quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef NotTheSame het volgende:
Als Draak dreigt om eerder Hotel Mama te verlaten, zal ik em terugduwen met de wijze woorden: 'Tante Deepfreeze heeft gezegd dat je minimaal tot 2012 moet blijven zitten'!
Met dat brakke internet op m' n werk kan ik niet lekker quoten.quote:Is het niet gedekt door de verzekering Katy? (die premie hoef je toch niet meer te betalen als je 'm weg doet dus als die stijgt, maakt dat toch niet uit?) Of komt er een andere voor in de plaats?
Ah nee toch he, bah!quote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
heel slechte geslapen...blaasontsteking denk ik weer. Ga zo naar de HA.
Oh wat slim van je om toch te melden. Maar toch zou ik het ook wel melden bij de verzekering. Ook zonder gegevens van 'Dader B' nemen ze dat wel mee in beoordeling of je schuldig bent of niet en dus hele dekking krijgt of niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef KatyM het volgende:
[..]
Met dat brakke internet op m' n werk kan ik niet lekker quoten.
Het was een incidentje met een fietser, die fietste gelijk door, dus ik reed ook door. Ik dacht dus dat het wel mee zou vallen. Ik heb dus geen gegevens voor de verzekering. Wel net de politie gebeld en het toch even gemeld, als die fietser zich meldt en die heeft m'n kenteken ben ik straks nog strafbaar voor het doorrijden na een ongeval.
Ach anyhow, ik heb een baby in m'n buik, fuck die auto!
Wow, SB dat is wel schrikken ja! Hopelijk heb je nog even om aan het idee te wennen. Binnenkort ben je mamaquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ik ben ook weer een beetje bekomen van de schrik. Vanmiddag even voor de zekerheid een ctg laten maken omdat ik de kleine wat weinig had gevoeld. In het zkh vroegen ze zich af waarom ik niet sinds afgelopen donderdag elke dag voor een ctg was geweest. Dat had namelijk gemoeten volgens het protocol ivm mijn zwangerschapsdiabetes. Toen ik zei dat mijn gynaecoloog nadrukkelijk had gezegd dat dat voor mij niet gold omdat il mijn suikerspiegel goed onder controle had keken de verpleegkundige en de arts-assistent elkaar vragende aan. Later bleek dat ook de opmerking van mijn gyn over de natuur zijn gang laten gaan en er alleen maar voor zorgen dat ik niet langer doorloop dan 41 weken niet klopt.
Dus... sinds vanavond weet ik eveneens een uiterste datum die beduidend dichterbij ligt dan gedacht. De datum ga ik niet noemen ivm meelezers, maar morgen vindt er iig al voorbereidend inwendig onderzoek plaats
Nu komt alles dus ineens in een stroomversnelling.
Ook hoorde ik vanmiddag voor het eerst detail ons kindje straks hoe dan ook een hele dag opgenomen gaat worden op neonatologie. Dat was ook wel even flink schrikken kan ik jullie vertellen.
Dat klinkt niet vies hoor Fluug. Het klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb niks, Martijn heeft de pasjes mee dus ik heb geen boodschappen kunnen doen vanochten
Vanavond is Tijn pas erg laat thuis dus Willem en ik eten dus pasteitjes met ragout en doperwten![]()
En dit.quote:Verder wens ik nu vermaakt te worden... NTS doe je best!!
Maar wel lekker....quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, een cake bakken kan ik ook trouwens... Heb alle ingredienten daarvoor wel in huis. Verstandiger is echter om het gewoon niet te doen...
quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, een cake bakken kan ik ook trouwens... Heb alle ingredienten daarvoor wel in huis. Verstandiger is echter om het gewoon niet te doen...
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
En die cake kom je bij ons allen rondbrengen?
Ah kiek, dat veranderd de zaak... Leuk istie welquote:Op maandag 21 november 2011 13:41 schreef bitterend het volgende:
Ja vanavond strijken
mijn man wil niet dat ik het alleen doe omdat de klamboe kan gaan branden ofzo zegt ie
een deken:
http://www.sleepcool.nl/p(...)sche-deken-p-69.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |