abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105272530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

:o tegenvaller, ik zat te twijfelen of ik hem ging kopen. Jammer :+
maar kan natuurlijk ook omdat iedereen er natuurlijk aan zit ;)
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2011 @ 22:20:50 #277
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105274453
Ik raad iedereen af om merkloos :P keukenapparatuur aan te schaffen bij een bouwmarkt. Ik heb bij de Gamma gewerkt en als ze al iets hadden voor in de keuken kwam dat heel vaak kapot terug en mocht retour leverancier. Ik kan me herrineren dat ik ooit als klant een popcornmachine kocht bij de Gamma, een bak popcorn verder en hij fikte door. 2 Jaar later werkte ik bij de serviceafdeling van diezelfde Gamma, stonden de popcornmachines wéér in de folder en wéér kwamen ze een voor een doorgefikt terug.
Keukenmachines en popcornautomaten koop je niet bij een bouwmarkt, daar koop je hout en verf en schroefjes en boormachines B-).
Je koopt bij de Cook&Co toch ook geen mengverf, betonpluggen en klopboormachines :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_105276076
Skaai goede reclame :D

laatst stond er hier een clatronic als link iemand al meegewerkt? werkt die goed?
mama van 3 kids!
pi_105276968
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef Skaai het volgende:
Ik raad iedereen af om merkloos :P keukenapparatuur aan te schaffen bij een bouwmarkt. Ik heb bij de Gamma gewerkt en als ze al iets hadden voor in de keuken kwam dat heel vaak kapot terug en mocht retour leverancier. Ik kan me herrineren dat ik ooit als klant een popcornmachine kocht bij de Gamma, een bak popcorn verder en hij fikte door. 2 Jaar later werkte ik bij de serviceafdeling van diezelfde Gamma, stonden de popcornmachines wéér in de folder en wéér kwamen ze een voor een doorgefikt terug.
Keukenmachines en popcornautomaten koop je niet bij een bouwmarkt, daar koop je hout en verf en schroefjes en boormachines B-).
Je koopt bij de Cook&Co toch ook geen mengverf, betonpluggen en klopboormachines :P
Hulde voor je review :D :9
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 05:57:23 #280
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105282848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Popples het volgende:
Skaai goede reclame :D

laatst stond er hier een clatronic als link iemand al meegewerkt? werkt die goed?
Ik moet er mee leren werken :P ik kreeg in mijn beslagmix en topping klontjes :P. Onkunde ;(, ik moet goed oefenen. Verder werkt het wel fijn en is die afdek kap over de beslagkom handig want het scheelt een hoop troep :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_105283506
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 05:57 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik moet er mee leren werken :P ik kreeg in mijn beslagmix en topping klontjes :P. Onkunde ;(, ik moet goed oefenen. Verder werkt het wel fijn en is die afdek kap over de beslagkom handig want het scheelt een hoop troep :P
thanks :D die van mij moet geleverd worden maar wanneer weet ik niet. stond word nageleverd als die maar voor de 23ste binnen is.
mama van 3 kids!
pi_105336386
Hoi hoi, ik volg dit topic al even, erg mooie creaties zitten er tussen.
Dit weekend ga ik mijn 1e poging wagen voor mn verjaardag.

Ik wil twee verschillende maken. Chocoladecupcakes met botercreme (hopelijk met een extra smaakje als ik dat kan vinden) en wat versiersels.
En vanillecupcakes met marbeledfondant en eetbare bloemen.

Foto's zullen volgen....
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  donderdag 8 december 2011 @ 14:35:52 #283
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105337741
Ik wil ook cupcakes gaan maken met botercreme. Maar weet iemand een recept van botercreme zonder melk?
pi_105337839
croli gewoon de supermarkt of een bak winkel in lopen ;)

mijn apparaat is binnen *O* *O* gekregen voor mijn verjaardag van mijn man O+
kreeg al te horen als ik thuis ben wil ik pannenkoeken eten :D
morgen shoppen en dan het weekend bakken met de meiden(cakejes)
mama van 3 kids!
pi_105341297
het is een citroensmaakje geworden. Vond ik wel een OK combi, chocolade en citroen. En de vanille cupcakes worden met echte vanille!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_105341652
Voor een surprise heb ik iemand die van bbq'en houdt.
Ik ga binnenkort de hamburgercupcakes eens proberen te maken wat dat vond ik er wel bij passen :P

Heeft iemand hier ervaring mee of het heel moeilijk is? Zo te zien niet.
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_105341802
limbogirl wat een leuk idee.

het apparaat was van korte duur. wilde hem schoonmaken.
zaten er krassen in de kom en toen ik de spatdeksel eraf haalde was hij vies en krassen en de bovenkant waar de haken aan zitten was ook zo goor. nou die gaat mooi terug. :X
vraagt dat wijf of ik wel weer 1,5 week wil wachten ja duh wat dacht jij dan. doos.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 16:55:41 #288
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105342927
kreeg je een tweedehandsexemplaar? :o
pi_105343197
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:55 schreef lady-wrb het volgende:
kreeg je een tweedehandsexemplaar? :o
denk het, ik pik dat niet. heb recht voor dat geld op een nieuwe als ik een 2de handse wil koop ik wel op marktplaats.
vorig jaar wilde een ander bedrijf dit ook al flikken met mijn magnetron en dat hebben ze geweten. kwam met de zooi uit die magnetron binnen gelopen en dat vonden ze niet fijn. de eerste zat ook vol krassen en roest. de 2de zat vol zooi en de derde begint nu al gebreken te vertonen en de rand begint weg te smelten dus die gaat ook terug. :+
mama van 3 kids!
pi_105343231
Ichica heeft vandaag ook een keukenmachine in de bieding! Ziet er erg nice uit vind ik... Het gaat om de Bomann KM 362

http://www.ichica.nl/

Edit: hij lijkt overigens wel erg veel op de Clatronic KM 3323
pi_105343364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:02 schreef Sjoahn het volgende:
Ichica heeft vandaag ook een keukenmachine in de bieding! Ziet er erg nice uit vind ik..

http://www.ichica.nl/
dat is de clatronic alleen een ander naampje
mama van 3 kids!
pi_105379507
Heavy cream is toch niet in NL te krijgen?
pi_105389015
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 94% gewijzigd door Mirjam op 09-12-2011 19:51:42 ]
pi_105390712
Ik kan morgen mijn bestelling ophalen, heb een extra hoge springvorm besteld en ik haal gelijk even biscuitmix.
Mijn vriend wordt volgende week 30 en ik ga een Phineas and Ferb taart maken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2011 20:26:30 ]
pi_105397573
*stapt ook weer even uit lurk-modus*

Heb woensdagavond een rainbow(soortvan)cake gemaakt.

Met een pak cakemix ( :')) Groen, rood (roze :P) en blauw is met vloeibare kleurstof gedaan en oranje met poeder. Had van die poeder wel aardig wat nodig om een mooie kleur te krijgen, had ik niet verwacht.

Dankzij de combimagnetron van mijn mams (die ik niet gewend ben dus) was de bovenkant wel zwaar verbrand... maar die heb ik er gewoon afgesneden haha.

Vond het wel heel leuk, ga dit zeker vaker doen. Ziet er toch te leuk en psychedelisch uit :D

btw... hoeveel fondant/marsepein heb je ongeveer nodig om een taart te bekleden formaatje normale springvorm? En hoe dik rol je het dan uit?

[ Bericht 6% gewijzigd door Chickert op 09-12-2011 22:20:07 ]
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
pi_105397900
wat een vrolijke kleuren. werd je niet drukker van de kleurstof? :D

mijn dochtertje pas gemaakt

ze had ook nog andere kleuren cakejes maar geen foto van.
mama van 3 kids!
pi_105397991
Popples, tis wel een bob marley cakeje haha :D Erg leuk ook!

Nee, het hyper van de kleurstof viel mee gelukkig ;-)
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
pi_105398181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Chickert het volgende:
Popples, tis wel een bob marley cakeje haha :D Erg leuk ook!

Nee, het hyper van de kleurstof viel mee gelukkig ;-)
carnaval :+ nee ze had ook roze en blauw alle kleuren die ik had. had 24 cakejes gemaakt. de buren hebben ook aardig meegeholpen. die eten ook altijd heerlijk mee. O+

hahhaa niet stuiterend door de kamer :P
mama van 3 kids!
pi_105407561
Die kleurtjes :o lekker heftig :D _O_
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:05:16 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_105407853
Heerlijk die kleurtjes.

Overigens, over kleurtjes: ik heb van die kleurstofpasta. ZOu ik dat ook door bijvoorbeeld pannenkoekenbeslag kunnen doen? Of inderdaad gewoon door het deeg van de vake? Het is officieel voor icing.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')