quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wehehequote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Straks trolt die camerman en is de bal gewoon aan de andere kant
quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Straks trolt die camerman en is de bal gewoon aan de andere kant
quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUUUUU
Geluid volgenquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoe kan die grensrechter nou zien wanneer de bal getrapt wordt.
Ik neem aan dat het zwart is en niet grijs?quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw uitshirt 2012-2013, fans konden kiezen!
Nee, is grijsquote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het zwart is en niet grijs?![]()
![]()
Zit ik ook op te wachtenquote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik zo mooi Chelsea - Liverpool aanzet
Nieuwe begrafenisonderneming in Alkmaar: Altijd Zieligquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed plan, ik doe meequote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik zo mooi Chelsea - Liverpool aanzet
dat is eerder zwartquote:
DSB-bank mis ikquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zult daar maar zittenquote:
Blauw is dan ook geen kleur, maar een toestandquote:Op zondag 20 november 2011 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het maar niets dat AZ in het blauw
Omdat hij momenteel even geen zicht op het probleem heeft denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Verbeek heeft toch overal verstand van, waarom lost hij die mist niet even op
Cool story bro.quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal je zeggen, een maat van me hoort net dat een maat van hem daar zit en hij zit achter het doel en hij ziet het alleen tot aan de middenlijn en niet verder
valt dan nog meequote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal je zeggen, een maat van me hoort net dat een maat van hem daar zit en hij zit achter het doel en hij ziet het alleen tot aan de middenlijn en niet verder
En daar weer een maat van?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Omdat wij ons aanstellen, het is best te volgen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef Doublepain het volgende:
"nu ligt er wel ruimte"
Hoe the fuck ziet hij dat
Screenshot van paar minuten terugquote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft een screenkijker een screenshot van de toestand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan dr kant van beerens wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat wij ons aanstellen, het is best te volgen.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Screenshot van paar minuten terugWat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
gorillas in the mist?quote:
Exc - AZ. En dan stonden ze op de linkerhelft achteraan ongeveer. SS neit lekker getimed maar goedquote:
ja want bokito woont niet in rotterdamquote:
Nee, die heb ik niet..quote:Op zondag 20 november 2011 16:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]Zeg je dat ook tegen je vrouw als ze niks voelt?
Als je de herhaling niet kijkt niet nee. En zelfs zonder herhaling wist je dat die bal er niet in zat..quote:Op zondag 20 november 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Het is echt niet te zien of die bal erin ging of niet
Voetballers klagen straks over te veel licht vanaf de zijkantquote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hebben die reclamebanners aangepast!
Wel terecht, best irritant zo op tvquote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voetballers klagen straks over te veel licht vanaf de zijkant
Dat welquote:Op zondag 20 november 2011 17:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel terecht, best irritant zo op tv
Het is al redelijk donker...quote:Op zondag 20 november 2011 17:05 schreef Maver24 het volgende:
Dit is toch niet te doen man, het wordt dalijk donker en is er dus echt niets meer te zien
Als je op het veld staat wel denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 17:05 schreef Maver24 het volgende:
Dit is toch niet te doen man, het wordt dalijk donker en is er dus echt niets meer te zien
grijs?quote:Op zondag 20 november 2011 17:05 schreef Bastiefcg het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..
't is dat ik geen sport1 hebquote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Het is dat ik AZ-liefhebber ben, maar als neutrale kijker had ik m al honderd miljoenmiljard keer uitgezet
quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Het is dat ik AZ-liefhebber ben, maar als neutrale kijker had ik m al honderd miljoenmiljard keer uitgezet
Natuurlijk hopend op puntverlies van AZquote:Op zondag 20 november 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben PSV'er en kijk ook nog
quote:Op zondag 20 november 2011 17:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nicht Blom is blij dat ie weer een keer kan fluiten, en nou ziet nog niemand het als ie mis zit ook.. win-win situatie voor 'em.
AZ speelt juist vet goed man! kijk maar! achter de mist..quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Uhu, ik ben nu tijdelijk voor Excelsior.quote:Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk hopend op puntverlies van AZGaat tussen onze cluppies waarschijnlijk dit jaar
Dit had toch allang geschorst moeten worden...quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik denk echt niet dat dit nog langer doorgaat
Mag het hopen, dit slaat volkomen nergens op. Geluksfactor neemt 10x toe in zulk weer. Kunnen we de KNVB niet even platbellen dat dit gewoon gestaakt/verzet moet worden..quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Blom wil z'n sportieve revanche denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Op het veld zelf zal het reuze meevallen. Anders was er allang afgefloten.quote:Op zondag 20 november 2011 17:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Mag het hopen, dit slaat volkomen nergens op. Geluksfactor neemt 10x toe in zulk weer. Kunnen we de KNVB niet even platbellen dat dit gewoon gestaakt/verzet moet worden..
Zou jij als keeper een goede uittrap kunnen geven nu dan?quote:Op zondag 20 november 2011 17:10 schreef aight1 het volgende:
Is denk ik wel vertekend beeld, op 't veld zullen ze er minder last van hebben dan wij
Hahajahahahahahakajajaaquote:Op zondag 20 november 2011 17:11 schreef Maver24 het volgende:
hahaha, die vriend van me maat die zegt die in het stadion zit of Excelsior een beetje gevaarlijk is, haha!!!!! , zo veel ziet tie dus
oh ja joh hahaha XD XD grappigquote:Op zondag 20 november 2011 17:11 schreef Maver24 het volgende:
hahaha, die vriend van me maat die zegt die in het stadion zit of Excelsior een beetje gevaarlijk is, haha!!!!! , zo veel ziet tie dus
Alsof die ballen ooit aan komenquote:Op zondag 20 november 2011 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou jij als keeper een goede uittrap kunnen geven nu dan?
SUPERVETGRAPPIGMAN!quote:Op zondag 20 november 2011 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Een van de weinige kwaliteiten waar Erwin Mulder wél over beschikt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alsof die ballen ooit aan komenIssakson ook altijd duurt 10minuten en levert hem altijd in.
Gewoon rossen en die 2e bal afjagen/winnen.
Moet je het doel wel kunnen zien vanaf de middenlijnquote:Op zondag 20 november 2011 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon lekker van de middenlijn naar het doel rossen.
Beetje gevoel moet je toch wel hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je het doel wel kunnen zien vanaf de middenlijn
quote:Op zondag 20 november 2011 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Veel wat nou?quote:Op zondag 20 november 2011 17:14 schreef Bastiefcg het volgende:
ik ben benieuwd naar de analyses in de rust. vast veel piero'tjes
ja, best hilarischquote:Op zondag 20 november 2011 17:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Speelt hij nog steeds in de spits?
Zou je denken...quote:Op zondag 20 november 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje gevoel moet je toch wel hebben.
ik sta op de middenlijn. zie waar de lijn ligt. dan 90 graden draaien naar de juiste kans en richteenquote:
Hopen dat je de juiste kant op draaitquote:Op zondag 20 november 2011 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik sta op de middenlijn. zie waar de lijn ligt. dan 90 graden draaien naar de juiste kans en richteen
Nee.quote:Op zondag 20 november 2011 17:18 schreef Bastiefcg het volgende:
iemand een gifje van de goal van immers?
Ik denk dat het afgelast wordtquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overleg of het überhaupt doorgaat
goh, vreemdquote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overleg of het überhaupt doorgaat
quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef tochweerhenk het volgende:
JA NU WIL IK ME MONEY TERUG IK BETAAL WEL VOOR EL ZULLEN ZE HET AFLASSEN NENE ZOO ZIJN WE NIET GETROUWT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Excelsior nu daadwerkelijk kansen heeftquote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Adelante het volgende:
Excelsior is toch nooit om aan te zien, waarom dan nu staken?
Dacht ik ook al jaquote:Op zondag 20 november 2011 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch wel ironisch dat Blom het argument van goede arbitraire beslissingen aandraagt
Dealquote:Op zondag 20 november 2011 17:25 schreef rubbereend het volgende:
gewoon de tussenstand tot eindstand maken
Nee, AZ zou gaan winnen in de laatste minuut...quote:Op zondag 20 november 2011 17:25 schreef rubbereend het volgende:
gewoon de tussenstand tot eindstand maken
ey hoe gaat het met je vriend hahahahahaquote:Op zondag 20 november 2011 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Blijkbaar niet, aangezien de laatste minuut al gespeeld isquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, AZ zou gaan winnen in de laatste minuut...
Dat menen ze wel serieus denk ik ja.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Al die Ajacieden die denken dat dit de eindstand wordt. Dat denk ik dus niet hé, anders is er echt weer sprake van een KNTB / KNJB
Helemaal geen belang bij deze eindstandquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Al die Ajacieden die denken dat dit de eindstand wordt. Dat denk ik dus niet hé, anders is er echt weer sprake van een KNTB / KNJB
Andere situatie, daar was de eerste helft wel speelbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Dekatria het volgende:
Moet gewoon nog 1 helft worden gespeeld, dat was ook met Fey-Vitesse toen het door de regen gestaakt moest worden.
Wel vreemd dat ze dit per geval bekijken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Dekatria het volgende:
Moet gewoon nog 1 helft worden gespeeld, dat was ook met Fey-Vitesse toen het door de regen gestaakt moest worden.
Hoezo? Wat heeft Ajax nog met AZ of de titelrace te maken?quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Daar zit wat in. Anderzijds denk ik dat het oneerlijk is voor Excelsior.quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Andere situatie, daar was de eerste helft wel speelbaar.
Ik weet niet... In dit geval zou je ook nog kunnen aandragen dat de eerste helft eigenlijk onspeelbaar was en dus over moet.quote:Op zondag 20 november 2011 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dit per geval bekijken.
HE DAT IS KNJB GOFFERDOMMEquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Netjes van Excelsior puntje gepakt.
Dan hadden ze niet eens moeten startenquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet... In dit geval zou je ook nog kunnen aandragen dat de eerste helft eigenlijk onspeelbaar was en dus over moet.
Ik bedenk ook maar watquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet eens moeten starten
Of halverwege de eerste helft moeten stoppen.
Reacties/interviews Vit-Fey... Die hebben we namelijk nog te goedquote:
eigenlijk raar dat ze überhaupt begonnen zijnquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet eens moeten starten
Of halverwege de eerste helft moeten stoppen.
Kees Jansma gaat voorlezen uit eigen werk.quote:
Ajax dusquote:Op zondag 20 november 2011 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kees Jansma gaat voorlezen uit eigen werk.
Of met AJAX
Kan het nog droeviger?quote:Op zondag 20 november 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs het voorlezen van een TT bericht
Hey later he, groetjens aan je vriend.quote:Op zondag 20 november 2011 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou jongens, ik ga lekker eten, ik zeg laters !!
Echt hé...quote:Op zondag 20 november 2011 17:31 schreef Ritmo het volgende:
Ah, ze hebben weer een manier gevonden om het over Ajax te mogen hebben.
quote:
Je kunt er ook met geen mogelijkheid aan ontkomen hè?quote:
Geen idee.quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar waar blijven in godsnaam de interviews van Vit-Fey?
*zap*quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef eight het volgende:
[..]
Je kunt er ook met geen mogelijkheid aan ontkomen hè?
Ik heb hem juist vandaag verlengd... Bazen actie om de wedstrijd te staken..quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef tochweerhenk het volgende:
heb me el abenoment opgezegd ben er helemaal klaar mee
Er nu pas achter komen dat heul medialand voor ajax isquote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt gewoon schaamteloos hoe de hele media gewoon bekend voor Ajax te zijn de laatste dagen.
Zelfs PSV TV is partijdigquote:Op zondag 20 november 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Er nu pas achter komen dat heul medialand voor ajax is
Zijn er dan nog nederlandstalige zenders zonder ajax nieuws?quote:
Geen idee, eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 17:33 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn er dan nog nederlandstalige zenders zonder ajax nieuws?
De commerciëlen gok ik... Al ben je dan wel aangewezen op het niveau idolsquote:Op zondag 20 november 2011 17:33 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn er dan nog nederlandstalige zenders zonder ajax nieuws?
Als je daar nu pas achterkomt heb je echt in een grot geleefdquote:Op zondag 20 november 2011 17:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Er nu pas achter komen dat heul medialand voor ajax is
o_O ik denk niet dat EL daar veel mee te maken heeft...?quote:Op zondag 20 november 2011 17:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hem juist vandaag verlengd... Bazen actie om de wedstrijd te staken..EL
Dat zeg ik.quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef eight het volgende:
[..]
Als je daar nu pas achterkomt heb je echt in een grot geleefd
Die kerel heeft een godcomplexquote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
o_O ik denk niet dat EL daar veel mee te maken heeft...?
Ik vond Blom trouwens héél opzichtig aangeven hoe geweldig hij wel niet was in deze wedstrijd. "De assistent scheidsrechters konden het niet zien. Ikzelf had hier geen last van
[...]
"Het laatste wat ik wil is dat deze wedstrijd beslist wordt door een discutabel besluit van één van mijn collega's".
En zo had hij er nog een paar![]()
Was ook meer een reactie op tochweerhenk mbt ELquote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
o_O ik denk niet dat EL daar veel mee te maken heeft...?
Idd, wat een triest figuur is het toch ookquote:Ik vond Blom trouwens héél opzichtig aangeven hoe geweldig hij wel niet was in deze wedstrijd. "De assistent scheidsrechters konden het niet zien. Ikzelf had hier geen last van
[...]
"Het laatste wat ik wil is dat deze wedstrijd beslist wordt door een discutabel besluit van één van mijn collega's".
En zo had hij er nog een paar![]()
Ajax gassies? Helft van jullie stadion zit daarmee gevuld.quote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
al die ajax gassies die helemaal para lopen doen
je kan er niets aan doen jongen, AZ gaat straks weer 3 punten pakken en WEER uitlopen op Ajax.
HAHAHA!
Best welquote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was wel een hele mooie actie, of niet?
En totaal ongedekt. Niets hield de Mist tegenquote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Best welKwam zo van achter opzetten.
jaloers?quote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax gassies? Helft van jullie stadion zit daarmee gevuld.
quote:
Ligt het aan mij of hebben meer Feijenoorders een scheithekel aan Blom?quote:Op zondag 20 november 2011 17:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was ook meer een reactie op tochweerhenk mbt EL
[..]
Idd, wat een triest figuur is het toch ook
Vertel!?quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Adelante het volgende:
Verbeek beticht Blom van gebrek aan spelregel kennis
quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Adelante het volgende:
Verbeek beticht Blom van gebrek aan spelregel kennis
Klopt, hij lult uit zijn nek en wíl de hele wedstrijd opnieuw spelen. Dat is wat heel anders dan dat het zo ook in de regels staat.quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat lult Verbeek nou weer, Feyenoord - Vitesse werd toch ook alleen de tweede helft gespeeld?
Andere situatie. Eerste helft was toen wel goed speelbaar (beter dan nu iig)quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat lult Verbeek nou weer, Feyenoord - Vitesse werd toch ook alleen de tweede helft gespeeld?
Gert-Jan wil juist een hele wedstrijd opnieuw omdat hij 45 minuten extra kans krijgt om te scoren.quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hele wedstrijd? Mag wel, heeft AZ zich nog wat vermoeider gespeeld
Ik vergeet altijd wie de scheids was bij welk duel, dus nee. Ik heb geen aversie tegen een specifieke scheids.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ligt het aan mij of hebben meer Feijenoorders een scheithekel aan Blom?
Hij naaide ons tegen Sparta (die 3-2). Was hij ook scheids bij AZ - Feyenoord dit jaar?
Nee, volgens mij was dat die andere koekenbakkerquote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ligt het aan mij of hebben meer Feijenoorders een scheithekel aan Blom?
Hij naaide ons tegen Sparta (die 3-2). Was hij ook scheids bij AZ - Feyenoord dit jaar?
Nijhuis zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat die andere koekenbakker
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gert-Jan wil juist een hele wedstrijd opnieuw omdat hij 45 minuten extra kans krijgt om te scoren.
Hij heeft het over 'weersomstandigheden', dat was bij Feyenoord - Vitesse ook zo en bovendien was het toen ook geen doen omdat de bal overal bleef steken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Andere situatie. Eerste helft was toen wel goed speelbaar (beter dan nu iig)
AZ heeft er het meeste nadeel bij als er slechts een helft wordt overgespeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gert-Jan wil juist een hele wedstrijd opnieuw omdat hij 45 minuten extra kans krijgt om te scoren.
Dat zegt hij toch ook?quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef eight het volgende:
[..]
AZ heeft er het meeste nadeel bij als er slechts een helft wordt overgespeeld.
Dat zeg ik, daarom wil hij juist een hele wedstrijd spelen. Hence de 45 minuten extra.quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef eight het volgende:
[..]
AZ heeft er het meeste nadeel bij als er slechts een helft wordt overgespeeld.
Dat klopt, maar het beleid van de KNVB is zo wispelturig dat je nooit weet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'weersomstandigheden', dat was bij Feyenoord - Vitesse ook zo en bovendien was het toen ook geen doen omdat de bal overal bleef steken.
oh jaquote:
volgens mij van boekel.quote:
twitter:KNVBpers twitterde op zondag 20-11-2011 om 18:07:33Bestuur betaald voetbal beslist wat er met het restant van #excaz gebeurt. 3 opties: overspelen, uitspelen of huidige stand is eindstand. reageer retweet
ik verwacht in de week na de volgende speelrondequote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Op AZ.nl staat "De KNVB gaat in overleg met beide clubs op zoek naar een nieuwe datum voor dit duel."
Nope. En wat vind je dan zo vreemd?quote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Rickazio het volgende:
KNVBpers? Kiddin me right? Vast weer zo'n zielig kind dat knvb gaat lopen spelen op twitter
quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk dat die wedstrijd gestart is, maarja Blom schat wel vaker iets verkeerd in
Heb je toevallig ook het camerabeeld gezien vanuit de zijkant ?quote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een interview met die knakker van VVV
En de trainer van VVVWas gewoon een penal.
Ben je het dus totaal oneens met mijn argument dat juist de wedstrijdduur van 90 minuten ervoor zorgt dat je een team als Excelsior kapot kunt spelen. Ik vind dat een goed argument van Verbeek, jij niet dan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo helemaal opnieuw? Er was al 1 helft gespeeld.
Zou AZ dat ook zeggen als ze 0-3 voor stonden? Nee dacht het niet.
Gewoon eerlijk doen, 1 helft opnieuw...
Waarom nou weer? Topclubs moeten het juist hebben van 90 minuten achtereen volgens spelen, dan kan je je (mindere) tegenstander kapot spelen en ze uitputten. Nu heeft Excelsior gewoon erg veel voordeel door zich opnieuw op te laden voor een tweede helft..quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef Caland het volgende:
Verbeek moet z'n muil houwe. Mongooltje is dat zeg.
ah, dus moet alles in het voordeel van een topclub zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Topclubs moeten het juist hebben van 90 minuten achtereen volgens spelen, dan kan je je (mindere) tegenstander kapot spelen en ze uitputten. Nu heeft Excelsior gewoon erg veel voordeel door zich opnieuw op te laden voor een tweede helft..
Maargoed, als het 3-0 had gestaan bij rust (wat mogelijk was) was het natuurlijk weer een ander verhaal van Verbeek.Lastige beslissing zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |