SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag-
Vijf punten inlopen noem jij stunten? Vorig jaar vergeten?quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet echt zeggen dat je Ajax nog als titelkandidaat ziet he?
Jullie mogen god op je blote knieen danken als je nog stunt en 3e wordt.
Wees eens eerlijk. Er is geen enkel aanknopingspunt dat jullie in gaan lopen, voorlopig.quote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vijf punten inlopen noem jij stunten? Vorig jaar vergeten?
Lijkt me logisch ja dat je niet zwart bent als je blank bent.quote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Wilskracht het volgende:
Rascisme is lastig als je tegen mij zegt blanke zeg ik dat klopt.
Als je zegt neger of zwarte ligt dat weer anders.
Ja want het gaat met Ajax nu superlekker wou je zeggenquote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit dus. Koning Ritmoquote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Er is geen enkel aanknopingspunt dat jullie in gaan lopen, voorlopig.
Eerder dat de achterstand groter gaat worden.
Wel, Hiddink was ook coach in '98.quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, geen idee hoe ik op het WK kwam aangezien Hiddink toen helemaal niet coachte.
Als iedereen terug is van blessures hebben we een beter team dan Twente. Gister werd er ook gewoon goed gespeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Er is geen enkel aanknopingspunt dat jullie in gaan lopen, voorlopig.
Ik kan me niet voorstellen dat Cruijff dit over z'n kant laat gaan, die gaat Davids dit echt wel met tekst en uitleg laten komen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zo direct is maar termen als "tegen racisme aan" vind ik niet direct, ,als iemand dan racistisch zou zijn moet je ook zeggen wie het was en wat er gezegd is.
3e moet lukken natuurlijk, Twente is ook zo zwak als wat. PSV haalt ook niet altijd het niveau, dus een kleine stunt is 2e plek. AZ halen we natuurlijk nooit meer in. Zeker niet als je al constant punten verliest tegen zeer matige tegenstanders.quote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo goed vond ik het niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als iedereen terug is van blessures hebben we een beter team dan Twente. Gister werd er ook gewoon goed gespeeld.
Vorig jaar ging het ook zo lekker in oktober-december. Ajax heeft, zonder blessures, een veel sterker team dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want het gaat met Ajax nu superlekker wou je zeggen![]()
Als jullie kans hebben om derde te worden, dan hebben wij als Feijenoord die kans evengoed.
En dat klinkt ineens heel onrealistisch hé?
Schema AZ:quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom ik erbij dat Rijkaard toen coach was? Ik heb echt serieus teveel gedronken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel, Hiddink was ook coach in '98.
Jullie hebben sowieso een prima elftal, maar het draait voor geen meter.quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als iedereen terug is van blessures hebben we een beter team dan Twente. Gister werd er ook gewoon goed gespeeld.
Moet je trots op zijn. Mensen op de kast krijgen is niet zo moeilijk, mensen aan je binden des te meer. Helaas lukt dat je nooit.quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Whehe weer half VBL-ajax op de kast gekregen
Want dat gebeurt nooit?quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
Moet ik eens doen, in moeilijke tijden een topic in de Feyenoord-reeks aan maken, nou dan krijg je me toch een partij 'kkjood' naar je hoofd gegooid
Nee hoor, je zorgt er alleen maar voor dat we op korte termijn geen last meer van je hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Whehe weer half VBL-ajax op de kast gekregen
Oja, dat gebeurt nooit inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
Moet ik eens doen, in moeilijke tijden een topic in de Feyenoord-reeks aan maken, nou dan krijg je me toch een partij 'kkjood' naar je hoofd gegooid
Ik hoef geen mensen op FOK! aan me te binden. Dat doe ik liever met echte mensen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet je trots op zijn. Mensen op de kast krijgen is niet zo moeilijk, mensen aan je binden des te meer. Helaas lukt dat je nooit.
Want? Omdat ik oproep tot ingrijpen van de KNVB?quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, je zorgt er alleen maar voor dat we op korte termijn geen last meer van je hebben.
Nee, omdat je een irritante trol bent. Maar dat was al bekend.quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Omdat ik oproep tot ingrijpen van de KNVB?
Is dat zo gek? Ajax brengt op deze manier de eredivisie en het Nederlandse voetbal in het algemeen schade toe.
Wat is dit nu weer voor iets doms. Op welk punt moet de KNVB ingrijpen binnen de perikelen van een voetbalclub? Wat een nonsens, zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
inderdaad ergquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Gaat weer lekker bij jullie he jongens. Davids die Cruyff nu zelfs van racisme beschuldigt. Mi gaddo wat een vertoning.
Onzin, tijdens zo'n wedstrijd als die 6-0 waren er vijf/zes/zeven ajacieden fulltime aan het trollen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen die Ajacied422, maar die is gewoon een beetje raar
Op welke grond?quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ajax brengt op deze manier de eredivisie en het Nederlandse voetbal in het algemeen schade toe.
Ja maar op dit moment hebben jullie niet eens een spits (zoals wij vorig jaar (en ten dele ook dit jaarquote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook zo lekker in oktober-december. Ajax heeft, zonder blessures, een veel sterker team dan Feyenoord.
Nee, die heb ik ook gevolgd. Alleen waren er veel op hun teentjes getrapt en reageerden op hele normale reacties met "troll!!!!"quote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Onzin, tijdens zo'n wedstrijd als die 6-0 waren er vijf/zes/zeven ajacieden fulltime aan het trollen.
Nou dat zie je toch verkeerd...quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook gevolgd. Alleen waren er veel op hun teentjes getrapt en reageerden op hele normale reacties met "troll!!!!"
Dat komt omdat je dan aan de lachende kant staat. Net als dat ik de uitspraken van Ritmo nu totaal niet choquerend vind.quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook gevolgd. Alleen waren er veel op hun teentjes getrapt en reageerden op hele normale reacties met "troll!!!!"
Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is. Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente. Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.quote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar op dit moment hebben jullie niet eens een spits (zoals wij vorig jaar (en ten dele ook dit jaar). Júíst met jullie (sorry dat ik het zeg) enorme KUTverdediging zijn jullie afhankelijk van het maken van veel doelpunten. Ik bedoel: hoe vaak hebben jullie nou de 0 gehouden, dat zegt genoeg. Kijk naar Utrecht, kijk naar NAC. De gaten vallen achterin als een zwitserse kaas gemaakt in de openlucht.
Als jullie dus vrijwel geen scorend vermogen meer hebben door de blessures en de verdediging onderdoet ten opzichte die van effin' VVV-Venlo weet je dat je het de komende 3,4 wedstrijden ENORM zwaar gaat krijgen.
HELEMAAL omdat Ajax al-tijd verliest / gelijkspeelt na een Europees duel.
Deze komende 3 wedstrijden kunnen jullie dus zomaar een gigantische hoeveelheid punten laten lopen die je nóóít meer goed gaat maken. Nee, dit jaar is niet als vorig jaar. Het gaat gewoon niet weer lukken. Ajax is daarvoor een te grote teringbende.
quote:Edgar Davids zegt af en toe spijt te hebben van zijn keuze om onderdeel te worden van de Raad van Commissarissen van Ajax. Volgens Davids, in het verleden actief als speler van de hoofdstedelingen, is er sprake van racisme bij de Amsterdamse club, zelfs binnen de RvC.
“Soms gaan mensen over de schreef”, vertelt Davids in gesprek met de NOS. “Tot aan het racistische aan toe, ook binnen de RvC. Je doet alles in het belang van Ajax en je krijgt alleen de zwarte piet terug. En het is nog niet eens december", geeft de oud-middenvelder aan.
Davids ontkent dat hij degene is die Louis van Gaal benaderde om als algemeen directeur aan de slag te gaan bij Ajax. “Er gebeuren hier dingen die je soms alleen in de film ziet”, zo zegt hij over de situatie binnen de club.
Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken... bij Ajax loopt het nu zo uit de hand dat je ook wel eens wat moet doen lijkt me.quote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor iets doms. Op welk punt moet de KNVB ingrijpen binnen de perikelen van een voetbalclub? Wat een nonsens, zeg.
Wat een onzin, het verschil is gewoon dat jullie denken dat jullie verdediging zo geweldig is omdat die Jan 'Arrogant' smoelwerk' Vertonghen en Alderweireld constant worden opgehemeld en Blackjack Greg bij gebrek aan beter in het Nederlands Elftal mag opdraven. In werkelijkheid is het ook allemaal niet zo fantastisch hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is. Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente. Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.
Bij Ajax proberen ze nu op een hoog niveau constant op te bouwen van achteren met de iedereen op de helft van de tegenstander. Als je dan soms een foutje maakt, ben je gelijk enorm kwetsbaar. Het is dus niet echt de zwakke verdediging, maar het makkelijk te doorbreken spelletje. Vooral Utrecht was hier een duidelijk voorbeeld van.
Dit is gewoon een interne kwestie tussen bestuurders. Dat jij je groen en geel ergert aan de aandacht voor de situatie is geen reden voor de KNVB om in te grijpen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken...
Dit is geen 'interne kwestie' meer toch?quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is gewoon een interne kwestie tussen bestuurders. Dat jij je groen en geel ergert aan de aandacht voor de situatie is geen reden voor de KNVB om in te grijpen.
Nee man, ze lopen alleen maar intern wat te trollen Ritmo. Dat komt wel goed uiteindelijk en dan hopelijk in het voordeel van Cruyff.quote:Op zondag 20 november 2011 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze grijpen ook in als een club b.v. racistisch gedrag vertoont, als een club een financieel een potje van maakt, als de supporters van een club zware rellen veroorzaken... bij Ajax loopt het nu zo uit de hand dat je ook wel eens wat moet doen lijkt me.
Zeker wel. De media besteedt enorm veel aandacht aan de interne kwestie RvC en ledenraad.quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit is geen 'interne kwestie' meer toch?
Gast, jullie hebben uit de top-12 de meest gepasseerde verdediging. Hoe bedoel je, de verdediging is 'in principe' niet het probleem? Jullie hadden 2 jaar geleden de minst gepasseerde verdediging van de eredvisie, nu is de EXACT ZELFDE verdediging ineens de meest gepasseerde van de top-12. Leg dat eens uit?quote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, als je daadwerkelijk het voetbal van Ajax volgt zie je dat de verdediging in principe niet het probleem is.
PSV, allicht. Twente / Feyenoord, no way. De wedstrijd tegen Groningen niet meegerekend (collectieve off-day) heeft Feyenoord elke wedstrijd maar 1 goal doorgelaten, die van Twente geldt hetzelfde voor.quote:Ajax heeft dat nog steeds veel beter dan zeg een PSV, Feyenoord of Twente.
quote:Alleen worden bij die laatste clubs beetje inspiratieloos wat ballen naar voren geknald in de hoop dat een aanvaller er wat mee doet, net zoals het Jol/Suarez spelletje was.
Ja, handig een coach die denkt dat jullie cluppie Barcelona heet. Hij zit 1 letter te ver in het alfabet...quote:Bij Ajax proberen ze nu op een hoog niveau constant op te bouwen van achteren met de iedereen op de helft van de tegenstander.
De verdediging is zwak aangezien ze dus blijkbaar in de huidige tactiek de omschakeling niet kunnen maken.quote:Als je dan soms een foutje maakt, ben je gelijk enorm kwetsbaar. Het is dus niet echt de zwakke verdediging, maar het makkelijk te doorbreken spelletje. Vooral Utrecht was hier een duidelijk voorbeeld van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |