dat bedoel ik met tegenbodquote:Op woensdag 23 november 2011 21:26 schreef Starlie het volgende:
Als iemand een bod doet kun je nog onderhandelen...
Grote stad en dan betaal je de hoofdprijs. Daar heb ik hier 3 slaapkamers, garage en een tuin voor.quote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij begreep ik dat het hoogste bod gewoon de definitieve verkoopprijs is.
Dat had ik ook begrepen ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Bleie het volgende:
Volgens mij begreep ik dat het hoogste bod gewoon de definitieve verkoopprijs is.
Ja dat denk ik ook. Sneu voor Thom en Wim trouwens, die zijn nu extra genaaid door de slechte klusjesman voor de badkamer.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
jezus man 2 ton betalen en dan 4 trappen op moeten................wat een knuppel ben je dan.
En je kont niet kunnen keren, en je auto niet kwijt kunnen, maarja... Amsterdam hèquote:Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
jezus man 2 ton betalen en dan 4 trappen op moeten................wat een knuppel ben je dan.
niet eens een muur bij de slaapkamerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het appartement an sich ook het meest ruimtelijk overkomen, minder hokkerig dan de rest.
Parkeren is daar geen probleem hoor, ook geen wachtlijst voor een vergunning.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
En je kont niet kunnen keren, en je auto niet kwijt kunnen, maarja... Amsterdam hè.
Je kont? Je kloten.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
En je kont niet kunnen keren, en je auto niet kwijt kunnen, maarja... Amsterdam hè.
Geen wachtlijst misschien, maar ook bijzonder weinig parkeerplek hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Parkeren is daar geen probleem hoor, ook geen wachtlijst voor een vergunning.
Die zet je er zo in, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet eens een muur bij de slaapkamer
Die normale keuken was op zich handig, maar die dikke muur waardoor je via een smal gangetje binnen moest, vond ik zonde van de ruimte. Dan had ik eerder gekeken of ik de keuken niet voor het raam langs kon laten lopen of er een U-vorm van maken zodat je een grotere leefruimte overhield.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef SuperPoekie het volgende:
En bljikbaar zijn kookeilanden wel gewild, dat de enige normale keuken niet zoveel geld heeft opgebracht
Voor de deur gaat misschien niet maar in een zijstraat van de Molukkenstraat moet wel lukken. Het is niet als in De Pijp of De Jordaan waar je uren rondjes moet rijden.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef Bleie het volgende:
[..]
Geen wachtlijst misschien, maar ook bijzonder weinig parkeerplek hoor.
Het is eigenlijk ook niet te controleren of die biedingen daadwerkelijk zijn gedaan. Wie anders dan Net5 weet dat vraag ik me af?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
Ik snap er trouwens geen zak van:
Stel dat de buurman met S&A heeft afgesproken: Ik biedt 2 ton, dan delen we de winst. Zo gezegd zo gedaan! Man biedt twee ton en dat is dan, blijkbaar, de verkoopprijs
Dat wil echter nog lang niet zeggen dat het appartement ook daadwerkelijk verkocht is natuurlijk! Er kunnen nog zoveel dingen misgaan of regels in het koopcontract staan als ontbindende voorwaarden dat die buurman er gewoon onder "de koop" uit kan komen.
kaching!
Stefan een eerlijke speler noemenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Yaaaay, mijn favoriet koppel heeft gewonnen! Stefan en Astrid hebben het meest sportief gespeeld: geen afspraken onderling gedaan en zich relatief heel weinig bemoeid met geroddel en achterklap. Ik gun het hen van harte.
Inderdaad zal het dakterras de doorslag hebben gegeven. Dat denk ik ook.
Kim en Cavia-op-hoofd keken alsof ze hun doodvonnis hadden gehoordHebben maar 7.000 euro verdiend deze tien weken.
Verder jammer van de herhalingen, maar toch een goeie afloop.
ook nog dus hé ik wil 2 ton kado hebben bij dat huis.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal moeten gebeuren op kosten van de koper, neem ik aan. De extra waarde van het dakterras zat al wel verdisconteerd in de startwaarde.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
Verder vind ik het raar dat ze wel voordeel aan het terras hebben, maar alleen de trap moesten regelen. Die trap lag dan wel heel erg in de weg en heeft het nodige geld gekost. Maar verder is er met het terras niets gebeurd. En er wordt dus nog doodleuk een hek omheen geplaatst, die niet op kosten komen van Astrid en StefanWant dat kwam dus pas ter sprake bij de bezichtigingen.
Die reling komt inderdaad nog, maar op wie zijn kosten? De nieuwe eigenaarquote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef Redefine het volgende:
Verder vind ik het raar dat ze wel voordeel aan het terras hebben, maar alleen de trap moesten regelen. Die trap lag dan wel heel erg in de weg en heeft het nodige geld gekost. Maar verder is er met het terras niets gebeurd. En er wordt dus nog doodleuk een hek omheen geplaatst, die niet op kosten komen van Astrid en StefanWant dat kwam dus pas ter sprake bij de bezichtigingen.
Er zit een badhuis tegenover, die hebben vast ook wel een wasmachine neem ik aanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Trouwens, maar één stel had ruimte in de badkamer voor wasmachine. Waar laten die andere appartementen hun wasmachine (en eventuele droger)?
In de Javastraat barst het van de wasserettesquote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er zit een badhuis tegenover, die hebben vast ook wel een wasmachine neem ik aan
Voor 2 ton je je niet alles wensen
Heb je na al die weken nog niet begrepen dat het een restaurant is?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er zit een badhuis tegenover, die hebben vast ook wel een wasmachine neem ik aan
Ohhh zó... jee, geen wasmachine hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan loop je dus altijd met je was te zeulenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de Javastraat barst het van de wasserettes
zie PIquote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je na al die weken nog niet begrepen dat het een restaurant is?
Ik zou het heel vreemd vinden als een makelaar tegen mij zegt: "Er wordt nog een hek omheen geplaatst". Om daarna er aan toe te voegen: "En jullie mogen het zelf betalen."quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zal moeten gebeuren op kosten van de koper, neem ik aan. De extra waarde van het dakterras zat al wel verdisconteerd in de startwaarde.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan loop je dus altijd met je was te zeulenZou ik niet willen
![]()
Natuurlijk wel, Groningen is een studentenstad. Ik weet er zelfs nog één aan de Korreweg.quote:Overigens zou ik niet weten of "wij" ze in Groningen ook hebbenIk zou er geen één weten
En anders heb je voor 7,5K een hele mooie ruimte om je kratten bier te stallen. In de winter.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het heel vreemd vinden als een makelaar tegen mij zegt: "Er wordt nog een hek omheen geplaatst". Om daarna er aan toe te voegen: "En jullie mogen het zelf betalen."
Voor twee ton wens ik drie verdiepingen en een tuin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah, daar woon ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Natuurlijk wel, Groningen is een studentenstad. Ik weet er zelfs nog één aan de Korreweg.
Tom en Whim:quote:Naast de badkamer is een ruim en net afgewerkt c.v. hok met wasmachine aansluiting.
quote:De CV-ketel is aangebracht in een royale berging, waar u tevens de wasmachine aansluiting aantreft.
Waarom zeg je dat tegen mij? Die opmerking heb ik helemaal niet gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het heel vreemd vinden als een makelaar tegen mij zegt: "Er wordt nog een hek omheen geplaatst". Om daarna er aan toe te voegen: "En jullie mogen het zelf betalen."
Edit: en zelfs in huizen in Amsterdam van 150.000 euro zou een wasmachine al vrij normaal zijn. Dus vind ik de opmerking, wat wil je voor twee ton een beetje vreemd.
Die tweede opmerking heb jij ook niet gemaakt. Maar was te lui om die ook nog te quotenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen mij? Die opmerking heb ik helemaal niet gemaakt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het leukste van de uitzending vond ik toch wel die montage van alle uitspraken van Theo
Ja, en we moeten opletten want het wordt elke dag uitgezonden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef k_man het volgende:
Maandag maar eens de Australische versie checken.
Het is wat veel maar zonder dat dakterras zou het een stuk minder zijn, daarnaast zit die wijk erg in de lift dus dat speelt ook mee.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou zowieso geen bod uitbrengen op app. 4 omdat ik de mensen niet kan uitstaan. En serieus 195.000? Ik heb geen benul van prijzen voor appartementen in Amsterdam maar is dat niet erg veel voor een 1kamer appartement?
Als je je bij het kopen van een huis laat beïnvloeden door de vraag of je de verkopers sympathiek vindt, zit er een steekje bij je los.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:58 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou zowieso geen bod uitbrengen op app. 4 omdat ik de mensen niet kan uitstaan. En serieus 195.000? Ik heb geen benul van prijzen voor appartementen in Amsterdam maar is dat niet erg veel voor een 1kamer appartement?
Een bod is niet vrijblijvend.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:06 schreef WRH het volgende:
en het hele winnen.. complete onzin natuurlijk,het zijn biedingen, geen verkoop.
zou mij werkelijk verbazen als er daadwerkelijk al iets verkocht is, zeker gezien de huidige markt.
En in de Nieuwe Ebbingestraat. En het Schuitendiep. Zo uit mijn hoofd en zonder dat ik er zelf ooit een nodig heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Natuurlijk wel, Groningen is een studentenstad. Ik weet er zelfs nog één aan de Korreweg.
Mee eens. Ik ergerde me er beetje aan dat ze deden alsof ze al jaren in t Blok zaten ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik ben blij dat het reservekoppel niet heeft gewonnen. Die zitten er gewoon niet lang genoeg in om die 50000 te verdienen.
nee natuurlijk niet, maar mbv ontbindende voorwaarden kun je er makkelijk onder uit komen.quote:
vond eigenlijk zelfs dat Kim gisteravond nogal een bolle toet had in vergelijking met het klus uiterlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:35 schreef FoXje het volgende:
Kim zag er in haar klusoutfit mooier uit dan gisteren ...
Het blijf i.i.g. vreemd dat er ten tijde van deze huizencrisis zo veel geboden is op deze woningen (dan bedoel ik dus veel meer dan de startwaarde). Veel mensen raken hun woningen pas na maanden kwijt, ook als ze in Amsterdam zitten en ook als er veel mensen zijn blijven kijken. En hier zijn er opeens al zoveel boden op de woningen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef WRH het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar mbv ontbindende voorwaarden kun je er makkelijk onder uit komen.
bij een daadwerkelijk formeel bod heb je dan je 10% maar die hoest net5 wel op.
of er is helemaal geen formeel bod,het blijft tv tenslotte.
Je zag veel deelnemers gedurende het programma steeds magerder worden. In die paar weken dat ze nu weer thuis waren, waren de kilo's er bij de meesten weer snel bijgekomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:01 schreef WRH het volgende:
[..]
vond eigenlijk zelfs dat Kim gisteravond nogal een bolle toet had in vergelijking met het klus uiterlijk.
(nee,niet dat het daarom gaat natuurlijk)
Nou ja, deze woningen hebben natuurlijk wel iets meer aandacht gehad dan de gemiddelde koopwoning. Dus dat het sneller gaat, kan ik me wel voorstellen. Maar dat je er zo veel voor wilt betalen eigenlijk niet. Voor 2 ton kan je ook in die buurt wel iets groters krijgen, volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijf i.i.g. vreemd dat er ten tijde van deze huizencrisis zo veel geboden is op deze woningen (dan bedoel ik dus veel meer dan de startwaarde). Veel mensen raken hun woningen pas na maanden kwijt, ook als ze in Amsterdam zitten en ook als er veel mensen zijn blijven kijken. En hier zijn er opeens al zoveel boden op de woningen.
En dat alleen maar omdat de huizen al volledig gemeubileerd zijn? Dan heb je wel te maken met kopers die niet verder kijken dan hun neus lang is. De bovenste woning is vrij ruimtelijk natuurlijk, maar die keuken blijft een probleem. Net zoals de keuken bij nummer 3. Van de kijkers die je zag had je dan wel die ene jongen, die al meerdere keren was gaan kijken.
Daarnaast waren het allemaal wel veel jonge mensen die kwamen kijken. Die krijgen niet zomaar even een hypotheek van ver boven de 150.000. Want er zijn maar weinig starters die daarvoor al genoeg verdienen. Al kan het zomaar zijn dat de echte bieders helemaal niet in beeld zijn geweest (eigenlijk denk ik dat sowieso wel).
Natuurlijk worden ze zo snel verkocht door de aandacht. Maar ik doelde eigenlijk vooral op de prijs. Daar heb je inderdaad al andere woningen voor, ook in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Bleie het volgende:
[..]
Nou ja, deze woningen hebben natuurlijk wel iets meer aandacht gehad dan de gemiddelde koopwoning. Dus dat het sneller gaat, kan ik me wel voorstellen. Maar dat je er zo veel voor wilt betalen eigenlijk niet. Voor 2 ton kan je ook in die buurt wel iets groters krijgen, volgens mij.
Veel mensen willen een woning waar ze zo in kunnen, zonder eerst nog zelfs alles te schilderen, behangen, etc. Dat zal de prijs ook opdrijven.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Bleie het volgende:
[..]
Nou ja, deze woningen hebben natuurlijk wel iets meer aandacht gehad dan de gemiddelde koopwoning. Dus dat het sneller gaat, kan ik me wel voorstellen. Maar dat je er zo veel voor wilt betalen eigenlijk niet. Voor 2 ton kan je ook in die buurt wel iets groters krijgen, volgens mij.
Dat zal wel persoonlijk zijn danquote:Op donderdag 24 november 2011 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik snap de antipathie tegen de winnaars niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |