inmiddels wel verkocht volgens fundaquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
www.funda.nl/koop/amsterd(...)-69-iv/omschrijving/
Nog altijd in de verkoop, de flessers
Ik blij dat het programma terugkomt, is het ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef ejiraM het volgende:
http://www.facebook.com/?(...)loft/262981613785338
Leuk!
Nu ben ik zelf niet zo wild van al die BN'ers die je in allerlei programma's ziet opdraven, maar klussende BN'ers (vooral als ze het niet kunnenquote:Eén van de sterkste merknamen van Net 5 is Het Blok. Het programma heeft nu al meerdere seizoenen gelopen en het lijkt tijd voor een opfrisbeurt. Net 5 overweegt nu om een VIP-versie van het klusprogramma te maken. Er wordt zelfs al gepeild bij bekendere Nederlanders, waaronder X Factor-winnaar Jaap Reesema en zijn vriendin Kim Kötter, meldt Novum Nieuws.
Het blijkt erg lastig goede namen te vinden voor dergelijke intensieve programma’s. RTL heeft al meer dan eens een VIP-versie van Jouw Vrouw, Mijn Vrouw proberen op te zetten, maar dit strandde telkens in de fase van het verzamelen van goede namen.
Bron
Dat wordt weer een beetje zoals Expeditie Robinson ben ik bang. Niet de echte commitment dus geen keiharde barrels en ik kan met bekende Nederlanders waarvoor winnen niet het verschil gaat maken niet zo meeleven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Groooote kick, maar er is nieuws, er komt misschien een VIP-versie:
[..]
Nu ben ik zelf niet zo wild van al die BN'ers die je in allerlei programma's ziet opdraven, maar klussende BN'ers (vooral als ze het niet kunnen) lijkt me dan wel weer leuk eigenlijk.
Waarom nou weer? Prima format moet 'opgeleukt' worden met BN-ers van C-garnituur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Groooote kick, maar er is nieuws, er komt misschien een VIP-versie:
Er staat dat ze "Echte" BN'ers willen zoeken, maar ja of dat lukt...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Prima format moet 'opgeleukt' worden met BN-ers van C-garnituur?
Bekende Nederlanders die niets te doen hebben, dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat dat ze "Echte" BN'ers willen zoeken, maar ja of dat lukt...
met Jaap is dat natuurlijk al misluktquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat dat ze "Echte" BN'ers willen zoeken, maar ja of dat lukt...
Tja daar zal het op neerkomen. Ik zit DWDD te kijken, Matthijs zal niet meedoen, kijk, zo iemand zou ik dan wel willen zien afgaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders die niets te doen hebben, dus.
daarom doet hij ook niet meequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja daar zal het op neerkomen. Ik zit DWDD te kijken, Matthijs zal niet meedoen, kijk, zo iemand zou ik dan wel willen zien afgaan.
Ja zeker als je nu een huis zou kopen, en dan na een tijdje weer verkoopt moet het wel meevallen met hoeveel 'last' je hebt van de crisis. Ze hadden die laatste keer gewoon pech dat ze het pand in de enigszins 'goede tijd' hadden gekocht, het toen crisis werd, en toen moesten verkopen.quote:Op maandag 16 december 2013 08:52 schreef FoXje het volgende:
Vond het blok altijd wel leuke TV, juist met de crisis zou er wel iets te bedenken moeten zijn, minimaliseer de restschuld ofzo
Toch vraag ik mij af of dat echt heeft meegespeeld, gezien de inkomsten van de gemiddelde commerciële tv zender, is dat verhoudingsgewijs nu echt zo'n enorm geldbedrag geweest?quote:Op maandag 16 december 2013 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hadden die laatste keer gewoon pech dat ze het pand in de enigszins 'goede tijd' hadden gekocht, het toen crisis werd, en toen moesten verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |