weeeeejow!! Deze man scheldt de baas uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Houd toch je bek vuige homofiele genotszoeker.
Wat de fuck? Zei je dit nu serieus tegen Ricko?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik spit mijn elitaire zaad recht in je drastisch verbouwde gelaat. Vieze cumgobbler die je me er bentquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nice one.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik spit mijn elitaire zaad recht in je drastisch verbouwde gelaat. Vieze cumgobbler die je me er bent
Kom je plaats claimen danquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat de fuck? Zei je dit nu serieus tegen Ricko?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik spit mijn elitaire zaad recht in je drastisch verbouwde gelaat. Vieze cumgobbler die je me er bent
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ts, hou dat vrouwenmens een beetje in het gareel. Ondertussen ga je op verkenning en probeer je wat uit met andere chicks. Wel altijd zeggen dat je een 'vriendin' hebt, daar geilen die vuige mokkels op. Neuk er wat op los Net zolang tot ze het een keer doorheeft, dan wel eerlijk toegeven redenen vertellen en waarom jij 7 vrouwen verdient en zij niet eens één man.
oke nou doei.
extreem stoere jongenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef Psy-freak het volgende:
voor het donker thuis zijn he, knul
gr gr
papa
Dus jij klaagt dat je vriendin klaagt. Lekker stel!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Koenani het volgende:
en dan gaat ze doen alsof zij het zo erg heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |