Er zit een badhuis tegenover, die hebben vast ook wel een wasmachine neem ik aanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Trouwens, maar één stel had ruimte in de badkamer voor wasmachine. Waar laten die andere appartementen hun wasmachine (en eventuele droger)?
In de Javastraat barst het van de wasserettesquote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er zit een badhuis tegenover, die hebben vast ook wel een wasmachine neem ik aan
Voor 2 ton je je niet alles wensen
Heb je na al die weken nog niet begrepen dat het een restaurant is?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er zit een badhuis tegenover, die hebben vast ook wel een wasmachine neem ik aan
Ohhh zó... jee, geen wasmachine hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan loop je dus altijd met je was te zeulenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de Javastraat barst het van de wasserettes
zie PIquote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je na al die weken nog niet begrepen dat het een restaurant is?
Ik zou het heel vreemd vinden als een makelaar tegen mij zegt: "Er wordt nog een hek omheen geplaatst". Om daarna er aan toe te voegen: "En jullie mogen het zelf betalen."quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zal moeten gebeuren op kosten van de koper, neem ik aan. De extra waarde van het dakterras zat al wel verdisconteerd in de startwaarde.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan loop je dus altijd met je was te zeulenZou ik niet willen
![]()
Natuurlijk wel, Groningen is een studentenstad. Ik weet er zelfs nog één aan de Korreweg.quote:Overigens zou ik niet weten of "wij" ze in Groningen ook hebbenIk zou er geen één weten
En anders heb je voor 7,5K een hele mooie ruimte om je kratten bier te stallen. In de winter.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het heel vreemd vinden als een makelaar tegen mij zegt: "Er wordt nog een hek omheen geplaatst". Om daarna er aan toe te voegen: "En jullie mogen het zelf betalen."
Voor twee ton wens ik drie verdiepingen en een tuin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah, daar woon ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Natuurlijk wel, Groningen is een studentenstad. Ik weet er zelfs nog één aan de Korreweg.
Tom en Whim:quote:Naast de badkamer is een ruim en net afgewerkt c.v. hok met wasmachine aansluiting.
quote:De CV-ketel is aangebracht in een royale berging, waar u tevens de wasmachine aansluiting aantreft.
Waarom zeg je dat tegen mij? Die opmerking heb ik helemaal niet gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het heel vreemd vinden als een makelaar tegen mij zegt: "Er wordt nog een hek omheen geplaatst". Om daarna er aan toe te voegen: "En jullie mogen het zelf betalen."
Edit: en zelfs in huizen in Amsterdam van 150.000 euro zou een wasmachine al vrij normaal zijn. Dus vind ik de opmerking, wat wil je voor twee ton een beetje vreemd.
Die tweede opmerking heb jij ook niet gemaakt. Maar was te lui om die ook nog te quotenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen mij? Die opmerking heb ik helemaal niet gemaakt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het leukste van de uitzending vond ik toch wel die montage van alle uitspraken van Theo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |