Wel the Goonies, niet Joe Dantequote:
Dat vreesde ik al.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel the Goonies, niet Joe Dante
En Steven Spielberg is de schrijverquote:
Klopt ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Steven Spielberg is de schrijver
Zie mijn tips voor hoe ik tot mijn "kennis" der films gekomen benquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef JDude het volgende:
Nog bedankt voor de tip trouwens, pico. Leuk topic, al voel ik me tot nu toe een redelijke filmn00b.
Jij zocht toch alles op op IMDb?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Zie mijn tips voor hoe ik tot mijn "kennis" der films gekomen ben
ook, niet gelijk alles prijs geven hequote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij zocht toch alles op op IMDb?
Joe donner?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt ook.
De regisseur die we zoeken is ook de regisseur van alle Lethal Weapons.
Richard Donner inderdaadquote:
Je gaat mijn onbetwiste nummer 1 positie, ja ook al, als het gaat om slowchatten in gevaar brengen hè?quote:
Waar ben je nummer 1 in dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je gaat mijn onbetwiste nummer 1 positie, ja ook al, als het gaat om slowchatten in gevaar brengen hè?
Ach in zoveel dingen, op een gegeven moment raak je de tel kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar ben je nummer 1 in dan?
Dus niet nummer 1 in tellen...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach in zoveel dingen, op een gegeven moment raak je de tel kwijt.
Was al bezigquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind dat ik wel een hint heb verdiend nu.
quote:
Paths of glory? Die is niet in kleur.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Die oorlogsfilm van Kubrick die ik nog steeds niet heb gezien?(Niet Full Metal Jacket maar die ander)
Ook verkeerde oorlogquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Die oorlogsfilm van Kubrick die ik nog steeds niet heb gezien?(Niet Full Metal Jacket maar die ander)
Excuses zijn op zijn plaats.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk weinig oorlogsfilms dus ik ga gekke dingen zeggen, sorry alvast.
Apocalypse Now?
Catch-22quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Waaghals het volgende:
Na het noemen van deze oorlogsfilms zal ik maar als hint geven, dat de film zich niet in oorlogsgebied afspeelt
Kledij, wapens en omgevingquote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat dit een andere oorlog is?
Johnny got his gun?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Waaghals het volgende:
Na het noemen van deze oorlogsfilms zal ik maar als hint geven, dat de film zich niet in oorlogsgebied afspeelt
Ah, ik zie nu een geweer dat inderdaad niet zo bij die tijd past. Ik ben (obviously) erg slecht in oorlogsfilmsquote:
warmquote:Op donderdag 17 november 2011 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is die film dat ze ruzie krijgen met die rednecks toch?
kloptquote:Op donderdag 17 november 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat het een Walter Hill film is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |