quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wehehequote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Straks trolt die camerman en is de bal gewoon aan de andere kant
quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Straks trolt die camerman en is de bal gewoon aan de andere kant
quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUUUUU
Geluid volgenquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoe kan die grensrechter nou zien wanneer de bal getrapt wordt.
Ik neem aan dat het zwart is en niet grijs?quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw uitshirt 2012-2013, fans konden kiezen!
Nee, is grijsquote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het zwart is en niet grijs?![]()
![]()
Zit ik ook op te wachtenquote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik zo mooi Chelsea - Liverpool aanzet
Nieuwe begrafenisonderneming in Alkmaar: Altijd Zieligquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed plan, ik doe meequote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat ik zo mooi Chelsea - Liverpool aanzet
dat is eerder zwartquote:
DSB-bank mis ikquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zult daar maar zittenquote:
Blauw is dan ook geen kleur, maar een toestandquote:Op zondag 20 november 2011 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het maar niets dat AZ in het blauw
Omdat hij momenteel even geen zicht op het probleem heeft denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Verbeek heeft toch overal verstand van, waarom lost hij die mist niet even op
Cool story bro.quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal je zeggen, een maat van me hoort net dat een maat van hem daar zit en hij zit achter het doel en hij ziet het alleen tot aan de middenlijn en niet verder
valt dan nog meequote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal je zeggen, een maat van me hoort net dat een maat van hem daar zit en hij zit achter het doel en hij ziet het alleen tot aan de middenlijn en niet verder
En daar weer een maat van?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Omdat wij ons aanstellen, het is best te volgen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef Doublepain het volgende:
"nu ligt er wel ruimte"
Hoe the fuck ziet hij dat
Screenshot van paar minuten terugquote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft een screenkijker een screenshot van de toestand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan dr kant van beerens wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat wij ons aanstellen, het is best te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |