abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104620990
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:

Als Draak dreigt om eerder Hotel Mama te verlaten, zal ik em terugduwen met de wijze woorden: 'Tante Deepfreeze heeft gezegd dat je minimaal tot 2012 moet blijven zitten' _O- !
:D
Als ik jou was zou ik ook gewoon op 2012 rekenen. Dan kan het alleen maar meevallen :P
pi_104621047
*O* *O* Timejumper gefeliciteerd met je zoon *O* *O*

Het is druk bij moeders voor moeders vandaag :)

Asy, hier was ook best wel een voorkeur (voor nog een meiske) maar bij de nekplooimeting zijn we al heel lichtjes voorbereid op een jongetje. En echt waar, ik kan vanavond ook echt heel erg blij zijn als het definitief een jongetje is. Even wennen en dan zie je opeens allemaal leuke dingen aan het andere geslacht.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_104621162
TJ gefeliciteerd!! *O*

& goeiemorgen!
pi_104621286
Nou hier ook duidelijk mvm zwanger :P
Grappig, die mevrouw is de moeder van de vk die de bevalling van floris heeft gedaan :D
En morgen mag k beginnen.
pi_104621408
Woei!! *O*
pi_104621545
:O
heel slechte geslapen...blaasontsteking denk ik weer. Ga zo naar de HA.

TJ van harte gefeliciteerd met je jochie!!! je bent eindelijk niet meer zwanger en nu mag je gaan genieten :6 :9 :D *O* *O* *O* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104621574
quote:
Is het niet gedekt door de verzekering Katy? (die premie hoef je toch niet meer te betalen als je 'm weg doet dus als die stijgt, maakt dat toch niet uit?) Of komt er een andere voor in de plaats?
Met dat brakke internet op m' n werk kan ik niet lekker quoten.
Het was een incidentje met een fietser, die fietste gelijk door, dus ik reed ook door. Ik dacht dus dat het wel mee zou vallen. Ik heb dus geen gegevens voor de verzekering. Wel net de politie gebeld en het toch even gemeld, als die fietser zich meldt en die heeft m'n kenteken ben ik straks nog strafbaar voor het doorrijden na een ongeval :{.

Ach anyhow, ik heb een baby in m'n buik, fuck die auto :+! *O*
  maandag 21 november 2011 @ 10:58:08 #258
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104621712
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef bitterend het volgende:
:O
heel slechte geslapen...blaasontsteking denk ik weer. Ga zo naar de HA.

Ah nee toch he, bah!
pi_104621717
Bitterend balen zeg.. Hopelijk de laatste BO dan :*
pi_104621817
Bitterend, heb je niet zwanger ook zoveel blaastonstekingen? Zo ja, ga eens langs een bekkenfysio.. was bij mij de gouden tip, wilde dat iemand me dat eerder verteld had.. Ben er nu vanaf, na chronisch jaren er last van gehad te hebben!
pi_104621838
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef KatyM het volgende:

[..]

Met dat brakke internet op m' n werk kan ik niet lekker quoten.
Het was een incidentje met een fietser, die fietste gelijk door, dus ik reed ook door. Ik dacht dus dat het wel mee zou vallen. Ik heb dus geen gegevens voor de verzekering. Wel net de politie gebeld en het toch even gemeld, als die fietser zich meldt en die heeft m'n kenteken ben ik straks nog strafbaar voor het doorrijden na een ongeval :{.

Ach anyhow, ik heb een baby in m'n buik, fuck die auto :+! *O*
Oh wat slim van je om toch te melden. Maar toch zou ik het ook wel melden bij de verzekering. Ook zonder gegevens van 'Dader B' nemen ze dat wel mee in beoordeling of je schuldig bent of niet en dus hele dekking krijgt of niet.

Bitterend, wat balen dat je weer een ontsteking hebt zeg. -O-.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104621852
Nop...heb een keer 10 jaar geleden een blaasontsteking gehad en dat was dat...sinds ik zwanger ben is dit de 7de..
goed ben toch bijna op het einde nu
thanks
:*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104622215
TJ gefeliciteerd!! :D O+ Foto! Foto! Foto! Superfijn dat hij er nu is!

En Jessie ik duim voor je dat het gewoon natuurlijk mag, al kan ik me voorstellen dat nu alles wel goed is, als hij er maar uitkomt :*

Ik ben denk ik opeens gevoelig voor chocolade :'( steeds als ik iets met chocolade eet krijg ik blaasjes in mijn mond en dat wordt steeds erger :'(
Wel goed voor tegen de zwangerschaps kilo's maar wel gemeen :6

* covie O+ Chocolade
pi_104622362
Bah bitterend wat vervelend!

Covie :o das min! O+ chocolade mmm.
Wel goed tegen de kilo's idd haha vooral nu met de aankomende feestdagen :P

M'n baas belde net, woensdag ga ik weer proberen n dagje mee te draaien *O*
:P
pi_104622456
Lol realistische bevalling op gtst :P
pi_104622622
TimeJumper, gefeliciteerd met de geboorte van Rayen!! *G*
Hopelijk herstel je goed van de keizersnede en kan je snel met de kleine man naar huis O+.
pi_104622798
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben ook weer een beetje bekomen van de schrik. Vanmiddag even voor de zekerheid een ctg laten maken omdat ik de kleine wat weinig had gevoeld. In het zkh vroegen ze zich af waarom ik niet sinds afgelopen donderdag elke dag voor een ctg was geweest. Dat had namelijk gemoeten volgens het protocol ivm mijn zwangerschapsdiabetes. Toen ik zei dat mijn gynaecoloog nadrukkelijk had gezegd dat dat voor mij niet gold omdat il mijn suikerspiegel goed onder controle had keken de verpleegkundige en de arts-assistent elkaar vragende aan. Later bleek dat ook de opmerking van mijn gyn over de natuur zijn gang laten gaan en er alleen maar voor zorgen dat ik niet langer doorloop dan 41 weken niet klopt.

Dus... sinds vanavond weet ik eveneens een uiterste datum die beduidend dichterbij ligt dan gedacht. De datum ga ik niet noemen ivm meelezers, maar morgen vindt er iig al voorbereidend inwendig onderzoek plaats :o

Nu komt alles dus ineens in een stroomversnelling.

Ook hoorde ik vanmiddag voor het eerst detail ons kindje straks hoe dan ook een hele dag opgenomen gaat worden op neonatologie. Dat was ook wel even flink schrikken kan ik jullie vertellen.
Wow, SB dat is wel schrikken ja! Hopelijk heb je nog even om aan het idee te wennen. Binnenkort ben je mama :o O+!
pi_104623017
Covie, balen van de chocola.. Hier in het begin al misselijk bij het idee van chocola eten. Maar dat is inmiddels helemaal over ;)
pi_104625069
Mnoh, chocola. Ik heb voor de middag nog een Twix in m'n tas zitten :~.
  maandag 21 november 2011 @ 12:46:32 #270
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104625116
en ik heb nog 9 repen Mars in de kast liggen :9~ :+

Nu eerst maar een tosti :Y) (ik heb een tosti periode :') )
pi_104625153
Herkenbaar PE. Ik ben ook verzot op tosti's sinds ik zwanger ben :D.
  maandag 21 november 2011 @ 12:48:42 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104625191
Ik heb niks, Martijn heeft de pasjes mee dus ik heb geen boodschappen kunnen doen vanochten -O-

Vanavond is Tijn pas erg laat thuis dus Willem en ik eten dus pasteitjes met ragout en doperwten :')

Verder wens ik nu vermaakt te worden... NTS doe je best!! :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104625236
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb niks, Martijn heeft de pasjes mee dus ik heb geen boodschappen kunnen doen vanochten -O-

Vanavond is Tijn pas erg laat thuis dus Willem en ik eten dus pasteitjes met ragout en doperwten :')
Dat klinkt niet vies hoor Fluug. Het klinkt wel lekker eigenlijk :9.
quote:
Verder wens ik nu vermaakt te worden... NTS doe je best!! :+
En dit. 14.gif
pi_104625253
Oooh jullie willem me gewoon jaloers maken }:| :+

SB vandaag dus naar het ziekenhuis.. zet m op meid, komt allemaal goed :*
Wel even schrikken inderdaad, je verwacht toch dat de gyn er wel verstand van heeft. Daar wordt je toch niet voor Jan Lul heengestuurd.. :{w
  maandag 21 november 2011 @ 12:52:26 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104625308
Oooh, nou wil ik ook chocola!
Maar ik ben al terug van de winkel... -O-
pi_104625584
Njumnjum.. Gisteren sinterklaas gevierd. Dus nu mijn chocoladereep aan het opeten :Y)
pi_104625714
Mmm heb m&m's en brinkie's en milky ways en chocoladeletter witte choc O+

M'n lief neemt altijd wat lekkers mee met boodschappen doen :P

Kga nu cake maken :*
  maandag 21 november 2011 @ 13:16:27 #278
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104626127
Ik ben de enige vrouw ter wereld die niet van chocola houdt, denk ik :). Wel van witte chocola en ook van sommige dingen met chocola eromheen, zoals bounty of sinas snippers... Maar echt gewoon een blok chocola zonder vulling o.i.d., nee bedankt!
pi_104626179
Mm côte d'or, heb je ook koekjes van O+

Gewoon n blok chocolade is minder favoriet, maar klaag niet als t voor me ligt :P

Cake = in de oven *O*
pi_104626412
En die cake kom je bij ons allen rondbrengen?
pi_104626473
Druk weekend gehad dus een poging gedaan om bij te lezen.

Sonnetje uit de kast *O* *O* en samen met Orea ook dikke strepen op de MvM test *O*

Raantje gefeliciteerd met Sil *O*
TJ gefeliciteerd met Rayen *O*
Voor Jessie en Evenstar :% :% en dames wat wordt jullie geduld op de proef gesteld.
Incantrix die zich zwanger voelt *O*

En de rest heb ik echt niet meer onthouden, sorry. Voor iedereen :*

Edit: Een hele dikke :* voor SB want ik kan me voorstellen dat dat best schrikken is en je echt even tijd hebt om het te laten bezinken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roosje84 op 21-11-2011 13:35:24 ]
  maandag 21 november 2011 @ 13:27:17 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104626485
Hmmm, een cake bakken kan ik ook trouwens... Heb alle ingredienten daarvoor wel in huis. Verstandiger is echter om het gewoon niet te doen... :P
pi_104626588
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, een cake bakken kan ik ook trouwens... Heb alle ingredienten daarvoor wel in huis. Verstandiger is echter om het gewoon niet te doen... :P
Maar wel lekker.... :Y)
pi_104626598
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:31 schreef Roosje84 het volgende:
Maar wel lekker....
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
En die cake kom je bij ons allen rondbrengen?
pi_104626617
Het is wel uitermate geschikt weer om iets te bakken. We hebben in ieder geval allemaal een bun in the oven :)

Ik heb trouwens maar eens een to-do lijstje gemaakt voor tijdens mijn verlof. Denk alleen dat ik nog wel 5 zwangerschappen nodig heb om het ook allemaal af te kunnen strepen :')
  maandag 21 november 2011 @ 13:33:18 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104626670
octo :D

Ja hé! Nou wil ik chocola én cake!
Ik ga maar eens een boek lezen want ik krijg honger van jullie...
  maandag 21 november 2011 @ 13:33:24 #287
30252 Soempie
Procreating
pi_104626679
TJ *O* Wat klink je super lief. O+ Gefeliciteerd! En je hebt de bevalling/ ks gewoon doorstaan joh. Was de angst nu terecht of? En natuurljik willen we heel graag een foto zien. O+

SB, wat idioot zeg. Heb je opeens best wat te verwerken, omdat die gyn niet de juiste info heeft gegeven. Maar gelukkig wel vrij snel je kindje. :*

Kuuks, wat tof dat die mannen zo'n cadeau hebben uitgezocht. :D En dat van je werk is zo herkenbaar. Misschien in gesprek gaan met je baas? Of toch een keer een lang weekend nemen. Wist trouwens helemaal niet dat er recht is op meer pauze en dat dat dan nog moet worden doorbetaald ook. Goede tip, Flugel. ^O^

Verder ben ik het meeste al kwijt. Behalve dan al die zwangerschapstests. :D Volgens mij ben ik de enige die hem gewoon in de prullenbak heeft gemikt. :@ Heb er wel een foto van gemaakt...

Hier een half dagje werk gehad en dat ging wel prima. Nu nog 9 dagen te gaan. *O*

Owja, Zoe, nu heb ik trek in allemaal lekkere hapjes. :Y) En in mandarijntjes, maar die kan ik helemaal niet opeten zonder last te krijgen van maagzuur. Terwijl mandarijntjes echt :9~ zijn en ik elk jaar hele zakken wegstouw. :(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104626696
TJ, eindelijk! Van harte mama *O*
pi_104626716
Hou eens op met al dat gepraat over lekkere dingen!!! Mijn absolute verslaving is net als mijn vorige zwangerschap McDonalds en snackbar eten. Echt, ik heb vreselijk veel moeite om de M voorbij te rijden. Normaal vind ik patat ook best lekker maar nu......

En had ik al gezegd dat ik nog7 uurtjes moet wachten op de echo O-)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 21 november 2011 @ 13:35:30 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104626759
Ik doe het niet hoor :P

Ben ook een beetje lui vandaag en hang op de bank niks te doen...
pi_104626827
ik heb dit zitten doen

maar nu krijg ik honger van jullie dus ga kijken wat ik kan eten
vanavond maak ik tortilla's
  maandag 21 november 2011 @ 13:39:59 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104626917
Zeg zou je dat niet effe strijken voor je kiendje? :{w

Is dat trouwens een dekbedje?
pi_104626980
Ja vanavond strijken
mijn man wil niet dat ik het alleen doe omdat de klamboe kan gaan branden ofzo zegt ie
een deken:
http://www.sleepcool.nl/p(...)sche-deken-p-69.html
  maandag 21 november 2011 @ 13:41:52 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104626981
bitterend wat leuk!
  maandag 21 november 2011 @ 13:43:13 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104627046
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:41 schreef bitterend het volgende:
Ja vanavond strijken
mijn man wil niet dat ik het alleen doe omdat de klamboe kan gaan branden ofzo zegt ie
een deken:
http://www.sleepcool.nl/p(...)sche-deken-p-69.html
Ah kiek, dat veranderd de zaak... Leuk istie wel :Y
pi_104627068
Hahaha :6 :D
pi_104627069
Ja leuke stripkes!
pi_104627087
*O* kuuks, als t kon zou ik t ronddelen :P

soempie: bah maagzuur.. :* das wel min dat je t dan niet kunt eten

Sproetje: ah bijna! 7uurtjes zijn zo voorbij!

14dec heb ik m'n 20wkn echo *O*

Bitterend!!! O+ wat mooi/lief/super!
pi_104627116
14 dec al?! Dat schiet lekker op Zoë!
pi_104627158
Jaaa zoe leuk joh! *O*

Dank O+ vind het ook een geslaagde set! :* paars O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')