"elke dag" maar dan in een andere taal dan het Nederlands.quote:
Was mijn ex ook goed in. Was een man.quote:Waarom kunnen vrouwen alleen maar janken zeiken en zielig doen, en je dan vervolgens je schuldig (proberen te) laten voelen.
Ze moet idd ongesteld worden, ging ze dat helemaal tegen mij vertellen..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Descendent het volgende:
Gebeurt dat zo ongeveer eens per maand dat ze zo is offe???
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ze moet idd ongesteld worden, ging ze dat helemaal tegen mij vertellen..
ikke reageer van; ja dus?
zij: ben je niet blij?
ik: hoezo?
zij: dalijk was ik zwanger?
ik:
Je vriendin heeft vast geen hoog IQ.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik:
Wees blij; zwangere vrouwen schijnen NOG erger te zijn dan ongestelde...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik:
quote:
zemmelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef AhmedJaret het volgende:
wat ga jij praten over allah, ah kefir zbil
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, is hij met jou beter af dan?
ja dat welquote:
tenminstens nog watquote:
ja maar 1 a 2 keer in de week neuken en dan de rest van de week gezeik trek ik niet hoor, en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeftquote:
Daarom inruilen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja maar 1 a 2 keer in de week neuken en dan de rest van de week gezeik trek ik niet hoor, en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeft
en waarom precies blijf je bij dr als je alleen maar over dr kan zeiken?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja maar 1 a 2 keer in de week neuken en dan de rest van de week gezeik trek ik niet hoor, en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeft
1 a 2 keer in de week neuken. Zo lastig is dat niet heur.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
en waarom precies blijf je bij dr als je alleen maar over dr kan zeiken?
hij zegt zelf net dat ie dat er niet voor over heeftquote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
1 a 2 keer in de week neuken. Zo lastig is dat niet heur.
1 a 2 keer neuken in de week. Gewoon doorbijten. De denkwijze van een man is zooo simpel.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
hij zegt zelf net dat ie dat er niet voor over heeft
BORDERLINER!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
o dat heb ik er zelf bij bedacht zie ik nu
Een hoop erbij verzinnen dat er niet is, je lijkt wel een vrouw.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
o dat heb ik er zelf bij bedacht zie ik nu
je wil me hè.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een hoop erbij verzinnen dat er niet is, je lijkt wel een vrouw.
Ik droom ervan dat jij ooit alleen nog maar tegen mij zeikt.quote:
O ik hou van je Garisson72quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik droom ervan dat jij ooit alleen nog maar tegen mij zeikt.
Ze zeggen wel eens dat ik op Adriana Lima lijk, maar daar moet je van houden natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Garisson72 het volgende:
Ben jij ook wel knap en goei tettn trouwens saisai? Want wat TS daar opmerkt is natuurlijk wel terecht: er moet gecompenseerd worden.
Ik hoop het ook, want ik ga niet zomaar aannemen wat 'ze' zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef Saisai het volgende:
Ze zeggen wel eens dat ik op Adriana Lima lijk, maar daar moet je van houden natuurlijk.
Ik hoop dat ik aan je standaard voldoe
Wil je ook meedoen?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Gar en Sai, huur een kamer of geef MSN een slinger.
Maak het uit. Ze is beter af zonder jou.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Koenani het volgende:
TS heeft een vriendin, en nee hij post geen pics.
Maar als het een vrouw betaamt, geeft ze zo veel mogelijk gezeik om alles om niets. Waarom kunnen vrouwen alleen maar janken zeiken en zielig doen, en je dan vervolgens je schuldig (proberen te) laten voelen.
Net ook weer, ik reageer niet op haar berichten aangezien er mijn nichtje bij mij opt appartement was. Dus 1x reageer is snel ff tussendoor van; ja mijn nichtje is er dus ik ga niet pingen.
Vervolgens wil ik nooit met haar praten en ik geef niets om haar ik heb schijt aan haar blablablablabal..
vrouwen en hun kkgezeik, ik word er kkleip van
Kun je ontwijken door 5 dagen per maand naar de kroeg te gaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Ouqz het volgende:
Je weet dat vrouwen een maandelijkse cyclus hebben waarin ze emotioneel kwetsbaar zijn? Staat in de gebruiksaanwijzing.
Dit is waarom jij geen vriendin hebt, stuk ongevoelloos vreten. Juist in die periode moet je haar steun bieden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:18 schreef RHood314 het volgende:
Kun je ontwijken door 5 dagen per maand naar de kroeg te gaan
Alle vrouwen zeiken, dat zit er tegenwoordig gewoon ingehamerd lijkt welquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef Strani het volgende:
Als je je vriendin gaat quoten op FOK! zodat iedereen haar uit kan lachen, dan verdien je natuurlijk ook niet beter. Een beetje vent zet z'n vriendin/vrouw niet publiekelijk in een kwaad daglicht. Als je haar niet uit kunt staan, verlaat je haar gewoon.
aah gezellig dames, jullie ook in mijn topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Piebe het volgende:
[..]
Maak het uit. Ze is beter af zonder jou.
Wie is deze moraalridder nou weer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:05 schreef Strani het volgende:
Als je je vriendin gaat quoten op FOK! zodat iedereen haar uit kan lachen, dan verdien je natuurlijk ook niet beter. Een beetje vent zet z'n vriendin/vrouw niet publiekelijk in een kwaad daglicht. Als je haar niet uit kunt staan, verlaat je haar gewoon.
Ik keek toch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ts, hou dat vrouwenmens een beetje in het gareel. Ondertussen ga je op verkenning en probeer je wat uit met andere chicks. Wel altijd zeggen dat je een 'vriendin' hebt, daar geilen die vuige mokkels op. Neuk er wat op los Net zolang tot ze het een keer doorheeft, dan wel eerlijk toegeven redenen vertellen en waarom jij 7 vrouwen verdient en zij niet eens één man.
oke nou doei.
moi nickquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik keek toch.
Verder eens met wat mijn naamgenoot hierboven je vertelde.
halon!quote:
oui ca va, et toi groeten nick.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
halon!
Cómo estás?
gr gr nick
weeeeejow!! Deze man scheldt de baas uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Houd toch je bek vuige homofiele genotszoeker.
Wat de fuck? Zei je dit nu serieus tegen Ricko?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik spit mijn elitaire zaad recht in je drastisch verbouwde gelaat. Vieze cumgobbler die je me er bentquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nice one.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik spit mijn elitaire zaad recht in je drastisch verbouwde gelaat. Vieze cumgobbler die je me er bent
Kom je plaats claimen danquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat de fuck? Zei je dit nu serieus tegen Ricko?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik spit mijn elitaire zaad recht in je drastisch verbouwde gelaat. Vieze cumgobbler die je me er bent
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ts, hou dat vrouwenmens een beetje in het gareel. Ondertussen ga je op verkenning en probeer je wat uit met andere chicks. Wel altijd zeggen dat je een 'vriendin' hebt, daar geilen die vuige mokkels op. Neuk er wat op los Net zolang tot ze het een keer doorheeft, dan wel eerlijk toegeven redenen vertellen en waarom jij 7 vrouwen verdient en zij niet eens één man.
oke nou doei.
extreem stoere jongenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef Psy-freak het volgende:
voor het donker thuis zijn he, knul
gr gr
papa
Dus jij klaagt dat je vriendin klaagt. Lekker stel!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Koenani het volgende:
en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |