Zeg dat wel ja.quote:
Ach wat zou Tispy hebben gezegd in dit geval?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nadals Engels gaat er ook niet op vooruit: "We hadn't luck today, Monfils played better." (stond op Facebook).
Die moves doet hij gewoon standaard ja, koning dat ie isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze net tegen..blijft een baas
Ach dat konden bijna al mijn trainers ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die moves doet hij gewoon standaard ja, koning dat ie is.
Die zou Nietzsche hebben geciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach wat zou Tispy hebben gezegd in dit geval?
Konden die dit ook allemaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach dat konden bijna al mijn trainers ook
quote:
quote:
Ben benieuwd waar Delpo staat in 2012!!! Ik denk dat ik wel een Delpo aanhanger ga zijn dit jaar, zal leuk voor het tennis zijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:15 schreef Tim86 het volgende:
Main Draw Sydney:
First Round
(1)Juan Martin Del Potro (ARG) bye
Ivan Dodig (CRO) vs Lukasz Kubot (POL)
Dmitry Tursunov (RUS) vs Marcos Baghdatis (CYP)
(WC)Matthew Ebden (AUS) vs (7)Marcel Granollers (ESP)
(4)Feliciano Lopez (ESP) bye
Andreas Seppi (ITA) vs Julien Benneteau (FRA)
Alex Bogomolov Jr. (RUS) vs Robin Haase (NED)
(WC)Lleyton Hewitt (AUS) vs (5)Viktor Troicki (SRB)
(6)Florian Mayer (GER) vs Gilles Muller (LUX)
Pablo Andujar (ESP) vs (q)
(q) vs Fabio Fognini (ITA)
(3)Richard Gasquet (FRA) bye
(8)Radek Stepanek (CZE) vs Xavier Malisse (BEL)
(q) vs (WC)James Duckworth (AUS)
Sergiy Stakhovsky (UKR) vs (q)
(2)John Isner (USA) bye
Ik weet niet of het leuk is voor het tennis als jij dit jaar een Delpo-aanhanger zult zijn maar ik hoop ook dat hij het goed doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een Delpo aanhanger ga zijn dit jaar, zal leuk voor het tennis zijn![...]
Ik hoop dat Delpo door mij geinspireerd raakt!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het leuk is voor het tennis als jij dit jaar een Delpo-aanhanger zult zijn maar ik hoop ook dat hij het goed doet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat Delpo door mij geinspireerd raakt!
Het gaat er volgens mij om dat de baan glad zou zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
Monfils-Tsonga is begonnen. Meteen de break oor Mnfils en nu 0-15 op zijn service. Maar het is mistig en het is nu al stilgelegd.Nog nooit gezien dat een wedstrijd werd gestakt wegens mist.
Dat is ook zo, maar ik bedoel ik heb nog nooit meegemaakt dat de baan wegens mist te nat was om te spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Het gaat er volgens mij om dat de baan glad zou zijn.
Ik dacht al wtf, uur geleden was het nog 1-0quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Het gaat er volgens mij om dat de baan glad zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |