SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik (waarschijnlijk)quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie vanavond ook uit in DB?
Ik weet niet waar we uitgaan maar kunnen we dan niet lekker meeten als we naar dezelfde tent gaan?quote:
Zit je je nou in te likken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
mijn held
Kan. Welke tent ga je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik weet niet waar we uitgaan maar kunnen we dan niet lekker meeten als we naar dezelfde tent gaan?
Ja dat weet ik dus nog nietquote:
Is primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nog niet
Laat dalijk wel weten
Wel een goed idee van MRquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor dat we ook een keer een marathon scrubs houden met het halve topicEn wat MR zij over misschien 2 meets doen ipv 1 zodat in ieder geval altijd wel iemand kan? Is daar nog iets meer over gezegd?
Ik ben er dan denk ik wel gewoon bij allebei bij
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef shifto het volgende:
Ja misschien naast volgende week ook nog een keer op de 10e ofzo? Erna word denk ik lastig ivm alle feestdagen enzo. Of juist erna nog een keer zodat iedereen er rekening mee kan houden?
Ik lijk er wel een beetje op hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja oke op deze foto kan het nog wel maar misschien in het echt...
[ afbeelding ]
Geilquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik lijk er wel een beetje op hoor
Ik ga vanavond niet meerquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Geil
Nee maar heb je een mobiel? dan geef ik je wel mn nummer, kande later smsen waar u bent als je wilt.
JA JA! IK GELOOF ER HELEMAAL NIKS VANquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet meerAndere keer dan maar
Nee want daar kan goed een of andere SuperrrTuxxx rondwandelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Sdre het volgende:
Zijn er dan zoveel Bosschenaren op Fok! ik zeg Fok bijeenkomst in t plein en alle fokkers een muts opzetten!
Vanavond als je iemand ziet rondlopen met een t shirt en een spijkerbroek, dan ben ik het.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef Sdre het volgende:
Zijn er dan zoveel Bosschenaren op Fok! ik zeg Fok bijeenkomst in t plein en alle fokkers een muts opzetten!
Dan nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
JA JA! IK GELOOF ER HELEMAAL NIKS VAN![]()
![]()
Hinthamquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee want daar kan goed een of andere SuperrrTuxxx rondwandelen.![]()
Waar woon je ergens?
Twee fokkers in een kroeg, zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet samen?
misschien omdat ik dr naam niet eens weet? laat staan hoe ze druit ziet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet samen?
En ditquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Twee fokkers in een kroeg, zie je het al voor je?
Het is hier geen online dating servicequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Excuses je wisselt telefoonnummers uit en klaar, ...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Excuses je wisselt telefoonnummers uit en klaar, ...
Je hebt gelijk, butsers, neuken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok dan blijkbaar zou het een verschrikkelijk avond worden als jullie elkaar ontmoeten. Het beste is inderdaad dan maar om op Fok door te posten, veel leuker.
Ja boeiendquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok dan blijkbaar zou het een verschrikkelijk avond worden als jullie elkaar ontmoeten. Het beste is inderdaad dan maar om op Fok door te posten, veel leuker.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, butsers, neuken?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja ga door voelt zo goed
Ja maar wat moet ik nou doen dan?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Veel beter voel ik me een stuk comfortabeler.
Oogcontact is eng
Na een bier? Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
heb een biertje op ben helemaal wappie nu
Wel hoog hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers, geef mijn humor een cijfer van 1 op 10.
En eerlijk zijn
Moeten de mensen maar tegen kunnen toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
In het echt zijn mijn grappen en grollen altijd misplaatst.
Dan wordt het ingewikkeld ja. Of als je je grappen moet uitleggen (bij domme mensen)quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja maar vaak snappen ze hem niet en dan snap ik er ook niks meer van
Ja dat is dus zo belachelijk irritantquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan wordt het ingewikkeld ja. Of als je je grappen moet uitleggen (bij domme mensen)
Samen met docenten die grapjes maken en iedereen zit vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja dat is dus zo belachelijk irritant
Fok grapjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik gister in de klas zo, iemand zei van: Leeeroooy Jeeeenkiiiinsss.
ik zo: 2003 belde, ze willen hun grap terug.
Hun van: Dude, the fuck?
Swagquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Was wel mooi trouwens van de week.
Ik maakte een opmerking, iedereen lachen.
Docent; ... ja hoor dat is nou echt een BarrieButsers opmerking.
De rest;![]()
Ik; En dat is nou echt een ** opmerking.
Docenten de rest lachen.
Succes jongenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Like bosses, maar nu is dat biertje dus op en moet ik schijten.
Morgenvroeg spetterpoepquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja das van die schijt waar niks uitkomt
Dus da word um niet.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:50 schreef Sdre het volgende:
dit gaat toch niet meer over Den Bosch?
slotje!
Rot de fok opquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:50 schreef Sdre het volgende:
dit gaat toch niet meer over Den Bosch?
slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |