volgens mij moet je dat doen met brooddeegquote:Op maandag 5 december 2011 18:09 schreef krakkemieke het volgende:
Het is vast een rare vraag....![]()
Ik ben bezig om decoratie gebakjes te maken en ik wil eigenlijk een toef 'slagroom' maken die lang goed blijft. Ik had bedacht om het met royal icing te maken. Maar kan je dat lakken als het droog is of zou het dan smelten?
Maar hoe krijg je dan een strakke toef met ribbeltjes? Als ik het ga spuiten is het zo slap dat het uitzakt.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je dat doen met brooddeeg
google eens op brooddeeg decoratie, dan moet er vast wat te vinden zijn
Bedankt,die had ik gevonden.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Mirjam het volgende:
oh, dit bijv.http://www.12forum.nl/forum/bericht.php?ID=364&fID=3&tID=56
Heb je hier nou trouwens ook bruin spul opzitten of is dat al gewoon de taart? Kan het niet heel goed zienquote:
Er zit pure chocoladeganache overheenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:00 schreef Troel het volgende:
Heb je hier nou trouwens ook bruin spul opzitten of is dat al gewoon de taart? Kan het niet heel goed zien
Nee, maar ik ga er wel naar kijken denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef The_Hives het volgende:
ja, die had ik al bekekenmaar dacht dat jij hem misschien al gekocht had
Prachtige taart!!!quote:Op maandag 5 december 2011 23:01 schreef SV-tje het volgende:
Een collega wil morgen trakteren en heeft mij gevraagd daarvoor taart te maken. Daarom dus een simpele maar stijlvolle mannen stapeltaart.
25cm naturelbiscuit gevuld met speculaascreme en kersenjam en 20cm naturelbiscuit gevuld met lemoncurd (voor het eerst zelf gemaakt) en mona citroenkwarktaart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het eerst foto gemaakt in de garage met heel veel tl-licht, een stuk mooier dan in de woonkamer. Foto's met daglicht lukken me nooit omdat ik dan niet thuis ben.
Ik heb hem net gezien, hij is nogal gammelquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef Yannick567 het volgende:
Voor al onze taart en cupcake fans..
bij de gamma staat nu een mooie planeetmenger/keukenmachine voor maar ¤59,-!
Leuk voor kerst
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien, hij is nogal gammel
maar kan natuurlijk ook omdat iedereen er natuurlijk aan zitquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]tegenvaller, ik zat te twijfelen of ik hem ging kopen. Jammer
Hulde voor je reviewquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef Skaai het volgende:
Ik raad iedereen af om merklooskeukenapparatuur aan te schaffen bij een bouwmarkt. Ik heb bij de Gamma gewerkt en als ze al iets hadden voor in de keuken kwam dat heel vaak kapot terug en mocht retour leverancier. Ik kan me herrineren dat ik ooit als klant een popcornmachine kocht bij de Gamma, een bak popcorn verder en hij fikte door. 2 Jaar later werkte ik bij de serviceafdeling van diezelfde Gamma, stonden de popcornmachines wéér in de folder en wéér kwamen ze een voor een doorgefikt terug.
Keukenmachines en popcornautomaten koop je niet bij een bouwmarkt, daar koop je hout en verf en schroefjes en boormachines.
Je koopt bij de Cook&Co toch ook geen mengverf, betonpluggen en klopboormachines
Ik moet er mee leren werkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Popples het volgende:
Skaai goede reclame![]()
laatst stond er hier een clatronic als link iemand al meegewerkt? werkt die goed?
thanksquote:Op woensdag 7 december 2011 05:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik moet er mee leren werkenik kreeg in mijn beslagmix en topping klontjes
. Onkunde
, ik moet goed oefenen. Verder werkt het wel fijn en is die afdek kap over de beslagkom handig want het scheelt een hoop troep
denk het, ik pik dat niet. heb recht voor dat geld op een nieuwe als ik een 2de handse wil koop ik wel op marktplaats.quote:
dat is de clatronic alleen een ander naampjequote:Op donderdag 8 december 2011 17:02 schreef Sjoahn het volgende:
Ichica heeft vandaag ook een keukenmachine in de bieding! Ziet er erg nice uit vind ik..
http://www.ichica.nl/
carnavalquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Chickert het volgende:
Popples, tis wel een bob marley cakeje hahaErg leuk ook!
Nee, het hyper van de kleurstof viel mee gelukkig ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |