SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik (waarschijnlijk)quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie vanavond ook uit in DB?
Ik weet niet waar we uitgaan maar kunnen we dan niet lekker meeten als we naar dezelfde tent gaan?quote:
Zit je je nou in te likken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
mijn held
Kan. Welke tent ga je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik weet niet waar we uitgaan maar kunnen we dan niet lekker meeten als we naar dezelfde tent gaan?
Ja dat weet ik dus nog nietquote:
Is primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nog niet
Laat dalijk wel weten
Wel een goed idee van MRquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor dat we ook een keer een marathon scrubs houden met het halve topicEn wat MR zij over misschien 2 meets doen ipv 1 zodat in ieder geval altijd wel iemand kan? Is daar nog iets meer over gezegd?
Ik ben er dan denk ik wel gewoon bij allebei bij
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef shifto het volgende:
Ja misschien naast volgende week ook nog een keer op de 10e ofzo? Erna word denk ik lastig ivm alle feestdagen enzo. Of juist erna nog een keer zodat iedereen er rekening mee kan houden?
Ik lijk er wel een beetje op hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja oke op deze foto kan het nog wel maar misschien in het echt...
[ afbeelding ]
Geilquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik lijk er wel een beetje op hoor
Ik ga vanavond niet meerquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Geil
Nee maar heb je een mobiel? dan geef ik je wel mn nummer, kande later smsen waar u bent als je wilt.
JA JA! IK GELOOF ER HELEMAAL NIKS VANquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet meerAndere keer dan maar
Nee want daar kan goed een of andere SuperrrTuxxx rondwandelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Sdre het volgende:
Zijn er dan zoveel Bosschenaren op Fok! ik zeg Fok bijeenkomst in t plein en alle fokkers een muts opzetten!
Vanavond als je iemand ziet rondlopen met een t shirt en een spijkerbroek, dan ben ik het.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Sdre het volgende:
Zijn er dan zoveel Bosschenaren op Fok! ik zeg Fok bijeenkomst in t plein en alle fokkers een muts opzetten!
Dan nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
JA JA! IK GELOOF ER HELEMAAL NIKS VAN![]()
![]()
Hinthamquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee want daar kan goed een of andere SuperrrTuxxx rondwandelen.![]()
Waar woon je ergens?
Twee fokkers in een kroeg, zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet samen?
misschien omdat ik dr naam niet eens weet? laat staan hoe ze druit ziet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet samen?
En ditquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Twee fokkers in een kroeg, zie je het al voor je?
Het is hier geen online dating servicequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Excuses je wisselt telefoonnummers uit en klaar, ...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Excuses je wisselt telefoonnummers uit en klaar, ...
Je hebt gelijk, butsers, neuken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok dan blijkbaar zou het een verschrikkelijk avond worden als jullie elkaar ontmoeten. Het beste is inderdaad dan maar om op Fok door te posten, veel leuker.
Ja boeiendquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok dan blijkbaar zou het een verschrikkelijk avond worden als jullie elkaar ontmoeten. Het beste is inderdaad dan maar om op Fok door te posten, veel leuker.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, butsers, neuken?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja ga door voelt zo goed
Ja maar wat moet ik nou doen dan?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Veel beter voel ik me een stuk comfortabeler.
Oogcontact is eng
Na een bier? Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
heb een biertje op ben helemaal wappie nu
Wel hoog hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers, geef mijn humor een cijfer van 1 op 10.
En eerlijk zijn
Moeten de mensen maar tegen kunnen toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
In het echt zijn mijn grappen en grollen altijd misplaatst.
Dan wordt het ingewikkeld ja. Of als je je grappen moet uitleggen (bij domme mensen)quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja maar vaak snappen ze hem niet en dan snap ik er ook niks meer van
Ja dat is dus zo belachelijk irritantquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan wordt het ingewikkeld ja. Of als je je grappen moet uitleggen (bij domme mensen)
Samen met docenten die grapjes maken en iedereen zit vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja dat is dus zo belachelijk irritant
Fok grapjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik gister in de klas zo, iemand zei van: Leeeroooy Jeeeenkiiiinsss.
ik zo: 2003 belde, ze willen hun grap terug.
Hun van: Dude, the fuck?
Swagquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Was wel mooi trouwens van de week.
Ik maakte een opmerking, iedereen lachen.
Docent; ... ja hoor dat is nou echt een BarrieButsers opmerking.
De rest;![]()
Ik; En dat is nou echt een ** opmerking.
Docenten de rest lachen.
Succes jongenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Like bosses, maar nu is dat biertje dus op en moet ik schijten.
Morgenvroeg spetterpoepquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja das van die schijt waar niks uitkomt
Dus da word um niet.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:50 schreef Sdre het volgende:
dit gaat toch niet meer over Den Bosch?
slotje!
Rot de fok opquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:50 schreef Sdre het volgende:
dit gaat toch niet meer over Den Bosch?
slotje!
Thanks.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
JammerEn balen dat het leren niet zo lukt. Succes iig.
Scheelt wel geld ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Scheelt weer geldJij nog plannen voor nu of morgen?
Misschien valt die toets wel mee? En anders eventueel herkansen als dat mogelijk is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Scheelt wel geld ja.
Proberen om nog een voldoende te halen voor die toets.Voor de rest geen plannen nee, heb atm niet echt mensen om mee uit te gaan.
Dinsdag wel weer een concert.
En jij nog plannen?
Her is wel mogelijk ja, maar pas een stuk later in het jaar, volgens mij tegen het einde pas. En dan is alles natuurlijk al weer weggezakt. Ik ben wel eens naar festivals en concerten geweest met een (aantal) vriend(en), maar meestal ben ik genoodzaakt om alleen te gaan omdat mijn vrienden mijn muziek meestal niet delen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien valt die toets wel mee? En anders eventueel herkansen als dat mogelijk is?
Balen dat je niet echt mensen hebt om mee uit te gaan, al vraag ik me nu af of je alleen naar die concerten gaat? Zo nee, kan je niet met diegene een keer uit?Was dat andere concert van afgelopen week trouwens nog leuk?
Niet echt plannen, wil dinsdag misschien in mn eentje naar Leiden maar ben er nog niet overuit
Oh dat is dan wel erg laat inderdaad, schiet ook niet op..quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Her is wel mogelijk ja, maar pas een stuk later in het jaar, volgens mij tegen het einde pas. En dan is alles natuurlijk al weer weggezakt. Ik ben wel eens naar festivals en concerten geweest met een (aantal) vriend(en), maar meestal ben ik genoodzaakt om alleen te gaan omdat mijn vrienden mijn muziek meestal niet delen.Is ook geen ramp, maak daar vrij snel contact en kom toch voor de muziek.
Bij uitgaan kom ik eigenlijk ook alleen voor het dansen, maar dan voel ik me toch ongemakkelijker... En dat concert was het beste concert wat ik ook gezien heb, dus ja, was zeker leuk!
![]()
Uitgaan in Leiden lijkt me erg leuk, wat houdt je tegen?Tenzij je echt een goede reden hebt om niet te gaan (geld/vervoer), zou ik het gewoon doen!
Wat is dit?quote:Op zondag 20 november 2011 00:37 schreef DigitalGirl het volgende:
En nu iets anders ...zie je dat trouwens BB hij heeft nog gecheckt...
jij bent een lekker ding!quote:
quote:
Doet me denken aan deze bazenseriequote:Op zondag 20 november 2011 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Feel good wakkerworden muziek!
Waarom stel je je niet een keer voor? Wie je bent en wat je doet ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef DigitalGirl het volgende:
Hierbij zeg ik lekker meer dan twee woorden, lekker puh.
Picsquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef DigitalGirl het volgende:
Hierbij zeg ik lekker meer dan twee woorden, lekker puh.
vraag je me mee op een date?!quote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Anders wij een bier/fristi drinken?
Fristi/biermeetquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
vraag je me mee op een date?!ik wil wel hoor
Hoi ik ben DigitalGirl heb zojuist de film Jane Eyre bekeken en nu ben ik aan het luisteren naar Frank Ocean, zingt mee "I am about to drive into the ocean" ... goed genoeg ?quote:Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom stel je je niet een keer voor? Wie je bent en wat je doet ofzo?
Die gast van Prison Break maar uit welke film is dat ook al weer... Coen brothers film?quote:
Ja uit de film Fargoquote:Op zondag 20 november 2011 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoi ik ben DigitalGirl heb zojuist de film Jane Eyre bekeken en nu ben ik aan het luisteren naar Frank Ocean, zingt mee "I am about to drive into the ocean" ... goed genoeg ?
[..]
Die gast van Prison Break maar uit welke film is dat ook al weer... Coen brothers film?
Waar woon je ergens, student of al werkend etc.quote:Op zondag 20 november 2011 22:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoi ik ben DigitalGirl heb zojuist de film Jane Eyre bekeken en nu ben ik aan het luisteren naar Frank Ocean, zingt mee "I am about to drive into the ocean" ... goed genoeg ?
Haha, wat schat je zelf in... oh, en niets is beter dan de the big lebowski.quote:
morgen in ieder gevalquote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fristi/biermeetWanneer heb je tijd?
25?quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, wat schat je zelf in... oh, en niets is beter dan de the big lebowski.
Ik alleen na 8 uur ofzoquote:
dinsdag weet ik nog nietquote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik alleen na 8 uur ofzoDinsdag wel hele dag
WE HEBBEN DE NIEUWE SUPERRRTUXXX GEVONDEN!!!!quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo jong ben ik al niet meer...
35?quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo jong ben ik al niet meer...
Wie is dat... ?quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
WE HEBBEN DE NIEUWE SUPERRRTUXXX GEVONDEN!!!!
EEN OF ANDER VROUWKE MET EEN ENORME KELDER EN DAN MAG JIJ RADEN WAT WIJ HIER ONDER KELDER VERSTAAN.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Klinkt een beetje kinderachtig als ik eerlijk mag zijn.
Welkom in het DB topicquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Vooruit dan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef shifto het volgende:
Awyeah, wie is er morgen ook nog een dag vrij?
STquote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef shifto het volgende:
ik moest hardop lachen!quote:
Niet liegenquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen!
Ik ook vrij!
ik moest serieus lachen!quote:
Dank u... ach ja, dan moeten wij maar de volwassenen zijn in dit topic. Het is overigens maar goed dat je ook naar de meet gaat want ik denk niet dat ze tegen elkaar durven te praten zonder dat jij er bent om ze aan de hand te nemen.quote:
Kijk hem haten dan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dank u... ach ja, dan moeten wij maar de volwassenen zijn in dit topic. Het is overigens maar goed dat je ook naar de meet gaat want ik denk niet dat ze tegen elkaar durven te praten zonder dat jij er bent om ze aan de hand te nemen.
We hebben de echte ST weer gevonden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dank u... ach ja, dan moeten wij maar de volwassenen zijn in dit topic. Het is overigens maar goed dat je ook naar de meet gaat want ik denk niet dat ze tegen elkaar durven te praten zonder dat jij er bent om ze aan de hand te nemen.
haters gonna hatequote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hey, iemand de kindertjes aan de hand nemen... iemand moet de Jwowww zijn.quote:
ditquote:Op zondag 20 november 2011 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ons kindertjes noemen maar zelf Jersey Shore kijken (als volwassen vent)![]()
kusje?quote:
Moet ik alle meet'ers aan de hand nemen vrijdag..quote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoorde/las dat ie juist een (klein) beetje tegenviel?quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man. Revelations.Minutenlang kippenvel.
Yup, maar dat komt wel goed denk ik zo... zet TM en BB maar eens naast elkaar.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Moet ik alle meet'ers aan de hand nemen vrijdag..
En dan? In tegenstelling tot jou zijn we geen eckte autisten.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yup, maar dat komt wel goed denk ik zo... zet TM en BB maar eens naast elkaar.
Waarom al die haat?quote:Op zondag 20 november 2011 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Des te meer reden dan toch... take note AT.
Neenquote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef shifto het volgende:
Die haat snap ik idd ook niet helemaal DG..quote:
BF3 is trouwens nogsteeds dikke primaquote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Overigens is BF3 nog leuk... ? Speel tot nu toe telkens BFP4F.
Ik geloof best dat het tegenvalt voor de minder intelligenten in de wereld. Voor degenen die het wel aankunnen, is het een prachtig stukje fictie, met ontzettend veel religie, mythologie en historie erin op zo'n manier verweven met elkaar dat het echt een prachtig geheel is waarbij alles uiteindelijk in elkaar past. Je zou van deze reeks een bestseller kunnen schrijven die nog meer zou opbrengen dan de Harry Potter reeks ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Moet ik alle meet'ers aan de hand nemen vrijdag..
Ach, ik ben de beroerdste niet, als je maar niet denkt dat ik ook voor iedereen drank ga betalen
[..]
Hoorde/las dat ie juist een (klein) beetje tegenviel?
Maar bij nader inzien, don't answer that..
Wil/ga het spel toch sowieso wel spelen als ik tijd heb.
Wie de neuk is DG nou weer.quote:Op maandag 21 november 2011 02:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens mensen die niet weten dat DG eigenlijk ST is
In Afrika zouden ze ook graag op fok willen!quote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede leven? We zitten op fok hoor
Logischquote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Afrika zouden ze ook graag op fok willen!
Dan krijg je in lifestyle allemaal topics als: Verhongering: Hoe ga je ermee om?quote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan krijg je in lifestyle allemaal topics als: Verhongering: Hoe ga je ermee om?
Oh helemaal mee eens, super games zijn hetquote:Op maandag 21 november 2011 02:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
AC beste spellenreeks ooit, heerlijk die sfeer en vooral de historische kanten eraan. Assassijnen heerlijk om over te lezen etc.
Overigens mensen die niet weten dat DG eigenlijk ST is
K&W: Staan de koeien bij jullie ook op zolder?quote:Op maandag 21 november 2011 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
tm faalt hard maar dat wisten we natuurlijk al.
Klopt, maar vind het gewoon schitterend om in die tijdperken te spelen als een assassijn, iets wat ik echt geweldig vind (vermoord ook altijd iedereen stiekem in oblivion en skyrim enzo, je snapt me wel)quote:Op maandag 21 november 2011 12:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh helemaal mee eens, super games zijn het
Hoewel ze de rol van de assassijnen wel een pietsje overdrijven in de games. Maar logisch natuurlijk, anders valt er ook geen spel van te maken.
KLB: Klacht: vliegen in m'n etenquote:Op maandag 21 november 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan krijg je in lifestyle allemaal topics als: Verhongering: Hoe ga je ermee om?
quote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die haat snap ik idd ook niet helemaal DG..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
De gelijkenis met Tuxxx, ik zie hem.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is echt niet te volgen gewoon.
Op een schaal van 1 tot 10?quote:Op maandag 21 november 2011 22:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De gelijkenis met Tuxxx, ik zie hem.
Geen kloon, danwel familie/vriend/echtgenoot/scharrel/vage kennis.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welkom in het 's-Hertogenbosch topic
Zou je graag een scharrel van haar willen zijn?quote:
Oh no you didn't.quote:
Denk je dat serieus?quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh no you didn't.
She fucking is.
Ff verder met skyrim spelen.
mensen moorden jeuj
Ik wist hetquote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Bedankt butsers voor je link, nu durf ik al helemaal niet meer naar de meet.
Je lijkt toch niet op die vrouw met ontiegelijke inkijk hoop ikquote:
Welke post?quote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je lijkt toch niet op die vrouw met ontiegelijke inkijk hoop ik
IK WIL NIET MET EEN STEL AUTISTEN MEETEN IN EEN IERSE PUB![]()
![]()
Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden naar die link, alhoewel het volgens mij beter is om foto's niet te zien...quote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke post?
Die ene met die zichtbare bh omg
quote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck this shit im staying home.
De meesten van ons zijn sowieso (een stuk) jonger. Dat moet al iets schelen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck this shit im staying home.
even zoeken en jawel hoorquote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden naar die link, alhoewel het volgens mij beter is om foto's niet te zien...
Ik zou er bijna een wolvenshirt voor aanschaffen gewoon om te kijken of je een man van je woord bent.quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik meen het, als een van jullie een weide hippiebroek/rare trekjes/wolvenshirt draagt, loop ik naar de NS en spring ik voor de trein
Echt hè... Maar serieus, niet voor de trein springen. Er zijn mensen die naar huis willen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een wolvenshirt voor aanschaffen gewoon om te kijken of je een man van je woord bent.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kleine rare eigenschappen kan ik helaas niet helemaal beloven denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op maandag 21 november 2011 23:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik neem voor de zekerheid gewoon zon hoed mee om erbij te horen als jullie raar gaan doen.
Maar moet wel stijl blijven he
Fairly Odd Parents!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Dat inderdaad. Cosmo is een held.quote:Op maandag 21 november 2011 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Die humor is echt briljant
Ook niet met jouw tieten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef bijdehand het volgende:
En wtf dit gaan wij niet doen op onze meet
[img]http://i26.tinypic.com/swg0sp.jpg[/img
Die zie je toch niet met al dat haarquote:
Die dikke en dunne op de achtergrond daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef bijdehand het volgende:
En wtf dit gaan wij niet doen op onze meet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zie je toch niet met al dat haar
quote:
Ik zie alleen die twee tetten die ik niet wil zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Die dikke en dunne op de achtergrond daar
Nee ik vind het wel lekker warmquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel lekker warm
Neequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Kan je ook vlechtjes erin maken?
Jouw borsthaar dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja lekker BDH's borsthaar
Zo lang is het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doordat je niet kan vlechten?
Kan het bij jou wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |