Lieverd, je bent gewoon hartstikke zwangert!quote:Op maandag 21 november 2011 07:48 schreef Incantrix het volgende:
Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwanger
Asy, ik ben HEEL blij dat je vk is geweest, stiekum had ik er best een beetje de zenuwen vanheeft je lief nog iets gezegd over de telefoon-actie (of eigenlijk het gebrek daaraan)?

Gaat hard he!quote:Op maandag 21 november 2011 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:
En alweer op nr 4, en snel op nr3 door jessie (hoop ik voor haar), en dan nr2 door SB (?). Bitterend kan ook nooit lang duren. NTS, je blijft nog wel even gezellig als 2011 zwangere staan toch?

quote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef Orea het volgende:
Nou, volgens MvM ben ik ook zwangeren ik heb weer wat extra testen gekregen, op mijn 1001 testen verhaal

Ik wil ook alleen maar jongens, maar het is een beetje lullig als ik daar dan woensdag lig en die mevrouw zegt: het is een meisje! en dat ik dan kijk zo vanquote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy en jij wilde toch alleen jongens![]()
De.mevrouw van mvm is te laat...irritant
Oh en dan heb k nog.wel mn bierflesjes weggehaald voor dr![]()
En gestofzuigd..oh en geplast voor dr.
En is ze dus te.laat![]()
Orea, fijn dat je ook voor mvm zwanger ben

Ongezellig..quote:Op maandag 21 november 2011 09:59 schreef NotTheSame het volgende:
Deepfreeze, ik weet niet hoe lang ik nog als 2011-mama blijf staan in de lijst. Ik heb steeds het idee dat Draak het eerder beu is dan de uitgerekende datum. En de vk zei me dat een paar weken geleden ook al...

Als Draak dreigt om eerder Hotel Mama te verlaten, zal ik em terugduwen met de wijze woorden: 'Tante Deepfreeze heeft gezegd dat je minimaal tot 2012 moet blijven zitten'quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ongezellig..![]()
![]()
Ik ga 2012 wel halen denk ik..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |