quote:
als ik er 1 neem dan een losse. met abo vink altijd zo ingewikkeld, moet je weer uitrekenen hoeveel ie nou eigenlijk kost enzo. heb sim only.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Met abo wel een stukkie duurder ja
Ga jij nemen?
DOE DOE DAN KUNNEN WE FEESTAIMEN
HAHA GRAPJE DAT DOE IK NIET
Ja mja moet toch gwn nieuw abo afsluiten dus tsjaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik er 1 neem dan een losse. met abo vink altijd zo ingewikkeld, moet je weer uitrekenen hoeveel ie nou eigenlijk kost enzo. heb sim only.
Eng he zo'n woonkamer vol met familieledenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu gewoon in het openbaar.#Eng
Ja he, mensen brrrrquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
sim only scheelt 2 tientjes per maand ofzo. linksom, rechtsom, die telefoon betaal je. bij iphone was het eerst goedkoper om een abo te nemen, nu niet meer geloof ik, kun je net zo goed sim only en losse foon nemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mja moet toch gwn nieuw abo afsluiten dus tsja
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
* knuf *quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
Jij haat op de relatie tussen plezierpiet sinterklaas en ikkequote:
trquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als er een bedrag tegenover staat is dat zeker mogelijk.
idemquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Rare mensen hier
Ik voel me veel te hoog om met jullie om te gaan
Doodsverwensing banquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik bedoelde
stop je op je hoogtepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |