Ik ben gewoon net iets awesomer dan jullie. True story.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom moet jij elk topic-chickie voor jezelf hebben?
Niemand is grootser dan mijn lieve pitspoes.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben gewoon net iets awesomer dan jullie. True story.
Pics?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand is grootser dan mijn lieve pitspoes.
Nein, ik blijf netjes bij Dean.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je het bij pics houden? Kom er lekker bij
Dougquote:
Baas van het internet, that guy with the glasses.quote:
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk morgen wel ff.
Ik ga naar bed, moeeeeeeeee.
Je moet er zelf wat van maken!quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:36 schreef DjRex89 het volgende:
DIEN!
Vandaag wordt weer een saaie dag![]()
http://ishetalvrijdag.nl![]()
twitter:bartvanmerwijk twitterde op donderdag 17-11-2011 om 13:21:31Kijk wel alvast uit naar de speech van Louis! 'Wij zijn niet alleen de zesde van Néderland...' #ajax #vangaal reageer retweet
Doe ik dagelijks joh, veel sneller dan gewoon je hoed/muts opzetten.quote:
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
Nog ff en dan is het weeeeeekend!
Welke gek heeft trouwens bedacht dat ik vanavond een basketbalwedstrijd heb....
Dat zoek ik dus echt niet... Wil vanavond lekker op de bank hangen en dan de kroeg inquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEEENNNNNNNNDDDD
Zo'n soort uitzicht had ik ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Mooi uitzicht toen ik naar huis reed
[ afbeelding ]
Zoiets had ik vanochtend. Heel mooi, met mist en opkomende zon enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Mooi uitzicht toen ik naar huis reed
[ afbeelding ]
Ik ben al op het werk voordat de zon opkomt zowat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets had ik vanochtend. Heel mooi, met mist en opkomende zon enzo.
Vandaag te horen gekregen dat dit een kerel is die af en toe met ons meereed. Hij heeft me nog geholpen toen ik gecrasht was met de R1 (en daar een bekeuring voor gekregen).
http://www.ed.nl/regio/ei(...)sing-met-fietser.ece
Geloof van niet, of ik moet ergens een verkeerde afslag hebben genomen.quote:
Sterkte man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets had ik vanochtend. Heel mooi, met mist en opkomende zon enzo.
Vandaag te horen gekregen dat dit een kerel is die af en toe met ons meereed. Hij heeft me nog geholpen toen ik gecrasht was met de R1 (en daar een bekeuring voor gekregen).
http://www.ed.nl/regio/ei(...)sing-met-fietser.ece
Nee.quote:
Ik ga zo ook lekker gamenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:10 schreef The_Dean het volgende:
Beetje hoofdpijn, maar dat is gebrek aan eten. Net wat stokbrood in de oven gegooid.
Verder alles ok, lekker dag vrij. Nu even gamen
Klopt ja, treurig verhaal voor iedereen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:41 schreef Californium het volgende:
Fietser was familie van een vriendin van een vriendin... Heeft het ook niet gehaald....
quote:
Je hebt Steam.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zo ook lekker gamen
Welke game ga je doen?
Gran Turismo 5quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zo ook lekker gamen
Welke game ga je doen?
quote:
Ik moet Steam wel gebruiken, anders kan ik een groot aantal spellen niet spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je hebt Steam.Gebruik je het nog? Zoja, mag ik je een vriendenverzoek sturen?
Heb je Crash Time 3 al gespeeld trouwens? Of heb je daar geen goede pc voor.quote:
Game nooit op de pc, vanwege crappyness inderdaad, en omdat ik een PS3 heb. Dan hoef ik voor games niet een dikke pc te kopen, maar voldoet een budgetlijn laptopje ook primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je Crash Time 3 al gespeeld trouwens? Of heb je daar geen goede pc voor.
Dat snap ik danquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Game nooit op de pc, vanwege crappyness inderdaad, en omdat ik een PS3 heb. Dan hoef ik voor games niet een dikke pc te kopen, maar voldoet een budgetlijn laptopje ook prima
En nee, nog niet gespeeld dus
Do tell.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik ben nog aan het kijken wat ik wil en nodig hebMaar ik ben er wel ongeveer uit denk ik
i5 3.30 GHz quadcore, 8 GB ram en moederbord/vga moet ik nog ff uitzoekenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
i5 3.30 GHz quadcore, 8 GB ram en moederbord/vga moet ik nog ff uitzoeken
Hier ook. Al was dat toch al niet geweldig.quote:
Nodig voor de studie hèquote:
Ja, ik praat het ook altijd goed met mezelf als ik nieuwe gitaren koopquote:
Dat is een 'ja'. Dan voeg ik je toe.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet Steam wel gebruiken, anders kan ik een groot aantal spellen niet spelen.
Jonge, ik zat toch ook niet huilend in de auto toen SC Heerenveen slechts 1-1 speelde tegen RKC terwjil ze duidelijk de betere ploeg waren in de tweede helft?quote:
Ja, dat was inderdaad een 'ja'.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is een 'ja'. Dan voeg ik je toe.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, ik zat toch ook niet huilend in de auto toen SC Heerenveen slechts 1-1 speelde tegen RKC terwjil ze duidelijk de betere ploeg waren in de tweede helft?
Zo, net gedaan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad een 'ja'.
Dus ik zie je wel verschijnen dan zeker?
Dean is ook geen voetballiefhebber, dus dan heb je dat sowieso al.quote:
Mja.. dan nog. Hij zou beter moeten weten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean is ook geen voetballiefhebber, dus dan heb je dat sowieso al.
Lucquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Storing bij ZeelandNet is weer opgelost, dus ik ben weer aanwezig.
Ben een aanhanger van SC Heerenveen hoorquote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean is ook geen voetballiefhebber, dus dan heb je dat sowieso al.
Ik weet wat het met mensen kan doen, maar ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die er erg door kunnen overdrijven. Had vroeger een collega die zich ziekmelde als haar ploeg had verloren.quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja.. dan nog. Hij zou beter moeten weten.
Deed ik ook wel eens. Je wordt er gewoon ziek van hoorquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet wat het met mensen kan doen, maar ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die er erg door kunnen overdrijven. Had vroeger een collega die zich ziekmelde als haar ploeg had verloren.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens. Je wordt er gewoon ziek van hoor.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik praat het ook altijd goed met mezelf als ik nieuwe gitaren koop
quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat ziet er wel vet uit. Is dat er ook voor de PS3?
Die lijkt me ook wel vet inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef The_Dean het volgende:
En als grote Need For Speed liefhebber moet ik natuurlijk The Run ook hebben
Wow, dat is wel hardcore shit danquote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar het is wel deels waar, m'n dualcore die ik nu heb trekt de berekeningen gewoon niet meerDuurt het een minuut terwijl het op de uni in 1.5 seconde gaat enzo
Hmmm, maar even op de lange baan schuiven dan. Over een paar maand maar eens scoren op marktplaatsquote:
Jonge, het antwoord is toch 2 keer de helft. Gewoon dat opschrijven.quote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar het is wel deels waar, m'n dualcore die ik nu heb trekt de berekeningen gewoon niet meerDuurt het een minuut terwijl het op de uni in 1.5 seconde gaat enzo
Irrelevant.quote:
quote:
zonder zwaartekracht, zou je ook niet vallen als je struikelt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:11 schreef Lithia het volgende:
Stiekem geef ik altijd de zwaartekracht de schuld als ik struikel of val. Ben nogal klunzig.
Ideaal voor onderweg, op het werk en met kamperenquote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef jna het volgende:
Weet je trouwens wat je ook als kleine snijplank kunt gebruiken? Een iPhone 3GS van slechts €199
quote:
Whahahaquote:
Neuh, ze voelde een kick en dan kreeg ze nog een extra kick. Dat vind ik grappiger.quote:
Ook zij hebben recht op zendtijd, maar er kwamen sowieso ook wel eens dubieuze partijen langs.. Ook iets van Zelfstandig Zeeland of iets dergelijkse..quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
PVV bij zendtijd voor PP
Ja maar dat ze daar zeiden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook zij hebben recht op zendtijd, maar er kwamen sowieso ook wel eens dubieuze partijen langs.. Ook iets van Zelfstandig Zeeland of iets dergelijkse..![]()
Zelfstandig Zeeland?quote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook zij hebben recht op zendtijd, maar er kwamen sowieso ook wel eens dubieuze partijen langs.. Ook iets van Zelfstandig Zeeland of iets dergelijkse..![]()
Wat valt daar niet te bashen.. de PvdA is net Ajax, vergaande glorie met een verrot bestuurquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarna nog lekker PvdA-bashen.
Maar moet je niet als PP uitdragen wat je wil en hoe je dat wil bereiken i.p.v. zielig naar een andere partij wijzen wat zij niet goed gedaan hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat valt daar niet te bashen.. de PvdA is net Ajax, vergaande glorie met een verrot bestuur
Waarom praat je tegen jezelf?quote:
Mmh, ik zie weleens zulke hipsters op feesten, maar die bewegen dat te veel om in te kunnen hakenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:15 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro voor als iemand hier het doet en er een filmpje van maakt
Ik doe er 10 euro bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:15 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
10 euro voor als iemand hier het doet en er een filmpje van maakt
Gisteren gaf ik wat doodsverwensingen aan hipsters, omdat ze het internet vervuilen met hun bullshit en Dean was met mij eens. Nu snap ik waarom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:54 schreef Isdatzo het volgende:
Niet zo gek, die heeft dean vakkundig de nek omgedraaid.
Boks ouwe.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef PieterBas het volgende:
oh ja, mijn moment van het jaar 2011..
De dood van Osama Bin Laden, eigenlijk meer de reactie van een collega die het nieuws nog niet gehoord had, en na 2 uur riep.. Is Osama Bin Laden dood, waarbij de koffie uit mijn neus schoot van het lachen..
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Bart gespot in de club...
[ afbeelding ]
quote:
[ afbeelding ]
winter?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:54 schreef Lithia het volgende:
Hehe, de winter komt er aan. Het is blijkbaar weer tijd om in mijn winterjas te koken.
Dus het is ineens zomer als het een paar graden warmer is?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
winter?
Het was juist weer een stuk warmer vandaag.
Ik vond het qua weer lente vandaag.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus het is ineens zomer als het een paar graden warmer is?
En was het 's avonds net zo 'warm' als vanmiddag?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het qua weer lente vandaag.
Ah damnit. Dit is het tweede wat ik haat aan de winter. De kou en uitgemolken bullshit wat de media, winkels en supermarkten.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:05 schreef PieterBas het volgende:
WHY?!?!?! WHY?!!?!?!!? Mariah Carey met All I want for christmas op de radio!! NOES!!
Ik vond het 's avonds op weg naar huis nog best lekker. Beter dan de dagen daarvor.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
En was het 's avonds net zo 'warm' als vanmiddag?
Ik was niet naar buiten gegaan vandaag.Het huis is soms kouder dan buiten.
Nu al?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:05 schreef PieterBas het volgende:
WHY?!?!?! WHY?!!?!?!!? Mariah Carey met All I want for christmas op de radio!! NOES!!
Hm, oke.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het 's avonds op weg naar huis nog best lekker. Beter dan de dagen daarvor.
Pepernoten komen in augustus. Dan vind ik dit vrij laat.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu al?Pakjesavond moet nog komen.
quote:
Ja, toen postte ik dit:quote:Op woensdag 23 november 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik zie weleens zulke hipsters op feesten, maar die bewegen dat te veel om in te kunnen haken
[ afbeelding ]
ik kreeg spontaan moordneigingen.. Gelukkig was ik verstandiger en zette de radio op een andere zenderquote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah damnit. Dit is het tweede wat ik haat aan de winter. De kou en uitgemolken bullshit wat de media, winkels en supermarkten.
WHAHAHA..quote:
Net als cartman al het vel er af etenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Straks Lien verblijden met een emmer KFC
Boksquote:
En teeveepee?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet dat Wordfeud 'teevee' kent
Gaan we proberen!quote:
Nein mann, flatfeestquote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag Thrashfest Classics! Kom je ook Bart?
Ook leuk!quote:
Groetjens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:46 schreef The_Dean het volgende:
Doodsverwensing, dus ban.
Tot over 48 uur
Niks van meegekregen. Die eerste was vanochtend op het nieuws, ben 11 uur ziek naar huis gegaan, dus weinig radio meer geluisterd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
En op de terugweg was het weer feest.. ander ongeluk en rijbaan afgesloten. Gelukkig zag ik de file aankomen en heb de buitenring gekozen en daar viel 't een beetje mee.
Beterschap schatjequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Die eerste was vanochtend op het nieuws, ben 11 uur ziek naar huis gegaan, dus weinig radio meer geluisterd.
Jij crasht nooit, hèquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
Sfeerplaatje van vanochtend:
[ afbeelding ]
Leuk is dat, de binnenring bij Den Bosch afgesloten. Kakvrachtwagens. Van Boxtel naar Kp Hintham duurde een uur en een kwartier.
Elke dag is het feest met die kutdingen.. hoe moeilijk is 't nou om hem gewoon op de weg te houden?
Like a baws.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Ik weiger ziek te zijn, dus ben al weer bijna beter.
Dat is andersquote:
Hoe schuin kan ik met mijn vrachtwagen door deze bocht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is anders. En nee, valt best mee.. 2 keer maar.
En ik doe het op plekken waar ik er geen files mee veroorzaak. En ik zoek de grens op en een vrachtwagenchauffeur doet dat niet.
Hoop ik.
Dit is ongeveer de grens denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe schuin kan ik met mijn vrachtwagen door deze bocht?
Ik heb ook geen idee. Dan ben je écht stekeblindquote:De vrachtwagencombinatie is van transportbedrijf Arjan Eriks uit het Noordhollandse Tuitjenhorn. Cabine en oplegger, geladen met onder meer buxusplantjes, raakten zwaar beschadigd. De chauffeur kwam met de schrik vrij. Hij botste afgelopen nacht tegen enkele wagens met borden, waarmee Rijkswaterstaat wegversmallingen aangeeft. De chauffeur zei dat hij geen idee had hoe hij die pijlkarren over het hoofd had gezien. Hulpdiensten waren snel ter plaatse.
Zelfs mét vrachtwagen in de sloot was ik sneller dan dat ik met het OV was gegaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Het wordt een steeds genialer plan, dat met de auto naar Utrecht!
Trololololloololol.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs mét vrachtwagen in de sloot was ik sneller dan dat ik met het OV was gegaan.
En goedkoper ook nog.
Duh.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je had wel een punt anders had ik niet gehapt.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Gister m'n fietssleutel doormidden gebroken, super relaxt_
LEKKER VOOR JE.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:54 schreef Bravebart het volgende:
Gister m'n fietssleutel doormidden gebroken, super relaxt_
Ja ideaal, kost niks, nooit vertragingquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE.
Goed plan ook, dat fietsen.
Behalve bij wind tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ideaal, kost niks, nooit vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |