dat bedoel ik met tegenbodquote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Starlie het volgende:
Als iemand een bod doet kun je nog onderhandelen...
Grote stad en dan betaal je de hoofdprijs. Daar heb ik hier 3 slaapkamers, garage en een tuin voor.quote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij begreep ik dat het hoogste bod gewoon de definitieve verkoopprijs is.
Dat had ik ook begrepen ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij begreep ik dat het hoogste bod gewoon de definitieve verkoopprijs is.
Ja dat denk ik ook. Sneu voor Thom en Wim trouwens, die zijn nu extra genaaid door de slechte klusjesman voor de badkamer.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
jezus man 2 ton betalen en dan 4 trappen op moeten................wat een knuppel ben je dan.
En je kont niet kunnen keren, en je auto niet kwijt kunnen, maarja... Amsterdam hèquote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
jezus man 2 ton betalen en dan 4 trappen op moeten................wat een knuppel ben je dan.
niet eens een muur bij de slaapkamerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het appartement an sich ook het meest ruimtelijk overkomen, minder hokkerig dan de rest.
Parkeren is daar geen probleem hoor, ook geen wachtlijst voor een vergunning.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
En je kont niet kunnen keren, en je auto niet kwijt kunnen, maarja... Amsterdam hè.
Je kont? Je kloten.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
En je kont niet kunnen keren, en je auto niet kwijt kunnen, maarja... Amsterdam hè.
Geen wachtlijst misschien, maar ook bijzonder weinig parkeerplek hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Parkeren is daar geen probleem hoor, ook geen wachtlijst voor een vergunning.
Die zet je er zo in, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet eens een muur bij de slaapkamer
Die normale keuken was op zich handig, maar die dikke muur waardoor je via een smal gangetje binnen moest, vond ik zonde van de ruimte. Dan had ik eerder gekeken of ik de keuken niet voor het raam langs kon laten lopen of er een U-vorm van maken zodat je een grotere leefruimte overhield.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef SuperPoekie het volgende:
En bljikbaar zijn kookeilanden wel gewild, dat de enige normale keuken niet zoveel geld heeft opgebracht
Voor de deur gaat misschien niet maar in een zijstraat van de Molukkenstraat moet wel lukken. Het is niet als in De Pijp of De Jordaan waar je uren rondjes moet rijden.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef Bleie het volgende:
[..]
Geen wachtlijst misschien, maar ook bijzonder weinig parkeerplek hoor.
Het is eigenlijk ook niet te controleren of die biedingen daadwerkelijk zijn gedaan. Wie anders dan Net5 weet dat vraag ik me af?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
Ik snap er trouwens geen zak van:
Stel dat de buurman met S&A heeft afgesproken: Ik biedt 2 ton, dan delen we de winst. Zo gezegd zo gedaan! Man biedt twee ton en dat is dan, blijkbaar, de verkoopprijs
Dat wil echter nog lang niet zeggen dat het appartement ook daadwerkelijk verkocht is natuurlijk! Er kunnen nog zoveel dingen misgaan of regels in het koopcontract staan als ontbindende voorwaarden dat die buurman er gewoon onder "de koop" uit kan komen.
kaching!
Stefan een eerlijke speler noemenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Yaaaay, mijn favoriet koppel heeft gewonnen! Stefan en Astrid hebben het meest sportief gespeeld: geen afspraken onderling gedaan en zich relatief heel weinig bemoeid met geroddel en achterklap. Ik gun het hen van harte.
Inderdaad zal het dakterras de doorslag hebben gegeven. Dat denk ik ook.
Kim en Cavia-op-hoofd keken alsof ze hun doodvonnis hadden gehoordHebben maar 7.000 euro verdiend deze tien weken.
Verder jammer van de herhalingen, maar toch een goeie afloop.
ook nog dus hé ik wil 2 ton kado hebben bij dat huis.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal moeten gebeuren op kosten van de koper, neem ik aan. De extra waarde van het dakterras zat al wel verdisconteerd in de startwaarde.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
Verder vind ik het raar dat ze wel voordeel aan het terras hebben, maar alleen de trap moesten regelen. Die trap lag dan wel heel erg in de weg en heeft het nodige geld gekost. Maar verder is er met het terras niets gebeurd. En er wordt dus nog doodleuk een hek omheen geplaatst, die niet op kosten komen van Astrid en StefanWant dat kwam dus pas ter sprake bij de bezichtigingen.
Die reling komt inderdaad nog, maar op wie zijn kosten? De nieuwe eigenaarquote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
Verder vind ik het raar dat ze wel voordeel aan het terras hebben, maar alleen de trap moesten regelen. Die trap lag dan wel heel erg in de weg en heeft het nodige geld gekost. Maar verder is er met het terras niets gebeurd. En er wordt dus nog doodleuk een hek omheen geplaatst, die niet op kosten komen van Astrid en StefanWant dat kwam dus pas ter sprake bij de bezichtigingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |