Waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ondanks mijn doodsverwensing geen ban
in klb marokkanentopic ging die diehofstadgtruppe ofzo stoer doen over God dus ik zei spring onder een trein of word doodverkracht door nazi's.quote:
nice! linkje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
in klb marokkanentopic ging die diehofstadgtruppe ofzo stoer doen over God dus ik zei spring onder een trein of word doodverkracht door nazi's.maar ik had echt frustraties even.
ban?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die ban krijg ik denk ik wel mja /care
ze hebben mijn doodsverwensing verwijderd staat nog wel in quote ergensquote:
IRL ook zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laat je niet opfokken door een stelletje pubers joh. gewoon negeren dat soort zaken.
nou ja met doodsverwensingsachtige dingen begeef je je op hetzelfde niveau en geef je ze enkel wat ze willen zien. daar ga je het niet mee winnen iig, niet op FOK! en ook niet irl.quote:
Ik loop voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef Roburtt het volgende:
Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
hoe hou ik het vol
3 maar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef Roburtt het volgende:
Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
hoe hou ik het vol
maar dat doe ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
3 maar?
je mag wel wat kritischere reacties plaatsen joh.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef coban het volgende:
Irl ga ik wel gwn slaan.
Als ze me echt heel boos maken
zwaktebodquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef coban het volgende:
Irl ga ik wel gwn slaan.
Ik zie een klein meisje voor me die tevergeefs iemand probeert aan te rakenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef coban het volgende:
Irl ga ik wel gwn slaan.
Zomaar mij onderschatten tfoe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie een klein meisje voor me die tevergeefs iemand probeert aan te raken
jezelf overschattenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |