Wel the Goonies, niet Joe Dantequote:
Dat vreesde ik al.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel the Goonies, niet Joe Dante
En Steven Spielberg is de schrijverquote:
Klopt ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Steven Spielberg is de schrijver
Zie mijn tips voor hoe ik tot mijn "kennis" der films gekomen benquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef JDude het volgende:
Nog bedankt voor de tip trouwens, pico. Leuk topic, al voel ik me tot nu toe een redelijke filmn00b.
Jij zocht toch alles op op IMDb?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Zie mijn tips voor hoe ik tot mijn "kennis" der films gekomen ben
ook, niet gelijk alles prijs geven hequote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij zocht toch alles op op IMDb?
Joe donner?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt ook.
De regisseur die we zoeken is ook de regisseur van alle Lethal Weapons.
Richard Donner inderdaadquote:
Je gaat mijn onbetwiste nummer 1 positie, ja ook al, als het gaat om slowchatten in gevaar brengen hè?quote:
Waar ben je nummer 1 in dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je gaat mijn onbetwiste nummer 1 positie, ja ook al, als het gaat om slowchatten in gevaar brengen hè?
Ach in zoveel dingen, op een gegeven moment raak je de tel kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waar ben je nummer 1 in dan?
Dus niet nummer 1 in tellen...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach in zoveel dingen, op een gegeven moment raak je de tel kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |