Als je dat wel dacht te moeten doen, ben je met de verkeerde instelling gaan kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef honkeytonk het volgende:
De Sint gezien... Niet serieus te nemen.
Nouja 't is dat ik al door heel veel tips hier nogal teleurgesteld ben geweest. Daarom ben ik nogal voorzichtig geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef Luna3 het volgende:
Oke; FD 5 naar Luna's inzicht:
1) Natuurlijk is het verhaaltje slap...we hebben het namelijk al vier keer zo gezien.
2) Natuurlijk zijn er geen top-acteurs voor gebruikt (alleen vind ik het nooit zo fijn om naar grote acteurs te kijken in kleinere films: simpel voorbeeldje: Brad Pitt in Burning after reading...ik denk dan de hele tijd; Da's Brad Pitt die een typetje doet, maar goed, da's ieder z'n smaak.)
3) Natuurlijk is de gore precies de gore die we al eerder gezien hebben.
Maaaaaaar: Het zit leuk in elkaar, de kills zijn niet meer zo heel erg uitgemolken als in 2,3 en 4, en komen wat onverwachter...wat leuk is.
En het verhaal zit goed in elkaar, zeker ten opzichte van 1,2,3 en 4 en ja, het is een super einde!
Gewoon m&m's d'r bij en niet zaniken: Niet te hoge verwachtingen hebben en je hebt een vermakelijke avond: Ik vond 'm super.
(al heb ik 'm zoals al eerder genoemd wel in 3D in de bios gezien, wat zeker wel een extra joy aan de film gaf ja)
Ik ga 'm sowieso kijken, maar die wezentjes hadden voor mij niet in beeld hoeven te komen. Neemt een hoop spanning weg volgens mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef haakon het volgende:
[..]
Zag er leuk uit, die trailer.. Tot die wezentjes in beeld kwamen.
Daar heb ik dus echt he-le-maal niets mee.
De wezentjes van Del Torro (Pan's Labyrinth/Hell Boy/etc) kan ik juist wel heel erg waarderen! Prachtig!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Faxie het volgende:
Ik ga 'm sowieso kijken, maar die wezentjes hadden voor mij niet in beeld hoeven te komen. Neemt een hoop spanning weg volgens mij.
Ik zag hem ook staan ja. Vanavond ook maar even kijken. 1 en 2 waren super.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef AntiChrist het volgende:
vanavond Hostel 3 maar eens kijken... ik vrees het ergste met deze Direct to Video![]()
Wat is je stijl dan waar je graag naar kijkt want er is zoveel gemaakt door de jaren heen. Wil je alleen popcorn horror want dan FD5 precies in je straatje namelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't is dat ik al door heel veel tips hier nogal teleurgesteld ben geweest. Daarom ben ik nogal voorzichtig geworden.
Ook een paar tips die me heel goed bevielen trouwens.
Maar een Imdb score zegt voor mij niets verder, daar ben ik al wel achter.
Ik kijk FD5 wel eens als ik me verveel
Grave encountersquote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef Luxuria het volgende:
Weten jullie een aantal enge horrorfilms waarvan je echt gaat schrikken? Dus ik bedoel niet van die vieze, bloederige moordende films, maar meer een soort psychologische/mysterieuze/schrikmomentachtige films. Bijv. zoals the grudge, the exorcist, paranormal activity, hide and seek enzo.
De Thaise 'Shutter'.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef Luxuria het volgende:
Weten jullie een aantal enge horrorfilms waarvan je echt gaat schrikken? Dus ik bedoel niet van die vieze, bloederige moordende films, maar meer een soort psychologische/mysterieuze/schrikmomentachtige films. Bijv. zoals the grudge, the exorcist, paranormal activity, hide and seek enzo.
Mirrors is echt heeeeel vet. Spannend verhaal, schrikeffecten en ja, ook wat gave kills ja, maar zonder die kills had ik er niet veel aan gevonden; het hoort allemaal bij elkaar!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef Luxuria het volgende:
Grave encounters heb ik idd al gedownload, moet ik nog kijken. En Mirrors ook, maar dat is volgens mij wel meer met moorden toch?
Thnx voor de tips verder!
Meer zijn ook altijd welkom
The Others al gezien?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef Luxuria het volgende:
Grave encounters heb ik idd al gedownload, moet ik nog kijken. En Mirrors ook, maar dat is volgens mij wel meer met moorden toch?
Die vond ik juist leuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef HAL9000S het volgende:
Insidious vond ik zo'n tegenvaller.
Van grave encounters was ik een paar keer behoorlijk geschrokken. Mirrors vond ik ook vet!!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef Luxuria het volgende:
Ik had er geen last van. Eerst altijd ff comments lezen onder je download. Dan weet je of er iets mis is?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Luna3 het volgende:
Oke, iemand? Ik heb tot twee maal "the Human centipede 2" binnengehaald; beide keren loopt het geluid niet sync met de lipbewegingen. Is dit de bedoeling en een vervelend grapje van Tom Six, of heb ik net 'pech gehad'?
1 van mijn favo horrorfilms!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ook een aanrader (weet niet of'ie hier al eens voorbij is gekomen):
Room 1408:
http://www.imdb.com/title/tt0450385/
Behoorlijke mindfuck elke keer
Shit echt? Het lijkt erop alsof het zo hoort, omdat de bewegingen zo snel gaan af-en-toe. Maar negeren lukt mij echt niet; super klote kijken...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef HAL9000S het volgende:
@Luna, pech... had er ook last van. Heb het maar genegeerd.
Ja die's gaaf. Vond alleen het einde niet zo (dacht ik) (het is te lang geleden)quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ook een aanrader (weet niet of'ie hier al eens voorbij is gekomen):
Room 1408:
http://www.imdb.com/title/tt0450385/
Behoorlijke mindfuck elke keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Shit echt? Het lijkt erop alsof het zo hoort, omdat de bewegingen zo snel gaan af-en-toe. Maar negeren lukt mij echt niet; super klote kijken...
Respect voor jou!
[..]
Ja die's gaaf. Vond alleen het einde niet zo (dacht ik) (het is te lang geleden)Ik kan me het einde niet meer herinneren... Dus durf ik geen antwoord op te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het einde van The Mist wel geniaalBeter dan het boek (zal misschien toch een Stephen King ding zijn dan
)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Shit echt? Het lijkt erop alsof het zo hoort, omdat de bewegingen zo snel gaan af-en-toe. Maar negeren lukt mij echt niet; super klote kijken...
Respect voor jou!
[..]
Ja die's gaaf. Vond alleen het einde niet zo (dacht ik) (het is te lang geleden)Er zijn twee eindesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan op YouTube geloof ik.
Tap tap tap
Echt?! wow, heb ik natuurlijk weer het brakke end gezien, haha!!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn twee eindesStaan op YouTube geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
het gaat over het einde van 1408?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef HAL9000S het volgende:
Nee, niet weer over het einde van The Mist![]()
Human Centepide II vond ik ook echt bagger overigens.... 1408 is imo nice... John Cusack speelt lekker en een delirisch sfeertje in de film.
Mooie film is dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nog niet gezien, zal hem eens downloaden!
Ja, dat heb ik dus ook; ik hoor de hoge tonen niet (gehoorbeschadiging), dus vrouwenstemmen mis ik vaak gedeeltelijk. Bij het gebrek aan goede nederlandse ondertiteling, download ik altijd de engelse .srt erbij!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef Faxie het volgende:
1408, Mirrors, Grave Encounters en The Mist vond ik echt gigantisch bagger. Boek van 1408 was nog wel leuk trouwens.
Heb net The Living and the Dead gezien....op zich niet slecht, maar niet echt horror imo, meer een psychologische thriller en een mindfuck. Wel een hele overtuigende acteerprestatie van die gek. Verder kon ik het eigenlijk niet helemaal volgen....maar dat komt vooral door het gemis van ondertitels. Ik kan prima Engels, maar ik kan gewoon geen woorden onderscheiden als het volume niet hoog is
Zou kunnen dat ik deze opmerking dan verkeerd geinterpreteerd hebquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het gaat over het einde van 1408?
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het einde van The Mist wel geniaal![]()
Ik viel bijna in slaap van ellende, en vond het geen moment eng...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook; ik hoor de hoge tonen niet (gehoorbeschadiging), dus vrouwenstemmen mis ik vaak gedeeltelijk. Bij het gebrek aan goede nederlandse ondertiteling, download ik altijd de engelse .srt erbij!!
Trouwens, 'Mirrors' gigantisch bagger?! Ga je schamenKei vet! Goede acteurs, goed script, goede kills, goede spanningsopbouw en een goed plot. Als alle horrors die ingredienten bevatten, ben ik dikker dan dik tevreden!!
![]()
(oja, bedenk me ineens die rare twist van filmen in Mirrors, die zo overduidelijk uit de computer kwam, met die non ja, dat was idd bagger!) Maar verder top!
IEDEREEN DIE MIJN SMAAK NIET DEELT IS STOM!!!11!@quote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
ACHJA SMAKEN VERSCHILLEN NOU EENMAAL HE!!!!111
Pfff, nee die laatste niet doen hoor!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Paar aanraders nog: (oudjes)
Session 9
Deliverance
People under the stairs
Hoorde dat deze ook wel goed wasOok maar eens kijken..
The Mothman Prophecies
Gebeurde echt helemaal niks...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb The Mothman Prophecies jaren terug gezien.... in m'n herinnering en door de nostalgische roze bril is ie best goed.
Zal 'm binnenkort weer eens kijken
Nouja d'r gebeurde inderdaad niet veel volgens mij nee. Maar ik vond het mysterie zelf wel tof toendertijd.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Pfff, nee die laatste niet doen hoor!!!
Saai, lang, uitgerekt drama, met nog erger: Richard Gere!!
Uhm hoe kwam ik er in godsnaam bij dat Dogville een horror wasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:08 schreef Faxie het volgende:
Ik ga vanavond Dogville, Antichrist en A Tale of 2 Sisters eens kijken.
In de war met Dog Soldiers ofzo? Of Wolf Creek?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm hoe kwam ik er in godsnaam bij dat Dogville een horror was![]()
Die stond toch eens in dit topic vermeld? ...
Apart en leuk stijltje hoor, maar van dat western manipulatieve langdradige boerenkinkelgedoe zit ik niet op te wachten pffff. Ongelovelijk dat ik nog meer dan een uur bleef kijken in de hoop dat het nog ergens toe leidde...
Stel je voor dat ze ondanks die grote open ruimtes tóch een beklemmend gevoel kunnen creëren. Dát zou pas tof zijn!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij in de buurt komt van deel 1 en 2, is hij al beter dan 90% van wat in dit topic wordt gepost.
Al moet ik zeggen dat de trailer me nog niet helemaal kan overtuigen, misschien omdat er veel grote, open ruimtes in lijken te zitten en ik het beklemmend gedoe van de eerste twee leuker vind.
Na Imdb geraadpleegd te hebben waag ik me er niet aanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Luxuria het volgende:
Heeft iemand Anneliese: the exorcist tapes gezien? Is volgens mij niet echt een film maar meer een documentaire. Maar de trailer leek me wel eng, beter dan de andere exorcist films want die vond ik niet zo eng.
Alleen de originele heb ik nog niet gezien.
Haha ik zag het idd net ookquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na Imdb geraadpleegd te hebben waag ik me er niet aan
ik heb em hier nog liggen, maar volgens mij is ie zo nep als wat. Is ie niet gemaakt door productiestudio The Asylum? Die staan bekend om hun uberfoute, volslagen idiote pareltjesquote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ik zag het idd net ook![]()
Maar de trailer zag er wel vet uit.
Edit: dacht ik, nu ik voor de tweede keer kijk, lijkt hij me best nep
Ik krijg een 'been there, done that' gevoel als ik naar imdb ga...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
TVP.
Weet iemand trouwens een redelijke streamsite? Ik zit hier opgesloten in een bungelow voor de komende weken en ik kan hier niet torrenten
Daarnaast.
Cabin Fever
Kijkt hier iemand ook naar uit?
Ik vond juist dat het verhaal naar het einde toe alle impact verloor....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef truedestiny het volgende:
1408 net weer gekeken, was al weer een tijdje terug. Maar het is echt een hele spannende film, niet zoals horrors vandaag met enge beestjes of verkrachtingen. Maar gewoon eentje met een goed verhaal. Hij valt onder het genre psychologisch thriller/horror.
Direct daarna het alternatieve einde gekeken dat hier stond maar die vind ik toch een stuk minder.
Dat vond ik dus ook bij 1408. Desalnietemin wel een gave mindfuckfilm toch.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Faxie het volgende:
Ik vond juist dat het verhaal naar het einde toe alle impact verloor....
Gezien. Vréselijk slecht. Net nog even de trailer bekeken maar die doet veel beter vermoeden hoor. Ze willen het inderdaad een docu laten lijken maar daar zijn ze absoluut niet in geslaagd wat mij betreft. Heb hem niet afgekeken in elk geval.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Luxuria het volgende:
Heeft iemand Anneliese: the exorcist tapes gezien? Is volgens mij niet echt een film maar meer een documentaire. Maar de trailer leek me wel eng, beter dan de andere exorcist films want die vond ik niet zo eng.
Alleen de originele heb ik nog niet gezien.
Dogville vond ik een geweldige film maar is zeker geen horror nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm hoe kwam ik er in godsnaam bij dat Dogville een horror was![]()
Die stond toch eens in dit topic vermeld? ...
Apart en leuk stijltje hoor, maar van dat western manipulatieve langdradige boerenkinkelgedoe zit ik niet op te wachten pffff. Ongelovelijk dat ik nog meer dan een uur bleef kijken in de hoop dat het nog ergens toe leidde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Doghouse vs Amityville = dogville?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dogville vond ik een geweldige film maar is zeker geen horror nee.
Ben je niet in de war met Doghouse? Komische horror, heb ik niet zoveel mee.
Edit; ik zie dat je er al uit was. Note to self; eerst de posts erna goed lezen.
Hahahaha bij 1.26!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij in de buurt komt van deel 1 en 2, is hij al beter dan 90% van wat in dit topic wordt gepost.
Al moet ik zeggen dat de trailer me nog niet helemaal kan overtuigen, misschien omdat er veel grote, open ruimtes in lijken te zitten en ik het beklemmend gedoe van de eerste twee leuker vind.
Ik heb hem nu opgezet en de eerste minuten zijn idd gewoon al echt te erg nep. Volgens mij is die film gewoon lachwekkend. Wel jammer.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em hier nog liggen, maar volgens mij is ie zo nep als wat. Is ie niet gemaakt door productiestudio The Asylum? Die staan bekend om hun uberfoute, volslagen idiote pareltjes
Doghouse had ik al gezien. Vond ik niet zo geweldig. Komische horror kan ik op zich wel waarderen op z'n tijd, Tucker&Dale vs Evil vond ik echt geweldigquote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dogville vond ik een geweldige film maar is zeker geen horror nee.
Ben je niet in de war met Doghouse? Komische horror, heb ik niet zoveel mee.
Edit; ik zie dat je er al uit was. Note to self; eerst de posts erna goed lezen.
Die film is echt legendarisch slechtquote:
Ziet er mooi uit, maar wat mij betreft helaas weer zo'n film vol cliche's en compleet idiote personages. Tering wat zat ik me te ergeren aan dat gedrag van hun pffquote:Op donderdag 15 december 2011 22:53 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo Don't be afraid of the dark eens kijken. Ben wel benieuwd. De verwachtingen houd ik maar laag.
Haha, hier had ik ook best hoge verwachtingen van. Wat een kutfilm was het zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar wat mij betreft helaas weer zo'n film vol cliche's en compleet idiote personages. Tering wat zat ik me te ergeren aan dat gedrag van hun pff![]()
En doe toch eens de lichtschakelaar omgooien, hoe moeilijk kan het zijn?!
moet ook ik ook nog zien inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef HAL9000S het volgende:
Wat vinden mensen hier van 'The Collector'?
Niet heel bijzonder, maar ook geen verspilling van je tijd ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef HAL9000S het volgende:
Wat vinden mensen hier van 'The Collector'?
Hee toevallig, little deaths heb ik vorige week voor een prikkie gekocht bij de boekenvoordeelmarkt. Ik vond het wel leuk en verfrissend, drie korte verhaaltjes!! Niet hoogstaande kwaliteit ofzo, maar wel vermakelijk eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:21 schreef znarch het volgende:
Niet heel bijzonder, maar ook geen verspilling van je tijd ofzo.
Eergister Little Deaths gezien. Vage shit uit de UK.
En Hostel 3. Zeker niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De collector vond ik ook wel aardig, maar niet super, net wat jij zegt.Vond hem zo traag en langdradig, en er gebeurd uiteindelijk niks. Het was niet zo zeer slecht, (als in slecht geacteerd, slecht gefilmd, slecht ge-edit, dat allemaal niet) maar gewoon saai.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Haha, hier had ik ook best hoge verwachtingen van. Wat een kutfilm was het zeg.
Eergisteren hostel 3 gekeken, vond hem ook weinig aan eerlijk gezegd.
Gisteren toch maar 'the mothman propecies' gekeken, die vond ik dan wel weer erg vet!!! Die krijgt een 8!! Uitstekend en vooral intelligent verhaal, blijft spannend, goede schrikmomenten.Dit is teminste een film waar over na is gedacht! Begrijp niet dat Luna hem zo slecht vond?
Deze film zat echt barstensvol potentie. Het eerste uur van de film was echt vetquote:De succesvolle uitgever Will Atenton stopt met zijn drukke baan in New York om een rustiger leven te kunnen leiden met zijn vrouw Libby en kinderen. Vol mooie plannen vertrekt het gezin naar een nieuw huis in een rustig stadje. Al snel blijkt dat het huis plaats delict is van een moord op de vorige bewoners. Wanneer Will en Libby erachter komen welke gruwelijkheden zich in het verleden hebben afgespeeld in hun nieuwe huis, gaan ze op zoek naar antwoorden. Ze komen in contact met buurvrouw Ann Paterson, die een goede band had met de vorige bewoners. Beetje bij beetje ontdekken Will en Libby samen hoe de verontrustende puzzel in elkaar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |