quote:Op zondag 20 november 2011 11:30 schreef Soempie het volgende:
Gisteravond in bed een flinke huilbui gehad ook. Vind het nu al heel zwaar en dan bedenk ik me dat ik nog 6-8 weken moet. Zwaar is niet echt het goede woord, ik vind het vooral allemaal heel erg venederend. M'n man moet me echt met de stomste dingen helpen. En ik kan ''s nachts van de pijn niet meer beneden naar het toilet, dus.. ik voel me net zo'n bejaarde die het op zo'n ding moet doen. Voel me echt zo'n hulpeloze walvis.Dus als ik jou dan hoor, bitterend, pffff ik wil niet weten hoe het met 39 weken is.
Kyara, jij hebt nog een weekje werken toch? Fijn idee he, straks verlof.
en nu naar je vlos luisteren en lekker niks doen!quote:Op zondag 20 november 2011 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Raantje, van harte gefeliciteerd!
Vlos is geweest. Inderdaad waarschijnlijk teveel gedaan ivm zieke dreumes. Baby is heel erg beweeglijk! Ze moest flink zoeken waar hij zat en vervolgens kreeg de dopler een rottrap
Moet nu rustig aan doen (lees: helemaal niks) en als het niet afneemt, dan moet ik terug bellen en wordt er overlegd of ik nog naar het ziekenhuis moet voor een uitgebreide echo en inwendig onderzoek. Dus ik ga nu maar braaf plat liggen...
Ja echt hequote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Mereltje het volgende:
Gefeliciteerd Raantjeen er komen nog meer verse beebs aan
![]()
Asy rustig aan![]()
KatyM spannend nog een paar daagjes en dan de echo
Morgenquote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Arme Jessie![]()
Hier niks Spannends op ctg zit wel iets verandering voor ballon geen harde buiken, na in brengen paar drempeltjes van harde buiken.
Om half 2 ctg gehad al wat regelmatigere harde buiken .
Strakjes weer ctg kijken wat die laat zien![]()
Maar vk/gyn is ansich tevreden dat drempeltjes heb waar voorheen een stabiele lijn liep en. Drempeltjes is iig hoe minimaal ook iets ipv vlakke lijn.
Fijn dat alles goed isquote:Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Asyniur het volgende:
Nou, in elk geval doet het íets evenstar. Ik hoop dat er snel wat meer vooruitgang in zit.
TJ, doe eens even melden...
Nou tot nu toe geen bruin verlies meer. Ben benieuwd wat de nacht brengt. Wel een stuiterende baby
Lief!quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een gezellige middag/avond gehad bij schoonouders. Zo leuk om te zien hoe ze zich op hun nieuwe kleinkind verheugen, ondanks dat het nr 3 is.![]()
Ik (als bevallings-angsthaastquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay TJ gefeliciteerd met Rayen![]()
Waarom toch KS?
Je spreekt zijn naam uit als Ryan....dus rajen eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Kwisted het volgende:
Gefeliciteerd TJ! Wat fijn dat hij er is en dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's. Hoe spreek je zijn naam uit, Rejen of Raajen?
Ben benieuwd of er vandaag nog kindjes zijn geboren. Die zijn dan geboren op 20-11-2011. Leuke datum
Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwangerquote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef het-is-mij het volgende:
[..]vlgs mij heb ik wat gemist?
Of lees ik verkeerd?
Geweldige post.quote:Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Orea het volgende:
Toch leuk dat veel testen met van die chinese cheapo dingeninmiddels verschijnt eerst de zwanger streep, mega dik, vóór de controle streep
zo'n contrast met dat megaaaaa lichte streepje na een poosje pas, bijna 2 weken geleden
Heb er nog een paar.. maar dacht: ik test even voordat de MvM dame straks komtjust to be sure
en ik weet dat die MvM testen best wel gevoelig zijn dus die moet er helemaal afknallen straks
![]()
Nog maar heel even doorzetten danquote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb nog wel een week staan, maar die wil ik liever meenemen voor de tweede week van de kerstvakantie.
quote:Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar heel even doorzetten danKomt goed meis... Je weet dat je in principe een uur meer pauze mag nemen als je zwanger bent he? Ik doe het ook niet hoor, maar ik gebruik het wel eens als excuus voor mezelf om af en toe een uurtje eerder te stoppen
Nou, ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje progressie inzit bij Jessie... Zet 'm op meis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |