"elke dag" maar dan in een andere taal dan het Nederlands.quote:
Was mijn ex ook goed in. Was een man.quote:Waarom kunnen vrouwen alleen maar janken zeiken en zielig doen, en je dan vervolgens je schuldig (proberen te) laten voelen.
Ze moet idd ongesteld worden, ging ze dat helemaal tegen mij vertellen..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Descendent het volgende:
Gebeurt dat zo ongeveer eens per maand dat ze zo is offe???
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ze moet idd ongesteld worden, ging ze dat helemaal tegen mij vertellen..
ikke reageer van; ja dus?
zij: ben je niet blij?
ik: hoezo?
zij: dalijk was ik zwanger?
ik:
Je vriendin heeft vast geen hoog IQ.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik:
Wees blij; zwangere vrouwen schijnen NOG erger te zijn dan ongestelde...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik:
quote:
zemmelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef AhmedJaret het volgende:
wat ga jij praten over allah, ah kefir zbil
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, is hij met jou beter af dan?
ja dat welquote:
tenminstens nog watquote:
ja maar 1 a 2 keer in de week neuken en dan de rest van de week gezeik trek ik niet hoor, en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeftquote:
Daarom inruilen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja maar 1 a 2 keer in de week neuken en dan de rest van de week gezeik trek ik niet hoor, en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeft
en waarom precies blijf je bij dr als je alleen maar over dr kan zeiken?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja maar 1 a 2 keer in de week neuken en dan de rest van de week gezeik trek ik niet hoor, en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeft
1 a 2 keer in de week neuken. Zo lastig is dat niet heur.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
en waarom precies blijf je bij dr als je alleen maar over dr kan zeiken?
hij zegt zelf net dat ie dat er niet voor over heeftquote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
1 a 2 keer in de week neuken. Zo lastig is dat niet heur.
1 a 2 keer neuken in de week. Gewoon doorbijten. De denkwijze van een man is zooo simpel.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
hij zegt zelf net dat ie dat er niet voor over heeft
BORDERLINER!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
o dat heb ik er zelf bij bedacht zie ik nu
Een hoop erbij verzinnen dat er niet is, je lijkt wel een vrouw.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
o dat heb ik er zelf bij bedacht zie ik nu
je wil me hè.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een hoop erbij verzinnen dat er niet is, je lijkt wel een vrouw.
Ik droom ervan dat jij ooit alleen nog maar tegen mij zeikt.quote:
O ik hou van je Garisson72quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik droom ervan dat jij ooit alleen nog maar tegen mij zeikt.
Ze zeggen wel eens dat ik op Adriana Lima lijk, maar daar moet je van houden natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Garisson72 het volgende:
Ben jij ook wel knap en goei tettn trouwens saisai? Want wat TS daar opmerkt is natuurlijk wel terecht: er moet gecompenseerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |