1 van mijn favo horrorfilms!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ook een aanrader (weet niet of'ie hier al eens voorbij is gekomen):
Room 1408:
http://www.imdb.com/title/tt0450385/
Behoorlijke mindfuck elke keer
Shit echt? Het lijkt erop alsof het zo hoort, omdat de bewegingen zo snel gaan af-en-toe. Maar negeren lukt mij echt niet; super klote kijken...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef HAL9000S het volgende:
@Luna, pech... had er ook last van. Heb het maar genegeerd.
Ja die's gaaf. Vond alleen het einde niet zo (dacht ik) (het is te lang geleden)quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ook een aanrader (weet niet of'ie hier al eens voorbij is gekomen):
Room 1408:
http://www.imdb.com/title/tt0450385/
Behoorlijke mindfuck elke keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Shit echt? Het lijkt erop alsof het zo hoort, omdat de bewegingen zo snel gaan af-en-toe. Maar negeren lukt mij echt niet; super klote kijken...
Respect voor jou!
[..]
Ja die's gaaf. Vond alleen het einde niet zo (dacht ik) (het is te lang geleden)Ik kan me het einde niet meer herinneren... Dus durf ik geen antwoord op te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het einde van The Mist wel geniaalBeter dan het boek (zal misschien toch een Stephen King ding zijn dan
)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Shit echt? Het lijkt erop alsof het zo hoort, omdat de bewegingen zo snel gaan af-en-toe. Maar negeren lukt mij echt niet; super klote kijken...
Respect voor jou!
[..]
Ja die's gaaf. Vond alleen het einde niet zo (dacht ik) (het is te lang geleden)Er zijn twee eindesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan op YouTube geloof ik.
Tap tap tap
Echt?! wow, heb ik natuurlijk weer het brakke end gezien, haha!!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn twee eindesStaan op YouTube geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
het gaat over het einde van 1408?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef HAL9000S het volgende:
Nee, niet weer over het einde van The Mist![]()
Human Centepide II vond ik ook echt bagger overigens.... 1408 is imo nice... John Cusack speelt lekker en een delirisch sfeertje in de film.
Mooie film is dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nog niet gezien, zal hem eens downloaden!
Ja, dat heb ik dus ook; ik hoor de hoge tonen niet (gehoorbeschadiging), dus vrouwenstemmen mis ik vaak gedeeltelijk. Bij het gebrek aan goede nederlandse ondertiteling, download ik altijd de engelse .srt erbij!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef Faxie het volgende:
1408, Mirrors, Grave Encounters en The Mist vond ik echt gigantisch bagger. Boek van 1408 was nog wel leuk trouwens.
Heb net The Living and the Dead gezien....op zich niet slecht, maar niet echt horror imo, meer een psychologische thriller en een mindfuck. Wel een hele overtuigende acteerprestatie van die gek. Verder kon ik het eigenlijk niet helemaal volgen....maar dat komt vooral door het gemis van ondertitels. Ik kan prima Engels, maar ik kan gewoon geen woorden onderscheiden als het volume niet hoog is
Zou kunnen dat ik deze opmerking dan verkeerd geinterpreteerd hebquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het gaat over het einde van 1408?
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het einde van The Mist wel geniaal![]()
Ik viel bijna in slaap van ellende, en vond het geen moment eng...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook; ik hoor de hoge tonen niet (gehoorbeschadiging), dus vrouwenstemmen mis ik vaak gedeeltelijk. Bij het gebrek aan goede nederlandse ondertiteling, download ik altijd de engelse .srt erbij!!
Trouwens, 'Mirrors' gigantisch bagger?! Ga je schamenKei vet! Goede acteurs, goed script, goede kills, goede spanningsopbouw en een goed plot. Als alle horrors die ingredienten bevatten, ben ik dikker dan dik tevreden!!
![]()
(oja, bedenk me ineens die rare twist van filmen in Mirrors, die zo overduidelijk uit de computer kwam, met die non ja, dat was idd bagger!) Maar verder top!
IEDEREEN DIE MIJN SMAAK NIET DEELT IS STOM!!!11!@quote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
ACHJA SMAKEN VERSCHILLEN NOU EENMAAL HE!!!!111
Pfff, nee die laatste niet doen hoor!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Paar aanraders nog: (oudjes)
Session 9
Deliverance
People under the stairs
Hoorde dat deze ook wel goed wasOok maar eens kijken..
The Mothman Prophecies
Gebeurde echt helemaal niks...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb The Mothman Prophecies jaren terug gezien.... in m'n herinnering en door de nostalgische roze bril is ie best goed.
Zal 'm binnenkort weer eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |