Jawel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef coban het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand geslagen? Nee? Stil dan
Waarom probeer je mij te irriterenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jawel.
Er van uitgaan dat mensen nog nooit iemand geslagen hebben.
kweeniequote:
nee, dan krijg ik een stijfjequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan coban tijdens het poepen, dat werkt
doneer mij ik ben arm en woon op straatquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef coban het volgende:
K ga mijn kledingkast uitzoeken enzozijn jullie trots?
Want als ik dan dingen wegdoe komt er weer plaats voor nieuwe spullen en dan kan ik weer winkelen en dan kan ik voor een bepaalde periode van 24 uur zeggen fuck yeah my life's complete
Neuj ik ben gierigquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doneer mij ik ben arm en woon op straat
ik heb al gegeven vandaag. andere keer okquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doneer mij ik ben arm en woon op straat
hAHAHAHA die ken ik all omg ik hou van hunquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Neuj ik ben gierig
OMGGGG MKKKK HAHAHAHAH KIJK DIT JE GAAT STUK
borrelnootjez - zoubida
Mk ik zeg je je gaat dood
Ow jammerquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hAHAHAHA die ken ik all omg ik hou van hun_o-
Ik heb zelf nog geeneensquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je een iphone overhebt hoor ik het graag coban
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ow jammer
MK KIJK DIT
dino show FC kip
(6 delen)
Je gaat ook stukk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |