abonnement Unibet Coolblue
pi_105583786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:52 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Gebeurde echt helemaal niks... :O
Nouja d'r gebeurde inderdaad niet veel volgens mij nee. Maar ik vond het mysterie zelf wel tof toendertijd.
pi_105583801
Ik ga vanavond Dogville, Antichrist en A Tale of 2 Sisters eens kijken.
pi_105586302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Pfff, nee die laatste niet doen hoor!!!

Saai, lang, uitgerekt drama, met nog erger: Richard Gere!!
:D.

Toch zet de beste man in Primal Fear een prima rol neer. (Maar ik ben ook geen fan hoor)
pi_105590598
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:08 schreef Faxie het volgende:
Ik ga vanavond Dogville, Antichrist en A Tale of 2 Sisters eens kijken.
Uhm hoe kwam ik er in godsnaam bij dat Dogville een horror was :?
Die stond toch eens in dit topic vermeld? ...

Apart en leuk stijltje hoor, maar van dat western manipulatieve langdradige boerenkinkelgedoe zit ik niet op te wachten pffff. Ongelovelijk dat ik nog meer dan een uur bleef kijken in de hoop dat het nog ergens toe leidde...
pi_105590638
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhm hoe kwam ik er in godsnaam bij dat Dogville een horror was :?
Die stond toch eens in dit topic vermeld? ...

Apart en leuk stijltje hoor, maar van dat western manipulatieve langdradige boerenkinkelgedoe zit ik niet op te wachten pffff. Ongelovelijk dat ik nog meer dan een uur bleef kijken in de hoop dat het nog ergens toe leidde...
In de war met Dog Soldiers ofzo? Of Wolf Creek?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105590857
Nee ik weet het al.... Lars von Trier, regisseur van Antichrist....

Ik las op imdb iets over 'deadly secret' enz, dus had wat verkeerde verwachtingen.

Ik heb de laatste 30 minuten een beetje doorgeskipped, maar kon geen 'deadly secret' vinden.

Wat een vervelend bang en onschuldig wijf speelt Kidman trouwens zeg pfff :( Ze speelt het wel goed overigens, maar toch pffff :(
  woensdag 14 december 2011 @ 20:39:55 #257
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105591056
Dogville is zeker geen horror idd....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105591386
Nu heb ik net nog wat info gezocht over het einde, en ik heb niet goed opgelet bij het skippen blijkbaar...

Van wat ik heb gezien is het een goede, maar langdradige film, met een bevredigend einde (die ik dus niet gezien heb :P ), maar ik heb daar nou dus echt ff geen zin in.

Ook geen behoefte meer om het af te kijken... :P
pi_105591507
Nou maar ff Antichrist kijken :P
  woensdag 14 december 2011 @ 21:21:45 #260
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_105593218
Heeft iemand Anneliese: the exorcist tapes gezien? Is volgens mij niet echt een film maar meer een documentaire. Maar de trailer leek me wel eng, beter dan de andere exorcist films want die vond ik niet zo eng.
Alleen de originele heb ik nog niet gezien.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 14 december 2011 @ 21:22:00 #261
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_105593227

Als hij in de buurt komt van deel 1 en 2, is hij al beter dan 90% van wat in dit topic wordt gepost :P.

Al moet ik zeggen dat de trailer me nog niet helemaal kan overtuigen, misschien omdat er veel grote, open ruimtes in lijken te zitten en ik het beklemmend gedoe van de eerste twee leuker vind.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_105593768
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

Als hij in de buurt komt van deel 1 en 2, is hij al beter dan 90% van wat in dit topic wordt gepost :P.

Al moet ik zeggen dat de trailer me nog niet helemaal kan overtuigen, misschien omdat er veel grote, open ruimtes in lijken te zitten en ik het beklemmend gedoe van de eerste twee leuker vind.
Stel je voor dat ze ondanks die grote open ruimtes tóch een beklemmend gevoel kunnen creëren. Dát zou pas tof zijn! ;)
pi_105595022
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Luxuria het volgende:
Heeft iemand Anneliese: the exorcist tapes gezien? Is volgens mij niet echt een film maar meer een documentaire. Maar de trailer leek me wel eng, beter dan de andere exorcist films want die vond ik niet zo eng.
Alleen de originele heb ik nog niet gezien.
Na Imdb geraadpleegd te hebben waag ik me er niet aan :P
  woensdag 14 december 2011 @ 21:55:52 #264
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_105595068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Na Imdb geraadpleegd te hebben waag ik me er niet aan :P
Haha ik zag het idd net ook :P
Maar de trailer zag er wel vet uit.

Edit: dacht ik, nu ik voor de tweede keer kijk, lijkt hij me best nep
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 14 december 2011 @ 22:28:40 #265
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_105596819
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Haha ik zag het idd net ook :P
Maar de trailer zag er wel vet uit.

Edit: dacht ik, nu ik voor de tweede keer kijk, lijkt hij me best nep
ik heb em hier nog liggen, maar volgens mij is ie zo nep als wat. Is ie niet gemaakt door productiestudio The Asylum? Die staan bekend om hun uberfoute, volslagen idiote pareltjes :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_105597066
Volgens mij hoort het bij de Paranormal Entity reeks, net als die foute film over het huis van Gacy.
Tap tap tap
pi_105599088
TVP.

Weet iemand trouwens een redelijke streamsite? Ik zit hier opgesloten in een bungelow voor de komende weken en ik kan hier niet torrenten :')

Daarnaast.
Cabin Fever
Kijkt hier iemand ook naar uit? :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_105599769
1408 net weer gekeken, was al weer een tijdje terug. Maar het is echt een hele spannende film, niet zoals horrors vandaag met enge beestjes of verkrachtingen. Maar gewoon eentje met een goed verhaal. Hij valt onder het genre psychologisch thriller/horror.

Direct daarna het alternatieve einde gekeken dat hier stond maar die vind ik toch een stuk minder.
pi_105600017

Nog meer van dit soort horrorfilmpjes? _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_105600209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
TVP.

Weet iemand trouwens een redelijke streamsite? Ik zit hier opgesloten in een bungelow voor de komende weken en ik kan hier niet torrenten :')

Daarnaast.
Cabin Fever
Kijkt hier iemand ook naar uit? :D
Ik krijg een 'been there, done that' gevoel als ik naar imdb ga...

Hopelijk weten ze er iets leuks van te maken :)
pi_105600284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef truedestiny het volgende:
1408 net weer gekeken, was al weer een tijdje terug. Maar het is echt een hele spannende film, niet zoals horrors vandaag met enge beestjes of verkrachtingen. Maar gewoon eentje met een goed verhaal. Hij valt onder het genre psychologisch thriller/horror.

Direct daarna het alternatieve einde gekeken dat hier stond maar die vind ik toch een stuk minder.
Ik vond juist dat het verhaal naar het einde toe alle impact verloor....
pi_105616504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Faxie het volgende:
Ik vond juist dat het verhaal naar het einde toe alle impact verloor....
Dat vond ik dus ook bij 1408. Desalnietemin wel een gave mindfuckfilm toch.

Die Cabin in the woods lijkt me ook vet; ben wel benieuwd wat ze er van maken nu.

En die Rec 3 ook: Heb 1 en 2 nog niet gezien, maar als het met zombies te maken heeft dan dig ik het meestal erg goed ;)
pi_105623561
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Luxuria het volgende:
Heeft iemand Anneliese: the exorcist tapes gezien? Is volgens mij niet echt een film maar meer een documentaire. Maar de trailer leek me wel eng, beter dan de andere exorcist films want die vond ik niet zo eng.
Alleen de originele heb ik nog niet gezien.
Gezien. Vréselijk slecht. Net nog even de trailer bekeken maar die doet veel beter vermoeden hoor. Ze willen het inderdaad een docu laten lijken maar daar zijn ze absoluut niet in geslaagd wat mij betreft. Heb hem niet afgekeken in elk geval.
pi_105623765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhm hoe kwam ik er in godsnaam bij dat Dogville een horror was :?
Die stond toch eens in dit topic vermeld? ...

Apart en leuk stijltje hoor, maar van dat western manipulatieve langdradige boerenkinkelgedoe zit ik niet op te wachten pffff. Ongelovelijk dat ik nog meer dan een uur bleef kijken in de hoop dat het nog ergens toe leidde...
Dogville vond ik een geweldige film maar is zeker geen horror nee.

Ben je niet in de war met Doghouse? Komische horror, heb ik niet zoveel mee.

Edit; ik zie dat je er al uit was. Note to self; eerst de posts erna goed lezen.
  donderdag 15 december 2011 @ 18:32:52 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105624101
Ik heb net 'Don't be afraid of the dark' gezien en heb er een review over geschreven in het "welke film heb je recent bekeken" topic. Ik vond het kort gezegd niets aan. Hij wordt wel beter naarnaate de film vordert maar echt boeiend of goed gedaan vond ik hem absoluut niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')