maar kan natuurlijk ook omdat iedereen er natuurlijk aan zitquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]tegenvaller, ik zat te twijfelen of ik hem ging kopen. Jammer
Hulde voor je reviewquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef Skaai het volgende:
Ik raad iedereen af om merklooskeukenapparatuur aan te schaffen bij een bouwmarkt. Ik heb bij de Gamma gewerkt en als ze al iets hadden voor in de keuken kwam dat heel vaak kapot terug en mocht retour leverancier. Ik kan me herrineren dat ik ooit als klant een popcornmachine kocht bij de Gamma, een bak popcorn verder en hij fikte door. 2 Jaar later werkte ik bij de serviceafdeling van diezelfde Gamma, stonden de popcornmachines wéér in de folder en wéér kwamen ze een voor een doorgefikt terug.
Keukenmachines en popcornautomaten koop je niet bij een bouwmarkt, daar koop je hout en verf en schroefjes en boormachines.
Je koopt bij de Cook&Co toch ook geen mengverf, betonpluggen en klopboormachines
Ik moet er mee leren werkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Popples het volgende:
Skaai goede reclame![]()
laatst stond er hier een clatronic als link iemand al meegewerkt? werkt die goed?
thanksquote:Op woensdag 7 december 2011 05:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik moet er mee leren werkenik kreeg in mijn beslagmix en topping klontjes
. Onkunde
, ik moet goed oefenen. Verder werkt het wel fijn en is die afdek kap over de beslagkom handig want het scheelt een hoop troep
denk het, ik pik dat niet. heb recht voor dat geld op een nieuwe als ik een 2de handse wil koop ik wel op marktplaats.quote:
dat is de clatronic alleen een ander naampjequote:Op donderdag 8 december 2011 17:02 schreef Sjoahn het volgende:
Ichica heeft vandaag ook een keukenmachine in de bieding! Ziet er erg nice uit vind ik..
http://www.ichica.nl/
carnavalquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Chickert het volgende:
Popples, tis wel een bob marley cakeje hahaErg leuk ook!
Nee, het hyper van de kleurstof viel mee gelukkig ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |