abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104505390
- neuh -

[ Bericht 83% gewijzigd door Happel op 18-11-2011 10:34:00 ]
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:31:01 #102
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104505419
Ajax: fans mogen netjes mening geven

AMSTERDAM - Supporters van Ajax mogen tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda gewoon voor hun mening uitkomen. „Zo lang ze zich maar onthouden van discriminerende en kwetsende spreekkoren. Maar dat geldt voor iedere wedstrijd", benadrukte een woordvoerder van de Amsterdammers.

Hij reageerde daarmee op berichten in de media dat uitgebreide steunbetuigingen aan Johan Cruijff niet zouden worden getolereerd. Dat leidde tot woedende reacties van supporters van Ajax. „Maar voor deze wedstrijd gelden normale regels", aldus de woordvoerder. „Je mag voor een mening uitkomen. Zo lang dat maar netjes gebeurt."
pi_104505450
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef J2T het volgende:
Ajax: fans mogen netjes mening geven

AMSTERDAM - Supporters van Ajax mogen tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda gewoon voor hun mening uitkomen. „Zo lang ze zich maar onthouden van discriminerende en kwetsende spreekkoren. Maar dat geldt voor iedere wedstrijd", benadrukte een woordvoerder van de Amsterdammers.

Hij reageerde daarmee op berichten in de media dat uitgebreide steunbetuigingen aan Johan Cruijff niet zouden worden getolereerd. Dat leidde tot woedende reacties van supporters van Ajax. „Maar voor deze wedstrijd gelden normale regels", aldus de woordvoerder. „Je mag voor een mening uitkomen. Zo lang dat maar netjes gebeurt."
Gauw ingetrokken :D
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 10:34:37 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_104505504
quote:
Ajax begint morgen aan een reeks van vijf competitiewedstrijden die volgens trainer Frank de Boer allemaal gewonnen moeten worden om nog kans te houden op titelprolongatie.

In de thuiswedstrijd tegen NAC kijken waarschijnlijk echter weinig supporters naar de korte termijn. Het zal vooral gaan over Johan Cruijff en de overige commissarissen: welke kant kiezen de supporters?

De Amsterdamse vereniging heeft vast voorzorgsmaatregelen genomen. Stewards wordt in de voorbereiding op het duel de opdracht meegegeven zogenaamde 'Cruijff-attributen', vlaggen en andere visuele steunbetuigingen aan Johan Cruijff, uit stadion Arena te weren.

Volgens Ajax mogen de fans morgen gewoon voor hun mening uitkomen. 'Zo lang ze zich maar onthouden van discriminerende en kwetsende spreekkoren. Maar dat geldt voor iedere wedstrijd', benadrukte een woordvoerder.
Op de site van het AD staat het stukje nog wel :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104507622
Keje Molenaar vanavond bij VI. Duidelijk dat de RVC er van langs krijgt
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_104507687
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:49 schreef Stiggie het volgende:
Media offensief t.o.v. Vermeulen en Sjekkie.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:57:32 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_104507881
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Op de site van het AD staat het stukje nog wel :P
Ja tuurlijk. Het is het AD..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:03:34 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_104508070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:49 schreef Stiggie het volgende:
Vrijdag, gehaktdag.
pi_104508210
Zoals Cruyff al aan gaf dat het gaat niet om hoeveel spelers in het eerste spelen maar om de kwaliteit van de spelers.

Om kwaliteit te meten nemen we het Nederland elftal, ons uithangbord internationaal...
Hoeveel jeugdspelers hebben tussen 1990 en 2000 het nederlands elftal gehaald[ minimaal 5 caps]en hoeveel tussen 2000 en 2010...??

Hieronder het debuut van ajax spelers bij het nederlands elftal .

1981 ---terug komst Cruijff bij ajax

seizoen 1986-1987- Dennis bergkamp, Aaron Winter, Richard Witsche
seizoen 1987-1988- Ronald de boer , Brain Roy
seizoen 1988-1989- Frank de boer , Marciano Vink
seizoen 1990-1991- 8 spelers rond de 20 jaar
seizoen 1991-1992- Edgar davids , Michael Reiziger
seizoen 1992-1993- Seedorf , Michel Kreek
seizoen 1993-1994- Kluivert

opbrengst Cruijff in 13 jaar .. zie hierboven.

-----------------------------------------------------------------------------
Aankomst v Gaal in 1991

seizoen 1994-1995-
seizoen 1995-1996- Landzaat
seizoen 1996-1997- Melchiot
seizoen 1997-1998- van der Meyde
seizoen 1998-1999- Tim de Cler
seizoen 1999-2000- Rafael van der Vaart
seizoen 2001-2002- John Heitinga , Nigel de Jong
seizoen 2002-2003- Wesley Sneijder
seizoen 2003-2004- 0

opbrengst v Gaal in 13 jaar...zie hierboven
----------------------------------------------------------------------------

seizoen 2004-2005- Urby Emanuelson , Maduro , babel
seizoen 2005-2006- 0
seizoen 2006-2007- Gregory van der Wiel
seizoen 2007-2008- 0
seizoen 2008-2009- 0
seizoen 2009-2010- 0 anita 3 caps , moet minimaal 5 zijn.
seizoen 2010-2011- 0

opbrengst Co Adriaanse en consorten..zie hierboven

Dit zijn de spelers die 5 of meer wedstrijden hebben gespeeld.

CRUIJFF KWAM NAAR AJAX TERUG OP 1981 EN BLEEFT TOT 1988 WAARIN HIJ DE JEUGDOPLEIDING VORM GAF EN KIJK WAT ER VOOR TALENTEN BOVEN KWAMEN DRIJVEN.
AANGENOMEN DAT EEN JEUGDSPELERS MAXIMAAL 10 JAAR NODIG HEEFT ALS HIJ IN DE JONGSTE JEUGD BEGINT.

V GAAL KWAM IN 1991 , VANAF 1991 TOT OP HEDEN NOG STEEDS EEN ERFENIS VAN VAN GAAL , CO ADRIAANSE , JAN OLDE RIEKERINK EN HENNY DE REGT , ZIE HOEVEEL TALENTEN HIJ MET ZIJN VISIE OPGELEID HEEFT
pi_104508285
JE CAPS LOCK ZIT VAST
pi_104508288
Co Adriaans en Van Gaal en (Oldie Riekerink, Jonker ect.) Delen dezelfde voetbalvisie namelijk TEAM staat voorop in de jeugd --> Grote sterke spelers die technisch het niveau van Telstar hebben = Siem de Jong het grootstse voorbeeld nu.

De Jeugd gaat dan door hoe het de afgelopen jaren dus was, en toen vond IEDEREEN dat kut, hoezo willen jullie nu dan verdomme hetzelfde kut jeugdbeleid de komende 5-8 jaar met V Gaal?!!!!!

Ajax is dan echt kapot!!!!
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:12:01 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104508311
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Co Adriaans en Van Gaal en (Oldie Riekerink, Jonker ect.) Delen dezelfde voetbalvisie namelijk TEAM staat voorop in de jeugd --> Grote sterke spelers die technisch het niveau van Telstar hebben = Siem de Jong het grootstse voorbeeld nu.

De Jeugd gaat dan door hoe het de afgelopen jaren dus was, en toen vond IEDEREEN dat kut, hoezo willen jullie nu dan verdomme hetzelfde kut jeugdbeleid de komende 5-8 jaar met V Gaal?!!!!!

Ik zeg doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104508492
Ik snap die blinde liefde voor Cruijff van zijn meelopers niet. Kan die man zich dan echt alles permitteren?
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:53:32 #114
344378 J2T
pi_104509531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Arolsen het volgende:
Ik snap die blinde liefde voor Cruijff van zijn meelopers niet. Kan die man zich dan echt alles permitteren?
Meer dan die kale gladjak iig. En Davids moet zo snel mogelijk wieberen. Rattenactie. Zo ga je niet met je collega's/vrienden om.
pi_104509616
Hoe erg ik ook zo willen dat Cruiff wint, ik heb de hoop al opgegeven.

De supportersgroepen,

- vak410 maakt het niets uit zolang ze maar kunnen springen, het zegt genoeg dat zij de wedstrijd belangerijker vinden, ondanks dat zaterdag de belangerijkste dag is van de geschiedenis van Ajax, dan weet je al genoeg helaas.

- f-side/afca - is allang niet meer wat het geweest is, zij waren diegene die jaren lang om Cruiff schreeuwen, die jaren lang van der aat en slop weg wilden en niets te maken wilde hebben met andere mensen buiten de voetbalmensen, en toch wist zelfs Rik van den Boog en ook dus Ten Have ze om te praten. Geloof me dit stelt geen pik voor, die zijn weer wat extra privileges beloofd.

-60% van de tribune klanten zijn man met hun vrouw, die verdiepen zich voor geen meter in de verschillen tuusen Louis en Cruiff die denken dat ze hetzelfde visie hebben..Dan weet je ook genoeg

Helaas denkt 70% van de supporters dit ook, die weten totaal niet dat Cruiff en zijn jeugdvisie (individu voorop ect, lees de jeugdtopics maar door) totaal haaks staan op Louise (bootcamp, grote sterke spelers, geen spelers die een man durfen passeren, TIPS, Co adriaanse en Jan olde Riekerink zijn zijn volgelingen, de mensen die de jeugd de afgelopen 15 jaar verdomme naar de klote hebben geleid, maher, narsingh, aissadi,boussoufa , elia ect. allemaal afgetest door TIPS en deze heren..).
Dus zeggen dat Louis en Cruiff samen moeten kunnen is zeggen dat Obama en president van Iran dezelfde visie hebben over hoe je een land moet regeren met diens mensenrechten.

Nee, geloof me , zaterdag word het einde van Ajax en waar zij voor staat.

Het enige wat dan overblijft is een club dat in een concerthal speelt, spelers die bij lange na niet de kwaliteiten hebben van een standaard Ajacied , dit geldt voor zowel de jeugd als het eerste. Ajax zal door AZ (dat het uitstekend volgens de Cruiff filosifie doet in de jeugd) , Feyeneoord (is het al) en PSV en Twente ingehaald worden als jeugdopleiding en nauwelijks meer spelers naar het NL elftal sturen.
Ze spelen in een shirt wat niets een lijkt op de Ajax shirt (Heerenveen uit shirt lijkt er meer op). Het logo is al vervangen door een smurf puur voor de sponsor.
De spelers, de echte Ajacieden die de club hebben gemaakt en bestuurders (ook van praag is achter Cruiff) willen niets meer te maken hebben met deze club.
De visie is niet meer Des Ajax.
En de club wordt geleid door mensen uit het bedrijfsleven (die het toch de afgelopen 15 jaar hebben verkloot?!).

Nee ik zeg mijn seizoenskaart op (en met mij vele anderen) want dit is geen Ajax meer dan behalve de letters op papier.
pi_104509622
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zeg doen.
Dan zouden ze net zo kapot zijn als Feyenoord, en dan met 10-0 verliezen, dus doe maar niet.
★★★
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:59:29 #117
344378 J2T
pi_104509718
En wie geeft trouwens om wat Peter R de Vries te melden heeft over Cruijff/Van Gaal? Kijk dat Mulder daar zit dat snap ik nog wel. Oud speler Ajax/teamgenoot Cruijff. Barend is een sportjournalist en vriend van Cruijff. Maar wat doet Peter daar? Iemand?
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:00:25 #118
344378 J2T
pi_104509741
Je had daar net zo goed Lurling kunnen neerzetten. Heeft evenveel met Cruijff te maken als Peter dat heeft.
pi_104510303
Helaas de hoop is definitief vervlogen heren, Ajax is door...

Zoals ik al aangaf zijn de supporters groepen niet zo slim, ik geef al meerdere malen aan (en talloze andere die altijd op de toekomst zijn en dicht bij Ajax ) Dat Cruiff en Van Gaal en totaal andere en verschillende visie hebben over de jeugd, het hart van Ajax.

Het verschil zo groot als het Christelijk geloof en de Islam , jij kan verwachten dat wanneer jij uit stommiteit een Iman en Priester in dezelfde ruimte zet die het eens worden..

Ik schaam me voor de domheid van de AFCA die de kern van het probleem dus totaal niet begrijpen..
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:19:51 #120
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_104510309
Ik moet wel lachen om Gadaffi :'), en om mensen die nog steeds denken dat alles wat het AD schrijft waar is. Niet opgelet tijdens de revolutie van Cruijff (je weet wel, die van een paar maanden terug) toen het AD ook allemaal bullshit schreef? :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:21:00 #121
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_104510354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Helaas de hoop is definitief vervlogen heren, Ajax is door...

Zoals ik al aangaf zijn de supporters groepen niet zo slim, ik geef al meerdere malen aan (en talloze andere die altijd op de toekomst zijn en dicht bij Ajax ) Dat Cruiff en Van Gaal en totaal andere en verschillende visie hebben over de jeugd, het hart van Ajax.

Het verschil zo groot als het Christelijk geloof en de Islam , jij kan verwachten dat wanneer jij uit stommiteit een Iman en Priester in dezelfde ruimte zet die het eens worden..

Ik schaam me voor de domheid van de AFCA die de kern van het probleem dus totaal niet begrijpen..
Ben blij dat jij je mening er zo goed doorheen weet te drukken.

Overigens zijn het christendom en de Islam in de kern hetzelfde, alleen de namen zijn (soms) aangepast. Goeie vergelijking weer dit!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104510406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:59 schreef J2T het volgende:
En wie geeft trouwens om wat Peter R de Vries te melden heeft over Cruijff/Van Gaal? Kijk dat Mulder daar zit dat snap ik nog wel. Oud speler Ajax/teamgenoot Cruijff. Barend is een sportjournalist en vriend van Cruijff. Maar wat doet Peter daar? Iemand?
heeft zijn liefde voor ajax nooit onder stoelen of banken geschoven en heeft zich al vaker in de media laten zien met een mening over ajax.
Ik vind zijn mening tig keer interessanter dan die van pessimist en zeikerd jan Mulder of van hielenlikker Barend. Er is nog geen dag voorbij gegaan waarbij Barend Johan niet heeft gebeld of ons heeft laten weten wat het orakel nu weer vindt in barcelona
pi_104510476
Helaas de hoop is definitief vervlogen heren, Ajax is dood...

Zoals ik al aangaf zijn de supporters groepen niet zo slim, ik geef al meerdere malen aan (en talloze andere die altijd op de toekomst zijn en dicht bij Ajax ) Dat Cruiff en Van Gaal een totaal andere en verschillende visie hebben over de jeugd, het hart van Ajax.

Het verschil zo groot als het Christelijk geloof en de Islam , jij kan niet verwachten dat wanneer jij uit stommiteit een Iman en Priester in dezelfde ruimte zet die het eens worden..

Ik schaam me voor de domheid van de ASD die de kern van het probleem dus totaal niet begrijpen..

Ook al jagen jullie Ten Have terecht weg, Van Gaal wilt niet dat de jeugd volgens de Cruiff wijze word geleid als hij AD is en Cruiff en Bergkamp en Jonk willen niet werken aan een jeugdwijze volgens Van Gaal als zij dat niet steunen. Je moet echt verdomme een IQ van een aap hebben als je dit nog steeds niet begrijpt na talloze post/interviews/woorden uit Cruiff en Van Gaal, ongeloveijk zeg...

Schaam je, jullie zijn zojuist verantwoordelijk voor de DOOD van Ajax, helaas zullen julie met jullie o zo wijze kennis dit pas merken over 5-8 jaar wanneer Ajax door 4 clubs op alle fronten is voorbij gestreefd!
pi_104510575
De soap wordt volgens mij pas echt leuk als blijkt dat de aanstelling van Cruijff verkeerd verlopen is en dus ongedaan gemaakt wordt
pi_104511050
Trouwens wel goed van frank dat hij geen partij kiest. :)
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:44:44 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104511138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

Zoals ik al aangaf zijn de supporters groepen niet zo slim, ik geef al meerdere malen aan (en talloze andere die altijd op de toekomst zijn en dicht bij Ajax ) Dat Cruiff en Van Gaal een totaal andere en verschillende visie hebben over de jeugd, het hart van Ajax.

Het verschil zo groot als het Christelijk geloof en de Islam , jij kan niet verwachten dat wanneer jij uit stommiteit een Iman en Priester in dezelfde ruimte zet die het eens worden..

Ik schaam me voor de domheid van de ASD die de kern van het probleem dus totaal niet begrijpen..

Ook al jagen jullie Ten Have terecht weg, Van Gaal wilt niet dat de jeugd volgens de Cruiff wijze word geleid als hij AD is en Cruiff en Bergkamp en Jonk willen niet werken aan een jeugdwijze volgens Van Gaal als zij dat niet steunen. Je moet echt verdomme een IQ van een aap hebben als je dit nog steeds niet begrijpt na talloze post/interviews/woorden uit Cruiff en Van Gaal, ongeloveijk zeg...

Schaam je, jullie zijn zojuist verantwoordelijk voor de DOOD van Ajax, helaas zullen julie met jullie o zo wijze kennis dit pas merken over 5-8 jaar wanneer Ajax door 4 clubs op alle fronten is voorbij gestreefd!
Als je serieus genomen wilt worden, zorg er dan op zijn minst voor dat je Cruijff op de goede manier schrijft :')
Daarnaast is je minderwaardigheid tegenover andere mensen gewoon te triest voor woorden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:46:41 #127
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_104511201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je serieus genomen wilt worden, zorg er dan op zijn minst voor dat je Cruijff op de goede manier schrijft :')
Daarnaast is je minderwaardigheid tegenover andere mensen gewoon te triest voor woorden.
Mee eens,

Net als je held beschouw je het normale volk (Ajax supporters) als domme mensen. En lekker blijven generaliseren, ben je ook best goed in.

:W

[ Bericht 0% gewijzigd door TakAFCA op 18-11-2011 13:53:53 ]
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:02:42 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104511706
Even de opzet van de jeugdopleiding buiten beschouwing gelaten.

Je kunt niet zeggen dat Van Gaal niet goed met jeugd kan werken. Zelfs al ligt de basisontwikkeling van de jonge spelers bij een jeugdopleiding die door Cruijff is opgezet, Van Gaal heeft er wel voor gezorgd dat die spelers echt goed zijn geworden op het hoogste niveau. Natuurlijk hadden ze aan het eind van de jeugd al een aardig niveau, maar de doorontwikkeling heeft Van Gaal voor zijn rekening genomen en dat heeft hij bij die spelers toch best heel aardig gedaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:10:24 #129
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_104511976
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef Komakie het volgende:
Even de opzet van de jeugdopleiding buiten beschouwing gelaten.

Je kunt niet zeggen dat Van Gaal niet goed met jeugd kan werken. Zelfs al ligt de basisontwikkeling van de jonge spelers bij een jeugdopleiding die door Cruijff is opgezet, Van Gaal heeft er wel voor gezorgd dat die spelers echt goed zijn geworden op het hoogste niveau. Natuurlijk hadden ze aan het eind van de jeugd al een aardig niveau, maar de doorontwikkeling heeft Van Gaal voor zijn rekening genomen en dat heeft hij bij die spelers toch best heel aardig gedaan.
Als coach ja, maar zijn rol als AD?

Meh
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:33:37 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104512843
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Als coach ja, maar zijn rol als AD?

Meh
Het gaat mij om het feit dat er elke keer gezegd wordt dat Van Gaal de vruchten plukte van Cruijff zijn beleid, terwijl Van Gaal toch zeker die spelers ook ontwikkelt heeft en er voor gezorgd heeft dat het uiteindelijk toch topspelers zijn geworden.
pi_104512882
Kunnen we het ook hebben over de pot van morgen tegen NAC? O+
Janssen en Boerrigter zijn waarschijnlijk fit genoeg *O*
pi_104513579
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
pi_104513632
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

14.gif

Zou echt een doodsteek zijn als we dat domme beleid weer terug krijgen. TIPS. :')
pi_104513633
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

Wat lul jij allemaal joh. :')
pi_104513672
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:55 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wat lul jij allemaal joh. :')
Memento Mori is zijn levenswijze.
pi_104513886
quote:
Heb er zin in. Gewoon weer voetbal. :)
pi_104513900
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Heb er zin in. Gewoon weer voetbal. :)
En dan Dinsdag _O_
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:06:14 #138
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_104514083
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan Dinsdag _O_
Gaat gruwelijk mis vrees ik
pi_104514113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:06 schreef vincerusso het volgende:

[..]

:Y :Y :Y Helaas
Of niet?
pi_104514170
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:06 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Nee. 1 doelpuntje maken. Dan op de counter liggen voor de 0-2. 1-1 maakt niet uit :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:09:26 #141
347534 vincerusso
pi_104514194
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee. 1 doelpuntje maken. Dan op de counter liggen voor de 0-2. 1-1 maakt niet uit :P
Ajax moet 3 keer scoren ofzo dan spelen ze mss gelijk
pi_104514219
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ajax moet 3 keer scoren ofzo dan spelen ze mss gelijk
Pessimist.
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:11:57 #143
347534 vincerusso
pi_104514290
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Pessimist.
dat jij het nog steeds niet doorhebt dat de verdediging van RKC niveau is
pi_104514321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:11 schreef vincerusso het volgende:

[..]

dat jij het nog steeds niet doorhebt dat de verdediging van RKC niveau is
Hmm, Daarom hebben we maar 3 doelpuntjes tegen (waarvan allen tegen real madrid) in de cl poule.
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:13:34 #145
347534 vincerusso
pi_104514350
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hmm, Daarom hebben we maar 3 doelpuntjes tegen (waarvan allen tegen real madrid) in de cl poule.
Dinamo Zagreb was wel van een heel bedroevend niveau
pi_104514385
quote:

[..]

En dan Dinsdag _O_
Ja precies dat is hetgeen waar ik op wacht. :) Geen gejank tussen wat mensen in het bestuur.
pi_104514393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:13 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Dinamo Zagreb was wel van een heel bedroevend niveau
Olympique Lyon hadden we weliswaar geluk dat zij veel kansen misten. Bijvoorbeeld die van Gomis
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:15:19 #148
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104514410
quote:
Appeltje eitje. :Y

quote:

[..]

En dan Dinsdag _O_
Probleem... :N
Look behind you! It's your ass!
pi_104514497
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het gaat mij om het feit dat er elke keer gezegd wordt dat Van Gaal de vruchten plukte van Cruijff zijn beleid, terwijl Van Gaal toch zeker die spelers ook ontwikkelt heeft en er voor gezorgd heeft dat het uiteindelijk toch topspelers zijn geworden.
Ja? Seedorf nooit gezien op zijn 16e? Of Kluivert op zijn 18e? Dat waren voetbalbeesten met een voorpleiding waar je U tegen zegt. Gaal is TIPS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')