Omdat ie dan niks zietquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Houdt er niet van om ergens achter te blijven zitten?
Zo een leren pak zal niet goedkoop zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zal flink wat kosten zo een uitrusting
Maar niet met Dries erinquote:
QFTquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kan dit programma niet langer duren
Dit.quote:
Dit ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom kan dit programma niet langer duren
Langer dan 25 minuutjes gaat het echt niet durenquote:
?quote:
Idd, vaste gastquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef zoem het volgende:
Die politieagent doet ook al jaren mee aan het programma![]()
Hij is wel een stukkie dikker geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef zoem het volgende:
Die politieagent doet ook al jaren mee aan het programma![]()
zal wel een jaar of 15 geleden zijn als het niet meer isquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is wel een stukkie dikker geworden.
Denk het. Leuk die oude stukjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
zal wel een jaar of 15 geleden zijn als het niet meer is
met zijn piepstemmetjequote:
En die beelden uit de begin jaren 90' Toen was ik nog een heel klein wcpotje ook om te zien dat die auto's nu er heel oud uit zien en toen nog nieuw warenquote:
Oh ik lette weer niet goed op zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was 17 jaar geleden vertelden ze net
Die man vertelde van real tv was 17 jaar geleden nog nieuw. En dat hij als een soort bekende Nederlander werd gezienquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik lette weer niet goed op zeker
Dat 17 jaar hoorde ik net niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die man vertelde van real tv was 17 jaar geleden nog nieuw. En dat hij als een soort bekende Nederlander werd gezien
Lijkt wel erger zelfs...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef tralalala het volgende:
Pffff, toen reageerde mensen ook al zo dus...
Of een kogel in hun knie, lijkt me ook wel passen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom worden deze mensen niet aangehouden voor bedreiging ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |