abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104676660
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn :(
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel :D
pi_104677161
Jezus, dat dat ook niet even doorgegeven wordt van die pedalen :') Nouja, goed voor de uren!
pi_104677477
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krap :') Allejezus wat een tijden, mooi niet dus.
pi_104678366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn :(
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel :D
Denk je ook eens een keertje lekker te stampen met een lekkere mercedes :P
pi_104679352
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.

Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond :')... (grapje :P)
gewillig
pi_104681248
Ook nog niet gebeld, wel hele dag beschikbaar. 't zal wel rustig zijn dan.
pi_104682028
Nu staat in de ritinfo dat Houten graag wilt dat je eindkmstand, wachttijden enz. opstuurt via internet. Alleen wanneer ik dit doe moet ik geloof ik ook de ritbon + trafo versturen. Dit doe ik liever niet. Hoe doen jullie dat?
gewillig
pi_104682207
Totaal: 3400.8 km
Aldus m'n website ;) Dat is dan puur het rijden, exlusief OV. Dat is sowieso ook ruim 3000, misschien wel 4000.... dus dankzij EW al 7000 km door NL gereisd :P
pi_104682878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Riddah het volgende:
Nu staat in de ritinfo dat Houten graag wilt dat je eindkmstand, wachttijden enz. opstuurt via internet. Alleen wanneer ik dit doe moet ik geloof ik ook de ritbon + trafo versturen. Dit doe ik liever niet. Hoe doen jullie dat?
Waarom wil je dat niet?

Overigens hoeft het ook niet. Alleen kenteken, wachttijden (zelf nog maar één keer ingevuld volgens mij), eindstand en evt. (tank)kosten.
pi_104683332
Morgen Gouda - Meerkerk in een Mondeo, dan kentekenpapieren met het ov van Meerkerk naar Houten brengen en als laatst een rit van Vianen naar Rotterdam in een Golf. Voel me net een postbode morgen, haha.
pi_104683357
Morgen niet gebeld ook al ben ik hele dag beschikbaar.
Dan maar zoveel mogelijk werk voor de studie fixen en hopen op werk voor donderdagavond of vrijdag.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:23:53 #132
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104683917
Zo'n V50 D5 is eigenlijk best saai. Je hebt er geen kloot aan in Nederland. Maar ja, een 1.6 is ook weer saai :')
#26 || Luciano da Silva
pi_104684046
Vanaf 1 januari dus ook inchecken bij de NS... ik word nu al gek van het aantal keer per dag dat ik die kaart moet pakken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n V50 D5 is eigenlijk best saai. Je hebt er geen kloot aan in Nederland. Maar ja, een 1.6 is ook weer saai :')
Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden? :P
pi_104684284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:20 schreef invine het volgende:

[..]

Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niks ;) natuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.

Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Heb je een keer een leuke Mercedes.... :D Dat je uberhaupt mocht gaan rijden van AR... Stel je voor dat je een ongeluk krijgt omdat je niet met die dingen kan omgaan, wat dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Riddah het volgende:
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.

Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond :')... (grapje :P)
Wat voor Swift had je dan? :D Wij hebben thuis een 1.5 uit 2009, die rijd heerlijk :Y
pi_104686055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:

Heb je een keer een leuke Mercedes.... :D Dat je uberhaupt mocht gaan rijden van AR... Stel je voor dat je een ongeluk krijgt omdat je niet met die dingen kan omgaan, wat dan?

Valt volgens mij wel mee qua ingewikkeldheid. Een vriend van me had een keer een auto overkocht die ook zulke bediening had. Hij heeft het er wel af gesloopt maar echt heel moeilijk was het volgens mij niet.
pi_104686356
Vandaag een Grand Scenic gereden. Wat een zwabberbak. (Komt misschien ook deels door de winterbanden), dan rijdt een gewone Megane die ik een paar keer mee heb gekregen toch een stuk beter. Maar hij heeft wel lekker veel ruimte, en is heel comfortabel.

Helaas maar 3 uurtjes gemaakt ;( Hopelijk vrijdag weer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pizzabodem op 22-11-2011 19:46:58 ]
.
pi_104689580
quote:
Wat voor Swift had je dan? :D Wij hebben thuis een 1.5 uit 2009, die rijd heerlijk :Y
Swift 1.2. een nieuwe. Het rijden gaat opzich wel. Alleen de acceleratie is erg ver te zoeken, en dat is vervelend als t verkeer de hele tijd 80->120->80->120 rijdt.
gewillig
pi_104690438
Toch nog 9 uurtjes gemaakt vandaag. Laatste rit in de 3008 was wat krap aan, tank bleek ook nog leeg. Daardoor wat te laat aangekomen op het afleveradres, gelukkig was er nog 1 iemand van een andere huurmaatschappij aanwezig.
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:48:47 #139
182073 invine
blablabla etc.
pi_104691350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, ik vind de vrijheid die ik als hiker heb heerlijk en ik heb ook geen zin om in het weekend/feestdagen/'s nachts te werken. En qua salaris scheelt het geloof ik 5 cent per uur voor mijn leeftijd dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.
Je moet niks he ;) je maakt wel sneller lange dagen als chauffeur en heel (eigenlijk geen) papier werk! Ik mocht geen hiker meer zijn toen ik opnieuw solliciteerde.. dan maar chauffeur dacht ik!
Ik verdien nu het maximale wat je kan bij easy way.. iets van 9,70 per uur geloof ik..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:58:10 #140
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104696497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]

Zeg joppie, is het een beetje leuk, dat autorijden? :P
Ja hoor, haha.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 23 november 2011 @ 09:14:24 #141
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_104708912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Franknfurter het volgende:
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krap :') Allejezus wat een tijden, mooi niet dus.
Had ik ook een keer gedaan, mocht bij de gratie om 8 uur beginnen. Maar blijkt dus dat ze gewoon om 8 uur pas starten daaro en ze weten dat studenten te laat komen.
Is btw wel goed voor je parking skills.

En mijn dag was gisteren kort, 13 uur was ik alweer in Haarlem. Mazda 6 rijdt wel lekker, maar die polo bm mogen ze wat mij betreft afschieten.

O ja, ook haat aan mensen die geen licht aan hebben in de mist.
  woensdag 23 november 2011 @ 10:51:05 #142
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104711041
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
#26 || Luciano da Silva
pi_104713011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Haat aan mensen die hun mistachterlicht voeren. Mijn god, wat is dat stervensirritant.
QFT.
  woensdag 23 november 2011 @ 12:55:44 #144
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104715035
Ik begin wel mooie verzameling ijskrabbers op te bouwen ondertussen _O- Iedere keer vergeet ik eentje mee te nemen en die bedrijven zeggen steeds 'hou maar'. Heb er nu drie van SN, twee van Volkswagen en eentje van die oranje _O-
#26 || Luciano da Silva
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 12:58:34 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104715137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:51 schreef joppie_saus het volgende:
Check
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_104717322
Ben morgen en vrijdag vrij. Hoop deze keer ff wat uren te maken :)
  woensdag 23 november 2011 @ 16:16:16 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104722794
Morgen twee ritten, nieuwe Ford Focus en een Volvo S40 2.0D.
#26 || Luciano da Silva
pi_104724565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen twee ritten, nieuwe Ford Focus en een Volvo S40 2.0D.
Held, 16:16:16 uur. Goed getimed
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  woensdag 23 november 2011 @ 17:15:50 #149
182073 invine
blablabla etc.
pi_104725023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Held, 16:16:16 uur. Goed getimed
Lol :D
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104725862
Niet gebeld, kan zijn omdat ik m'n beschikbaarheid pas om 15:00 wijzigde. Dan maar hopen op een spoedje morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')