Gauw ingetrokkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef J2T het volgende:
Ajax: fans mogen netjes mening geven
AMSTERDAM - Supporters van Ajax mogen tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda gewoon voor hun mening uitkomen. „Zo lang ze zich maar onthouden van discriminerende en kwetsende spreekkoren. Maar dat geldt voor iedere wedstrijd", benadrukte een woordvoerder van de Amsterdammers.
Hij reageerde daarmee op berichten in de media dat uitgebreide steunbetuigingen aan Johan Cruijff niet zouden worden getolereerd. Dat leidde tot woedende reacties van supporters van Ajax. „Maar voor deze wedstrijd gelden normale regels", aldus de woordvoerder. „Je mag voor een mening uitkomen. Zo lang dat maar netjes gebeurt."
Op de site van het AD staat het stukje nog welquote:Ajax begint morgen aan een reeks van vijf competitiewedstrijden die volgens trainer Frank de Boer allemaal gewonnen moeten worden om nog kans te houden op titelprolongatie.
In de thuiswedstrijd tegen NAC kijken waarschijnlijk echter weinig supporters naar de korte termijn. Het zal vooral gaan over Johan Cruijff en de overige commissarissen: welke kant kiezen de supporters?
De Amsterdamse vereniging heeft vast voorzorgsmaatregelen genomen. Stewards wordt in de voorbereiding op het duel de opdracht meegegeven zogenaamde 'Cruijff-attributen', vlaggen en andere visuele steunbetuigingen aan Johan Cruijff, uit stadion Arena te weren.
Volgens Ajax mogen de fans morgen gewoon voor hun mening uitkomen. 'Zo lang ze zich maar onthouden van discriminerende en kwetsende spreekkoren. Maar dat geldt voor iedere wedstrijd', benadrukte een woordvoerder.
Media offensief t.o.v. Vermeulen en Sjekkie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:49 schreef Stiggie het volgende:
Keje Molenaar vanavond bij VI. Duidelijk dat de RVC er van langs krijgt
Ja tuurlijk. Het is het AD..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de site van het AD staat het stukje nog wel
Vrijdag, gehaktdag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:49 schreef Stiggie het volgende:
Keje Molenaar vanavond bij VI. Duidelijk dat de RVC er van langs krijgt
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Co Adriaans en Van Gaal en (Oldie Riekerink, Jonker ect.) Delen dezelfde voetbalvisie namelijk TEAM staat voorop in de jeugd --> Grote sterke spelers die technisch het niveau van Telstar hebben = Siem de Jong het grootstse voorbeeld nu.
De Jeugd gaat dan door hoe het de afgelopen jaren dus was, en toen vond IEDEREEN dat kut, hoezo willen jullie nu dan verdomme hetzelfde kut jeugdbeleid de komende 5-8 jaar met V Gaal?!!!!!
Ajax is dan echt kapot!!!!
Meer dan die kale gladjak iig. En Davids moet zo snel mogelijk wieberen. Rattenactie. Zo ga je niet met je collega's/vrienden om.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Arolsen het volgende:
Ik snap die blinde liefde voor Cruijff van zijn meelopers niet. Kan die man zich dan echt alles permitteren?
Dan zouden ze net zo kapot zijn als Feyenoord, en dan met 10-0 verliezen, dus doe maar niet.quote:
Ben blij dat jij je mening er zo goed doorheen weet te drukken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Helaas de hoop is definitief vervlogen heren, Ajax is door...
Zoals ik al aangaf zijn de supporters groepen niet zo slim, ik geef al meerdere malen aan (en talloze andere die altijd op de toekomst zijn en dicht bij Ajax ) Dat Cruiff en Van Gaal en totaal andere en verschillende visie hebben over de jeugd, het hart van Ajax.
Het verschil zo groot als het Christelijk geloof en de Islam , jij kan verwachten dat wanneer jij uit stommiteit een Iman en Priester in dezelfde ruimte zet die het eens worden..
Ik schaam me voor de domheid van de AFCA die de kern van het probleem dus totaal niet begrijpen..
heeft zijn liefde voor ajax nooit onder stoelen of banken geschoven en heeft zich al vaker in de media laten zien met een mening over ajax.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:59 schreef J2T het volgende:
En wie geeft trouwens om wat Peter R de Vries te melden heeft over Cruijff/Van Gaal? Kijk dat Mulder daar zit dat snap ik nog wel. Oud speler Ajax/teamgenoot Cruijff. Barend is een sportjournalist en vriend van Cruijff. Maar wat doet Peter daar? Iemand?
Als je serieus genomen wilt worden, zorg er dan op zijn minst voor dat je Cruijff op de goede manier schrijftquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Helaas de hoop is definitief vervlogen heren, Ajax is dood...
Zoals ik al aangaf zijn de supporters groepen niet zo slim, ik geef al meerdere malen aan (en talloze andere die altijd op de toekomst zijn en dicht bij Ajax ) Dat Cruiff en Van Gaal een totaal andere en verschillende visie hebben over de jeugd, het hart van Ajax.
Het verschil zo groot als het Christelijk geloof en de Islam , jij kan niet verwachten dat wanneer jij uit stommiteit een Iman en Priester in dezelfde ruimte zet die het eens worden..
Ik schaam me voor de domheid van de ASD die de kern van het probleem dus totaal niet begrijpen..
Ook al jagen jullie Ten Have terecht weg, Van Gaal wilt niet dat de jeugd volgens de Cruiff wijze word geleid als hij AD is en Cruiff en Bergkamp en Jonk willen niet werken aan een jeugdwijze volgens Van Gaal als zij dat niet steunen. Je moet echt verdomme een IQ van een aap hebben als je dit nog steeds niet begrijpt na talloze post/interviews/woorden uit Cruiff en Van Gaal, ongeloveijk zeg...
Schaam je, jullie zijn zojuist verantwoordelijk voor de DOOD van Ajax, helaas zullen julie met jullie o zo wijze kennis dit pas merken over 5-8 jaar wanneer Ajax door 4 clubs op alle fronten is voorbij gestreefd!
Mee eens,quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden, zorg er dan op zijn minst voor dat je Cruijff op de goede manier schrijft
Daarnaast is je minderwaardigheid tegenover andere mensen gewoon te triest voor woorden.
Als coach ja, maar zijn rol als AD?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef Komakie het volgende:
Even de opzet van de jeugdopleiding buiten beschouwing gelaten.
Je kunt niet zeggen dat Van Gaal niet goed met jeugd kan werken. Zelfs al ligt de basisontwikkeling van de jonge spelers bij een jeugdopleiding die door Cruijff is opgezet, Van Gaal heeft er wel voor gezorgd dat die spelers echt goed zijn geworden op het hoogste niveau. Natuurlijk hadden ze aan het eind van de jeugd al een aardig niveau, maar de doorontwikkeling heeft Van Gaal voor zijn rekening genomen en dat heeft hij bij die spelers toch best heel aardig gedaan.
Het gaat mij om het feit dat er elke keer gezegd wordt dat Van Gaal de vruchten plukte van Cruijff zijn beleid, terwijl Van Gaal toch zeker die spelers ook ontwikkelt heeft en er voor gezorgd heeft dat het uiteindelijk toch topspelers zijn geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als coach ja, maar zijn rol als AD?
Meh
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we het ook hebben over de pot van morgen tegen NAC?![]()
Janssen en Boerrigter zijn waarschijnlijk fit genoeg
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Co Adriaans en Van Gaal en (Oldie Riekerink, Jonker ect.) Delen dezelfde voetbalvisie namelijk TEAM staat voorop in de jeugd --> Grote sterke spelers die technisch het niveau van Telstar hebben = Siem de Jong het grootstse voorbeeld nu.
De Jeugd gaat dan door hoe het de afgelopen jaren dus was, en toen vond IEDEREEN dat kut, hoezo willen jullie nu dan verdomme hetzelfde kut jeugdbeleid de komende 5-8 jaar met V Gaal?!!!!!
Ajax is dan echt kapot!!!!

Wat lul jij allemaal joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Helaas de hoop is definitief vervlogen heren, Ajax is dood...
Heb er zin in. Gewoon weer voetbal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan Dinsdagquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb er zin in. Gewoon weer voetbal.
Ajax moet 3 keer scoren ofzo dan spelen ze mss gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. 1 doelpuntje maken. Dan op de counter liggen voor de 0-2. 1-1 maakt niet uit
Pessimist.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ajax moet 3 keer scoren ofzo dan spelen ze mss gelijk
Hmm, Daarom hebben we maar 3 doelpuntjes tegen (waarvan allen tegen real madrid) in de cl poule.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat jij het nog steeds niet doorhebt dat de verdediging van RKC niveau is
Dinamo Zagreb was wel van een heel bedroevend niveauquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmm, Daarom hebben we maar 3 doelpuntjes tegen (waarvan allen tegen real madrid) in de cl poule.
Olympique Lyon hadden we weliswaar geluk dat zij veel kansen misten. Bijvoorbeeld die van Gomisquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb was wel van een heel bedroevend niveau
Appeltje eitje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Probleem...quote:
Ja? Seedorf nooit gezien op zijn 16e? Of Kluivert op zijn 18e? Dat waren voetbalbeesten met een voorpleiding waar je U tegen zegt. Gaal is TIPS.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat er elke keer gezegd wordt dat Van Gaal de vruchten plukte van Cruijff zijn beleid, terwijl Van Gaal toch zeker die spelers ook ontwikkelt heeft en er voor gezorgd heeft dat het uiteindelijk toch topspelers zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |