abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2011 @ 22:34:00 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104742019
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef k_man het volgende:
Maandag maar eens de Australische versie checken. *)
Ja, en we moeten opletten want het wordt elke dag uitgezonden. :)
pi_104745807
Het enige stel wat ik het niet gunde heeft gewonnen :'(

Sneu voor Thom & Wim maarja eigen schuld!

En 195.000? Ik heb 175.000 voor een heel huis betaald, maarja Amsterdam is natuurlijk wel duurder.

Gelukkig hebben Kim & John toch nog wel wat gewonnen :)
pi_104746018
Geen woord over wie nou die huizen heeft gekocht, het zal mij benieuwen of ze binnenkort weer op Funda verschijnen 8-)
pi_104746114
Ik zou zowieso geen bod uitbrengen op app. 4 omdat ik de mensen niet kan uitstaan. En serieus 195.000? Ik heb geen benul van prijzen voor appartementen in Amsterdam maar is dat niet erg veel voor een 1kamer appartement?
pi_104746418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou zowieso geen bod uitbrengen op app. 4 omdat ik de mensen niet kan uitstaan. En serieus 195.000? Ik heb geen benul van prijzen voor appartementen in Amsterdam maar is dat niet erg veel voor een 1kamer appartement?
Het is wat veel maar zonder dat dakterras zou het een stuk minder zijn, daarnaast zit die wijk erg in de lift dus dat speelt ook mee.

Zelf had ik die woning niet gekocht, te druk qua verkeer, dan liever een stukje verderop.
pi_104746481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Als je je bij het kopen van een huis laat beïnvloeden door de vraag of je de verkopers sympathiek vindt, zit er een steekje bij je los.

Het is overigens een tweekamerappartement.
pi_104746537
Ja in Nederland tellen ze ook de woonkamer mee, ook apart _O-
pi_104746567
Hier in de buurt, een kleine 2 km verderop richting Amstel zou zo'n appartement (met volledig opgeleverd dakterras) zo'n 220.000 doen, denk ik.
pi_104750868
vond Thom en Wim het leukste stel dit seizoen, maar alleen op basis van het appartement zelf vind ik het wel logisch dat de 4de etage gewonnen heeft, dat was wel het beste appartement.
deed in ieder geval nog enigszins ruimtelijk aan.

ook deze opzet van finale uitzending vond ik leuker dan vorig jaar,jammer dat we Krijn en vriendin niet meer gezien hebben, vond ik er eigenlijk bij zo'n finale wel eventjes bij horen, al was het maar in het publiek. ben ik de enige die dat een beetje vreemd vond, ze waren echt zo goed als niet in beeld in de samenvatting, was echt zo van; boem,valsspelen opdonderen, in voorgaande jaren waren volgens mij de vervangen mensen wel in ieder geval eventjes in beeld bij de finale,in het publiek of nog eventjes een update?

en het hele winnen.. complete onzin natuurlijk,het zijn biedingen, geen verkoop.
zou mij werkelijk verbazen als er daadwerkelijk al iets verkocht is, zeker gezien de huidige markt.

die bezichtigingen vond ik echt te erg, plaatsvervangende schaamte over zoveel slecht acteerwerk, het leek wel dat huizenjacht programma, totale onzin die kijkers.
groot gedeelte onzin en in scene gezet,maar qua tv programma goed gelukt, leukere opzet finale dan voorgaande jaren.

zou het wel leuk vinden als alle deelnemers van voorgaande seizoenen nog eens een keer een update aflevering krijgen, gewoon een keertje eenmalig zien hoe het er nu mee gaat,of de winnaars nu zwaar into het verbouwen zijn gegaan ofzo.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 24 november 2011 @ 09:35:10 #185
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104751406
Jammer dat de meest onsympathieke mensen OOIT gewonnen hebben ... Kim zag er in haar klusoutfit mooier uit dan gisteren ... En dat dakterras, dan zit je daar op het dak .. naar andere daken te kijken. Mooi hoor ...
opgezegd@fok.nl
pi_104752494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:06 schreef WRH het volgende:
en het hele winnen.. complete onzin natuurlijk,het zijn biedingen, geen verkoop.
zou mij werkelijk verbazen als er daadwerkelijk al iets verkocht is, zeker gezien de huidige markt.
Een bod is niet vrijblijvend.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:41:14 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104752903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik ook niet.

[..]

Natuurlijk wel, Groningen is een studentenstad. Ik weet er zelfs nog één aan de Korreweg.
En in de Nieuwe Ebbingestraat. En het Schuitendiep. Zo uit mijn hoofd en zonder dat ik er zelf ooit een nodig heb.

Ik vond het sneu voor Thom en Wim. Die had ik meer gegund. En ik snap de antipathie tegen de winnaars niet zo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104753736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik ben blij dat het reservekoppel niet heeft gewonnen. Die zitten er gewoon niet lang genoeg in om die 50000 te verdienen.
Mee eens. Ik ergerde me er beetje aan dat ze deden alsof ze al jaren in t Blok zaten ook.
pi_104755128
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Een bod is niet vrijblijvend.
nee natuurlijk niet, maar mbv ontbindende voorwaarden kun je er makkelijk onder uit komen.
bij een daadwerkelijk formeel bod heb je dan je 10% maar die hoest net5 wel op.
of er is helemaal geen formeel bod,het blijft tv tenslotte.
pi_104755176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef FoXje het volgende:
Kim zag er in haar klusoutfit mooier uit dan gisteren ...
vond eigenlijk zelfs dat Kim gisteravond nogal een bolle toet had in vergelijking met het klus uiterlijk.
(nee,niet dat het daarom gaat natuurlijk }:| )
  donderdag 24 november 2011 @ 12:09:39 #191
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104755401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef WRH het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, maar mbv ontbindende voorwaarden kun je er makkelijk onder uit komen.
bij een daadwerkelijk formeel bod heb je dan je 10% maar die hoest net5 wel op.
of er is helemaal geen formeel bod,het blijft tv tenslotte.
Het blijf i.i.g. vreemd dat er ten tijde van deze huizencrisis zo veel geboden is op deze woningen (dan bedoel ik dus veel meer dan de startwaarde). Veel mensen raken hun woningen pas na maanden kwijt, ook als ze in Amsterdam zitten en ook als er veel mensen zijn blijven kijken. En hier zijn er opeens al zoveel boden op de woningen.

En dat alleen maar omdat de huizen al volledig gemeubileerd zijn? Dan heb je wel te maken met kopers die niet verder kijken dan hun neus lang is. De bovenste woning is vrij ruimtelijk natuurlijk, maar die keuken blijft een probleem. Net zoals de keuken bij nummer 3. Van de kijkers die je zag had je dan wel die ene jongen, die al meerdere keren was gaan kijken.

Daarnaast waren het allemaal wel veel jonge mensen die kwamen kijken. Die krijgen niet zomaar even een hypotheek van ver boven de 150.000. Want er zijn maar weinig starters die daarvoor al genoeg verdienen. Al kan het zomaar zijn dat de echte bieders helemaal niet in beeld zijn geweest (eigenlijk denk ik dat sowieso wel).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_104756016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:01 schreef WRH het volgende:

[..]

vond eigenlijk zelfs dat Kim gisteravond nogal een bolle toet had in vergelijking met het klus uiterlijk.
(nee,niet dat het daarom gaat natuurlijk }:| )
Je zag veel deelnemers gedurende het programma steeds magerder worden. In die paar weken dat ze nu weer thuis waren, waren de kilo's er bij de meesten weer snel bijgekomen.
pi_104758134
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het blijf i.i.g. vreemd dat er ten tijde van deze huizencrisis zo veel geboden is op deze woningen (dan bedoel ik dus veel meer dan de startwaarde). Veel mensen raken hun woningen pas na maanden kwijt, ook als ze in Amsterdam zitten en ook als er veel mensen zijn blijven kijken. En hier zijn er opeens al zoveel boden op de woningen.

En dat alleen maar omdat de huizen al volledig gemeubileerd zijn? Dan heb je wel te maken met kopers die niet verder kijken dan hun neus lang is. De bovenste woning is vrij ruimtelijk natuurlijk, maar die keuken blijft een probleem. Net zoals de keuken bij nummer 3. Van de kijkers die je zag had je dan wel die ene jongen, die al meerdere keren was gaan kijken.

Daarnaast waren het allemaal wel veel jonge mensen die kwamen kijken. Die krijgen niet zomaar even een hypotheek van ver boven de 150.000. Want er zijn maar weinig starters die daarvoor al genoeg verdienen. Al kan het zomaar zijn dat de echte bieders helemaal niet in beeld zijn geweest (eigenlijk denk ik dat sowieso wel).
Nou ja, deze woningen hebben natuurlijk wel iets meer aandacht gehad dan de gemiddelde koopwoning. Dus dat het sneller gaat, kan ik me wel voorstellen. Maar dat je er zo veel voor wilt betalen eigenlijk niet. Voor 2 ton kan je ook in die buurt wel iets groters krijgen, volgens mij.
  donderdag 24 november 2011 @ 14:01:25 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104759161
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nou ja, deze woningen hebben natuurlijk wel iets meer aandacht gehad dan de gemiddelde koopwoning. Dus dat het sneller gaat, kan ik me wel voorstellen. Maar dat je er zo veel voor wilt betalen eigenlijk niet. Voor 2 ton kan je ook in die buurt wel iets groters krijgen, volgens mij.
Natuurlijk worden ze zo snel verkocht door de aandacht. Maar ik doelde eigenlijk vooral op de prijs. Daar heb je inderdaad al andere woningen voor, ook in Amsterdam.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_104761891
Er waren ook wel andere keren waarbij achteraf bleek dat de woningen door de produktiemaatschappij waren gekocht, dat stond meen ik eens op Geenstijl :P

Opzich zijn het wel woningen die je gemakkelijk voor 750 euro moet kunnen verhuren in de maand dus wellicht doen ze dat een tijdje..
pi_104764695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Bleie het volgende:

[..]

Veel mensen willen een woning waar ze zo in kunnen, zonder eerst nog zelfs alles te schilderen, behangen, etc. Dat zal de prijs ook opdrijven.

Ik denk echter niet de woningen door particulieren gekocht zijn. Het zijn handige hokjes om te verhuren aan expats of zo.
  donderdag 24 november 2011 @ 17:48:46 #197
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104767186
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En ik snap de antipathie tegen de winnaars niet zo.
Dat zal wel persoonlijk zijn dan :P Heb zelden zo'n arrogante en zelfingenomen mensen gezien. Die kop van Oompa Loompa ook toen ie gewonnen had ... moet steeds denken aan dat gezeik met die bus, en toen die programmeer-oma een stucadoor wilde lenen ... hele nare mensen.
opgezegd@fok.nl
pi_104767277
Terechte winnaars. Was gewoon verreweg het beste appartement!

Sommige mensen hier mogen de winnaars blijkbaar niet zo, daar had ik geen moeite mee. Ik ben juist heel blij dat Kim en John niet gewonnen hebben, die gunde ik het gewoon niet! Verder wel zielig dat Thom en Wim er niets aan over hebben gehouden, maar ja met zo'n lelijke keuken zou ik ook niet veel voor dat appartement hebben gegeven!
  donderdag 24 november 2011 @ 19:48:56 #199
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104772437
70.000 euro voor de winnaars :o
pi_104772652
Die Poolse klusser heeft er meer aan overgehouden dan het mannenkoppel, net goed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')