Ze tellen gewoon door. In ieder geval volgens ATP statistieken. En ik vind het logisch ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ze telt. Persoonlijk vind ik dat WO een winning streak doorbreekt.
Hoop dat Federer fit is voor de AO.
Mwa, ik totaal niet. Je speelt een toernooi en wint het niet, dan is je streak gewoon over.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze tellen gewoon door. In ieder geval volgens ATP statistieken. En ik vind het logisch ook.
Japanners zijn traditioneel niet bang voor het net en Almagro is de meest offensieve gravelaar, maar ok.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
Klinkt als een kampeerwedstrijd vanaf de baseline
Ik snap je wel, maar je verliest geen wedstrijd, dus vind ik het logisch dat de streak door gaat. Maar zo'n streak boeit me ook niet zoveel, hij heeft er al genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa, ik totaal niet. Je speelt een toernooi en wint het niet, dan is je streak gewoon over.
Was geloof ik ook iets met Borgs statistieken, die een streak had met twee WO's die (IIRC) niet geteld werd.
Iig, de streak is niet zo belangrijk, het gaat om de AO.
Dat zien we ieder jaar weer op Roland Garros jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Japanners zijn traditioneel niet bang voor het net en Almagro is de meest offensieve gravelaar, maar ok.
Fishquote:Arbiter brengt ruzieënde tennissers tot bedaren
De Amerikaanse tennisser Mardy Fish en de Bulgaar Grigor Dimitrov hebben vrijdag bij een ontmoeting voor de Hopman Cup in Perth enorme stampij gemaakt. Het tweetal moest door de hoofdarbiter tot de orde worden geroepen. Bulgarije versloeg de Verenigde Staten uiteindelijk met 2-1.
Dimitrov, die haast had omdat hij een avondvlucht naar Sydney moest halen, versloeg Fish met 6-2 6-1 en was vervolgens met Tsvetana Pironkova ook sterker dan Fish en Bethanie Mattek-Sands.
Na zijn verlies in het enkelspel begon Fish zijn tegenstander bij het net uit te schelden. Tijdens de dubbel ging het opnieuw mis bij een baanwisseling. De hoofdarbiter moest opdraven om de zaak niet te laten escaleren. Daar had hij meer dan een minuut voor nodig. (ANP)
AD.nl
Misschien dat Dimitrov wel continu te pushen zat om op te schietenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me helemaal niets voor Fish eigenlijk..ben wel benieuwd wat er dan is gebeurd..
En als iemand zich op het laatste moment terugtrekt voor en toernooi dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ze telt. Persoonlijk vind ik dat WO een winning streak doorbreekt.
[...]
Hadden jullie ook het idee dat Tsonga niet voluit ging?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef BobW het volgende:
Tsonga wint 7-5.
Tsonga speelde leuk mee. Deze wedstrijd was een stuk leuker om te kijken dan bijvoorbeeld Wawrinka te zien verliezen van Soeda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |