Jawel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef coban het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand geslagen? Nee? Stil dan
Waarom probeer je mij te irriterenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jawel.
Er van uitgaan dat mensen nog nooit iemand geslagen hebben.
kweeniequote:
nee, dan krijg ik een stijfjequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan coban tijdens het poepen, dat werkt
doneer mij ik ben arm en woon op straatquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef coban het volgende:
K ga mijn kledingkast uitzoeken enzozijn jullie trots?
Want als ik dan dingen wegdoe komt er weer plaats voor nieuwe spullen en dan kan ik weer winkelen en dan kan ik voor een bepaalde periode van 24 uur zeggen fuck yeah my life's complete
Neuj ik ben gierigquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doneer mij ik ben arm en woon op straat
ik heb al gegeven vandaag. andere keer okquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doneer mij ik ben arm en woon op straat
hAHAHAHA die ken ik all omg ik hou van hunquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Neuj ik ben gierig
OMGGGG MKKKK HAHAHAHAH KIJK DIT JE GAAT STUK
borrelnootjez - zoubida
Mk ik zeg je je gaat dood
Ow jammerquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hAHAHAHA die ken ik all omg ik hou van hun_o-
Ik heb zelf nog geeneensquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je een iphone overhebt hoor ik het graag coban
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ow jammer
MK KIJK DIT
dino show FC kip
(6 delen)
Je gaat ook stukk
quote:I got that boom in your face
We're gonna rock this place
I'm gonna drop that bomb
'Cause we got it going on
I got that boom dynamite
We're gonna party all night
If you get down to the sound
I'll bring the whole club down
Sinds ik hem dat nummer heb laten horen...quote:
Wat, het staat nog niet op mijn mobiel hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sinds ik hem dat nummer heb laten horen...
Klinkt baasquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:10 schreef Dalando het volgende:
SV: http://www.hardtraxx.nl/f(...)k-anthem-t20957.html
Vette bootleg niet?quote:
Lekkere track iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vette bootleg niet?Zeker voor een free release
Aanklagen voor iedere cent die hij heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef Roburtt het volgende:
klaar met werken, maar m'n halve loon gekregen
ik werk zwart mainquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aanklagen voor iedere cent die hij heeft.
was Rockiejj er?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
Waar was je trouwens gisteren, we hadden gewoon de kans om met 3 Sassemers in hetzelfde topic te zijn.
Shaf?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
Ik ga straks trouwens eten bij de Shaf, nog nooit gedaan.
Shaffeysquote:
Ja, hij gaat binnenkort een briefje door mijn brievenbus stoppen.quote:
Café/kroeg.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij gaat binnenkort een briefje door mijn brievenbus stoppen.
[..]
Café/kroeg.
Spannend hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:26 schreef Roburtt het volgende:
Oh tevens, ik ben vanavond misschien nog wel te vinden in de shaf
MAAR DAT IS ENG!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:26 schreef Roburtt het volgende:
Oh tevens, ik ben vanavond misschien nog wel te vinden in de shaf
jaja, ik heb zowaar geen plannen vanavondquote:
Vis fappen een optie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jaja, ik heb zowaar geen plannen vanavond
nee, ik fap niet zoveel meer.quote:
Wtf? Misschien is hij wel bottom hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het maar zo
[..]
Over 6 uur zit zijn vinger in jouw anus
op mij!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik eet nu 2 bruine boterhammen met kaas
Proost!
Personeel voor?quote:
Want?quote:
quote:
nee, zo kom ik meer in aanraking met mijn innerlijke ik.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
nee, zo kom ik meer in aanraking met mijn innerlijke ik.
tja...quote:
Ook ik niet al 2 wken * Pizza_Pepperoni is trotsquote:
Ooh ja, jouw 32.5 cm in zijn endeldarm danquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Misschien is hij wel bottom hoor.
Je innerlijke ik kan er veel makkelijker door te fappen hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
nee, zo kom ik meer in aanraking met mijn innerlijke ik.
ligt eraan wie er achter het stuur zit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Er rijdt hier in de buurt een auto rond met daarom een bedrijfsnaam.
Patricia's naaizolder
Hoeveel hitsige mannen zullen die auto volgen?
Ik vind het een nogal dubbelzinnige bedrijfsnaamquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ligt eraan wie er achter het stuur zit.
zo zijn er meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een nogal dubbelzinnige bedrijfsnaam
Ja en dat dan voor een kinderdagverblijf ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo zijn er meer
"wipstoeltje" heb ik altijd dubieus gevonden om maar iets te noemen.
In amsterdam bijv.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat dan voor een kinderdagverblijf ofzo
Met abo wel een stukkie duurder jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vet rijk jij, gewoon een 600 euro telefoon!
quote:
als ik er 1 neem dan een losse. met abo vink altijd zo ingewikkeld, moet je weer uitrekenen hoeveel ie nou eigenlijk kost enzo. heb sim only.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Met abo wel een stukkie duurder ja
Ga jij nemen?
DOE DOE DAN KUNNEN WE FEESTAIMEN
HAHA GRAPJE DAT DOE IK NIET
Ja mja moet toch gwn nieuw abo afsluiten dus tsjaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik er 1 neem dan een losse. met abo vink altijd zo ingewikkeld, moet je weer uitrekenen hoeveel ie nou eigenlijk kost enzo. heb sim only.
Eng he zo'n woonkamer vol met familieledenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu gewoon in het openbaar.#Eng
Ja he, mensen brrrrquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
sim only scheelt 2 tientjes per maand ofzo. linksom, rechtsom, die telefoon betaal je. bij iphone was het eerst goedkoper om een abo te nemen, nu niet meer geloof ik, kun je net zo goed sim only en losse foon nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mja moet toch gwn nieuw abo afsluiten dus tsja
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
* knuf *quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
Jij haat op de relatie tussen plezierpiet sinterklaas en ikkequote:
trquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als er een bedrag tegenover staat is dat zeker mogelijk.
idemquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Rare mensen hier
Ik voel me veel te hoog om met jullie om te gaan
Doodsverwensing banquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik bedoelde
stop je op je hoogtepunt
Ik vind dequote:
neequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Doodsverwensing ban
OMG IK MK TROUWENS GEBAND? zeg nee ik kan niet zonder haar
Kom we gaan eigen sc maken met geheim wachtwoord dan mogen ze niet zomaar binnenkomenquote:
JA die pedosmilequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind devan MSN echt doodseng
MarokkaanseKipquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
Kom we gaan eigen sc maken met geheim wachtwoord dan mogen ze niet zomaar binnenkomen
Hoe ziet die eruit dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind devan MSN echt doodseng
Nou hij doet me denken aan dat kind van die IK SPUUG IN JE KUT fotoquote:
Als dat kind van die IK SPUUG IN JE KUT fotoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:50 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit dan?
Gebruik geen msn weetje
Show mequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou hij doet me denken aan dat kind van die IK SPUUG IN JE KUT foto
Oh chill zij is mijn levenskracht zonder haar doet mijn hart het nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
MarokkaanseKip
zolang geen streepje - geen ban
sweeeetquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
Kom we gaan eigen sc maken met geheim wachtwoord dan mogen ze niet zomaar binnenkomen
quote:
Is mn skypeplaatje, staat op mn FB en dat kind is geniaalquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vind je mooi he
is al minstens 3e keer dat je die op FOK! post
Is toch sprekend dat kindquote:
Laat mequote:
Is toch zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |