Er zijn 2 locaties in Meekerk hè. Ik denk dat jij de snelweglocatie bedoelt. Ik moet naar de Steenstraat en daar zat de vorige keer een aardige gastquote:Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef invine het volgende:
[..]
Werkt die chagrijnige turk daar nog steeds? Weet wel dat ik daar voor het eerst kwam met een afgetrapte vito.. ding had een rare startonderbreking en die begaf het op het moment dat ik dat hok daar neerzette, alleen had ik hem bij de buren neergezet.. ik mocht niet weg totdat die het weer deed.
snelweglocatie zijn goede gasten vind ik, zijn altijd relax en nemen de tijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Er zijn 2 locaties in Meekerk hè. Ik denk dat jij de snelweglocatie bedoelt. Ik moet naar de Steenstraat en daar zat de vorige keer een aardige gast
Die heb ik voor je geregeld, die laatstequote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer ritten morgen. Eerste naar Zwolle in een 308 en daarna Emmen - Wieuwerd in een Dodge Caliber.
Als het een zwarte is met dikke 20" jetsers eronder heb ik hem ook geredenquote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef roflkartoffel het volgende:
[..]
Die heb ik voor je geregeld, die laatste
Ik moest hem ophalen in Drachten, maar ze zeiden daar dat hij nog in Emmen stond en morgen pas naar Wieuwerd ging. Dus kreeg ik een huurauto mee en die heb ik naar Emmen gebracht
Hoe komt mij dat o zo bekend voor van sommige ritten.quote:Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ik moest toch ook wel een beetje lachen. Prachtig stukje communicatie weer.
En hoe buigen we ieder slecht punt ook al weer om in een goede?? Owja...
Goed voor de uren
Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer![]()
Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks haddenquote:Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
Heerlijk altijd ja....quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef enpe het volgende:
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen. Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
Dan ben je gewoon gek of te dom om een rijbewijs te bezittenquote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks haddenEn die dan nog zwart zijn ook
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen
Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer![]()
Maar goed, laatste auto moest ik om 4 uur afleveren bij een bedrijf in Zaandam, vanuit Houten. Ik reed het terrein op, belt om 5 over 4 EW. Zeggen ze: ja, we hebben A aan de lijn en die vragen zich af waarom je er nog niet bent. (geen idee hoe ze dat weten trouwens...)
Dus ik zeg: nou, ik had net m'n telefoon in m'n hand, want as we speak sta ik bij de receptie en ze hebben geen flauw idee wie er hier een Volvo V60 van A verwacht en aangezien ik ook geen CP in m'n ritinfo heb staan vroeg ik me af of jullie het weten.
Nou ja, dan weet je hoe het gaat, dan zeggen ze dat ze A gaan bellen voor je en sta je een half uur te wachten. Dit keer waren het maar 20 minuten, toen kreeg ik een naam door. Dus ik weer naar de receptie met die naam. Zij in het systeem kijken wat ze daar hadden, waren er 5 mensen met die naamOf ik een voorletter had. Ik EW weer bellen voor een voorletter, die kreeg ik meteen, dus weer terug naar de receptie. Receptie: degene met die voorletter/achternaam die we in ons systeem hebben staan is de hele dag al niet aanwezig en we hebben er geen telefoonnummer van....
Weer EW gebeld of ze misschien een telefoonnummer hadden, hadden ze niet, dus ik moest weer een half uur gaan wachten tot ze A weer gebeld hadden. Uiteindelijk mocht ik de sleutels bij de receptie afgeven, alleen die zeiden dat ze dat niet doen.... Voor de zoveelste keer EW gebeld en toen moest ik uiteindelijk de auto neerzetten bij een Opel-dealer een halve kilometer verderop.
Al met al anderhalf uur bij die receptie gestaan en net pas thuis
Ze bellen jou als ze wat hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes
Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
Nee, inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef ajaxcruijff het volgende:
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n recordquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef invine het volgende:
[..]
Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes
Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
Hoofdkantoor. Ik ook niet hoor, sprak alleen een hiker die dat wel heeft gehad, dus nam maar het zekere voor het onzekere..quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
Daar werk ik vaak op locatie. Als ik dan kom om 'los' een auto op te halen, gaat het altijd van: ok, je weet de sleutels zelf wel te vinden, hier zijn de papieren, ik teken gelijk het formulier wel, ik vertrouw je wel met de schadenotatiequote:
Handigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten
Hoezo, nog niet voor hen gewerkt? Inmiddels al bijna een jaar in dienst.quote:Beste collega,
Je hebt nog niet gewerkt voor ons, maar we willen je toch alvast informeren over bepaalde zaken die spelen onder de huidige chauffeurs.
Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niksquote:Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad
[..]
Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record
[..]
Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
Denk je ook eens een keertje lekker te stampen met een lekkere mercedesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel
Waarom wil je dat niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Riddah het volgende:
Nu staat in de ritinfo dat Houten graag wilt dat je eindkmstand, wachttijden enz. opstuurt via internet. Alleen wanneer ik dit doe moet ik geloof ik ook de ritbon + trafo versturen. Dit doe ik liever niet. Hoe doen jullie dat?
Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n V50 D5 is eigenlijk best saai. Je hebt er geen kloot aan in Nederland. Maar ja, een 1.6 is ook weer saai
Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:20 schreef invine het volgende:
[..]
Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niksnatuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.
Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
Heb je een keer een leuke Mercedes....quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel
Wat voor Swift had je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Riddah het volgende:
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.
Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond... (grapje
)
Valt volgens mij wel mee qua ingewikkeldheid. Een vriend van me had een keer een auto overkocht die ook zulke bediening had. Hij heeft het er wel af gesloopt maar echt heel moeilijk was het volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je een keer een leuke Mercedes....Dat je uberhaupt mocht gaan rijden van AR... Stel je voor dat je een ongeluk krijgt omdat je niet met die dingen kan omgaan, wat dan?
Swift 1.2. een nieuwe. Het rijden gaat opzich wel. Alleen de acceleratie is erg ver te zoeken, en dat is vervelend als t verkeer de hele tijd 80->120->80->120 rijdt.quote:Wat voor Swift had je dan?Wij hebben thuis een 1.5 uit 2009, die rijd heerlijk
Je moet niks hequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
Ja hoor, haha.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden?
Had ik ook een keer gedaan, mocht bij de gratie om 8 uur beginnen. Maar blijkt dus dat ze gewoon om 8 uur pas starten daaro en ze weten dat studenten te laat komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Franknfurter het volgende:
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krapAllejezus wat een tijden, mooi niet dus.
QFT.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
Checkquote:Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
Held, 16:16:16 uur. Goed getimedquote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen twee ritten, nieuwe Ford Focus en een Volvo S40 2.0D.
Lolquote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Held, 16:16:16 uur. Goed getimed
Dat deed ik ook pas om 15u. Ik ben wel gebeld.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:41 schreef Jorian29 het volgende:
Niet gebeld, kan zijn omdat ik m'n beschikbaarheid pas om 15:00 wijzigde. Dan maar hopen op een spoedje morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |