Was al bezigquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind dat ik wel een hint heb verdiend nu.
quote:
Paths of glory? Die is niet in kleur.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Die oorlogsfilm van Kubrick die ik nog steeds niet heb gezien?(Niet Full Metal Jacket maar die ander)
Ook verkeerde oorlogquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Die oorlogsfilm van Kubrick die ik nog steeds niet heb gezien?(Niet Full Metal Jacket maar die ander)
Excuses zijn op zijn plaats.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk weinig oorlogsfilms dus ik ga gekke dingen zeggen, sorry alvast.
Apocalypse Now?
Catch-22quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Waaghals het volgende:
Na het noemen van deze oorlogsfilms zal ik maar als hint geven, dat de film zich niet in oorlogsgebied afspeelt
Kledij, wapens en omgevingquote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat dit een andere oorlog is?
Johnny got his gun?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef Waaghals het volgende:
Na het noemen van deze oorlogsfilms zal ik maar als hint geven, dat de film zich niet in oorlogsgebied afspeelt
Ah, ik zie nu een geweer dat inderdaad niet zo bij die tijd past. Ik ben (obviously) erg slecht in oorlogsfilmsquote:
warmquote:Op donderdag 17 november 2011 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is die film dat ze ruzie krijgen met die rednecks toch?
kloptquote:Op donderdag 17 november 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat het een Walter Hill film is
Geen probleem. Vraag blijft dan gewoon openstaan en mocht er morgenochtend niemand zijn die het weet, start iemand anders alvast een nieuwe vraag op.quote:
over welke filmster gaat bovenstaand bericht?quote:Nearly thirty years after's death, the Los Angeles Sheriff's Department is reopening the case on her drowning, the department said Thursday. The department said the case is getting a second look because individuals came forward to state they have more information on the case
Als het niet RDjr. was geweest had je wel geweten?quote:
Ja, natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door picodealion op 18-11-2011 11:25:32 ]
Stand November 2011:quote:
6, 7 en 8.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Asap het volgende:
Count of Monte Cristo
Arthur
Anger Management
Vast wel in Dangerous minds
Jup. Anders nog Waiting, Still Waiting, Lemony Snicket's A Series Of Unfortunate Events, Runaway Jury, The Adventures of Pluto Nash, War, Magnolia, The Bone Collector of Black Rain.quote:
Ken je Luis Guzman niet??quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef picodealion het volgende:
Waiting.. dáár kende ik die kop van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |