abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104619661
Ja toch? :P. Ze zeiden ook "Ja, we hebben maar iets gekozen wat bij een jongen én een meisje kan". :D. Nou vind ik ze persoonlijk toch beter bij een jongen passen dus dat komt goed uit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104619681
Oooohw zo lief die Vans O+ O+!

Kuusk en Sonnetje, (had ik je al gefeliciteerd, bij deze *O* *O*!) best wel een grote deuk. Ik hoop dat ze hem kunnen uitdeuken en dat het meevalt. Anders kan de vraagprijs wel een paar honderd naar beneden vrees ik ;(.

Succes jessie en evenstar! Zet hem op!
pi_104619735
Is het niet gedekt door de verzekering Katy? (die premie hoef je toch niet meer te betalen als je 'm weg doet dus als die stijgt, maakt dat toch niet uit?) Of komt er een andere voor in de plaats?
  maandag 21 november 2011 @ 09:37:39 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104619816
SB, maar dat is ook schrikken zeg! Maar goed, binnenkort heb jij je muppie.

quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 07:48 schreef Incantrix het volgende:

Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwanger ;)

Asy, ik ben HEEL blij dat je vk is geweest, stiekum had ik er best een beetje de zenuwen van :* heeft je lief nog iets gezegd over de telefoon-actie (of eigenlijk het gebrek daaraan)? :*
Lieverd, je bent gewoon hartstikke zwangert! *O*
En je hoeft niet bezorgd te zijn om mij. Als ik de baby niet had gevoeld, had ik meteen gebeld. Maar dat kind stuiterde werkelijk door mijn buik.
het telefoonincident kreeg ik bijna de schuld van! :o Ik weet dat hij de telefoon niet hoort dus ik had gewoon een paar keer moeten bellen. Ja, alsof dat zo makkelijk gaat terwijl je niet fatsoenlijk kan bewegen, je kind brult en je telefoon probeert te pakken. Daarnaast wil ik hem ook niet de stuipen op het lijf jagen met 10 gemiste oproepen. Dus ik was behoorlijk pissig. Hij heeft later wel ingebonden hoor, hij vond het alleen niet zo gezellig thuis komen (waarop ik hem toe beet dat hij in elk geval wel een gezellige avond had gehad en dat ik dat van de mijne niet kon zeggen). Maar alles is weer goed hoor. *;

ooh jessie, hoop zo dat ze je vliezen kunnen breken dadelijk :* Zet 'em op! :%

Kuuks :*

Ow Katy, wat balen zeg van zei deuk! :X

Hier tot op heden niks meer te zien van oud bloedverlies. Maar eerlijk gezegd heb ik momenteel helemaal geen afscheiding (en normaal dus wel) dus ik wacht nog maar even af. Vandaag ben ik kindloos dus ik hobbel dadelijk even naar de winkel en de rest van de dag doe ik lekker niks!
pi_104619866
Rustig aan doen lijkt me een prima plan Asy :*.
  maandag 21 november 2011 @ 09:42:33 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104619925
Ow en gisteravond was beeb weer heel druk, dus ik zeg tegen mijn man 'voel eens'. Hij zijn warme hand op mijn buik, ik voel beeb schuren langs mijn buikwand en toen werd het stil. Lag beeb gewoon tegen de hand van mijn man! Niet dat mijn man er iets van gevoeld heeft, maar al die tij dhefet beeb zich niet meer verroerd O+
Ow en mag ik even zeggen dat ik de seo van woensdag retespannend vind :X
pi_104619987
Leuk Asy! En herkenbaar ook :D. Hier vinden soms hele aardverschuivingen plaats, laatst had ik zelf m'n hand op m'n buik liggen en ik voelde een knuistje, dat week'zeker! :D.
En m'n buik golfde helemaal gisteravond. Zo leuk. :D.

En natuurlijk mag je zeggen dat je het spannend vindt. Dat is het toch ook :*.
  maandag 21 november 2011 @ 09:50:17 #233
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104620081
Schoentjes staan ook schattig :). Wij hadden voor Jesper kleine Nikes gekregen. Heeft ie wel aangehad, maar alleen als we naar buiten gingen. Binnen is het inderdaad te belemmerend. Binnen heeft ie dus alleen maar slofjes aan. Toen hij heeeeeel klein was, van die gebreide (door oma gemaakt, superhandig met een trekkoordje zodat ze niet steeds uit gingen) en toen hij begon te staan heb ik deze gekocht. Errug goede anti slip! Gratis tip van tante Fee ;).

http://www.corrykousensok(...)ath=84&product_id=57

Asy hoe durft ie :o . Mannen kunnen soms ook zo weinig inlevingsvermogen hebben he... Ik zou ook behoorlijk pissed zijn. Maar gelukkig is alles weer goed O+ . SEO woensdag is ook spannend!! En ik ben zooooo benieuwd of Harry een broertje of zusje krijgt :). (Jij vast helemaaaal niet ;) hehehe)
pi_104620111
Zo, je bent even een kort weekendje weg :o

Eerst *O* :
Raantje, gefeliciteerd met je jochie Sil, mooi koppie!
TJ, gefeliciteerd met Rayen, mooie naam. Nu wachten op de foto's ;)
*O*

En voor Son ook een *O* , Stiekem hoor!

En een :* voor iedereen die hem even nodig heeft, kuuks, bitterend, MJ, asy, inca, en vast wel meer
(sorry, de gaatjes van mijn zeef worden steeds groter)

SB, dat komt ook rauw op je dak. Sterkte dan de komende tijd..

Evenstar en Jessie, beide iets meer op weg. Maar had toch wel op kleintjes gehoopt voor jullie al.. Nu dan maar aan de gang :%

Hier alles rustig, voel me best kalm. Beetje aan het cocoonen denk ik? Dit weekend familie-sinterklaas nr1, volgende weekend nr2. En dan kan ik de babykamer eindelijk echt op orde maken, nu staan alle cadeautjes daar. Maar het familiewiegje staat nu 4 meter bij me vandaan. Morgen groei+ligging echo.
Gisteravond wel iets harde buiken van het sinterklazen en opruimen thuis. Maar voel me nog fit genoeg. Hoop dat het zo tot het eind door mag kabbelen..

En alweer op nr 4, en snel op nr3 door jessie (hoop ik voor haar), en dan nr2 door SB (?). Bitterend kan ook nooit lang duren. NTS, je blijft nog wel even gezellig als 2011 zwangere staan toch?
pi_104620113
Ik ben ook wel benieuwd of Asy een jongen of meisje krijgt. Een meisje zou wel leuk zijn tussen al die maart-jongens.
  maandag 21 november 2011 @ 09:52:07 #236
250838 Fee-nix
pi_104620120
Oja en als je de schoenmaat van je kindje wilt weten, vond ik dit een handige site:

http://www.leerwiki.nl/Maattabel_voor_de_baby_peuter_of_kleuter
  maandag 21 november 2011 @ 09:54:14 #237
250838 Fee-nix
pi_104620179
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:

En alweer op nr 4, en snel op nr3 door jessie (hoop ik voor haar), en dan nr2 door SB (?). Bitterend kan ook nooit lang duren. NTS, je blijft nog wel even gezellig als 2011 zwangere staan toch?
Gaat hard he!

En ja, over Bitterend gesproken!! Meldplicht ~O> . Die zal wel weer lekker aan t uitslapen zijn ;). Slaapkopje.
  maandag 21 november 2011 @ 09:54:24 #238
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104620183
Ja schoentjes zijn leuk ! Ik had voor mn kids van die babyschoentjes van de zeeman, idd handig voor als we weggingen, thuis deed ik ze ook nooit aan.

Mijn baby is trouwens de hele dag door behoorlijk actief, is dat bij jullie ook zo? Of heb ik een adhd kind :P Het heeft het iig al wel goed begrepen...overdag wakker en 's nachts slapen :+ ;)
pi_104620224
Nou, volgens MvM ben ik ook zwanger :D en ik heb weer wat extra testen gekregen, op mijn 1001 testen verhaal :')
pi_104620245
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef Orea het volgende:
Nou, volgens MvM ben ik ook zwanger :D en ik heb weer wat extra testen gekregen, op mijn 1001 testen verhaal :')
:D! Leuk toch!
Hoeveel weken ben je nu? 5.2. Handig, die tickers!
  maandag 21 november 2011 @ 09:58:07 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104620269
DF, voor jou ook al een paar drukke weekenden achter elkaar. Hier hetzelfde :Y
Fijn dat je je nog fit voelt :Y

Ik ben ook heel benieuwd wat het geslacht is. Ik probeer het me steeds voor te stellen. Zo van het is een jochie O+ Wauw, mama van 2 jommetjes O+
Het andere moment: het is een meisje! Ooh gaaf, een koningskoppel (en na 4 kleinkinderen allevier van mannelijk geslacht eindelijk een meisje ;) ).

Gelukkig maar Orea ;)

PureEvil, hier ook (nu al) adhd kind ;) Maar goed, dat was Harry ook en dat valt in het dagelijks leven wel mee hoor :)
pi_104620277
PureEvil, het verschilt hier per dag nogal, die bewegingen. Soms echt adhd-ig, soms een loom dagje. Vandaag lijkt het rustiger te beginnen. Maar vannacht wel weer wat meer. Chris was ook zo actief, en dat is nu best een rustig jochie, dus het zegt niks over ADHD gelukkig ;)
  maandag 21 november 2011 @ 09:59:12 #243
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104620296
Asy, heerlijk hè, die mannenlogica. Soms zou je ze wel achter het behang (en misschien in jouw geval, achter de keukenkastjes) willen plakken met hun stomme opmerkingen!

Deepfreeze, ik weet niet hoe lang ik nog als 2011-mama blijf staan in de lijst. Ik heb steeds het idee dat Draak het eerder beu is dan de uitgerekende datum. En de vk zei me dat een paar weken geleden ook al...

Bitterend verzaakt het WEER hè }:| ~O> .

PureEvil, hier ook al vanaf begin af aan een behoorlijk ADHDer. In het begin, toen het nog een klein Draakje was, vond ik het super leuk. maar nu het allemaal wat minder goed gaat passen in m'n buik en Draak al ingedaald is, worden de bewegingen wat vervelender. Ik knijp em daarom ook met enige regelmaat in de kont dattie eens moet blijven liggen, dat werkt wel ;) .

Orea, passen al die testen straks nog wel op één foto? _O-

Ik wil naar de Action, ik wil naar de Action, ik wil naar de Action... }:|
Kortom, ik zit me stierlijk lam te vervelen op m'n eerste verlofdag, moet ik dat nog 6 weken volhouden zo?

* NotTheSame gaat even eten en zich klaarmaken... F*CK die mist ik MOET hier gewoon weg :+ !
pi_104620317
Nee NTS. Je moet 6 weken ons werkende zwangeren entertainen. 8-).
pi_104620492
Asy en jij wilde toch alleen jongens :P
:D

De.mevrouw van mvm is te laat...irritant
Oh en dan heb k nog.wel mn bierflesjes weggehaald voor dr :P
En gestofzuigd..oh en geplast voor dr.
En is ze dus te.laat :(

Orea, fijn dat je ook voor mvm zwanger ben :P
pi_104620616
Ja goed huh! Woensdag komen de flessen pas, dus tot die tijd nog even genieten van het normale plassen :P

Notthesame, dat gaat niet passen :P heb ze ook niet bewaard, wel allemaal op de foto gezet! :D ik bewaar alleen de MvM testen ;) mijn kinderen zien me aankomen later, met 500 testen :') :D
  maandag 21 november 2011 @ 10:15:04 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104620629
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy en jij wilde toch alleen jongens :P
:D

De.mevrouw van mvm is te laat...irritant
Oh en dan heb k nog.wel mn bierflesjes weggehaald voor dr :P
En gestofzuigd..oh en geplast voor dr.
En is ze dus te.laat :(

Orea, fijn dat je ook voor mvm zwanger ben :P
Ik wil ook alleen maar jongens, maar het is een beetje lullig als ik daar dan woensdag lig en die mevrouw zegt: het is een meisje! en dat ik dan kijk zo van }:| :( -O-
Dus ik ben nu aan het oefenen met :o :s) *O*

NTS, je moet voorlopig nog wel blijven hoor, want ik lees nog zo graag met je mee (en ik kan niet ook nog het baby'tjestopic bijhouden :N )

Orea en dan bij iedere test gaan vertellen: dit was toen ik 4w1d was in de ochtend, en kijk! deze was van de middag. Toen papa 's avonds thuis kwam hebben we er samen nog eentje gedaan :P

Ik heb bij beiden de 1e test bewaard en de MvM test. Maar goed, bij Harry heb ik maar 2 testen gedaan en bij deze zelfs maar eentje :D
pi_104620656
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, ik weet niet hoe lang ik nog als 2011-mama blijf staan in de lijst. Ik heb steeds het idee dat Draak het eerder beu is dan de uitgerekende datum. En de vk zei me dat een paar weken geleden ook al...
Ongezellig.. :( :P
Ik ga 2012 wel halen denk ik..
  maandag 21 november 2011 @ 10:22:49 #249
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104620793
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ongezellig.. :( :P
Ik ga 2012 wel halen denk ik..
Als Draak dreigt om eerder Hotel Mama te verlaten, zal ik em terugduwen met de wijze woorden: 'Tante Deepfreeze heeft gezegd dat je minimaal tot 2012 moet blijven zitten' _O- !
pi_104620823
Ohhh Timejumper heeft EINDELIJK haar jommetje *O* Gefeliciteerd! Jammer dat het uitliep op een keizersnee, maar zo te horen wel met zeer goede redenen. Doe maar lekker rustig aan en geniet van je mannen *;

Jessie, ik hoop dat ze je vliezen hebben kunnen breken en dat het nu echt vlot gaat gebeuren. Jij hebt echt al een marathonbevalling zeg! Ik ga duimen voor lekker snel ontsluiting ^O^
Geldt ook voor Evenstar. Jij gaat ook nog wel voor een vers beebje zorgen vandaag ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')