quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Fee-nix het volgende:
En nu ga ik een filmpje kijken met m'n zusjes.
Couscous!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:23 schreef bitterend het volgende:
we doen meestal 2x per week pasta spaghetti en dan een macaroni uit de oven ofzo
aardappelen niet zo vaak...
bami is ook erg lekker of rijst! en ben een grote couscous fan!
Wij zijn hier niet van de voetbalquote:
Potjes en diepvries zijn even goed als versquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:23 schreef Zoë23 het volgende:
Ja vers is gezonder dan pakjes natuurlijk maar zo af en toe moet kunnen.
En potjes/diepvries groente vs vers?
Waar shop jij dan? Ik betaal 0,60 voor een pak boerenkool of spinazie 450 gramquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
Humm ik vind 2 euro's voor 500 gram diepvries groenten bijvoorbeeld veel te duur, bakje champignons, paprika's en 3 prei is vaak goedkoper...ik kook liever met vers![]()
Ik kant en klaar van de Hakquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef bitterend het volgende:
Boerenkool koop ik altijd gewassen en gesneden al ja![]()
Nog nooit geprobeerd! zal eens doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kant en klaar van de Hak![]()
is heerlijk hoor (en veeeeel sneller)! Ik proef echt geen verschil met helemaal verse
Ik vind ze alleen niet te vreten; de 'bite' is verdwenen en ze hebben minder smaak dan verse groentes. Er zijn groentes die in diepvriesvorm een prima alternatief vormen (bloemkool, sommige spinazievarianten, broccoli, doperwten), maar ik proef altijd wel verschil.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De enige reden dat ik weinig groente uit pot/blik koop is omdat daar teveel zout in zit voor een baby. Verder is er niks mis mee volgens mij. Je komt er de oorlog mee door zegt mijn schoonvader altijd
Mijn zwangerschap is ook heel andersquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Allen bedankt voor de felicitatieslief!
En Wickie, wat betreft meisje enzo, mn zwangerschap is tot nu toe al anders dan bij floris, dus ben benieuwd!
Hier is het dus echt zo'n 5 kilo zak aardappels....en meestal gaat ie wel op, zeker als we stamppot eten. Was nu een euro ofzo, voor 5 kilo.....;)quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Kyara het volgende:
Zelfs de aardappels koop ik geschild en al (maar die eten we ook maar 1 keer per week of zo).
Oh, zullen we het dan maar weer over sex gaan hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij dwalen we een beetje af![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef Asyniur het volgende:
Pfff, ik denk dat ik een beetje teveel gedaan heb vandaag, in de zin van rondsjouwen met een ziek mannetje. Ik heb behoorlijk wat bruin slijmverlies
Maar ik voel de baby prima bewegen dus me nu maar even rustig houden.
zegt ze terwijl zoonlief pas nét slaapt
Ow en dan heb ik ook nog zo'n stomme vent die eerst semi-beledigd is dat ik een kennis sms over iets (ze zijn met een groep uiteten) maar als ik hem dan bel omdat ik hier zit met een brullend kind icm dat bloedverlies, dan neemt hij de telefoon niet op. En tot op heden heeft hij dus ook nog niet terug gebeldHORK!
Sorry, moest het gewoon even kwijt...
Wat gezond eten betreft: op dit moment eten we een groot gedeelte van de week van kant-en-klaarmaaltijden. Normaal eten wij wisselend vers, from scratch of pakjes (maar daar voeg ik altijd een shitload aan verse groenten aan toe).
En ik heb zojuist een zak borrelnootjes op
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En wat me vandaag toch overkwam: ik voelde me zwángerecht als in 'er komt een baby', en de herinneringen an de geboorte van Stef enzo..
Ik denk dat ik het begin te geloven
Oh maar k ga nergens vanuit hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn zwangerschap is ook heel andersEn uit alle voorspellingsdingen kwam dat het een meiske was, ik heb zelfs op zo'n ding gepiest
Enfin, zegt dus niks...
Enne, nog van harte!!!Ik dacht trouwens dat jouw meneer nog niet wilde of was dat een leugentje om bestwil?
Maar k ga er ook niet vanuit dat t een meisje is, zoals de vorige keerquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, ik heb ff geen tijd om terug te lezen, hoe zat t ook alweer met jouw jongetjes/meisjes klik?
quote:Op zondag 20 november 2011 07:05 schreef Orea het volgende:
Ik hoor net dat een zeker bepaald iemand zo op weg gaat naar het ziekenhuis, voor een inleiding
Nee lieffie, dat kind stuitert zo hard in mijn buik. De halve nacht en nu al de hele morgen. Het is dat ie daar de kracht nog niet voor heeft maar anders zou ik echt helemaal beurs zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mop, weet je zeker dat je niet toch even belt, just to be sure? Ik vind het eng to be honest maar ik weet dat dat aan mij ligt.
En wat me vandaag toch overkwam: ik voelde me zwángerecht als in 'er komt een baby', en de herinneringen an de geboorte van Stef enzo..
Ik denk dat ik het begin te geloven
Dat houd ik mezelf wel voor iigquote:Op zondag 20 november 2011 07:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Nog geen baby's? Kom op dames!![]()
Hier vandaag 8 weken!En met iedere week verder is de kans dat het goed blijft gaan steeds groter, toch?
![]()
Woei!! Zet m op evenstar!!quote:Op zondag 20 november 2011 07:05 schreef Orea het volgende:
Ik hoor net dat een zeker bepaald iemand zo op weg gaat naar het ziekenhuis, voor een inleiding
Naja, 8 maanden is ook voorlopig nog nietquote:Op zondag 20 november 2011 01:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh maar k ga nergens vanuit hoorverwacht eerder een jongen dan een meisje
![]()
T.maakt me ook echt helemaal niks uit![]()
Oh en TOT 3weken geleden wilde hij ook echt nietof iig voorlopig nog niet
jazeker ! eenquote:Op zondag 20 november 2011 07:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Nog geen baby's? Kom op dames!![]()
Hier vandaag 8 weken!En met iedere week verder is de kans dat het goed blijft gaan steeds groter, toch?
![]()
Gisteren vast aan de knutsel voor mn oma begonnen, dat wordt nog flink wat werkMaar wel heel leuk!
Wat ervaar je als zwaar nu? Het wachten of vooral pijn? In elk geval een dikke knuffel voor jou.quote:Op zondag 20 november 2011 10:45 schreef bitterend het volgende:
ik moet zeggen dat ik die laatste loodjes echt als zwaarste ervaar
quote:Op zondag 20 november 2011 10:54 schreef miss-jones25 het volgende:
Jessie heeft nu 3 cm ontsluiting en lichte krampjes.
Ik denk dat dr kleine gewoon dacht de 20e is een mooie datum. Ik was vandaag eigenlijk uitgerekend dus
Moeilijk te zeggen...voel me gewoon neerslachtig zo op het laatste...quote:Op zondag 20 november 2011 10:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ervaar je als zwaar nu? Het wachten of vooral pijn? In elk geval een dikke knuffel voor jou.Je meisje is er bijna.
Ik hoop op drie zondagskindjes vandaag.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:54 schreef miss-jones25 het volgende:
Jessie heeft nu 3 cm ontsluiting en lichte krampjes.
Ik denk dat dr kleine gewoon dacht de 20e is een mooie datum. Ik was vandaag eigenlijk uitgerekend dus
Dat zijn ze ook... Je bent er klaar voor en nu moet je wachten...quote:Op zondag 20 november 2011 10:45 schreef bitterend het volgende:
ik moet zeggen dat ik die laatste loodjes echt als zwaarste ervaar
dat denk ik ookquote:Ik denk dat alle babies vandaag komen en die van TJ er al is
Joa, en dat interesseert me dus echt geen biet hè. Ik zet ook regelmatig in pyama (met jas eroverheen natuurlijk) met net-uit-bed-kapsel en zonder plamuur op m'n gezicht de container aan de straat. Als ze het niet willen zien, kijken ze er maar omheen. De buurt houd ook geen rekening met mij, dus ik ook niet met henquote:Op zondag 20 november 2011 11:10 schreef Kyara het volgende:
Miss-Jones, een hele dikke knuffel voor jou![]()
Bitterend, ik hoop dat ukkie niet te lang meer op zich laat wachten.
[..]
dat denk ik ook![]()
NTS, ga je nou in je pyama de vloer van de garage onder water zetten?
Ik word ook wel makkelijker. Ik ga wel in joggingbroek (zwart, dat wel) naar de supermarkt en ik draag tegenwoordig nepuggs (sloffen met zool) en ik ga er ook nog mee naar buiten ookquote:Op zondag 20 november 2011 11:16 schreef Soempie het volgende:
hehe, zo'n 'tokkie' ben ik ook. Ik doe niet eens een jas over m'n pyjama als ik de container ophaal of weg zet.
Zet 'm op meid!quote:Op zondag 20 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo hier ballon er in. En op de ctg Erna mini drempeltjes. Straks om Uur of 1 weer ctg
. En in tussen t halve zkh doorwandelen
want dat schijnt goed te zijn
Ik ga het proberen op de foto te zetten voor jequote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef Kyara het volgende:
NTS, foto?![]()
ps. denk je er wel aan dat je 34 weken zwanger bent?
Whoeeei Evenstar veel succes meissiequote:Op zondag 20 november 2011 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo hier ballon er in. En op de ctg Erna mini drempeltjes. Straks om Uur of 1 weer ctg
. En in tussen t halve zkh doorwandelen
want dat schijnt goed te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:30 schreef Soempie het volgende:
Gisteravond in bed een flinke huilbui gehad ook. Vind het nu al heel zwaar en dan bedenk ik me dat ik nog 6-8 weken moet. Zwaar is niet echt het goede woord, ik vind het vooral allemaal heel erg venederend. M'n man moet me echt met de stomste dingen helpen. En ik kan ''s nachts van de pijn niet meer beneden naar het toilet, dus.. ik voel me net zo'n bejaarde die het op zo'n ding moet doen. Voel me echt zo'n hulpeloze walvis.Dus als ik jou dan hoor, bitterend, pffff ik wil niet weten hoe het met 39 weken is.
Kyara, jij hebt nog een weekje werken toch? Fijn idee he, straks verlof.
en nu naar je vlos luisteren en lekker niks doen!quote:Op zondag 20 november 2011 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Raantje, van harte gefeliciteerd!
Vlos is geweest. Inderdaad waarschijnlijk teveel gedaan ivm zieke dreumes. Baby is heel erg beweeglijk! Ze moest flink zoeken waar hij zat en vervolgens kreeg de dopler een rottrap
Moet nu rustig aan doen (lees: helemaal niks) en als het niet afneemt, dan moet ik terug bellen en wordt er overlegd of ik nog naar het ziekenhuis moet voor een uitgebreide echo en inwendig onderzoek. Dus ik ga nu maar braaf plat liggen...
Ja echt hequote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Mereltje het volgende:
Gefeliciteerd Raantjeen er komen nog meer verse beebs aan
![]()
Asy rustig aan![]()
KatyM spannend nog een paar daagjes en dan de echo
Morgenquote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Arme Jessie![]()
Hier niks Spannends op ctg zit wel iets verandering voor ballon geen harde buiken, na in brengen paar drempeltjes van harde buiken.
Om half 2 ctg gehad al wat regelmatigere harde buiken .
Strakjes weer ctg kijken wat die laat zien![]()
Maar vk/gyn is ansich tevreden dat drempeltjes heb waar voorheen een stabiele lijn liep en. Drempeltjes is iig hoe minimaal ook iets ipv vlakke lijn.
Fijn dat alles goed isquote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Asyniur het volgende:
Nou, in elk geval doet het íets evenstar. Ik hoop dat er snel wat meer vooruitgang in zit.
TJ, doe eens even melden...
Nou tot nu toe geen bruin verlies meer. Ben benieuwd wat de nacht brengt. Wel een stuiterende baby
Lief!quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een gezellige middag/avond gehad bij schoonouders. Zo leuk om te zien hoe ze zich op hun nieuwe kleinkind verheugen, ondanks dat het nr 3 is.![]()
Ik (als bevallings-angsthaastquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay TJ gefeliciteerd met Rayen![]()
Waarom toch KS?
Je spreekt zijn naam uit als Ryan....dus rajen eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Kwisted het volgende:
Gefeliciteerd TJ! Wat fijn dat hij er is en dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's. Hoe spreek je zijn naam uit, Rejen of Raajen?
Ben benieuwd of er vandaag nog kindjes zijn geboren. Die zijn dan geboren op 20-11-2011. Leuke datum
Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwangerquote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef het-is-mij het volgende:
[..]vlgs mij heb ik wat gemist?
Of lees ik verkeerd?
Geweldige post.quote:Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Orea het volgende:
Toch leuk dat veel testen met van die chinese cheapo dingeninmiddels verschijnt eerst de zwanger streep, mega dik, vóór de controle streep
zo'n contrast met dat megaaaaa lichte streepje na een poosje pas, bijna 2 weken geleden
Heb er nog een paar.. maar dacht: ik test even voordat de MvM dame straks komtjust to be sure
en ik weet dat die MvM testen best wel gevoelig zijn dus die moet er helemaal afknallen straks
![]()
Nog maar heel even doorzetten danquote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb nog wel een week staan, maar die wil ik liever meenemen voor de tweede week van de kerstvakantie.
quote:Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar heel even doorzetten danKomt goed meis... Je weet dat je in principe een uur meer pauze mag nemen als je zwanger bent he? Ik doe het ook niet hoor, maar ik gebruik het wel eens als excuus voor mezelf om af en toe een uurtje eerder te stoppen
Nou, ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje progressie inzit bij Jessie... Zet 'm op meis
quote:Op maandag 21 november 2011 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Is dat zo!?
Ik ga de CAO er eens op naslaan, daar moet het wel in staan dan toch? En nja, verder hobbel ik op m'n gemakje rond. Dat moet dan weer van de fysio.
Manlief was dit weekend jarig, of nouja.. hij vierde het. Hij heeft zo'n leuk kado gehad van z'n vrienden: Vans voor de baby
. Fantastisch superkeitoflief.
Katy, wat balen van de auto. Is het heel dramatisch erg? Of valt het niet zo op?
quote:Pauze
Als je zwanger bent of net bevallen (maximaal zes maanden geleden), dan
geldt dat je, als je dat wilt, meer pauzes mag nemen dan in je dienst zijn
ingeroosterd. Je hebt recht op extra pauze, in duur variërend van minimaal
vijftien minuten extra tot maximaal eenachtste van je arbeidsduur. Als je
bijvoorbeeld dus acht uur werkt, dan mag je maximaal één uur extra pauze
hebben. Overigens geldt deze extra pauze voor de werknemer niet als een
verplichting, maar de werkgever is wel verplicht om jou de mogelijkheid te
geven extra pauze te nemen als jij daar om vraagt.
De gewone pauze wordt niet altijd betaald, dat is afhankelijk van de in jouw
bedrijf geldende afspraken, kijk daarvoor in je cao, personeelsreglement of
arbeidsovereenkomst. De extra pauze(s) die je krijgt omdat je zwanger bent,
moeten trouwens wel gewoon doorbetaald worden door de werkgever.
Als je een verzoek indient voor meer pauze, kan de werkgever je vragen
om de zwangerschapsverklaring. Die kan je krijgen bij je verloskundige.
Voor de werkgever geldt dat hij binnen een redelijke termijn aan je verzoek
moet voldoen
Bron
quote:Op maandag 21 november 2011 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk he, dat testen!
![]()
En er is een kleiiiiiiiin beetje actie bij Jessie! Ik hoop zo dat het vandaag door gaat zetten!We willen zien of je jochie net zo'n leukerd is als je grote meiden!
Daarom wol k ze.voor florisquote:Op maandag 21 november 2011 09:13 schreef Fee-nix het volgende:
Jullie weten dat baby's nog niet kunnen lopen he... laat staan skaten.
Ik stond bijna te gillen van blijdschap toen m'n man z'n kado uit had gepakt.quote:
Dat hebben deze ook. Op de doos staat ook vanaf 6 a 9 maanden zoiets. Maarja och.quote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Wij hebben voor de kleine meid zuurstokroze All-stars gekregen. Maatje "ik kan nog niet lopen", dus die gaan voornamelijk gebruikt worden als slofjes als we straks gaan wandelen. Ze hebben ook een zacht zooltje enzo.
Deze dus http://www.sneakertjes.nl(...)First-Star-pink.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Wij hebben voor de kleine meid zuurstokroze All-stars gekregen. Maatje "ik kan nog niet lopen", dus die gaan voornamelijk gebruikt worden als slofjes als we straks gaan wandelen. Ze hebben ook een zacht zooltje enzo.
Ja hier dus ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Willem heeft geen schoen gedragen tot hij kon lopen, alleen sokjes... Niet dat ik ze er niet uberschattig uit vind zien, maar ze belemmerden hem behoorlijk in z'n bewegingen..
Dat laatste sowieso, dat je al voor je ziet hoe 5 van die grote kerels in de winkel hebben staan kiezenquote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook geen idee of het fijn is voor het kind hoor.ervaringsloos hè. Het is gewoon zo schattig. En zo grappig dat vijf volwassen mannen aan komen zetten met zo'n kado
.
Lieverd, je bent gewoon hartstikke zwangert!quote:Op maandag 21 november 2011 07:48 schreef Incantrix het volgende:
Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwanger
Asy, ik ben HEEL blij dat je vk is geweest, stiekum had ik er best een beetje de zenuwen vanheeft je lief nog iets gezegd over de telefoon-actie (of eigenlijk het gebrek daaraan)?
Gaat hard he!quote:Op maandag 21 november 2011 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:
En alweer op nr 4, en snel op nr3 door jessie (hoop ik voor haar), en dan nr2 door SB (?). Bitterend kan ook nooit lang duren. NTS, je blijft nog wel even gezellig als 2011 zwangere staan toch?
quote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef Orea het volgende:
Nou, volgens MvM ben ik ook zwangeren ik heb weer wat extra testen gekregen, op mijn 1001 testen verhaal
Ik wil ook alleen maar jongens, maar het is een beetje lullig als ik daar dan woensdag lig en die mevrouw zegt: het is een meisje! en dat ik dan kijk zo vanquote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy en jij wilde toch alleen jongens![]()
De.mevrouw van mvm is te laat...irritant
Oh en dan heb k nog.wel mn bierflesjes weggehaald voor dr![]()
En gestofzuigd..oh en geplast voor dr.
En is ze dus te.laat![]()
Orea, fijn dat je ook voor mvm zwanger ben
Ongezellig..quote:Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, ik weet niet hoe lang ik nog als 2011-mama blijf staan in de lijst. Ik heb steeds het idee dat Draak het eerder beu is dan de uitgerekende datum. En de vk zei me dat een paar weken geleden ook al...
Als Draak dreigt om eerder Hotel Mama te verlaten, zal ik em terugduwen met de wijze woorden: 'Tante Deepfreeze heeft gezegd dat je minimaal tot 2012 moet blijven zitten'quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ongezellig..![]()
![]()
Ik ga 2012 wel halen denk ik..
quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:
Als Draak dreigt om eerder Hotel Mama te verlaten, zal ik em terugduwen met de wijze woorden: 'Tante Deepfreeze heeft gezegd dat je minimaal tot 2012 moet blijven zitten'!
Met dat brakke internet op m' n werk kan ik niet lekker quoten.quote:Is het niet gedekt door de verzekering Katy? (die premie hoef je toch niet meer te betalen als je 'm weg doet dus als die stijgt, maakt dat toch niet uit?) Of komt er een andere voor in de plaats?
Ah nee toch he, bah!quote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
heel slechte geslapen...blaasontsteking denk ik weer. Ga zo naar de HA.
Oh wat slim van je om toch te melden. Maar toch zou ik het ook wel melden bij de verzekering. Ook zonder gegevens van 'Dader B' nemen ze dat wel mee in beoordeling of je schuldig bent of niet en dus hele dekking krijgt of niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef KatyM het volgende:
[..]
Met dat brakke internet op m' n werk kan ik niet lekker quoten.
Het was een incidentje met een fietser, die fietste gelijk door, dus ik reed ook door. Ik dacht dus dat het wel mee zou vallen. Ik heb dus geen gegevens voor de verzekering. Wel net de politie gebeld en het toch even gemeld, als die fietser zich meldt en die heeft m'n kenteken ben ik straks nog strafbaar voor het doorrijden na een ongeval.
Ach anyhow, ik heb een baby in m'n buik, fuck die auto!
Wow, SB dat is wel schrikken ja! Hopelijk heb je nog even om aan het idee te wennen. Binnenkort ben je mamaquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben ook weer een beetje bekomen van de schrik. Vanmiddag even voor de zekerheid een ctg laten maken omdat ik de kleine wat weinig had gevoeld. In het zkh vroegen ze zich af waarom ik niet sinds afgelopen donderdag elke dag voor een ctg was geweest. Dat had namelijk gemoeten volgens het protocol ivm mijn zwangerschapsdiabetes. Toen ik zei dat mijn gynaecoloog nadrukkelijk had gezegd dat dat voor mij niet gold omdat il mijn suikerspiegel goed onder controle had keken de verpleegkundige en de arts-assistent elkaar vragende aan. Later bleek dat ook de opmerking van mijn gyn over de natuur zijn gang laten gaan en er alleen maar voor zorgen dat ik niet langer doorloop dan 41 weken niet klopt.
Dus... sinds vanavond weet ik eveneens een uiterste datum die beduidend dichterbij ligt dan gedacht. De datum ga ik niet noemen ivm meelezers, maar morgen vindt er iig al voorbereidend inwendig onderzoek plaats
Nu komt alles dus ineens in een stroomversnelling.
Ook hoorde ik vanmiddag voor het eerst detail ons kindje straks hoe dan ook een hele dag opgenomen gaat worden op neonatologie. Dat was ook wel even flink schrikken kan ik jullie vertellen.
Dat klinkt niet vies hoor Fluug. Het klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb niks, Martijn heeft de pasjes mee dus ik heb geen boodschappen kunnen doen vanochten
Vanavond is Tijn pas erg laat thuis dus Willem en ik eten dus pasteitjes met ragout en doperwten![]()
En dit.quote:Verder wens ik nu vermaakt te worden... NTS doe je best!!
Maar wel lekker....quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, een cake bakken kan ik ook trouwens... Heb alle ingredienten daarvoor wel in huis. Verstandiger is echter om het gewoon niet te doen...
quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, een cake bakken kan ik ook trouwens... Heb alle ingredienten daarvoor wel in huis. Verstandiger is echter om het gewoon niet te doen...
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
En die cake kom je bij ons allen rondbrengen?
Ah kiek, dat veranderd de zaak... Leuk istie welquote:Op maandag 21 november 2011 13:41 schreef bitterend het volgende:
Ja vanavond strijken
mijn man wil niet dat ik het alleen doe omdat de klamboe kan gaan branden ofzo zegt ie
een deken:
http://www.sleepcool.nl/p(...)sche-deken-p-69.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |