Maar dan heb je in de winter dus helemaal geen gasten. Maar klopt wat je zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slowakije is in de zomer heel warm volgens mij
Prima zomers daar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom in een nogal koud land een naturistencamping beginnen? Ga dan lekker naar Kreta of zo.
Op Kreta komt ook niemand in de winter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan heb je in de winter dus helemaal geen gasten. Maar klopt wat je zegt inderdaad.
Met die Nederlandse boetes kunnen ze dan gelijk rechtsomkeer maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
Mag dat, een Slowaaks autonummerbord en een NL caravannummerbord?
Nou ja, ergens waar het altijd warm is bedoelde ik eigenlijk, wist even zo snel niets anders, Canarische Eilanden dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Op Kreta komt ook niemand in de winter.
Maar dat geldt toch overal in Europa? In Spanje is het in de winter 15 graden...dan loop je ook niet voor je lol in de blote kont naar het toiletgebouw...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan heb je in de winter dus helemaal geen gasten. Maar klopt wat je zegt inderdaad.
Een camping draait altijd op zomersquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ergens waar het altijd warm is bedoelde ik eigenlijk, wist even zo snel niets anders, Canarische Eilanden dan.
Ze kunnen dit zelfs na jaren plannen al amper betalen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ergens waar het altijd warm is bedoelde ik eigenlijk, wist even zo snel niets anders, Canarische Eilanden dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een camping draait altijd op zomers
In tegenstelling tot dit arme echtpaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]oh ja, ik zit gewoon weer te zeiken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]oh ja, ik zit gewoon weer te zeiken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Valt me mee dat hij in dat gat paste, met die buik.
Okay gelukkig, eerste kwartier is meestal meer huilende familie enzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn net binnen, nog weinig gemist. 't Is nog steeds een puinhoop.
Ik hoop toch niet dat ze hem naakt gaan filmenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hij heeft nu tenminste nog wat aan
Deze familie was meer argwanend dan emotioneel. Oh ja ze kregen een meter overleving. Oftewel, een meter-lange buis met Bonduelle blikjes erin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Okay gelukkig, eerste kwartier is meestal meer huilende familie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |