quote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Doet u mij maar 5 films met Xzibit en dan is Hoodwinked uitgesloten
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Hints:
- Wat filmpjes met bekende rappers...
- Een film met Mel gibson
- Een film met Clive owen
- Een film met The peoples champ (The Rock)
quote:
nog 1quote:
Genoeg keus dusquote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
nog 1
hint:
een, volgens velen, slechte film met Nicholas Cage
die was niet slecht... alleen het einde was k*t..quote:
dat is 5. Meningen verschillen natuurlijk, voor het "normale" volk is knowing waarschijnlijk beter dan Bad lieutenantquote:Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vergeleken met Knowing is Bad Lieutenant een absoluut meesterwerk
Bad Lieutenant heeft op imdb een duidelijk hogere rating dan Knowing andersquote:Op donderdag 17 november 2011 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat is 5. Meningen verschillen natuurlijk, voor het "normale" volk is knowing waarschijnlijk beter dan Bad lieutenant
Daar in tegen geef ik nooit punten op IMDB... dus ja wat willen die punten zeggen...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bad Lieutenant heeft op imdb een duidelijk hogere rating dan Knowing anders
Quisho+1quote:
Dat was snelquote:
Ah, dat is veel te snel!quote:
En je geeft er meteen maar eentje weg.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Nou dan houd ik het punt maar.![]()
Titel?
[ afbeelding ]
Great minds think alike.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zelfde plaatje heb ik ook een keer gebruikt. Cashback.
of Rage against the machinequote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens IMDb niet. Ben je in de war met Manson of Rob Zombie?
Nope, even gegoogled maar ze staan alleen op de soundtrack en zijn niet in de film te horen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me ook geen Rammstein herinneren in The Matrix
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Brother (de Russische dan natuurlijk)?
Jazeker. Speelt zich grotendeels af in Estland, gefilmd in Denemarken door een Zweed en voornamelijk Russisch gesprokenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Spreken ze daar Russisch inNee nog steeds niet gezien
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ja, zo'n Russische kerel die haar de prostitutie in wil dwingen toch?
Wel the Goonies, niet Joe Dantequote:
Dat vreesde ik al.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel the Goonies, niet Joe Dante
En Steven Spielberg is de schrijverquote:
Klopt ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Steven Spielberg is de schrijver
Zie mijn tips voor hoe ik tot mijn "kennis" der films gekomen benquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef JDude het volgende:
Nog bedankt voor de tip trouwens, pico. Leuk topic, al voel ik me tot nu toe een redelijke filmn00b.
Jij zocht toch alles op op IMDb?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Zie mijn tips voor hoe ik tot mijn "kennis" der films gekomen ben
ook, niet gelijk alles prijs geven hequote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij zocht toch alles op op IMDb?
Joe donner?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt ook.
De regisseur die we zoeken is ook de regisseur van alle Lethal Weapons.
Richard Donner inderdaadquote:
Je gaat mijn onbetwiste nummer 1 positie, ja ook al, als het gaat om slowchatten in gevaar brengen hè?quote:
Waar ben je nummer 1 in dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je gaat mijn onbetwiste nummer 1 positie, ja ook al, als het gaat om slowchatten in gevaar brengen hè?
Ach in zoveel dingen, op een gegeven moment raak je de tel kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar ben je nummer 1 in dan?
Dus niet nummer 1 in tellen...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach in zoveel dingen, op een gegeven moment raak je de tel kwijt.
Was al bezigquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind dat ik wel een hint heb verdiend nu.
quote:
Paths of glory? Die is niet in kleur.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Die oorlogsfilm van Kubrick die ik nog steeds niet heb gezien?(Niet Full Metal Jacket maar die ander)
Ook verkeerde oorlogquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Die oorlogsfilm van Kubrick die ik nog steeds niet heb gezien?(Niet Full Metal Jacket maar die ander)
Excuses zijn op zijn plaats.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk weinig oorlogsfilms dus ik ga gekke dingen zeggen, sorry alvast.
Apocalypse Now?
Catch-22quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Waaghals het volgende:
Na het noemen van deze oorlogsfilms zal ik maar als hint geven, dat de film zich niet in oorlogsgebied afspeelt
Kledij, wapens en omgevingquote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat dit een andere oorlog is?
Johnny got his gun?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Waaghals het volgende:
Na het noemen van deze oorlogsfilms zal ik maar als hint geven, dat de film zich niet in oorlogsgebied afspeelt
Ah, ik zie nu een geweer dat inderdaad niet zo bij die tijd past. Ik ben (obviously) erg slecht in oorlogsfilmsquote:
warmquote:Op donderdag 17 november 2011 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is die film dat ze ruzie krijgen met die rednecks toch?
kloptquote:Op donderdag 17 november 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat het een Walter Hill film is
Geen probleem. Vraag blijft dan gewoon openstaan en mocht er morgenochtend niemand zijn die het weet, start iemand anders alvast een nieuwe vraag op.quote:
over welke filmster gaat bovenstaand bericht?quote:Nearly thirty years after's death, the Los Angeles Sheriff's Department is reopening the case on her drowning, the department said Thursday. The department said the case is getting a second look because individuals came forward to state they have more information on the case
Als het niet RDjr. was geweest had je wel geweten?quote:
Ja, natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door picodealion op 18-11-2011 11:25:32 ]
Stand November 2011:quote:
6, 7 en 8.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Asap het volgende:
Count of Monte Cristo
Arthur
Anger Management
Vast wel in Dangerous minds
Jup. Anders nog Waiting, Still Waiting, Lemony Snicket's A Series Of Unfortunate Events, Runaway Jury, The Adventures of Pluto Nash, War, Magnolia, The Bone Collector of Black Rain.quote:
Ken je Luis Guzman niet??quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef picodealion het volgende:
Waiting.. dáár kende ik die kop van.
quote:
quote:If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help.
quote:Whenever we needed money, we'd rob the airport. To us, it was better than Citibank.
quote:
James and the Giant Peach, maar dat vind ik wel goed genoeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:36 schreef Asap het volgende:
GVR
Witches
Giant Peach
Charlie & The Chocolate Factory?
Willy Wonka's Chocolate Factory?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dr. No zou ik zeggen, maar die is niet zwart-wit dacht ik.
Hehequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat alleen een zwart-wit foto of ook echt een zwart-wit film?
quote:
Geen Bondquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor antwoord?!
Octopussy?
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee niet Warrior... Twilight Samurai?
Jennifer en Chantalquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou daar niet eens 2 namen van kunnen noemen
[ afbeelding ]
Jet Li zit daar ook gewoon in (1e plaatje)quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar bij Cradle 2 The Grave is het Gabrielle Union en DMX, die zie ik dan weer op het plaatje
Die idd, met DMX en Mark Dacascosquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar bij Cradle 2 The Grave is het Gabrielle Union en DMX, die zie ik dan weer op het plaatje
En dat klopt ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
Oh ja, namen
Leo DiCaprio
Ellen Page
Cilian Murphy
Michael Caine
Joseph Gorden-Levitt
We staan op zes!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Ashton Kutcher-dude? * Die andere
Ik kan niet op de Late Night Show host komen.![]()
De buitenlandse dokter: Goran Visjnic of zo?
Zeven.quote:
Acht.quote:
Ende negen.quote:
quote:
Die is goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
11 omar eps?
Had je niet wat makkelijkere kunnen vinden?Ken ze allemaal wel van gezicht, maar een naam erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |