Mijn vriend kan instant opgewonden raken als hij mij naakt ziet, als ik bijv. uit de douche stap. Hoeft niet altijd een instant boner te zijn (kan dus wel heel snel) maar hij bewonderd me wel graag als ik uit de douche stap, me aan- of omkleed etc.
Ik heb dat zelf dus helemaal niet. Ik word nooit echt opgewonden van mn vriend (ook niet bij vorige relaties) naakt. Van mannen naakt.
De enige dingen die ik kan denken/ voelen bij n man zijn:
-Als hij naakt naast mn bed staat terwijl ik er al inlig vind ik het wel leuk om hem te bewonderen. Denk ik wel vaak van 'Je hebt je imperfecties maar ik bewonder je om-die-en-die dingen en vind je mooi' en dan kan ik wel verlangen naar mn armen naar m uit te steken enz. zo van 'kom bij me jij mooierd' maar ik word er niet reuze geil van. Hooguit misschien soms zin om te pijpen of zo als hij op iph naast me staat
-Vorige relaties hadden meer een kontje, dat vond ik dan wel leuk om naar te kijken, ik hou wel van kontjes omdat ze gewoon zo uitnodigen erin te knijpen, je hand eromheen te leggen, er op te slaan etc.

Maar instant opgewonden ervan raken, nee dat geloof ik nou ook weer niet.
-Ik word er wel instant soort van geil van als ik zijn stijve tegen me aanvoel of ik die zie soms. Mn kutje reageert daar automatisch op ;P
-Ik vind het geil om te zien hoe hij zich aftrekt. Daar kan ik wel echt opgewonden van raken, soort van.
-Sommige blikken of andere dingen van zn hoofd kan ik wel opwindend vinden tijdens de sex.
-Ik val sowieso wel op blikken van mensen. Als iemand op een bepaalde manier kijkt kan ik wel denken van 'oeh'.
Verder word ik dus totaal niet opgewonden van hem naakt, of van andere mannen naakt. Alleen kontjes heb ik gewoon zin in om in te knijpen of zo als het een mooi kontje is.
Mijn ex had een wat beter figuur enerzijds, en die bewonderde ik dan uiterlijk ook wat meer of zo, maar geloof dat dat ook was omdat ik het fijn vond dat ik naast zo iemand liep en hij van mij was. Dat dat van mij mocht zijn. Hij had ook nogal charisma enz., vrouwen die hem mooi vonden, en dat heeft mn huidige partner een stuk minder.
Ik weet nog dat ik zijn buikje heel erg mooi vond (hij had totaal geen buik dus, maar wel een mooie navel, mooi zacht plat, en dan brede schouders, mooi engelengezichtje maar tegelijkertijd had het iets stoers mannelijks etc.). En hij was jong. Echt zo'n jonge griekse god

Maar meer dan dat bewonderen of zo was het niet....ik werd er niet echt heel erg 'geil' van. T was wel sexy, zin om hem vast te pakken etc. maar that's it.
Als ik goede sex met iemand heb kan ik overigens ook meer zin hebben in iemand, als je iemand naakt ziet wordt je daar dan aan herinnerd. Maar das dan niet om het naakt ansich maar om de herinnering aan goede sex/ band die je met iemand hebt en diegene dus bij je willen hebben.
Nu vraag ik me af of bovenstaande allemaal normaal is voor vrouwen. Of dat de meeste vrouwen wel echt opgewonden raken van het zien van mannen, van hun partner.
Ik 'sop' ook nooit op mannen. Vind mannen gewoon niet seksueel opwindend. Ik kan wel erkennen wat er soms sexy aan is, aan zo'n lichaam, maar opgewonden nee. Niet echt.
Heeeel af en toe als ik me lekker in mn vel voel en we heel erg bezig zijn geweest met focussen op mannen (vriendinnen of met vriend van me die homo is) dan kan ik wel een beetje dat gevoel ervaren, ineens een beetje snappen wat er sexy is aan mannen (want ik zie dat dus gewoon niet he, alle mannen lijken voor mij redelijk op elkaar en ik kan me ook altijd moeilijk voorstellen wat er onder iemands kleding bevindt) en ineens mn ogen open doen en rond gaan kijken. Maar dat gevoel houdt helaas nooit langer dan een dag/ paar dagen aan.
Daarna worden ze weer gewoon die grijze massa voor me waar ik nooit veel aandacht aan besteedt.
Van blikken/ gezichten of zo kan ik wel meer iets hebben van 'oeh, wauw/ mooi'. Dat herinnert me dan ergens aan en dan kan ik wel zin/ de fantasie krijgen genomen te worden of te vrijen met iemand die zo kijkt enz. Maar puur een mannenlichaam daar sop ik niet op.
Is dit normaal? Zijn er meer vrouwen die niet zo opgewonden raken van het zien van een naakte man? Ze zeggen immers wel vaak dat mannen visueler zijn ingesteld dan vrouwen dus misschien is het normaal.
Zelf weet ik niet of dat helemaal klopt: wat mannen betreft voor mij dus wel, maar ik denk dat als ik een relatie met een vrouw zou hebben die er goed uitziet en die zou naakt uit de douche stappen of weet ik veel wat dat ik dan bijna net zo opgewonden ervan zou kunnen raken dan mijn vriend nu van mij (ok misschien wel iets minder, en kan het ook beter uitschakelen dan hij denk ik).