Denk je ook eens een keertje lekker te stampen met een lekkere mercedesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel
Waarom wil je dat niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Riddah het volgende:
Nu staat in de ritinfo dat Houten graag wilt dat je eindkmstand, wachttijden enz. opstuurt via internet. Alleen wanneer ik dit doe moet ik geloof ik ook de ritbon + trafo versturen. Dit doe ik liever niet. Hoe doen jullie dat?
Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n V50 D5 is eigenlijk best saai. Je hebt er geen kloot aan in Nederland. Maar ja, een 1.6 is ook weer saai
Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:20 schreef invine het volgende:
[..]
Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niksnatuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.
Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
Heb je een keer een leuke Mercedes....quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel
Wat voor Swift had je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Riddah het volgende:
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.
Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond... (grapje
)
Valt volgens mij wel mee qua ingewikkeldheid. Een vriend van me had een keer een auto overkocht die ook zulke bediening had. Hij heeft het er wel af gesloopt maar echt heel moeilijk was het volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je een keer een leuke Mercedes....Dat je uberhaupt mocht gaan rijden van AR... Stel je voor dat je een ongeluk krijgt omdat je niet met die dingen kan omgaan, wat dan?
Swift 1.2. een nieuwe. Het rijden gaat opzich wel. Alleen de acceleratie is erg ver te zoeken, en dat is vervelend als t verkeer de hele tijd 80->120->80->120 rijdt.quote:Wat voor Swift had je dan?Wij hebben thuis een 1.5 uit 2009, die rijd heerlijk
Je moet niks hequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
Ja hoor, haha.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden?
Had ik ook een keer gedaan, mocht bij de gratie om 8 uur beginnen. Maar blijkt dus dat ze gewoon om 8 uur pas starten daaro en ze weten dat studenten te laat komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Franknfurter het volgende:
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krapAllejezus wat een tijden, mooi niet dus.
QFT.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
Checkquote:Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
Held, 16:16:16 uur. Goed getimedquote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen twee ritten, nieuwe Ford Focus en een Volvo S40 2.0D.
Lolquote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Held, 16:16:16 uur. Goed getimed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |