Ik zie daar geen enkele link tussen, die vragen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Blogman het volgende:
Nee, meer een vervolgvraag op waar Rammstein en eerdere vragen langs kwamen.
Albumtitel zou ik sowieso niet kunnen geven, artiest is met enige hulp nog wel te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:22 schreef Blogman het volgende:
Zal ik het antwoord maar geven ? Dan kunnen we weer verder.
quote:
Bit by bit
Stone by stone
Brick by brick
Gambolputty + 2quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Gambolputty het volgende:
Whitney Houston met Step by step dus
Ja, dan valt deze afquote:
Pipster +2quote:
Thx. Ik ben er lekker bij vandaagquote:Op zondag 20 november 2011 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De tekst van Kongos is ietsje anders, jouw quote is gewoon van Step On.
Wel nog een extra puntje voor pipster.
n00biedinsbiedonderdag +2quote:Moody Blues - Tuesday Afternoon
Morphine - Thursday
quote:Thursday night I'm makin' Denise
Friday night I'm makin' Therese
Saturday night I'm making Louise
Oh, why can't I be making love come true?
pipster + 2quote:
Wie zijnquote:Sylvia Jeanette Natalie en![]()
Elsje Truusje Truus Babette Betsie en Sabine
Griet Magriet Marie Marije en Angelien
Mies Marjan Marjo Marleen en![]()
+ die dekselse kleine Tine maakt het couplet wel compleet.quote:Of Fien.
quote:Jennifer, Alison, Phillipa,![]()
Deborah, Annabel too
berkery + 2quote:
Ik ben zo weg, wacht maar niet op goedkeuring.quote:is best known for his song "
", which sold two million copies across 1969 and 1970. Sales for this song reached over one million by May 1970 alone, and received a gold disc awarded by the R.I.A.A..
, with its combination of 'heavy' guitar, hand-clapping, and spiritual lyrics, has been used in many films, advertisements, and television shows.
Hell, yeah.quote:
quote:Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice,
I'm not black like Barry White no I am white like Frank Black is,
So if man is five and the devil is six than that must make me seven,
This honkey's gone to heaven
ranja +2quote:
Tja, ik denk ik luister het nummer even, misschien dat ik het hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 10:47 schreef ranja het volgende:
Welk nummer wordt gesampled/nagedaan in het refrein van Mope van Bloodhound Gang?
Echt subtiel is het niet neequote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef Gambolputty het volgende:
Tja, ik denk ik luister het nummer even, misschien dat ik het hoor.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tja, ik denk ik luister het nummer even, misschien dat ik het hoor.
Da's het pre-chorusquote:
waarbijquote:Must've blown a fuse nothing's going on
Lamer than the Pope climb the walls like King Kong
Buggin' out like Tori Spelling's eyes
Deader than the parents on a "Party of Five"
Luciano Pavoratti on a treadmill
Not going nowhere slim chance we will
Less hip than Bo Jackson bored like wood
Dick around like![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm mighty tighty whitey and I'm smugglin' plums
(4x)
quote:
The song "Mope" features samples fromquote:
quote:After the follow-up success of "Two Tribes" and "The Power of Love," FGTH became only the second act in the history of the UK charts to reach number one with their first three singles; the first being![]()
Inderdaad. De eerste act die dat voor elkaar kreeg is wat ik zoek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk, dat er verwezen wordt naar de 1e act, maar je kunt het idd op 2 manieren interpreteren.
Jawel, maar net zoals the Beatles kwam deze band ook uit Liverpool, werd ook gemanaged door Brian Epstein en heeft opgenomen met John Martinquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef ranja het volgende:
The Beatles ligt teveel vooor de hand zeker?
Nope, 1964.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het anders wel iets voor Mud.
George Martin natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gary & the pacemakers.
En wie is John Martin?
Mag ik nog een extra puntje?quote:
Die zegt me dan weer niets..quote:
quote:Die zegt me dan weer niets..
Inderdaad ! Ik heb hem met heel veel toeval en geluk van de zomer samen met zijn zoon in een Deense achtertuin Runeii, Renée en John Cope horen spelen na een gezellig diner. De buitenste twee nummers waren nog nooit live vertoond en zijn zoon is een zeer begenadigd gitarist. Ik mag helaas de video-opnamen op verzoek van Tim niet openbaar vertonen.quote:Tim Friese-Greene?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef Blogman het volgende:
[..]
Inderdaad ! Ik heb hem met heel veel toeval en geluk van de zomer samen met zijn zoon in een Deense achtertuin Runeii, Renée en John Cope horen spelen na een gezellig diner. De buitenste twee nummers waren nog nooit live vertoond en zijn zoon is een zeer begenadigd gitarist. Ik mag helaas de video-opnamen op verzoek van Tim niet openbaar vertonen.
NoobieDoobieDoo +2
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan denk..quote:Klinkt als een legendarisch moment!
Hij speelde wel af en toe mee. Op Veronica Rocknacht geloof ik wel, maar in Groningen in de Martinihal 2 jaar later was hij alleen backstage aanwezig.quote:Toch vreemd dat ik dat ene lid dat nooit live meespeelde, die 25 tot 30 jaar geleden, niet gelijk herkende. Schande!
quote:is een instrumentale funk fusionband, afkomstig uit IJsland. Hun grootste hit was "Garden Party" uit 1983.
Onderbouwd gokje op Gus Gus?quote:
Wat van wie?quote:……
Invites call the debs to play
Social climbers polish ladders
Wayward sons again have fathers
Hello, Dad, hello, dad
Edgy eggs and queuing cumbers
Rudely wakened from their slumbers
Time has come again for slaughter
O on the lawns by still Cam waters
A slaughter, it's a slaughter
quote:Released on May 3, 1988, it is the band's third full-length album. A rock opera, its story follows a man who becomes disillusioned with the society of the time and reluctantly becomes involved with a revolutionary group as an assassin of political leaders. In January 1989, it ranked #34 on Kerrang! magazine's "100 Greatest Heavy Metal Albums Of All Time".[3]
Berkery +2quote:
quote:DDIO
BBHS
IT
CC
-onee-quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef Berkery het volgende:
Van welke band zijn dit de top 40 noteringen?
[..]
Denk eigenlijk dat je wel gelijk hebt. WWW zal wel een foutje zijnquote:
CC is Chocolate Cakequote:
Die miste ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef cafca het volgende:
Ik had trouwens gedacht dat FSIOD ook wel een hitje was geweest
You're right. Ik zat met Chocolate Girl in m'n hoofd maar da's weer een andere band.quote:
It isquote:Op woensdag 23 november 2011 08:04 schreef bartrid het volgende:
Burning down the house - Talking heads.
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:17 schreef Gambolputty het volgende:
Of Tom Jones & Cardigans natuurlijk
n00biedoobiebangkok +2quote:
MadMaster + 2quote:Op woensdag 23 november 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Tim Rice
Bjorn Ulvaes
Benny Anderson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een kadootje, titel is:quote:
Die staat bij mij anders best hoog in REM favorietenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
Wat leuk dat ze dit keer wel Shiny Happy People erop hebben durven zetten
crosby stills nash young 4 xquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef lubje25 het volgende:
crosby stills nash young grohl petty john fogerty en dylan?
quote:
Nog eentje, waaronder een met drie noteringen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Paul McCartney![]()
John Lennon![]()
Michael Jackson![]()
Mick Jagger![]()
ScottTracy + 2quote:
Zelf vinden ze het een afschuwelijk nummer, daarom stond het ook niet op het vorige compilatiealbumquote:Op donderdag 24 november 2011 11:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Die staat bij mij anders best hoog in REM favorieten
quote:
Gelijk hebben ze, en Denis Leary ook trouwens:quote:Op donderdag 24 november 2011 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zelf vinden ze het een afschuwelijk nummer, daarom stond het ook niet op het vorige compilatiealbum
Jep, in 2009 dusquote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef Burnett het volgende:
Pastorale, Zing Vecht etc. en Laat me
ranja is scherp!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:15 schreef ranja het volgende:
Heeft niemand dat onthouden van de vorige keer dat het gevraagd werd? Toen was het voor mij een oja.
Creedence Clearwater Revival.
Met antwoorden wel.....quote:
Tja sommigen werken nog tijdens het fokkenquote:
kom liever met een vraagquote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja sommigen werken nog tijdens het fokkenIk heb lang genoeg gewacht met antwoorden dacht ik, kans genoeg geweest om te beantwoorden door iemand met meer tijd.
quote:Do you think he's ever taken
smack or cocaine
I don't imagine
he's ever been suicidal
His favourite band
is Creedence Clearwater Revival
of na een vraag van een ander, of na het beantwoorden van een vraag... eigenlijk bijna altijdquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Altijd geweldig, die dodelijke stilte na een vraag van Ranja...
Klote-spelletje...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef ranja het volgende:
[..]
of na een vraag van een ander, of na het beantwoorden van een vraag... eigenlijk bijna altijd
overigens is het geen single geweest (vandaar dat ik de titel ook niet vraag), maar het album was 2 jaar geleden wel een succes.quote:Ever since he can remember people
have died in his good name
Long before that September
Long before hijacking planes
He's lost the will he can't decide
Welk nummer en van wie?quote:Die Sonne blendet alles fliegt vorbei
Und die Welt hinter mir wird langsam klein
Doch die Welt vor mir ist für mich gemacht!
Ich weiß sie wartet und ich hol sie ab!
Jij hebt mijn top 100 niet gezien? Daar staat Lily gewoon inquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:03 schreef MaJo het volgende:
Ha tofDacht even dat dat niet hoogstaand genoeg zou zijn voor ranja
![]()
Ah tofquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij hebt mijn top 100 niet gezien? Daar staat Lily gewoon in
In m'n albumlijst zelfs met beide albums
Ha, nee, veel van mijn lijst wat geen top 40 liedjes zijn stond in de jaren 90 in de engelse indie charts. Daar zijn niet heel veel liefhebbers meer van, op fok tenminste.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef MaJo het volgende:
Ah tofIk heb je top 100 wel bekeken maar daar heb ik blijkbaar overheen gekeken
Het viel me wel op dat je muzieksmaak niet zo exotisch is als ik had verwacht, ik kende het grootste deel zelfs
Hoewel jij er veel meer van weet vind ik dat ook heel tofquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, nee, veel van mijn lijst wat geen top 40 liedjes zijn stond in de jaren 90 in de engelse indie charts. Daar zijn niet heel veel liefhebbers meer van, op fok tenminste.
Nopequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef ranja het volgende:
en on topic: Dreiklang Dimensionen van Fehlfarben?
Het is de naam van de zangerquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:25 schreef ranja het volgende:
Hm ik denk dat ik de titel weet maar welke band hoort daarbij?
Nee het is uit 2008quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef ranja het volgende:
Hm... is het wel een jaren 80 plaatje, anders zit ik sowieso fout te denken
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Majo, je hebt dit nummer vanmorgen al beluisterd?
Ah okquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Zag het vanmorgen voorbij komen daar, dus ik hou me even koest...
Die is van Rheingold.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef ranja het volgende:
en on topic: Dreiklang Dimensionen van Fehlfarben?
Het was meer dat ik door de Duitse tekst moest denken aan de song in je Spotify-playlist via Fecebook en daardoor het vermoeden had dat het dat nummer was. Denk niet dat ik het zonder dat hulpmiddel had geweten...quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar op zich herkende je het nummer door de tekst, of door het feit dat ik het had geluisterd?
En die is goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is van Rheingold.
Maar 2008 en duits, dan denk ik aan Haus am see van Peter Fox
Dan is het eerlijk om niet te antwoorden jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was meer dat ik door de Duitse tekst moest denken aan de song in je Spotify-playlist via Fecebook en daardoor het vermoeden had dat het dat nummer was. Denk niet dat ik het zonder dat hulpmiddel had geweten...
Oja, zat al te haspelen met die titel en naam... wat was Fehlfarben dan ook weer?quote:
Wat van wie?quote:Creeping up the blind side, shinning up the wall
stealing through the dark of night
Climbing through a window, stepping to the floor
checking to the left and the right
Wel dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja, zat al te haspelen met die titel en naam... wat was Fehlfarben dan ook weer?
En ik dacht aan Es geht voran maar die is het dus ook niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is het eerlijk om niet te antwoorden ja
Maar je kent hem wel dus?
Home By The Sea - Genesisquote:
Hebben jullie nu al iemand? Madmaster zit nu niet meer in het buitenland, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:48 schreef ranja het volgende:
Is er nog iemand die zondagmiddag irl wil popquizzen? Ons team (ik, belsen, bukgeit) heeft nog een plek over. Misschien kunnen we een vriend van belsen er bij krijgen maar als er nog een fok-triviant in de wachtkamer zit...
Nee, maar ik had al gemeld dat ik zondag een andere afspraak heb en dus niet kan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Hebben jullie nu al iemand? Madmaster zit nu niet meer in het buitenland, toch?
Waarschijnlijk irl vriendje van belsenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:04 schreef cafca het volgende:
Doe je niet meer mee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:04 schreef cafca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed die ook niet al met jullie mee, de 1e keer dat ik jullie irl ontmoette bij de quiz (2005 ofzo). Toen was er ook 1 niet-Fokker bij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk irl vriendje van belsenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Kan kloppen. De eerste keer dat we er waren was er een vriend van Bukgeit bij, maar later een keer met een vriend van belsen en verder alleen fokkers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deed die ook niet al met jullie mee, de 1e keer dat ik jullie irl ontmoette bij de quiz (2005 ofzo). Toen was er ook 1 niet-Fokker bij.
lubje25 +2quote:
n00biedoobiedoo +2quote:
bigshadow + 2quote:
quote:'Cause you make me feel, so brand new
And I want to spend my life with you
Welk nummer, van wie?quote:I can't help my feelings;
I'll go out of my mind.
These players come to get me
'Cause they'd like my behind.
I can't love my business,
If I can't get a trick.
Forum Opties | |