quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Adelante het volgende:
Verbeek beticht Blom van gebrek aan spelregel kennis
Klopt, hij lult uit zijn nek en wíl de hele wedstrijd opnieuw spelen. Dat is wat heel anders dan dat het zo ook in de regels staat.quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat lult Verbeek nou weer, Feyenoord - Vitesse werd toch ook alleen de tweede helft gespeeld?
Andere situatie. Eerste helft was toen wel goed speelbaar (beter dan nu iig)quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat lult Verbeek nou weer, Feyenoord - Vitesse werd toch ook alleen de tweede helft gespeeld?
Gert-Jan wil juist een hele wedstrijd opnieuw omdat hij 45 minuten extra kans krijgt om te scoren.quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hele wedstrijd? Mag wel, heeft AZ zich nog wat vermoeider gespeeld
Ik vergeet altijd wie de scheids was bij welk duel, dus nee. Ik heb geen aversie tegen een specifieke scheids.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ligt het aan mij of hebben meer Feijenoorders een scheithekel aan Blom?
Hij naaide ons tegen Sparta (die 3-2). Was hij ook scheids bij AZ - Feyenoord dit jaar?
Nee, volgens mij was dat die andere koekenbakkerquote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ligt het aan mij of hebben meer Feijenoorders een scheithekel aan Blom?
Hij naaide ons tegen Sparta (die 3-2). Was hij ook scheids bij AZ - Feyenoord dit jaar?
Nijhuis zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat die andere koekenbakker
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gert-Jan wil juist een hele wedstrijd opnieuw omdat hij 45 minuten extra kans krijgt om te scoren.
Hij heeft het over 'weersomstandigheden', dat was bij Feyenoord - Vitesse ook zo en bovendien was het toen ook geen doen omdat de bal overal bleef steken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Andere situatie. Eerste helft was toen wel goed speelbaar (beter dan nu iig)
AZ heeft er het meeste nadeel bij als er slechts een helft wordt overgespeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gert-Jan wil juist een hele wedstrijd opnieuw omdat hij 45 minuten extra kans krijgt om te scoren.
Dat zegt hij toch ook?quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef eight het volgende:
[..]
AZ heeft er het meeste nadeel bij als er slechts een helft wordt overgespeeld.
Dat zeg ik, daarom wil hij juist een hele wedstrijd spelen. Hence de 45 minuten extra.quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef eight het volgende:
[..]
AZ heeft er het meeste nadeel bij als er slechts een helft wordt overgespeeld.
Dat klopt, maar het beleid van de KNVB is zo wispelturig dat je nooit weet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'weersomstandigheden', dat was bij Feyenoord - Vitesse ook zo en bovendien was het toen ook geen doen omdat de bal overal bleef steken.
oh jaquote:
volgens mij van boekel.quote:
twitter:KNVBpers twitterde op zondag 20-11-2011 om 18:07:33Bestuur betaald voetbal beslist wat er met het restant van #excaz gebeurt. 3 opties: overspelen, uitspelen of huidige stand is eindstand. reageer retweet
ik verwacht in de week na de volgende speelrondequote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Op AZ.nl staat "De KNVB gaat in overleg met beide clubs op zoek naar een nieuwe datum voor dit duel."
Nope. En wat vind je dan zo vreemd?quote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Rickazio het volgende:
KNVBpers? Kiddin me right? Vast weer zo'n zielig kind dat knvb gaat lopen spelen op twitter
quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk dat die wedstrijd gestart is, maarja Blom schat wel vaker iets verkeerd in
Heb je toevallig ook het camerabeeld gezien vanuit de zijkant ?quote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een interview met die knakker van VVV
En de trainer van VVVWas gewoon een penal.
Ben je het dus totaal oneens met mijn argument dat juist de wedstrijdduur van 90 minuten ervoor zorgt dat je een team als Excelsior kapot kunt spelen. Ik vind dat een goed argument van Verbeek, jij niet dan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo helemaal opnieuw? Er was al 1 helft gespeeld.
Zou AZ dat ook zeggen als ze 0-3 voor stonden? Nee dacht het niet.
Gewoon eerlijk doen, 1 helft opnieuw...
Waarom nou weer? Topclubs moeten het juist hebben van 90 minuten achtereen volgens spelen, dan kan je je (mindere) tegenstander kapot spelen en ze uitputten. Nu heeft Excelsior gewoon erg veel voordeel door zich opnieuw op te laden voor een tweede helft..quote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef Caland het volgende:
Verbeek moet z'n muil houwe. Mongooltje is dat zeg.
ah, dus moet alles in het voordeel van een topclub zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Topclubs moeten het juist hebben van 90 minuten achtereen volgens spelen, dan kan je je (mindere) tegenstander kapot spelen en ze uitputten. Nu heeft Excelsior gewoon erg veel voordeel door zich opnieuw op te laden voor een tweede helft..
Maargoed, als het 3-0 had gestaan bij rust (wat mogelijk was) was het natuurlijk weer een ander verhaal van Verbeek.Lastige beslissing zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |