Leuk voor Fok!-meets.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis met kroeg en slijterij voor nog geen 6 ton![]()
http://www.funda.nl/koop/deventer/huis-47438429-twelloseweg-3/
Ik doelde op het uitzicht op de andere kant waar je tegen een dak aanloert als je uit het raam kijkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Dat appartement ligt wel erg mooi in het centrum van een pittoresk stadje. En op een andere foto van dezelfde woonkamer zie je dat het uitzicht ook helemaal niet zo verschrikkelijk is.
Het ziet er nu alleen wel uit als een saai, wit hok. Door het zo te presenteren op Funda benadruk je niet echt de pluspunten.
Terwijl dat door de foto erger lijkt dan het is, er zit nota bene een straat tussen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doelde op het uitzicht op de andere kant waar je tegen een dak aanloert als je uit het raam kijkt.
Jij noemt dat schrikbarend, ik vind dat onzin. Ze zitten niet pal op dat dak ( er zit nog een straat tussen) en het is ook niet zo alsof dat het enige uitzicht is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doelde op het uitzicht op de andere kant waar je tegen een dak aanloert als je uit het raam kijkt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Vreemd dat de makelaar niet ziet, dat deze rotzooifoto's benadrukken dat het huis klein is.
Nu je het zegt, die zijkant (rechts) lijkt wel gephotoshop't. Vooral het dak...quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal een raar huisje, dat huis, alsof er nog een helft aan heeft gezeten.
En op alle foto's een enorme zooi.. je zult het als makelaar maar aan moeten prijzen en aan belangstellenden laten zienWeinig eer aan te behalen.
die staat er wel ! naast de wc pot staat een gele wcrolhouder leeg te wezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:37 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Kennelijk is een schroef in de plastic schrootjes een probeel.
Zelfs de pleepapier rol houder ontbreekt.
Dat is een voorraadding.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die staat er wel ! naast de wc pot staat een gele wcrolhouder leeg te wezen.
Wel heel lekker eten bij de pizzaria ernaast!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:09 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit niet een foto die het appartemant zal verkopen...
http://www.funda.nl/koop/(...)497-it-waarlamke-40/
[ afbeelding ]
Die bank...
www.funda.nl/koop/bolswar(...)leine-dijlakker-1-a/
Ik vind die bank briljant!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
echt waar? Ik vind het gewoon lachwekkend. Die kleuren passen (vind ik) echt niet bij elkaar.
Nou mag je als makelaar een kolossaal appartement verkopen. Verkoopprijs meer dan 3,5 miljoen euro. Het aantal badkamers varieert in de informatie echter van 1 tot 3 en de verdiepingen van 2 tot 4.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:49 schreef k_man het volgende:
Kunst.
[ afbeelding ]
Waanzinnig appartement trouwens.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen met serieus geld nou persé in A'dam willen wonen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou mag je als makelaar een kolossaal appartement verkopen. Verkoopprijs meer dan 3,5 miljoen euro. Het aantal badkamers varieert in de informatie echter van 1 tot 3 en de verdiepingen van 2 tot 4.
Als je zoveel werkt dat je toch nooit thuis kan zijn, is dit een betere optie. Minder onderhoud vooralquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen met serieus geld nou persé in A'dam willen wonen.
Neem idd dit appartement: 3,6 miljoen. Terwijl je voor veel en veel minder ook een vrijstaande villa/landhuis met een flinke lap grond en een zwembak kunt kopen. Ik wist het wel.
Dan heb je weer een grote tuin waar je wat mee moet, zit je niet op loopafstand van het Concertgebouw, Rijksmuseum en de PC Hooftstraat, heb je voor alles een auto nodig, mis je de buzz, de dynamiek, de levendigheid van de grote stad, et cetera, und so weiter, enzovoorts.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen met serieus geld nou persé in A'dam willen wonen.
Neem idd dit appartement: 3,6 miljoen. Terwijl je voor veel en veel minder ook een vrijstaande villa/landhuis met een flinke lap grond en een zwembak kunt kopen. Ik wist het wel.
In Amsterdam kan je niet eens veel met een auto. Je struint door de hondenstront, wordt beroofd door kutmarocs, stinkt naar de ondergrondse en loopt geregeld Amsterdammers tegen 't lijf. Nou, voor die 3,5 miljoen zou ik 't wel weten, kocht iets van 0,5 miljoen en ging lekker leven van de rest. Ver van Amsterdam, met een Laro voor 't huis.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef k_man het volgende:
[..]
heb je voor alles een auto nodig, mis je de buzz, de dynamiek, de levendigheid van de grote stad, et cetera, und so weiter, enzovoorts.
Gelul, dat huis is veel te duur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef k_man het volgende:
Dan heb je weer een grote tuin waar je wat mee moet, zit je niet op loopafstand van het Concertgebouw, Rijksmuseum en de PC Hooftstraat, heb je voor alles een auto nodig, mis je de buzz, de dynamiek, de levendigheid van de grote stad, et cetera, und so weiter, enzovoorts.
Hoe is die opmerking in tegenspraak met hetgeen ik zei?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gelul, dat huis is veel te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |