abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104580805
Ohhh vers beebje O+ *O* Gefeliciteerd Raantje! Hoe gaat het met moeder en kind?
  zondag 20 november 2011 @ 12:18:15 #102
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104580811
Gefeliciteerd Raantje!
pi_104581013
van harte!
pi_104581045
Gefeliciteerd Raantje!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 20 november 2011 @ 12:33:59 #105
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_104581382
Gefeliciteerd raantje!! *O* De beste reden om meldplicht te missen! :+
  zondag 20 november 2011 @ 12:36:53 #106
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104581482
Ah, kijk dan... <3 gelijk met foto als bewijs! Goed gedaan! Van harte gefeliciteerd! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 november 2011 @ 12:36:55 #107
30252 Soempie
Procreating
pi_104581486
Raantje, van harte gefeliciteerd! *O* Heel veel geluk voor jullie. O+ En dat verklaart meteen het niet nakomen van de meldplicht. :D

@ NTS, bedankt voor je berichtje. Ik vind de herkenning hier zo fijn. En 8 weken klinkt inderdaad niet ver weg meer, gelukkig. Denk dat ik me ook wel beter zal voelen als ik verlof heb en gewoon rustig aan kan doen. Nog 2,5 week doorbikkelen.

@ Kyara, goed om te horen dat het beter gaat. En ik kijk om dezelfde redenen uit naar m'n verlof. Na een waardeloze nacht gewoon kunnen blijven liggen, de laatste dingen in huis doen, m'n man nog verder op z'n zenuwen werken O-) , etc. En met 37 weken hoef je het kraampakket pas in huis te hebben, dus nog alle tijd. ;) Wil je trouwens in het ziekenhuis bevallen of thuis? Na het verhaal over de vergoeding ben ik het even kwijt... :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104581513
Waah Kyara, ik draag nu dezelfde pyama 8-) .

Raantje van harte gefeliciteeerd! *O* De naam, de naam!

Alle meiden die zitten te wachten en vandaag moeten, zet hem op :* :* :*

En natuurlijk voor alle mijlpalen *O* *O* *O*. Hier ook over de 8 weken, dus het vertrouwen groeit met de dag :) Donderdagavond echo :)
pi_104581571
Raantje, gefeliciteerd! *O*
Wat is Sil een mooi fijn jongetje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 20 november 2011 @ 12:39:25 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104581575
:o Sil! Wat een prachtige naqm voor een prachtig ventje! O+
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 12:40:45 #111
5428 crew  miss_sly
pi_104581639
Raantje gefeliciteerd *O* wow, even snel tussendoor :D Mooie naam en een mooi mannetje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104581750
Mooi, Sil O+!
  zondag 20 november 2011 @ 12:55:01 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104582118
Raantje, van harte gefeliciteerd! *O*

Vlos is geweest. Inderdaad waarschijnlijk teveel gedaan ivm zieke dreumes. Baby is heel erg beweeglijk! Ze moest flink zoeken waar hij zat en vervolgens kreeg de dopler een rottrap :D
Moet nu rustig aan doen (lees: helemaal niks) en als het niet afneemt, dan moet ik terug bellen en wordt er overlegd of ik nog naar het ziekenhuis moet voor een uitgebreide echo en inwendig onderzoek. Dus ik ga nu maar braaf plat liggen...
pi_104582688
Gefeliciteerd Raantje!!! en weer een jongen :o heeel veel jochies op fok :o :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104582890
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 11:30 schreef Soempie het volgende:

Gisteravond in bed een flinke huilbui gehad ook. Vind het nu al heel zwaar en dan bedenk ik me dat ik nog 6-8 weken moet. Zwaar is niet echt het goede woord, ik vind het vooral allemaal heel erg venederend. M'n man moet me echt met de stomste dingen helpen. En ik kan ''s nachts van de pijn niet meer beneden naar het toilet, dus.. ik voel me net zo'n bejaarde die het op zo'n ding moet doen. Voel me echt zo'n hulpeloze walvis. :') Dus als ik jou dan hoor, bitterend, pffff ik wil niet weten hoe het met 39 weken is. :*

Kyara, jij hebt nog een weekje werken toch? Fijn idee he, straks verlof. *O*
:* :*
sinds de kleine bij mij in de bekken ligt heb ik minder pijn, het is alsof haar hoofd alles op zijn plek houdt
ik hoop dat het ook jou straks gaat verlichten!
bij mij is het meer benauwdheid en algehele vermoeidheid
het voelt ontzettend zwaar, de buik en een rare somber gevoel...die ik niet kan plaatsen. Denk dat progesteron de boos doener is.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104582919
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Raantje, van harte gefeliciteerd! *O*

Vlos is geweest. Inderdaad waarschijnlijk teveel gedaan ivm zieke dreumes. Baby is heel erg beweeglijk! Ze moest flink zoeken waar hij zat en vervolgens kreeg de dopler een rottrap :D
Moet nu rustig aan doen (lees: helemaal niks) en als het niet afneemt, dan moet ik terug bellen en wordt er overlegd of ik nog naar het ziekenhuis moet voor een uitgebreide echo en inwendig onderzoek. Dus ik ga nu maar braaf plat liggen...
en nu naar je vlos luisteren en lekker niks doen! :* :*
pi_104582988
Gefeliciteerd raantje! Mooi mannetje en mooie naam!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104583203
Gefeliciteerd Raantje *O* en er komen nog meer verse beebs aan *O*

Asy rustig aan :*

KatyM spannend nog een paar daagjes en dan de echo :o
pi_104583283
Gefeliciteerd met Sil, Raantje! *O*
Hardloper.
IG @webkim
pi_104583296
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Mereltje het volgende:
Gefeliciteerd Raantje *O* en er komen nog meer verse beebs aan *O*

Asy rustig aan :*

KatyM spannend nog een paar daagjes en dan de echo :o
Ja echt he :o. Ik heb zo weinig last van dingen. Ik merk wel dat dingen iets anders aanvoelen, maar echt geen last. Maar ik denk dat ik daar donderdag met zoveel zenuwen zit. Pffffk. Hopelijk heb ik daarna goed nieuws te melden :).
pi_104583440
Raantje, van harte gefeliciteerd met Sil O+
pi_104583509
Raantje, gefeliciteerd met de geboorte van Sil! *G*
  zondag 20 november 2011 @ 13:40:25 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104583952
Raantje van harte!! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104584188
Katym, niet met een te volle blaas die kant op hoor. Ik had dat wel de vorige keer. Ik hield het bijna niet meer en ik mocht tussendoor even snel naar de wc ...

Ik ben de laatste 1,5 week constant misselijk. Dat had ik de vorige keer niet. Ik zit me een ongeluk te eten aan mandarijnen en pepernoten. Wat ervoor zorgt dat ik ook al aardig wat kilootjes groei .
  zondag 20 november 2011 @ 13:52:10 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104584445
Raantje van harte met een mooi menneke mét heule mooie naam :* *O* *O*

TJ en Jessie kom 'ns showen allebei... O+

@Asy, verstandige vent heb je! Ben benieuwd wat de VK ervan vindt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104584804
raantje gefeliciteerd met Sil
  zondag 20 november 2011 @ 14:06:22 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104585012
Viel me trouwens wel op toen ik een tijdje in het water had gezeten vanochtend en ik uit het zwembad stapte dat m'n buik wel heul erg zwaar is... Dan kom je er pas achter wat voor gewicht je eigenlijk extra meesjouwt...
  zondag 20 november 2011 @ 14:08:26 #128
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104585093
Zonder verder bijgelezen te hebben: gefeliciteerd Raantje! *O*

Wij zijn net terug van de cursus. Was erg leuk en leerzaam :). Nu ff hier in huis een beetje puinruimen en dan gaan we naar opa en oma (daar is Jesper) en daar blijven we lekker eten. Dus heb ook niet veel tijd vandaag om te fokken... Komt morgen weer helemaal goed ;).
  zondag 20 november 2011 @ 14:34:33 #129
250838 Fee-nix
pi_104586147
Ok, toch stiekem even wat bijgelezen ;)

Evenstar zet 'm op!
TJ, ik hoop dat je je ventje al in je armen hebt :).
Jessie, wat een geduld moet jij opbrengen zeg! Ik hoop dat het geduld vandaag wordt beloond :).

Bitterend en Soempie :*.

Asy goed dat de vlos toch is geweest en nu inderdaad maar even goed rustig aan doen!

Flugel, dat 'enge' zwembad is dus bij jou in de buurt :o . Ik snap t als je dan de hele tijd omhoog zit te kijken... wat een drama was dat.

*O* voor alle mijlpalen! (die ik niet meer uit mijn hoofd weet... sorry!)

En dat was het volgens mij.... :* voor de dames die ik nu vergeten ben ;)
pi_104586756
Raantje gefeliciteerd:D

Jessie... zoveel geduld zou ik echt nooit kunnen hebben. maar goed dat er nu toch een beetje beweging in lijkt te komen.

TJ?? Al baby nieuws of nog bezig??

Ik had me net toch een raar gevoel:S Net alsof er een worm door mijn buik zwom. Me vriend zag het zelf heel me buik bewoog:S Beetje vroeg lijkt me dacht het me te verbeelde maar was dus neit de enige die het opgevallen was. Morgen echo hopelijk is alles nog goed.

Het zwembad ligt ook bij mijn ouders achter ik zou er echt niet meer zomaar natoe gaan natuurlijk kan het overal gebeuren maar alleen al het idee dat ze zo slecht letten op mankementen en er niet genoeg achteraan zitten zou me laten afvragen of ze dit in de toekomst wel doen.

Ga nu naar beneden ventje heeft tostis gemaakt en ga zo even een flink rondje met de hond lopen.

Tot vanavond!!! hoop op baby nieuws
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104587250
Gefeliciteerd raantje! Wat n mooie beeb!

Asy; rustig aan!! :*

Bitterend :*

MJ... :*

Vannacht eindelijk een x wat kunnen slapen, wat minder gehoest enz
Me ziekgemeld voor werk. Pff voel me nutteloos!
Mijn verzekering uitgebreid, rekeningen betaald en een mapje gemaakt met belangrijke dingen omtrent zwangerschap (brieven kraamzorg en uwv enz)..
+ sinterklaascadeautjes ingepakt *O*.. thuis iig iets nuttigs gedaan..
pi_104589397
Raantje! Feli met Sil *O*
pi_104592622
Raantje, gefeliciteerd met sil! *O*

Voelt nog wel gek hier te posten hoor :D mja went vanzelf :P

Ben trouwens benieuwd of k dit.keer meer buik krijg :D
pi_104593552
Bij jessie zet t verder nog helemaal niet door :-(
pi_104593568
Ik heb zo'n vermoeden ik wel, Son :X ik heb echt behoorlijke spierpijn in mijn liezen/trekkend gevoel onderin mijn buik :o :D
pi_104593705
Zo, vandaag begonnen met puinruimen in de toekomstige babykamer. Wat een zooi :D We hebben echt enorm veel weggedaan. Er staan nu nog wat laatste prulletjes en wat dingen die verkocht kunnen worden.
Nu op zoek naar iemand die de muren weer glad kan maken, zodat de boel daar ook weer toonbaar wordt. Ik ben gesloopt ondertussen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 20 november 2011 @ 17:50:20 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104594459
Ik denk dat ik dit keer veul minder buik krijg... :+

Ik heb blijkbaar weer een vermoeide periode, zat vanmiddag lekker op de bank en werd zo een paar uur later ineens wakker :') Ik zal het wel nodig hebben gehad...
pi_104594485
Fijn fee-nix!!

Hoever ben je Sam? het kan zijn dat het de uk is dat je voelt! of je darmen :P

Sjezus arme jessie zeg! 3 dagen lang inleiding!

Marjolijntje lekker is dat! we hebben ook flink opgeruimd...je beseft hoeveel zooi je hebt geaccumuleerd al die jaren :Y

hier flink harde buiken vanavond }:| manneke is pannenkoeken aan het bakken voor me *)
pi_104594627
Raantje, gefeliciteerd! *O* Wat een mooie naam, Sil.

Heeft TJ geen sms-buddy?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 20 november 2011 @ 18:13:11 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104595247
Arme Jessie ;(

Hier niks Spannends op ctg zit wel iets verandering voor ballon geen harde buiken, na in brengen paar drempeltjes van harde buiken.
Om half 2 ctg gehad al wat regelmatigere harde buiken .
Strakjes weer ctg kijken wat die laat zien :)
Maar vk/gyn is ansich tevreden dat drempeltjes heb waar voorheen een stabiele lijn liep en. Drempeltjes is iig hoe minimaal ook iets ipv vlakke lijn.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 20 november 2011 @ 18:13:45 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104595265
Raantje gefeliciteerd met mooie Sil!! *O*
  zondag 20 november 2011 @ 18:15:52 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104595345
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Arme Jessie ;(

Hier niks Spannends op ctg zit wel iets verandering voor ballon geen harde buiken, na in brengen paar drempeltjes van harde buiken.
Om half 2 ctg gehad al wat regelmatigere harde buiken .
Strakjes weer ctg kijken wat die laat zien :)
Maar vk/gyn is ansich tevreden dat drempeltjes heb waar voorheen een stabiele lijn liep en. Drempeltjes is iig hoe minimaal ook iets ipv vlakke lijn.
Morgen :Y
pi_104595383
aww spannend evenstartje! gaan ze morgen ook kijken hoeveel ontsluiting het heeft opgeleverd?
pi_104595668
Gefeliciteerd Raantje met Sil *O*

Jessie en Evenstar veel succes, hoop dat alles snel door gaat zetten en dat jullie snel met een hummeltje naast/op de buik liggen!
En TJ doe eens melden ;)

Bitterend, ik had de laatste weken van m'n zwangerschap ook geen fut meer en nergens zin in. Heel af en toe een uitbarsting van 'nu wil ik dit schoonmaken' maar verder was t echt luieren enzo.
Don't worry, komt helemaal goed! Hooguit nog maar 3 weekjes, wat zijn nou 3 weken :o

:* voor iedereen hier!
Tralalalaaa
pi_104597085
Bitterend: 14.5 week pas. Maar me darmen kunnen het niet zijn dit is erg stabiel tegewoordig. Het is wel een druktemakertjeook op de echos al. Maar we zullen zien! ik vind het nog een beetje te vroeg voor het voelen van de baby maar je weet maar nooit!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 20 november 2011 @ 19:33:59 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104598333
Nou, in elk geval doet het íets evenstar. Ik hoop dat er snel wat meer vooruitgang in zit.

TJ, doe eens even melden... ;)

Nou tot nu toe geen bruin verlies meer. Ben benieuwd wat de nacht brengt. Wel een stuiterende baby O+
  zondag 20 november 2011 @ 19:35:22 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104598383
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 19:33 schreef Asyniur het volgende:
Nou, in elk geval doet het íets evenstar. Ik hoop dat er snel wat meer vooruitgang in zit.

TJ, doe eens even melden... ;)

Nou tot nu toe geen bruin verlies meer. Ben benieuwd wat de nacht brengt. Wel een stuiterende baby O+
Fijn dat alles goed is :*

lekker rustig aan dus en hopen dat het bruinverlies weg blijft...
pi_104598923
Son *O* *O* Gefeliciteerd!!

Raantje gefeliciteerd met Sil *O*

Asy, he bah wat vervelend dat bruinverlies maar fijn dat het nu gestopt is en dat je een lekkere stuiterbaby hebt.

En voor de dames die nog bezig zijn met de inleiding :% :% succes en ik hoop echt dat we morgen drie kindjes mogen verwelkomen!

Hier nog 24 uur tot de pretecho!! Dan kan het grote inkopen gaan beginnen *)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zondag 20 november 2011 @ 20:37:11 #149
250838 Fee-nix
pi_104601593
Nog geen nieuwe baby's dus... kwam ff checken...

Evenstar maakt wel drempeltjes! ^O^ Hoop dat het voorspoedig gaat verlopen.

Hier gezellige middag/avond gehad bij schoonouders (en ons huisje is weer netjes). Nu ff House kijken en dan naar bed :). Tot morgen en truste!
  zondag 20 november 2011 @ 20:52:23 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104602630
Raantje, gefeliciteerd met je mooie zoontje!

Jessie en Evenstar, succes meiden. Hopelijk zet het nu wel door want dit duurt best wel lang eigenlijk.

Asy, frijn dat het bloedverlies gestopt is.

Hier ook een gezellige middag/avond gehad bij schoonouders. Zo leuk om te zien hoe ze zich op hun nieuwe kleinkind verheugen, ondanks dat het nr 3 is. O+

De kleine heeft trouwens best vaak de hik. Mijn hele buik schudt dan heen en weer. Gulzig mannetje dus O+

Oh sproet wat spannend!

Komende week ook weer een aantal echo's en seo's op het programma geloof ik. Kunnen we ook weer echofoto's kijken O+
pi_104605686
Niet te geloven hele dag weggeweest en had wel gedacht dat TJ en Jessie in elk geval bevallen waren.

In elk geval 1 beebje *O* *O* gefeliciteerd Raantje! Volgens mij worden hier alleen maar mooie baby's geboren O+

En heo staat het ervoor met evenstar? Is dat wel doorgegaan vandaag? echt niks bijgelezen sorry!
  zondag 20 november 2011 @ 21:37:35 #152
250838 Fee-nix
pi_104605719
quote:
17s.gif Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Kyara het volgende:

Hier ook een gezellige middag/avond gehad bij schoonouders. Zo leuk om te zien hoe ze zich op hun nieuwe kleinkind verheugen, ondanks dat het nr 3 is. O+

Lief!

Ik kom nog even melden dat ik me aan mijn belofte heb gehouden: mijlpaalfoto in het grote buikentopic ;).

Enne, ik had vandaag helemaal vergeten te jompelen voor mezelf. Dus bij deze: 30 weken!! *O*
pi_104606137
Jompel *O*

Sproetje: leuk&spannend!

Lekker slapen alvast :*

Succes jessie, evenstar en TJ
pi_104606667
Zo, ik ben ook weer een beetje bekomen van de schrik. Vanmiddag even voor de zekerheid een ctg laten maken omdat ik de kleine wat weinig had gevoeld. In het zkh vroegen ze zich af waarom ik niet sinds afgelopen donderdag elke dag voor een ctg was geweest. Dat had namelijk gemoeten volgens het protocol ivm mijn zwangerschapsdiabetes. Toen ik zei dat mijn gynaecoloog nadrukkelijk had gezegd dat dat voor mij niet gold omdat il mijn suikerspiegel goed onder controle had keken de verpleegkundige en de arts-assistent elkaar vragende aan. Later bleek dat ook de opmerking van mijn gyn over de natuur zijn gang laten gaan en er alleen maar voor zorgen dat ik niet langer doorloop dan 41 weken niet klopt.

Dus... sinds vanavond weet ik eveneens een uiterste datum die beduidend dichterbij ligt dan gedacht. De datum ga ik niet noemen ivm meelezers, maar morgen vindt er iig al voorbereidend inwendig onderzoek plaats :o

Nu komt alles dus ineens in een stroomversnelling.

Ook hoorde ik vanmiddag voor het eerst detail ons kindje straks hoe dan ook een hele dag opgenomen gaat worden op neonatologie. Dat was ook wel even flink schrikken kan ik jullie vertellen.
  zondag 20 november 2011 @ 22:15:34 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104608356
Jeetje SB :{ dat is wel heel lomp!!
Dikke :* voor de schrik..

Sproetje leuk morgen :D ik wil wel weten wat t wordt ;)

Hier derde ctg gehad en nog steeds drempeltjes maar met regelmaat dus dat is iig positief ook al moeten die drempels heuvels worden ;)
  zondag 20 november 2011 @ 22:21:52 #156
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104608812
Hallooooooooooooooooooooooooooo *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

HIJ IS ER *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gisteren om kwart voor 11 geboren, toch uiteindelijk door een keizersnee. :'( Maar maakt niet uit, hij is er lekker.
2770 gram en met donkere haartjes, en zijn naam is Rayen
Helaas geen kabeltje om foto's up te loaden naar mijn pc, dus die komt nog.
Maar hij doet het hartstikke goed en gelukkig drinkt hij al goed aan de borst...

Meiden ik ben zo gelukkig, wat een wonder een kindje van je eigen O+
En het is een liefje ook al zeg ik het zelf :@ :+ O+ O+ O+ O+ O+

Arme Jessie, effe snel doorgelezen , die zit nog steeds te wachten , ongeloofelijk :'( Da;'s wel erg zeur hoor....
Rayen 2½ jaar!
pi_104608984
Gefeli TJ!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 november 2011 @ 22:24:48 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104609000
Van harte TJ!!! je bent mama O+

*O* *O*

Djeez SB, dat is wel schrikken dan... Maar je bent in goede handen nu...
pi_104609072
Gefeliciteerd TJ! *O*
  zondag 20 november 2011 @ 22:26:30 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104609127
TimeJumper, van harte gefeliciteerd met je wondertje *O* *O*
Geniet er maar lekker van en sterkte met herstellen van de keizersnede :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_104609185
TimeJumper gefeliciteerd *O* *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 20 november 2011 @ 22:28:51 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104609289
Jay TJ gefeliciteerd met Rayen *O*
Waarom toch KS? :*
pi_104609402
TJ gefeliciteerd *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104609518
Gefeliciteerd TJ! Wat fijn dat hij er is en dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's. Hoe spreek je zijn naam uit, Rejen of Raajen?

Ben benieuwd of er vandaag nog kindjes zijn geboren. Die zijn dan geboren op 20-11-2011. Leuke datum :)
  zondag 20 november 2011 @ 22:32:24 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104609539
Leuke namen de laatste tijd. Nu weer zo 1! Van harte TJ! Nu heb je echt een sprong in de tijd gemaakt O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104609619
Ja, TJ! Van harte met Rayen! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 20 november 2011 @ 22:33:59 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104609633
Gefeliciteerd TJ! *O*
  zondag 20 november 2011 @ 22:34:23 #168
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104609659
*O* TimeJumper ! Gefeliciteerd met Rayen *O*
  zondag 20 november 2011 @ 22:35:45 #169
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104609750
Thanks meiden, ik ben nu de gelukkigste persoon op aarde en mama ook nog :9 O+

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay TJ gefeliciteerd met Rayen *O*
Waarom toch KS? :*
Ik (als bevallings-angsthaast :P ) had 4 uur weeen opgevangen, totdat ik haast iemand bedreigde om me een ruggeprik te geven :9 haha...
Ik had toen daardoor 2 centimeter ontsluiting.
Toen ruggeprik gekregen en nog eens 5 uur weeen afgewacht maar toen was de ontsluiting nog hetzelfde maar mijn binnenkant/vagina was wel heel erg opgezet.
Toen werd de gyn erbij geroepen en die vond het wijs om dan toch maar een keizersnee te doen.
Dus vandaar, ja en toen was hij er in 15 minuten (zonder voorbereidingstijd dan he)
Rayen 2½ jaar!
  zondag 20 november 2011 @ 22:37:44 #170
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104609890
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef Kwisted het volgende:
Gefeliciteerd TJ! Wat fijn dat hij er is en dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's. Hoe spreek je zijn naam uit, Rejen of Raajen?

Ben benieuwd of er vandaag nog kindjes zijn geboren. Die zijn dan geboren op 20-11-2011. Leuke datum :)
Je spreekt zijn naam uit als Ryan....dus rajen eigenlijk :+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 20 november 2011 @ 22:44:54 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104610388
gefeliciteerd TJ! *O* Daar is ie dan en want klink je heerlijk verliefd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104610572
Van harte gefeliciteerd, TJ! Lekker genieten van je beeb. *O*
Leuke naam! *O*

Hoewel ik Ryan natuurlijk mooier vind :+
pi_104610778
TJ *O* van harte meissie!
pi_104610893
Gefeliciteerd TJ!!! Daar issie dan, geweldig! *O*
Tralalalaaa
  zondag 20 november 2011 @ 22:59:12 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104611173
Ah zo, en nu goed herstellen en van je hompie genieten !
pi_104612318
TJ, jij ook van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje!! *O*
Lekker gevoel is dat ja, zo'n kindje van jezelf..!

Hier gaat met moeder en kind alles heel goed. Bevalling was wel heftig, uiteindelijk is Sil met de vacuumpomp gehaald, wat een geweld is dat zeg... :X
pi_104612467
Tj gefeliciteerd met je zoon, wat klink je gelukkig O+
En wat een ukkie :o
Lekker gaan genieten nu!

Sproet morgen pretecho, wat gaaaaf! Ben benieuwd wat 2e minisproet wordt. De eerste is al zo leuk O+

Oh en ik heb 12december eerste echo. Was 2 jaar geleden nog zwanger en nu is alles al anders :') ze doen zelf die echo. Geen idee of t.de termijnecho is trouwens. Vergeten te vragen aan de telefoon :D
heb de intake bij zelfde vk als bij de intake bij floris.
En morgenochtend komt mvm. Heb k mn plicht ook weer gedaan ;)

Raantje, naar is zo'n pomp he. Iig.voor.de kleine.
Hoop deze keer zonder pomp te bevallen.
pi_104618032
Oohh eindelijk tj nieuws :D
Gefeliciteerd met je mannetje, leuke naam.
Ben erg benieuwd naar zijn foto.
Geniet maar lekker van je mannetje !

(Ik weet al die icoontjes niet uit mn hoofd post met mn tel))
pi_104618061
TJ hij is er! Van harte gefeliciteerd O+
pi_104618302
Gefeliciteerd TJ!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 21 november 2011 @ 07:48:01 #181
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104618427
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

:o vlgs mij heb ik wat gemist?
Of lees ik verkeerd?
Nou, het is hier al wel bekend, maar ik hou mezelf een soort van pupo tot ik as woensdag weer een (hopelijk) goede echo heb. Dan ben ik op een dag na 13 weken en dan verklaar ik mezelf officiëel zwanger ;)

Raantje, enorm gefeliciteerd, wat een prachtnieuws en wat een poppie O+ *O* heel veel geluk met de nieuwe aanwinst :)

TJ, jaaaahh, daar is hij dan *O* ook jij enorm gefeliciteerd, ik hoop dat je kunt gaan genieten nu de bevalling achter de rug is en je manneke er is :*

SB, hallo zeg, dat is ook echt VEEL om in één keer te behappen meis :* succes ermee, wat een spannende dingen zo :o

Asy, ik ben HEEL blij dat je vk is geweest, stiekum had ik er best een beetje de zenuwen van :* heeft je lief nog iets gezegd over de telefoon-actie (of eigenlijk het gebrek daaraan)? :*

Oeks, gewoon ff een :* omdat ik jou zo lief vind en het leuk vind weer samen te posten :)

En ik ben gisteren baby wezen snuiven bij Vlindur en Jelte is zó O+ !
3!
pi_104618474
Toch leuk dat veel testen met van die chinese cheapo dingen :P inmiddels verschijnt eerst de zwanger streep, mega dik, vóór de controle streep *) zo'n contrast met dat megaaaaa lichte streepje na een poosje pas, bijna 2 weken geleden :D

Heb er nog een paar.. maar dacht: ik test even voordat de MvM dame straks komt :P just to be sure :') en ik weet dat die MvM testen best wel gevoelig zijn dus die moet er helemaal afknallen straks :D *O*
pi_104618518
Dames, bedankt voor de lieve reacties :*

Door mijn gehyper gisteren ben ik helemaal vergeten om raantje te feliciteren. Dus bij deze: *O* voor Sil

Ik ben al sinds vanmorgen 6 uur uit bed (leuk, vriendlief die vroeg naar zijn werk gaat ivm vanmiddag eerder weg vanwege afspraak gyn) en zit nu als een zombie op de bank. Vannacht tot zeker half 4 wakker gelegen. Toen heb ik de wekker maar omgedraaid zodat ik niet kon zien hoe laat het was. Pfff, korte (of lange, ligt eraan hoe je 't bekijkt) nachten zijn slopend
pi_104618522
Whahaha hier.ook orea!
Gisteravond jouw testje gedaan (kreeg donderdag van orea 2 chinese testen voor mn verjaardag ;)) en 1 gisteravond gedaan ivm mvm die straks komt. Hier was ie ook heel snel heeel duidelijk
Móet.dus wel goed.komen straks :D
pi_104618703
*O* voor alle nieuwe beebs! *O*
:* voor SB.

Ik zit er doorheen. -O-. Niet lichamelijk, meer werktechnisch-psychisch. :@. Het is iedere dag zo'n dobber om mezelf naar m'n werk te slepen. ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 21 november 2011 @ 08:31:55 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104618752
@Kuuk, heel herkenbaar.... Je wilt zo veel liever cocoonen dan jezelf iedere dag naar werk verplaatsen en de dingen doen die ineens zo onbelangrijk lijken... Heb je de mogelijkheid nog om een weekje vakantie te nemen ofzo? Dat heeft mij laatst wel geholpen... :*

Orea en Son zijn ECHT, ECHT, ECHT zwanger :P
pi_104618768
Ja ik heb nog wel een week staan, maar die wil ik liever meenemen voor de tweede week van de kerstvakantie.
pi_104618823
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Orea het volgende:
Toch leuk dat veel testen met van die chinese cheapo dingen :P inmiddels verschijnt eerst de zwanger streep, mega dik, vóór de controle streep *) zo'n contrast met dat megaaaaa lichte streepje na een poosje pas, bijna 2 weken geleden :D

Heb er nog een paar.. maar dacht: ik test even voordat de MvM dame straks komt :P just to be sure :') en ik weet dat die MvM testen best wel gevoelig zijn dus die moet er helemaal afknallen straks :D *O*
Geweldige post. *;
pi_104618848
Update Jessie : 3 a 4 cm ontsluiting, maar baarmoedermond nog niet. De gyn komt zo even voelen, en misschien dat ze dan naar de verloskamer mag om aan het infuus te gaan en de vliezen te breken.
  maandag 21 november 2011 @ 08:43:18 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104618877
TJ van harte met Rayen!
  maandag 21 november 2011 @ 08:44:40 #191
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104618895
Mogguh!

TimeJumper gefeliciteerd met Rayen *O* !

Even een :* voor SummerBreeze en Kuukske!

Orea en Sonnetje zijn echt echt ECHT zwanger O+ !

Eventjes nog een :% voor Evenstar, maar stiekem hoop ik toch dat ze d'r kleine Bubba al in d'r armen heeft!

En er zit schot in de zaak bij Jessie :% :% :% ! Kom op meissie!

Ik wilde zometeen naar de Action rijden voor die waterdichte moltons waar iedereen het altijd over heeft... Maar ow ow ow wat is het mistig hier }:| . Ik wacht denk ik nog maar ff tot de verkeersdrukte (en daarbij hopelijk ook de mist) is opgetrokken. Niet dat ik zo'n held op sokken ben, maar dat 'vrijwillig kluitjesrijden' met andere mensen in zo'n situatie daar ben ik niet voorstander van.

Ennuh...WTF! Ik sta gewoon 4e :o !
  maandag 21 november 2011 @ 08:46:07 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104618914
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb nog wel een week staan, maar die wil ik liever meenemen voor de tweede week van de kerstvakantie.
Nog maar heel even doorzetten dan :* Komt goed meis... Je weet dat je in principe een uur meer pauze mag nemen als je zwanger bent he? Ik doe het ook niet hoor, maar ik gebruik het wel eens als excuus voor mezelf om af en toe een uurtje eerder te stoppen ;)

Nou, ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje progressie inzit bij Jessie... Zet 'm op meis :*
pi_104618915
Orea en Son O+. Zó leuk :D.
pi_104618921
TJ, gefeliciteerd! *O* *O*

Bah ik baal. Auto stond net in de verkoop, rij ik vandaag een deuk erin ;(.
  maandag 21 november 2011 @ 08:47:40 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104618933
TJ, van harte gefeliciteerd met Rayen! *O*
Nu lekker genieten :*
pi_104618944
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef flugeltje het volgende:
Nog maar heel even doorzetten dan :* Komt goed meis... Je weet dat je in principe een uur meer pauze mag nemen als je zwanger bent he? Ik doe het ook niet hoor, maar ik gebruik het wel eens als excuus voor mezelf om af en toe een uurtje eerder te stoppen ;)

Nou, ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje progressie inzit bij Jessie... Zet 'm op meis :*
:o. Is dat zo!?
Ik ga de CAO er eens op naslaan, daar moet het wel in staan dan toch? En nja, verder hobbel ik op m'n gemakje rond. Dat moet dan weer van de fysio :P.

Manlief was dit weekend jarig, of nouja.. hij vierde het. Hij heeft zo'n leuk kado gehad van z'n vrienden O+: Vans voor de baby O+. Fantastisch superkeitoflief.

Katy, wat balen van de auto :o. Is het heel dramatisch erg? Of valt het niet zo op?
pi_104618963
TJ gefeliciteerd! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 21 november 2011 @ 08:53:34 #198
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104619008
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* TJ *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Van harte gefeliciteerd!!!

pics or it didn't happen?
Trotse mamma :)
pi_104619022
TJ, van harte gefeliciteerd met je mannetje! O+ Rayen O+ Geniet, rust lekker uit en hopelijk kunnen jullie snel naar huis!

Son :o Whaa!!! Geweldig nieuws joh, van harte ook jullie! Floris grote broer O+
  maandag 21 november 2011 @ 08:55:12 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104619040
:D Heerlijk he, dat testen! :Y O+

En er is een kleiiiiiiiin beetje actie bij Jessie! Ik hoop zo dat het vandaag door gaat zetten! *O* We willen zien of je jochie net zo'n leukerd is als je grote meiden! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')