abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104638536
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:31 schreef invine het volgende:

[..]

Werkt die chagrijnige turk daar nog steeds? Weet wel dat ik daar voor het eerst kwam met een afgetrapte vito.. ding had een rare startonderbreking en die begaf het op het moment dat ik dat hok daar neerzette, alleen had ik hem bij de buren neergezet.. ik mocht niet weg totdat die het weer deed.
Er zijn 2 locaties in Meekerk hè. Ik denk dat jij de snelweglocatie bedoelt. Ik moet naar de Steenstraat en daar zat de vorige keer een aardige gast :)
pi_104639000
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Er zijn 2 locaties in Meekerk hè. Ik denk dat jij de snelweglocatie bedoelt. Ik moet naar de Steenstraat en daar zat de vorige keer een aardige gast :)
snelweglocatie zijn goede gasten vind ik, zijn altijd relax en nemen de tijd.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_104640778
Niet gebeld voor morgen. Komt wss door dat stomme uurtje uni. In ieder geval wel andere dingen kunnen plannen en hopen op een mooie rit woensdag. Wil wel weer eens een goede, lange dag maken als het even kan :)
pi_104641922
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer ritten morgen. Eerste naar Zwolle in een 308 en daarna Emmen - Wieuwerd in een Dodge Caliber.
Die heb ik voor je geregeld, die laatste ;)

Ik moest hem ophalen in Drachten, maar ze zeiden daar dat hij nog in Emmen stond en morgen pas naar Wieuwerd ging. Dus kreeg ik een huurauto mee en die heb ik naar Emmen gebracht ;)
pi_104642229
Morgen helaas maar een ritje.
Utrecht - Zaandam in een Renault Grand Scenic 1.4TCE. Nog nooit gereden, dus ben benieuwd. Klein turbo motortje voor een vrij grote wagen.
.
pi_104642392
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef roflkartoffel het volgende:

[..]

Die heb ik voor je geregeld, die laatste ;)

Ik moest hem ophalen in Drachten, maar ze zeiden daar dat hij nog in Emmen stond en morgen pas naar Wieuwerd ging. Dus kreeg ik een huurauto mee en die heb ik naar Emmen gebracht ;)
Als het een zwarte is met dikke 20" jetsers eronder heb ik hem ook gereden :P Die ging vaker naar wieuwerd vertelden ze mij :P
pi_104643370
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer :{

Maar goed, laatste auto moest ik om 4 uur afleveren bij een bedrijf in Zaandam, vanuit Houten. Ik reed het terrein op, belt om 5 over 4 EW. Zeggen ze: ja, we hebben A aan de lijn en die vragen zich af waarom je er nog niet bent. (geen idee hoe ze dat weten trouwens...)
Dus ik zeg: nou, ik had net m'n telefoon in m'n hand, want as we speak sta ik bij de receptie en ze hebben geen flauw idee wie er hier een Volvo V60 van A verwacht en aangezien ik ook geen CP in m'n ritinfo heb staan vroeg ik me af of jullie het weten.

Nou ja, dan weet je hoe het gaat, dan zeggen ze dat ze A gaan bellen voor je en sta je een half uur te wachten. Dit keer waren het maar 20 minuten, toen kreeg ik een naam door. Dus ik weer naar de receptie met die naam. Zij in het systeem kijken wat ze daar hadden, waren er 5 mensen met die naam :') Of ik een voorletter had. Ik EW weer bellen voor een voorletter, die kreeg ik meteen, dus weer terug naar de receptie. Receptie: degene met die voorletter/achternaam die we in ons systeem hebben staan is de hele dag al niet aanwezig en we hebben er geen telefoonnummer van....
Weer EW gebeld of ze misschien een telefoonnummer hadden, hadden ze niet, dus ik moest weer een half uur gaan wachten tot ze A weer gebeld hadden. Uiteindelijk mocht ik de sleutels bij de receptie afgeven, alleen die zeiden dat ze dat niet doen.... Voor de zoveelste keer EW gebeld en toen moest ik uiteindelijk de auto neerzetten bij een Opel-dealer een halve kilometer verderop.

Al met al anderhalf uur bij die receptie gestaan en net pas thuis :')
pi_104643549
Ik moest toch ook wel een beetje lachen. Prachtig stukje communicatie weer.

En hoe buigen we ieder slecht punt ook al weer om in een goede?? Owja...

Goed voor de uren :)
pi_104643657
Dat dan weer wel en zo'n V60 D3 is heerlijk :9
  maandag 21 november 2011 @ 19:43:39 #90
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104643931
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ik moest toch ook wel een beetje lachen. Prachtig stukje communicatie weer.
En hoe buigen we ieder slecht punt ook al weer om in een goede?? Owja...
Goed voor de uren :)
Hoe komt mij dat o zo bekend voor van sommige ritten.

Morgen zelf ook weer ritten, van Hoofddorp naar Haarlem, Haarlem-Rotje knor en terug. Eerst een mazda 6, daarna een polo bm en de terug rit weet ik nog niet. In ieder geval weer eens werken sinds lange tijd voor EW naast een andere baan.
pi_104644127
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een kutdag. Weinig last gehad van de mist (hoewel het soms behoorlijk dicht was, maar kon gewoon doorrijden). Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat er ook mensen zijn die met helemaal GEEN verlichting rijden in dit weer :{

Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
pi_104644180
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen :'). Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
pi_104644206
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:46 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die de automatische verlichting aan hebben staan. De sensor meet genoeg licht dus doet alleen de dagrijverlichting voor aan. Dus achter zelfs helemaal geen licht. Zet dus handmatig je licht aan!
Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks hadden :P En die dan nog zwart zijn ook :(
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen :P
pi_104644337
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef enpe het volgende:
Had vandaag ongeveer hetzelfde als Irritatie, CP niet aanwezig en had verder niets geregeld. Sleutels werden niet door de receptie aangenomen :'). Na tig telefoontjes konden ze ineens toch iemand vinden die de sleutels in ontvangst nam. Uiteindelijk een uur gewacht maar goed ik zat warm en er was koffie.
Heerlijk altijd ja....
Bij mij was er dus helemaal niemand die de sleutels wilde, moest hem uiteindelijk bij een dealer neerzetten een halve kilometer verderop die eigenlijk al dicht was maar waar toevallig net nog 1 iemand aanwezig was..
pi_104647575
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon oude auto's zonder licht gezien die dus helemaal niks hadden :P En die dan nog zwart zijn ook :(
Bij de verkeersinfo op Radio 538 werd ook de hele tijd geroepen: zet je lichten aan, want we krijgen allemaal smsjes van vrachtwagenchauffeurs die daarover klagen :P
Dan ben je gewoon gek of te dom om een rijbewijs te bezitten :P
  maandag 21 november 2011 @ 20:41:22 #96
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104647813
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
pi_104648509
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes :P

Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
gewillig
  maandag 21 november 2011 @ 21:26:51 #98
182073 invine
blablabla etc.
pi_104651496
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:

Maar goed, laatste auto moest ik om 4 uur afleveren bij een bedrijf in Zaandam, vanuit Houten. Ik reed het terrein op, belt om 5 over 4 EW. Zeggen ze: ja, we hebben A aan de lijn en die vragen zich af waarom je er nog niet bent. (geen idee hoe ze dat weten trouwens...)
Dus ik zeg: nou, ik had net m'n telefoon in m'n hand, want as we speak sta ik bij de receptie en ze hebben geen flauw idee wie er hier een Volvo V60 van A verwacht en aangezien ik ook geen CP in m'n ritinfo heb staan vroeg ik me af of jullie het weten.

Nou ja, dan weet je hoe het gaat, dan zeggen ze dat ze A gaan bellen voor je en sta je een half uur te wachten. Dit keer waren het maar 20 minuten, toen kreeg ik een naam door. Dus ik weer naar de receptie met die naam. Zij in het systeem kijken wat ze daar hadden, waren er 5 mensen met die naam :') Of ik een voorletter had. Ik EW weer bellen voor een voorletter, die kreeg ik meteen, dus weer terug naar de receptie. Receptie: degene met die voorletter/achternaam die we in ons systeem hebben staan is de hele dag al niet aanwezig en we hebben er geen telefoonnummer van....
Weer EW gebeld of ze misschien een telefoonnummer hadden, hadden ze niet, dus ik moest weer een half uur gaan wachten tot ze A weer gebeld hadden. Uiteindelijk mocht ik de sleutels bij de receptie afgeven, alleen die zeiden dat ze dat niet doen.... Voor de zoveelste keer EW gebeld en toen moest ik uiteindelijk de auto neerzetten bij een Opel-dealer een halve kilometer verderop.

Al met al anderhalf uur bij die receptie gestaan en net pas thuis :')
Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 21 november 2011 @ 21:27:21 #99
182073 invine
blablabla etc.
pi_104651522
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:
Morgen ook nog een ritje van 7.5 km, dat is wat minder. Maargoed, goed voor de uurtjes :P

Ik ben trouwens waarschijnlijk 1400 al klaar. Kan ik dan het beste even naar EW bellen of ze nog wat hebben, of is dat ongebruikelijk?
Ze bellen jou als ze wat hebben.
pi_104655324
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef ajaxcruijff het volgende:
Dat was mijn buschauffeur vandaag ook. Zeg het tegen hem, zegt ie weet ik.
Dan ben je het niet waard om op een bus te rijden.
Nee, inderdaad :{
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef invine het volgende:

[..]

Je wordt toch betaald, so who cares... ben zelf niet anders gewend als ik een transport doe, 9 van de 10 keer gezeik!
Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record :P
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Riddah het volgende:

Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
pi_104655387
Morgen een ritje Rotterdam - Breda, vroeg klaar dus.
  maandag 21 november 2011 @ 22:37:18 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104656347
Ik moet morgen weer naar hetzelfde bedrijf als waar het een tijdje terug ook mis ging. Is een autodealer die ook de auto's voor FP in zijn beheer heeft. Toen moest ik daar om 8u ophalen volgens de ritinfo, maar kwam de man met de kluissleutels pas om 9u aanzetten. Morgen precies hetzelfde recept, wederom om 8u ophalen. Hopelijk is die man er nu eerder anders ga ik maar eens EW bellen dat ze met dat bedrijf betere afspraken maken. Ik vind een uur wachten niet erg, maar als ik er ook een uur eerder mijn bed voor uit moet vind ik het zonde.
#26 || Luciano da Silva
pi_104657192
Was trouwens voor het eerst sinds heel lang weer in Houten, station is wel prima geworden :Y (laatste keer dat ik er was, was het station nog volop in verbouwing). Je hoeft in ieder geval niet meer dat hele eind door dat winkelcentrum te lopen om bij de bussen te komen
pi_104657829
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
pi_104658115
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
Hoofdkantoor. Ik ook niet hoor, sprak alleen een hiker die dat wel heeft gehad, dus nam maar het zekere voor het onzekere..
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:49:05 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104664203
Toen ik in Houten was, tekende die jongen mijn formulieren. Ik zeg: ik ga nog even naar het toilet hoor. Zegt die: ja, van hetzelfde, en hij kroop weer achter zijn computer. Duurde heel even; toen ging het: sorry, ik dacht dat je fijne dag zei. 8)7
#26 || Luciano da Silva
pi_104666223
Ben net aangekomen bij m'n afhaaladres, vestiging van de oranje in Rotterdam, alleen de auto is kwijt. Hoop dat ik zo wat anders krijg anders ben ik voor niks vroeg opgestaan...
pi_104666398
Die in R'dam NW?
pi_104666439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die in R'dam NW?
Jups
pi_104666894
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten :')
pi_104667824
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:58 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Jups
Daar werk ik vaak op locatie. Als ik dan kom om 'los' een auto op te halen, gaat het altijd van: ok, je weet de sleutels zelf wel te vinden, hier zijn de papieren, ik teken gelijk het formulier wel, ik vertrouw je wel met de schadenotatie _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten :')
Handig :') Wat nu? Een gehandicapte hiker sturen? :P
pi_104669233
Nog een derde ritje gekregen. Leeuwarden - Groningen met een 3008.
pi_104669771
Kreeg een algemeen hikermailtje van EW.

Eerste regel:

quote:
Beste collega,

Je hebt nog niet gewerkt voor ons, maar we willen je toch alvast informeren over bepaalde zaken die spelen onder de huidige chauffeurs.

Hoezo, nog niet voor hen gewerkt? Inmiddels al bijna een jaar in dienst. :')
Hebben jullie die ook gehad?
pi_104669883
Ja :D
pi_104669920
...dan heb je waarschijnlijk nu weer een mailtje met rectificatie :D
pi_104670018
Ook ja :P
pi_104670464
Heb uiteindelijk een andere auto meegekregen, een fiesta ook naar Breda, gelukkig niet voor niets opgestaan.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:20:18 #118
182073 invine
blablabla etc.
pi_104672428
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad :{

[..]

Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record :P

[..]

Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niks ;) natuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.

Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
pi_104673258
Niks van dat bij mij. 2 ritten, 4 uur. Daar worden we niet rijk van.
pi_104673376
Nou, hopen dat ze voor morgen bellen! Had gister nog gebeld voor vandaag maar ze hadden niks voor me.
pi_104676660
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn :(
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel :D
pi_104677161
Jezus, dat dat ook niet even doorgegeven wordt van die pedalen :') Nouja, goed voor de uren!
pi_104677477
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krap :') Allejezus wat een tijden, mooi niet dus.
pi_104678366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn :(
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel :D
Denk je ook eens een keertje lekker te stampen met een lekkere mercedes :P
pi_104679352
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.

Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond :')... (grapje :P)
gewillig
pi_104681248
Ook nog niet gebeld, wel hele dag beschikbaar. 't zal wel rustig zijn dan.
pi_104682028
Nu staat in de ritinfo dat Houten graag wilt dat je eindkmstand, wachttijden enz. opstuurt via internet. Alleen wanneer ik dit doe moet ik geloof ik ook de ritbon + trafo versturen. Dit doe ik liever niet. Hoe doen jullie dat?
gewillig
pi_104682207
Totaal: 3400.8 km
Aldus m'n website ;) Dat is dan puur het rijden, exlusief OV. Dat is sowieso ook ruim 3000, misschien wel 4000.... dus dankzij EW al 7000 km door NL gereisd :P
pi_104682878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Riddah het volgende:
Nu staat in de ritinfo dat Houten graag wilt dat je eindkmstand, wachttijden enz. opstuurt via internet. Alleen wanneer ik dit doe moet ik geloof ik ook de ritbon + trafo versturen. Dit doe ik liever niet. Hoe doen jullie dat?
Waarom wil je dat niet?

Overigens hoeft het ook niet. Alleen kenteken, wachttijden (zelf nog maar één keer ingevuld volgens mij), eindstand en evt. (tank)kosten.
pi_104683332
Morgen Gouda - Meerkerk in een Mondeo, dan kentekenpapieren met het ov van Meerkerk naar Houten brengen en als laatst een rit van Vianen naar Rotterdam in een Golf. Voel me net een postbode morgen, haha.
pi_104683357
Morgen niet gebeld ook al ben ik hele dag beschikbaar.
Dan maar zoveel mogelijk werk voor de studie fixen en hopen op werk voor donderdagavond of vrijdag.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:23:53 #132
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104683917
Zo'n V50 D5 is eigenlijk best saai. Je hebt er geen kloot aan in Nederland. Maar ja, een 1.6 is ook weer saai :')
#26 || Luciano da Silva
pi_104684046
Vanaf 1 januari dus ook inchecken bij de NS... ik word nu al gek van het aantal keer per dag dat ik die kaart moet pakken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n V50 D5 is eigenlijk best saai. Je hebt er geen kloot aan in Nederland. Maar ja, een 1.6 is ook weer saai :')
Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden? :P
pi_104684284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:20 schreef invine het volgende:

[..]

Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niks ;) natuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.

Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Heb je een keer een leuke Mercedes.... :D Dat je uberhaupt mocht gaan rijden van AR... Stel je voor dat je een ongeluk krijgt omdat je niet met die dingen kan omgaan, wat dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Riddah het volgende:
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.

Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond :')... (grapje :P)
Wat voor Swift had je dan? :D Wij hebben thuis een 1.5 uit 2009, die rijd heerlijk :Y
pi_104686055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:

Heb je een keer een leuke Mercedes.... :D Dat je uberhaupt mocht gaan rijden van AR... Stel je voor dat je een ongeluk krijgt omdat je niet met die dingen kan omgaan, wat dan?

Valt volgens mij wel mee qua ingewikkeldheid. Een vriend van me had een keer een auto overkocht die ook zulke bediening had. Hij heeft het er wel af gesloopt maar echt heel moeilijk was het volgens mij niet.
pi_104686356
Vandaag een Grand Scenic gereden. Wat een zwabberbak. (Komt misschien ook deels door de winterbanden), dan rijdt een gewone Megane die ik een paar keer mee heb gekregen toch een stuk beter. Maar hij heeft wel lekker veel ruimte, en is heel comfortabel.

Helaas maar 3 uurtjes gemaakt ;( Hopelijk vrijdag weer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pizzabodem op 22-11-2011 19:46:58 ]
.
pi_104689580
quote:
Wat voor Swift had je dan? :D Wij hebben thuis een 1.5 uit 2009, die rijd heerlijk :Y
Swift 1.2. een nieuwe. Het rijden gaat opzich wel. Alleen de acceleratie is erg ver te zoeken, en dat is vervelend als t verkeer de hele tijd 80->120->80->120 rijdt.
gewillig
pi_104690438
Toch nog 9 uurtjes gemaakt vandaag. Laatste rit in de 3008 was wat krap aan, tank bleek ook nog leeg. Daardoor wat te laat aangekomen op het afleveradres, gelukkig was er nog 1 iemand van een andere huurmaatschappij aanwezig.
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:48:47 #139
182073 invine
blablabla etc.
pi_104691350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
Je moet niks he ;) je maakt wel sneller lange dagen als chauffeur en heel (eigenlijk geen) papier werk! Ik mocht geen hiker meer zijn toen ik opnieuw solliciteerde.. dan maar chauffeur dacht ik!
Ik verdien nu het maximale wat je kan bij easy way.. iets van 9,70 per uur geloof ik..
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:58:10 #140
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104696497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]

Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden? :P
Ja hoor, haha.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 23 november 2011 @ 09:14:24 #141
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104708912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Franknfurter het volgende:
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krap :') Allejezus wat een tijden, mooi niet dus.
Had ik ook een keer gedaan, mocht bij de gratie om 8 uur beginnen. Maar blijkt dus dat ze gewoon om 8 uur pas starten daaro en ze weten dat studenten te laat komen.
Is btw wel goed voor je parking skills.

En mijn dag was gisteren kort, 13 uur was ik alweer in Haarlem. Mazda 6 rijdt wel lekker, maar die polo bm mogen ze wat mij betreft afschieten.

O ja, ook haat aan mensen die geen licht aan hebben in de mist.
  woensdag 23 november 2011 @ 10:51:05 #142
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104711041
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
#26 || Luciano da Silva
pi_104713011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
QFT.
  woensdag 23 november 2011 @ 12:55:44 #144
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104715035
Ik begin wel mooie verzameling ijskrabbers op te bouwen ondertussen _O- Iedere keer vergeet ik eentje mee te nemen en die bedrijven zeggen steeds 'hou maar'. Heb er nu drie van SN, twee van Volkswagen en eentje van die oranje _O-
#26 || Luciano da Silva
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 12:58:34 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104715137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Check
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_104717322
Ben morgen en vrijdag vrij. Hoop deze keer ff wat uren te maken :)
  woensdag 23 november 2011 @ 16:16:16 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104722794
Morgen twee ritten, nieuwe Ford Focus en een Volvo S40 2.0D.
#26 || Luciano da Silva
pi_104724565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen twee ritten, nieuwe Ford Focus en een Volvo S40 2.0D.
Held, 16:16:16 uur. Goed getimed
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  woensdag 23 november 2011 @ 17:15:50 #149
182073 invine
blablabla etc.
pi_104725023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Held, 16:16:16 uur. Goed getimed
Lol :D
pi_104725862
Niet gebeld, kan zijn omdat ik m'n beschikbaarheid pas om 15:00 wijzigde. Dan maar hopen op een spoedje morgen.
  woensdag 23 november 2011 @ 17:43:25 #151
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104725926
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:41 schreef Jorian29 het volgende:
Niet gebeld, kan zijn omdat ik m'n beschikbaarheid pas om 15:00 wijzigde. Dan maar hopen op een spoedje morgen.
Dat deed ik ook pas om 15u. Ik ben wel gebeld.
#26 || Luciano da Silva
pi_104726040
Mijn regio is vaak erg rustig, maar meestal als ik het op de dag zelf wijzig wordt ik niet gebeld.
pi_104727396
En ik heb ook een ritje. Toyota Aygo :D
  woensdag 23 november 2011 @ 20:21:43 #154
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_104732767
Morgen mag ik met een S80 de weg op. Leuk, een primeur voor mij. Als mijn berekeningen kloppen, zal ik een uurtje of 12 werken. :7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_104732965
S80 is relaxed! Heb ik ook een keer gehad. 2.5T automaat had ik. Volgens mij 1 van de kleinere motors die er in dat ding te krijgen zijn, maar ging alsnog als de brandweer. Vooral met de kickdown >:)
pi_104735816
Kickdown _O_

Al had ik gisteren een Honda Insight. Zat een traag figuur voor me, hij ging opzij, ik ging voor de kickdown. Veel lawaai maar er gebeurde verder helemaal niks :')
  woensdag 23 november 2011 @ 21:38:48 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104738005
Honda Insight is sowieso brakka. De Civic Hybride rijdt veel fijner.
#26 || Luciano da Silva
pi_104738142
Die Civic Hybride valt me inderdaad heel erg mee, prima auto is dat ja.
pi_104738390
Nou daar verschil ik ook van mening van :P . Dramatische automaat.
pi_104739015
Vergeleken bij de DSG van VAG is het inderdaad een stukje minder ja :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')