben, Ribéry en Gómez naar die club.
Toni schijnt wel weer graag met hem te willen samenwerken _O-
pi_104601414
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Toni schijnt wel weer graag met hem te willen samenwerken _O-
Van Bommel ook al gezien op de toekomst?
pi_104601979
Heeft Barbara Barend ook en mening?

Als vrouw zijnde :P
  zondag 20 november 2011 @ 20:45:20 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104602144
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Van Bommel ook al gezien op de toekomst?
Hij kan iig goed scoren in de ArenA.
Een gedicht over Maanvis
pi_104602365
Laat Ajax gewoon maar doodbloeden, zo'n club dat zo met de zaken omgaat verdient het niet om te bestaan!

Als zulke dingen gebeuren moet iedereen van de club(buiten de RvC) en de supporters allemaal opstaan tegen de RvC en hun aftreden eisen. Zulke dingen kun je niet toelaten, toch doen ze het wel....
  zondag 20 november 2011 @ 20:50:01 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104602466
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef bianconeri het volgende:
Laat Ajax gewoon maar doodbloeden, zo'n club dat zo met de zaken omgaat verdient het niet om te bestaan!

Als zulke dingen gebeuren moet iedereen van de club(buiten de RvC) en de supporters allemaal opstaan tegen de RvC en hun aftreden eisen. Zulke dingen kun je niet toelaten, toch doen ze het wel....
Ik snap er ook geen fuck.van dat de supporters hier niet in opstand komen. Vaag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104602516
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen fuck.van dat de supporters hier niet in opstand komen. Vaag.
Is dit nou een troll?
  zondag 20 november 2011 @ 20:51:41 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104602579
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef wolferl het volgende:

[..]

Van Gelder heeft het waanbeeld dat iemand op zijn stem zit wachten bij dat programma. Hij is tafelheer enmoet vragen stellen, niet mee doen met het gesprek. Daar is hij te dom voor.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 20 november 2011 @ 20:53:59 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104602759
Van bommel vindt iig wel dat Cruijff zich met ajax mag bemoeien.
http://www.volkskrant.nl/(...)-Ajax-bemoeien.dhtml
Een gedicht over Maanvis
  zondag 20 november 2011 @ 20:54:17 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104602771
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Is dit nou een troll?
Nope.

Of waren er vandaag wel supporters voor de arena¿
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104602826
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Nope.

Of waren er vandaag wel supporters voor de arena¿
Tijdens de wedstrijd is er wel meerdere malen Ten Have rot op gescandeerd. Of moeten er ruiten ingeslagen worden volgens jou?
  zondag 20 november 2011 @ 20:56:25 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104602920
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Tijdens de wedstrijd is er wel meerdere malen Ten Have rot op gescandeerd. Of moeten er ruiten ingeslagen worden volgens jou?
Dat sowieso. Had wel wat joden bij het maasgebouw verwacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104602932
quote:

[..]

Misschien een zwarte piet liedje verzinnen met Cruijff erin? :D
  zondag 20 november 2011 @ 20:56:45 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104602948
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]

De enige manier van reageren van onze haven onderdanen is inderdaad met geweld :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 20 november 2011 @ 20:58:08 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104603037
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De enige manier van reageren van onze haven onderdanen is inderdaad geweld :D
Vaak blijkt dat wel de enige oplossing ja, helaas. :')

Een 'Van Gaal is magistraal' spandoekje zal wat minder uithalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 november 2011 @ 20:58:12 #246
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104603042
quote:

[..]

Noem je dat actie ondernemen? Er is amper iets gedaan door de ajax supporters. Er hebben er misschien 50 gezongen.
Een gedicht over Maanvis
pi_104603046
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Zolang ze voor Feijenoord staan valt het allemaal nog wel mee, toch?
  zondag 20 november 2011 @ 20:58:42 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104603080
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is toch nog niets beslist
pi_104603085
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De enige manier van reageren van onze haven onderdanen is inderdaad met geweld :D
Wij van de grachtengordel elite verzinnen gewoon een elitair protestliedje!
  zondag 20 november 2011 @ 20:59:18 #250
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104603125
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wij van de grachtengordel elite verzinnen gewoon een elitair protestliedje!
Mwah, gwn chantage.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104603189
Juist respect dat de supporters zich normaal gedragen.

In Rotterdam gaan ze al door het lint terwijl hun club sportief en financieel weer op de goede weg is, tot zover dat politieagenten al hun wapens moeten trekken. :')
pi_104603377
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef Breekfast het volgende:
Juist respect dat de supporters zich normaal gedragen.

Zijn allemaal meelopers, wat geven zij er nou om wat het eerste presteert als het bij de RvC maar goed gaat. :')
  zondag 20 november 2011 @ 21:03:23 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104603419
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Zijn allemaal meelopers, wat geven zij er nou om wat het eerste presteert als het bij de RvC maar goed gaat. :')
:) Lees je ook nog wat je opschrijft?
  zondag 20 november 2011 @ 21:03:49 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104603442
quote:

[..]

Uhm...wtf?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104603701
quote:

[..]

_O-
pi_104604943
Ajax _O_ Cruijff _O_ Sjaakie _O_ Keje _O_
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 21:29:04 #257
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104605167
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[ afbeelding ]
lol, ik voel me vereerd.

Het is wel lastig voor sommigen hoor...iemand met een afwijkende mening.
  zondag 20 november 2011 @ 21:30:47 #258
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104605292
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

lol, ik voel me vereerd.

Je argumenten zuigen als de Ten Have.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104605323
quote:

[..]

lol, ik voel me vereerd.

Nee hoor, afwijkende mening mag je hebben. Maar er is wel degelijk een verschil tussen een afwijkende mening en gewoon domme troll posts.
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 21:34:49 #260
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_104605536
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Vaak blijkt dat wel de enige oplossing ja, helaas. :')

Een 'Van Gaal is magistraal' spandoekje zal wat minder uithalen.
Dat komt omdat ze bij Feyenoord nogal ongeorganiseerd en impulsief zijn. En bij jullie heeft het nou ook niet echt geholpen, buiten die mooie foto's in de stad.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104605560
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee hoor, afwijkende mening mag je hebben. Maar er is wel degelijk een verschil tussen een afwijkende mening en gewoon domme troll posts.
Onzin, als je hier ook maar één slecht woord over Cruijff zegt ben je een troll.

De grootste trollen zijn de Ajacieden zelf die zeggen dat Sjek eens uit de kast moet komen dat hij toch écht een Ajacied is. _O-
  zondag 20 november 2011 @ 21:35:29 #262
189963 nubreektmijnklomp
pi_104605580
quote:

[..]

lol, ik voel me vereerd.

Jouwe "afwijkende mening" veranderde in trollen toen je Sjaak Swart dood wenste.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104605599
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Onzin, als je hier ook maar één slecht woord over Cruijff zegt ben je een troll.

De grootste trollen zijn de Ajacieden zelf die zeggen dat Sjek eens uit de kast moet komen dat hij toch écht een Ajacied is. _O-
Heb je überhaupt alle posts van die gast gelezen?
★★★
pi_104605738
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Heb je überhaupt alle posts van die gast gelezen?
Ik heb het niet over die gast, maar over hoe er gereageerd wordt op mensen die andere mening hebben in het algemeen. Één slecht ding over Cruijff en je bent een ubertroll.

Daarnaast slaat het, als hij dat daadwerkelijk gezegd heeft, inderdaad nergens op dat je die Zwarte doodwenst.
  zondag 20 november 2011 @ 21:38:08 #265
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104605762
quote:
16s.gif Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jouwe "afwijkende mening" veranderde in trollen toen je Sjaak Swart dood wenste.
Zou er geen traan om laten nee. En daar heb ik genoeg goeie argumenten voor. Geen hond hier weet iets over die man te vertellen behalve dat het mr Ajax is bladiebla :').

En Molenaar....die rat is al jaren bezig om aan de macht te komen. Gaat 'm op termijn nog lukken ook :{
  zondag 20 november 2011 @ 21:39:02 #266
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104605820
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Zou er geen traan om laten nee. En daar heb ik genoeg goeie argumenten voor. Geen hond hier weet iets over die man te vertellen behalve dat het mr Ajax is bladiebla :').

En Molenaar....die rat is al jaren bezig om aan de macht te komen. Gaat 'm op termijn nog lukken ook :{
:')___!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104605848
PLAE heb je het niveau al weten op te krikken of is er geen hoop meer voor het Fok.Forum?
pi_104605869
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wtf. :D
pi_104605926
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die gast, maar over hoe er gereageerd wordt op mensen die andere mening hebben in het algemeen. Één slecht ding over Cruijff en je bent een ubertroll.

Daarnaast slaat het, als hij dat daadwerkelijk gezegd heeft, inderdaad nergens op dat je die Zwarte doodwenst.
Onzin, als je het met normale argumenten kan onderbouwen niet.

Welke zwarte :')
★★★
pi_104606051
Voelt iemand zich geroepen om over de hele soap een nieuw topic te maken?
Kunnen we daar verder discussiëren aangezien dit een te groot onderwerp is voor het Ajaxtopic.

En dan kan het hier misschien gewoon weer over euh... voetbal gaan. :+
Noot noot.
  zondag 20 november 2011 @ 21:42:18 #271
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104606072
Ik pas me prima aan toch konijn.
pi_104606081
quote:
19s.gif Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Voelt iemand zich geroepen om over de hele soap een nieuw topic te maken?
Kunnen we daar verder discussiëren aangezien dit een te groot onderwerp is voor het Ajaxtopic.

En dan kan het hier misschien gewoon weer over euh... voetbal gaan. :+
Nee dankje.
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 21:43:39 #273
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104606157
quote:
Geen hond hier weet iets over die man te vertellen behalve dat het mr Ajax is bladiebla :').
quote:
lol.
pi_104606193
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

[..]

lol.
Is het een negert?
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 21:45:20 #275
189963 nubreektmijnklomp
pi_104606279
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wtf. :D
Snap je nu waarom we hem een trol noemen?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 20 november 2011 @ 21:47:00 #276
189963 nubreektmijnklomp
pi_104606413
En houd het lekker in dit topic, anders krijg je nog meer van die Feyenoord en PSV trolls die er over mee willen discussieren.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104606515
quote:
16s.gif Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Snap je nu waarom we hem een trol noemen?
Dat is hij niet, hij is hier alleen om wat redelijkheid in onze hersenloze hoofden te praten. PAE en ik begrijpen nu wel waarom alle leden met potentie naar een ander forum zijn getrokken.
  zondag 20 november 2011 @ 21:49:57 #278
189963 nubreektmijnklomp
pi_104606644
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is hij niet, hij is hier alleen om wat redelijkheid in onze hersenloze hoofden te praten. PAE en ik begrijpen nu wel waarom alle leden met potentie naar een ander forum zijn getrokken.
Not sure if serious. :P

quote:
Ik zit al jaren héél dicht bij de familie Cruijff en dat zegt eigenlijk genoeg”, zo laat hij weten in gesprek met het ANP. “Ik ben nog zwarter dan Edgar”, aldus Roy.
Ik moest lachen :P "ik ben nog zwarter dan Edgar"
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104606729
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Onzin, als je het met normale argumenten kan onderbouwen niet.

Woordgrapje mang.

Maar nogmaals; is er dan echt niemand hier die aan Cruijff twijfelt? Die man schreeuwt al jaren dat het helemaal kut is, maar heeft nog nooit daadwerkelijk wat gedaan. Imo helpt Cruijff je meer de afgrond in met zijn constante geen daden, maar woorden.
pi_104606797
quote:
9s.gif Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Woordgrapje mang.

Maar nogmaals; is er dan echt niemand hier die aan Cruijff twijfelt? Die man schreeuwt al jaren dat het helemaal kut is, maar heeft nog nooit daadwerkelijk wat gedaan. Imo helpt Cruijff je meer de afgrond in met zijn constante geen daden, maar woorden.
cruijff O+
hardcoholic
  zondag 20 november 2011 @ 21:52:08 #281
189963 nubreektmijnklomp
pi_104606799
quote:

[..]

Woordgrapje mang.

Ik twijfel wel aan Cruijff, maar ik twijfel niet tussen Cruijff en die andere 4 mafketels van de RvC.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104606855
quote:

[..]

Woordgrapje mang.

Zeker weten, Ten Have heeft zich tenminste jaren stilgehouden en grijpt sinds hij zich in voetbal intresseert direct in. Al heeft hij nog steeds wel wat moeite met de buitenspelregel.
pi_104606859
quote:

[..]

Woordgrapje mang.

Hij is anders toch echt goed bezig met de jeugdopleiding. Individueel trainen en niet als geheel.
Effect zie je op het lange termijn, en niet meteen.
★★★
pi_104606921
quote:

[..]

Woordgrapje mang.

Er is al genoeg veranderd op de Toekomst afgelopen tijd hoor. Jonk is geweldig bezig daar.
pi_104607065
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Er is al genoeg veranderd op de Toekomst afgelopen tijd hoor. Jonk is geweldig bezig daar.
Dudeweiser: Ik ben trouwens tijdelijk supporter-af van Ajax totdat ze weer eens het doel schoonhouden. In de tussentijd ben ik voor AZ.

:D _O-
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 21:56:51 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104607128
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat Jonk goed bezig is? (niet om je af te vallen, ik ben gewoon benieuwd, want ik ben geen ajacied)
Een gedicht over Maanvis
pi_104607154
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat Jonk goed bezig is?
Ga eens lang op de toekomst ;) Details leer je van oudspelers, kijk eens hoe oud-spelers bezig zijn met de jeugdspelers.
★★★
  zondag 20 november 2011 @ 21:58:19 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104607236
Roy: Racisme? Ik ben nog zwarter dan Edgar

quote:
Bryan Roy, trainer van de jeugdopleiding van Ajax, heeft met verbazing kennis genomen van de uitlatingen van Edgar Davids vanmiddag na de ledenraadvergadering van Ajax.

Davids beweert dat er sprake is van racisme in de raad van commissarissen en lijkt daarmee te suggereren dat de dwarsligger in de raad, Johan Cruijff, zich hier schuldig aan gemaakt heeft.

'Ik zit al jaren héél dicht bij de familie Cruijff en dat zegt eigenlijk genoeg', aldus de voormalig topspeler, zelf van Surinaamse afkomst.

Roy denkt dat de woorden van Davids een ultieme troef zijn in de koude oorlog die woedt bij Ajax. 'Ik ben nog zwarter dan Edgar!'

De ledenraad van Ajax kwam vanmiddag bijeen om uitleg te krijgen van Cruijff aan de ene kant en de vier commissarissen - waaronder Davids - aan de andere kant. De voormalige nummer 14 gaf aan niet meer met zijn collega-bestuurders te willen samenwerken, waardoor er een vertrouwensbreuk is geboren.

Voorzitter Steven ten Have verklaart nog altijd te hopen op een aanblijven van Cruijff en een samenwerking met de beoogde directeur Louis van Gaal.

Volgende week komt de ledenraad opnieuw bijeen. Dan wordt er gestemd voor de vier commissarissen of Cruijff. Op 12 december volgt een definitieve keuze tijdens een aandeelhoudersvergadering.
(Rogier Deelstra)

http://www.parool.nl/paro(...)rter-dan-Edgar.dhtml
pi_104607259
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat Jonk goed bezig is? (niet om je af te vallen, ik ben gewoon benieuwd, want ik ben geen ajacied)
Cruijff heeft het allemaal bedacht, Jonk heeft het tot uitvoering gebracht. Stuurt alle andere trainers aan.
pi_104607319
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Tarado het volgende:
Roy: Racisme? Ik ben nog zwarter dan Edgar

[..]

(Rogier Deelstra)

http://www.parool.nl/paro(...)rter-dan-Edgar.dhtml
Hebben al deze negers eigenlijk wel toestemming van opperneger Bogarde om de wel of niet racisme kaart te spelen?
pi_104607422
Allemaal leuk en aardig dat de "Cruijff-filosofie" zich laat zien in de jeugdopleiding, maar daar ga je momenteel geen potten mee breken. Dat constante geblaat van Cruijff heeft de ondergang ingezet, trainers worden letterlijk "weggepest" door de kritiek van Cruijff. En als Cruijff Ajax echt aan het hart gaat wil hij niet constant zijn eigen zin doordrukken en zoekt hij naar een samenwerking met anderen.

Hiernaast is Cruijff amper op de club te vinden en heeft 0 verantwoordelijk genomen in de RvC. Constant vast blijven houden aan één kandidaat (die de rest niet goed genoeg vindt) is een voorbeeld hiervan. Daarnaast is die hele RvC toch aangesteld om Cruijff te begeleiden? Stel je gewoon kandidaat als technisch directeur, dan ben je toch van al het gezeik af? Maar nee daar voelt hij zich te goed voor en wilt in Barcelona blijven wonen om van een afstand iedereen af te zeiken die bij Ajax rondloopt.

Mag je nog zo'n icoon zijn, je helpt Ajax niet echt verder. Niet dat mij dat boeit, maar de discussie opzich is lachwekkend om te zien hier dat iedereen als één man achter Cruijff staat.
pi_104607436
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hebben al deze negers eigenlijk wel toestemming van opperneger Bogarde om de wel of niet racisme kaart te spelen?
_O- ik ga stuk
  zondag 20 november 2011 @ 22:02:09 #293
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104607474
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 20 november 2011 @ 22:03:17 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104607540
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef De_kromme het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat de "Cruijff-filosofie" zich laat zien in de jeugdopleiding, maar daar ga je momenteel geen potten mee breken. Dat constante geblaat van Cruijff heeft de ondergang ingezet, trainers worden letterlijk "weggepest" door de kritiek van Cruijff. En als Cruijff Ajax echt aan het hart gaat wil hij niet constant zijn eigen zin doordrukken en zoekt hij naar een samenwerking met anderen.

Hiernaast is Cruijff amper op de club te vinden en heeft 0 verantwoordelijk genomen in de RvC. Constant vast blijven houden aan één kandidaat (die de rest niet goed genoeg vindt) is een voorbeeld hiervan. Daarnaast is die hele RvC toch aangesteld om Cruijff te begeleiden? Stel je gewoon kandidaat als technisch directeur, dan ben je toch van al het gezeik af? Maar nee daar voelt hij zich te goed voor en wilt in Barcelona blijven wonen om van een afstand iedereen af te zeiken die bij Ajax rondloopt.

Mag je nog zo'n icoon zijn, je helpt Ajax niet echt verder. Niet dat mij dat boeit, maar de discussie opzich is lachwekkend om te zien hier dat iedereen als één man achter Cruijff staat.
Jij leest niet alles, dat is verder geen probleem en dan kom je met kritiek over Cruijff die allang weerlegt is, dat is wel een probleem
pi_104607592
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jij leest niet alles, dat is verder geen probleem en dan kom je met kritiek over Cruijff die allang weerlegt is, dat is wel een probleem
Wou erop reageren, maar dacht ook al... geen zin om alles weer gaan uit te leggen.
pi_104607625
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou, weerleg deze kritiek op Cruijff dan eens? Eigenlijk zeg je indirect dus wel dat het een probleem is dat ik deze soap als buitenstaander niet op de voet volg. :')
  zondag 20 november 2011 @ 22:04:44 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104607633
Wist je dat ik allang een ban had gekregen als ik dit allemaal in het FR topic deed?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104607710
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Wist je dat ik allang een ban had gekregen als ik dit allemaal in het FR topic deed?
Niet perse het FR topic het is ook trollen in het livetopic, maar boeiend. Indien Cruijff wordt weggestuurd kan je zelf Feyenoord gaan supporten.
  zondag 20 november 2011 @ 22:06:18 #299
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104607741
Zijn reactie is toch gewoon inhoudelijk?
pi_104607759
quote:
15s.gif Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn reactie is toch gewoon inhoudelijk?
al 10 keer weerlegd.
★★★
pi_104607762
Zometeen studio ajax jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')