quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Fee-nix het volgende:
En nu ga ik een filmpje kijken met m'n zusjes.
Couscous!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:23 schreef bitterend het volgende:
we doen meestal 2x per week pasta spaghetti en dan een macaroni uit de oven ofzo
aardappelen niet zo vaak...
bami is ook erg lekker of rijst! en ben een grote couscous fan!
Wij zijn hier niet van de voetbalquote:
Potjes en diepvries zijn even goed als versquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:23 schreef Zoë23 het volgende:
Ja vers is gezonder dan pakjes natuurlijk maar zo af en toe moet kunnen.
En potjes/diepvries groente vs vers?
Waar shop jij dan? Ik betaal 0,60 voor een pak boerenkool of spinazie 450 gramquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
Humm ik vind 2 euro's voor 500 gram diepvries groenten bijvoorbeeld veel te duur, bakje champignons, paprika's en 3 prei is vaak goedkoper...ik kook liever met vers![]()
Ik kant en klaar van de Hakquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef bitterend het volgende:
Boerenkool koop ik altijd gewassen en gesneden al ja![]()
Nog nooit geprobeerd! zal eens doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kant en klaar van de Hak![]()
is heerlijk hoor (en veeeeel sneller)! Ik proef echt geen verschil met helemaal verse
Ik vind ze alleen niet te vreten; de 'bite' is verdwenen en ze hebben minder smaak dan verse groentes. Er zijn groentes die in diepvriesvorm een prima alternatief vormen (bloemkool, sommige spinazievarianten, broccoli, doperwten), maar ik proef altijd wel verschil.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De enige reden dat ik weinig groente uit pot/blik koop is omdat daar teveel zout in zit voor een baby. Verder is er niks mis mee volgens mij. Je komt er de oorlog mee door zegt mijn schoonvader altijd
Mijn zwangerschap is ook heel andersquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Allen bedankt voor de felicitatieslief!
En Wickie, wat betreft meisje enzo, mn zwangerschap is tot nu toe al anders dan bij floris, dus ben benieuwd!
Hier is het dus echt zo'n 5 kilo zak aardappels....en meestal gaat ie wel op, zeker als we stamppot eten. Was nu een euro ofzo, voor 5 kilo.....;)quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Kyara het volgende:
Zelfs de aardappels koop ik geschild en al (maar die eten we ook maar 1 keer per week of zo).
Oh, zullen we het dan maar weer over sex gaan hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij dwalen we een beetje af![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef Asyniur het volgende:
Pfff, ik denk dat ik een beetje teveel gedaan heb vandaag, in de zin van rondsjouwen met een ziek mannetje. Ik heb behoorlijk wat bruin slijmverlies
Maar ik voel de baby prima bewegen dus me nu maar even rustig houden.
zegt ze terwijl zoonlief pas nét slaapt
Ow en dan heb ik ook nog zo'n stomme vent die eerst semi-beledigd is dat ik een kennis sms over iets (ze zijn met een groep uiteten) maar als ik hem dan bel omdat ik hier zit met een brullend kind icm dat bloedverlies, dan neemt hij de telefoon niet op. En tot op heden heeft hij dus ook nog niet terug gebeldHORK!
Sorry, moest het gewoon even kwijt...
Wat gezond eten betreft: op dit moment eten we een groot gedeelte van de week van kant-en-klaarmaaltijden. Normaal eten wij wisselend vers, from scratch of pakjes (maar daar voeg ik altijd een shitload aan verse groenten aan toe).
En ik heb zojuist een zak borrelnootjes op
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En wat me vandaag toch overkwam: ik voelde me zwángerecht als in 'er komt een baby', en de herinneringen an de geboorte van Stef enzo..
Ik denk dat ik het begin te geloven
Oh maar k ga nergens vanuit hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn zwangerschap is ook heel andersEn uit alle voorspellingsdingen kwam dat het een meiske was, ik heb zelfs op zo'n ding gepiest
Enfin, zegt dus niks...
Enne, nog van harte!!!Ik dacht trouwens dat jouw meneer nog niet wilde of was dat een leugentje om bestwil?
Maar k ga er ook niet vanuit dat t een meisje is, zoals de vorige keerquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, ik heb ff geen tijd om terug te lezen, hoe zat t ook alweer met jouw jongetjes/meisjes klik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |