Ik bedoel ook meer om überhaupt iets te verdienenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef k_man het volgende:
Ja, ach. De winnaars hebben ongeveer net zoveel aan Theo moeten betalen als Tom en Whim, dus of dat nou dé reden was?
Ik snap 'm niet. De biedingen werden toch gedaan nadat Theo alles had afgemaakt?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Thom en Wim zijn dus uiteindelijk genaaid door de badkamer. Slecht werk van de klusjesmannen die dat gemaakt hebben en stom van de dingen die moesten van Theo en die ze niet deden
Dan snap ik 'm nóg nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:00 schreef Angelof9 het volgende:
Jawel, maar daarom moesten Thom en Wim dus heel veel betalen, wat bij hun startwaarde werd opgeteld.
Maar ik denk dat ze voornamelijk "genaaid" zijn door die keuken.
quote:
Als de mensen die badkamer hadden moeten doen hun werk hadden gedaan hadden de heren tenminste iets verdient. Bovendien hadden ze die laatste week aan de rest kunnen besteden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan snap ik 'm nóg nietAstrid en Stefan hebben ook zoiets als 3500 euro moeten bijbetalen (misschien voor hekje op dak?).
Als jij iemand inhuurt en hij doet zijn werk niet goed, dan laat je die personen toch op een later moment terug komen om het op te knappen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als de mensen die badkamer hadden moeten doen hun werk hadden gedaan hadden de heren tenminste iets verdient. Bovendien hadden ze die laatste week aan de rest kunnen besteden.
Oh, nu snap ik 'm. Ja dat klopt idd. Ik dacht dat bedoeld werd dat Thom en Wim dan alsnog gewonnen hadden. Schandalig trouwens dat dat de klusjesmannen van het programma waren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als de mensen die badkamer hadden moeten doen hun werk hadden gedaan hadden de heren tenminste iets verdient. Bovendien hadden ze die laatste week aan de rest kunnen besteden.
Huh? Nee je haalt wel dingen door elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik 'm. Ja dat klopt idd. Ik dacht dat bedoeld werd dat Thom en Wim dan alsnog gewonnen hadden. Schandalig trouwens dat dat de klusjesmannen van het programma waren.
nee gewonnen hadden ze sowieso niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik 'm. Ja dat klopt idd. Ik dacht dat bedoeld werd dat Thom en Wim dan alsnog gewonnen hadden. Schandalig trouwens dat dat de klusjesmannen van het programma waren.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Nee je haalt wel dingen door elkaar volgens mij
Zij hebben gewoon een bedrijf ingehuurd...
Ik bedoel de klusjesmannen die in eerste instantie de badkamer hadden gedaan. Daar zat zand in het beton dus de vloer moest er weer uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Nee je haalt wel dingen door elkaar volgens mij
Zij hebben gewoon een bedrijf ingehuurd...
Ja, maar wat hadden die met het programma te maken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoel de klusjesmannen die in eerste instantie de badkamer hadden gedaan. Daar zat zand in het beton dus de vloer moest er weer uit.
Maar dat hebben de klusjesmannen van het programma toch niet gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoel de klusjesmannen die in eerste instantie de badkamer hadden gedaan. Daar zat zand in het beton dus de vloer moest er weer uit.
Eh... ik dacht altijd dat ze een lijst kregen van klusjesmannen die ze in konden schakelen. Omdat ze allemaal op korte termijn vaak kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar wat hadden die met het programma te maken?
Meestal gaat het er toch pas af als alles echt rond is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Het Te-Koop bord zag ik niet meer bij de bovenste woning vanmiddag maar de andere borden waren nog zichtbaar.
Jep gezien, eerste ronde leek op eerste ronde van de Nederlandse versie, alleen hoefden ze de kamer niet zelf op te bouwen (alleen schilderen en inrichten), dat vond ik wel minder. Want nu zie je vooral de stylingkwaliteiten die ze hebben, niet de kluskennis.quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef Piles het volgende:
Om 19.30 was de eerste aflevering van Het Blok Australië, iedere werkdag nu
ja dat vond ik ook jammer en dat je niet kreeg te zien waarom het ene koppel afviel enquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep gezien, eerste ronde leek op eerste ronde van de Nederlandse versie, alleen hoefden ze de kamer niet zelf op te bouwen (alleen schilderen en inrichten), dat vond ik wel minder. Want nu zie je vooral de stylingkwaliteiten die ze hebben, niet de kluskennis.
Ik volg het niet heel erg, maar die 100.000 is volgens mij van de vier huizen opgeteld; 25.000 per huis dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef k_man het volgende:
Vreemd programma, die Australische versie. Ik snap er betrekkelijk weinig van. Een paar rare dingen:
Ze hebben een budget van $ 100.000, maar voor de eerste kamer trekt iedereen $ 5.000 uit. En ze hebben echt geen twintig kamers.
Ze hebben wel acht (!) kamers die ze moeten opleveren, maar op de plattegrondjes zie je er maar vier ofzo (afhankelijk van het huis). Moeten ze er nog een heel stuk aan bouwen ofzo?
Je zag deelnemers thuiskomen na een dag werk en ondertussen had een aannemer kennelijk alle gipswanden gedaan, plus de elektra e.d. Ze hoeven dus alleen wat te schilderen, plintjes, vloerbedekking en styling. Niet echt 'renovating' lijkt me.
De eerste oplevering: ze krijgen cijfers voor 'styling' en 'execution'. Dus de inrichting en de uitvoering. Bij de toelichting van de cijfers voor uitvoering gaat het weer over de styling, zodat het koppel met de technisch beste kamer hier zelfs een onvoldoende voor scoort.
Raar...
Hoe kunnen ze dat nou een twee-kamer appartement noemen?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
www.funda.nl/koop/amsterd(...)-69-iv/omschrijving/
Nog altijd in de verkoop, de flessers
en nog steeds dezelfde muziekjes op de achtergrond als 7 jaar geleden toen ik daar backpacker was... Alex Green en Gomez... ik dacht echt: 'seriously?'quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik word helemaal gek van die muziekjes op de achtergrond. Iedere 5 seconden een ander nummer, ARGH!
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef FoXje het volgende:
Hier nog maar een foto van Kim hard aan het werk dan
[ afbeelding ]
Nou inderdaad! Ik heb het de eerste paar afleveringen gevolgd maar ik vind de deelnemers niet boeiend, of ligt dat aan mij? Ze zijn zo hemeltergend vriendelijk en positief. Plus dat bijna al het werk door aannemers gedaan wordt. Jammer, ik had het graag gevolgd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een budgetten bij dat Australische Blok!En ze hoeven volgens mij alleen een beetje te schilderen en meubels uit te zoeken, wat een luxe.
En wat een verschil met Nederlands Blok!
Oh, dan mis ik echt niks... Vergelijk dat eens met de Nederlandse versie, daar wordt écht gebikkeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef Angelof9 het volgende:
Makkelijk om positief te zijn als je zoveel geld hebt! Gisteren deed er eentje wat zelf, een paar metalen studs vastschroeven. Bleken ze niet lang genoeg en moest hij ze er weer afhalen. Niet echt een big deal, maar volgens hem was het de grootste tegenslag ooit. Stonden ze daar een beetje dramatisch to doen over een paar metalen stripjes.
inmiddels wel verkocht volgens fundaquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
www.funda.nl/koop/amsterd(...)-69-iv/omschrijving/
Nog altijd in de verkoop, de flessers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |